74.58.2
К 47


    Кліменко, Віталій.
    Прогностика як системна складова навчальних технічних дисциплін [Текст] / В. Кліменко // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2016. - № 2. - С. 102-107. - Бібліогр. в кінці ст. 4 назв. . - ISSN 1682-2366
ББК 74.58.2
Рубрики: Підготовка майбутніх інженерів--прогнозування в освіті
Кл.слова (ненормовані):
технічна освіта -- екстраполяційний прогноз -- професійна освіта -- технічні системи -- технічні дисципліни -- передбачення в освіті -- прогнозування в освіті
Анотація: Доводиться, що передбачення і користь - дві головні цілі здобуття студентами технічної освіти. Навички прогнозування результатів фахової роботи слід формувати у студентів у процесі опанування ними інженерних дисциплін.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.042.2-056.45(477)
Х 19


    Ханзель, Ж.
    STEM-освіта у науково-педагогічному проекті "Інтелект України" / Жанетта Ханзель // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 7. - С. 3–5. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Обдаровані діти--педагогічні проекти--Інтелект України
   Початкова школа--педагогічні проекти--STEM-освіта

Кл.слова (ненормовані):
обдаровані діти -- педагогічні проекти -- Інтелект України, проект -- STEM-освіта -- академічно здібні учні -- інтегроване середовище навчання -- природничі дисципліни -- технічні дисципліни -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про реалізацію STEM-освіти у науково-практичному проекті "Інтелект України". Слід зазначити, що вивчення природничих наук і математики відрізняється тут від традиційного вивчення інтегрованим середовищем навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)