К 47 Кліменко, Віталій. Прогностика як системна складова навчальних технічних дисциплін [Текст] / В. Кліменко> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2016. - № 2. - С. 102-107. - Бібліогр. в кінці ст. 4 назв. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Підготовка майбутніх інженерів--прогнозування в освіті Кл.слова (ненормовані): технічна освіта -- екстраполяційний прогноз -- професійна освіта -- технічні системи -- технічні дисципліни -- передбачення в освіті -- прогнозування в освіті Анотація: Доводиться, що передбачення і користь - дві головні цілі здобуття студентами технічної освіти. Навички прогнозування результатів фахової роботи слід формувати у студентів у процесі опанування ними інженерних дисциплін. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Х 19 Ханзель, Ж. STEM-освіта у науково-педагогічному проекті "Інтелект України" / Жанетта Ханзель> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 7. - С. 3–5. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-5358
Початкова школа--педагогічні проекти--STEM-освіта Кл.слова (ненормовані): обдаровані діти -- педагогічні проекти -- Інтелект України, проект -- STEM-освіта -- академічно здібні учні -- інтегроване середовище навчання -- природничі дисципліни -- технічні дисципліни -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про реалізацію STEM-освіти у науково-практичному проекті "Інтелект України". Слід зазначити, що вивчення природничих наук і математики відрізняється тут від традиційного вивчення інтегрованим середовищем навчання. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |