Кірейчева, Євгенія Володимирівна. Критерії ефективності впливу соціально-психологічного тренінгу на Я-концепцію майбутнього вчителя / Євгенія Кірейчева> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 96-100 : рис. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів початкової школи--"Я-концепція" учителя Кафедра загальної та практичної психології Кл.слова (ненормовані): майбутній вчитель -- вчитель початкових класів -- Я-концепція майбутнього вчителя -- Я-концепція -- формування Я-концепції -- соціально-психологічний тренінг Анотація: У статті теоретично обгрунтовано ефективність соціально-психологічного тренінгу як методу розвитку Я-концепції майбутніх учителів. Розглянуто поняття "тренінг", "соціально-психологічний тренінг", "Я-концепція", "Я-концепція майбутнього вчителя". Проаналізовано критерії ефективності впливу соціально-психологічного тренінгу на Я-концепцію майбутнього вчителя. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 12 Сабадуха, В. О. Я-концепція митця або персональна відповідальніть митця за особистісний первень суспільного буття (філософський аспект) [Текст] / В. О. Сабадуха> // Практична філософія : Науковий журнал. - 2013. - N 2. - С. 97-106. Рубрики: Філософія--філософія мистецтва Кл.слова (ненормовані): філософія мистецтва -- роль мистецтва -- роль митця -- Я-концепція Анотація: У статті досліджено філософсько-методологічні засади творчості митців різних напрямів. Доведено, що мистецькі напрями “Мистецтво заради мистецтва” та “Мистецтво для народу” дегуманізують свідомість людини. Обгрунтовано персональну відповідальність митця за формування особистісного первня суспільного буття. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |