А 56 Аль-Камізі, Д. Упровадження інклюзивного навчання у освітню систему Польщі / Данута Аль-Камізі> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 3. - С. 84–95. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781
Польща--освіта--інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- освітня система -- особливі освітні потреби -- спільне навчання -- інклюзивне навчання -- польська освітня система -- психолого-педагогічна допомога -- індивідуалізація процесу навчання Анотація: Висвітлено динамічні зміни в освітніх тенденціях Польщі. Представлено погляди на освіту на мікросуспільному рівні. Представлені роздуми про розуміння інклюзивного навчання як процесу спільного навчання учнів з особливими освітніми потребами з їх ровесниками без таких потреб в загальноосвітній школі. Умовою ефективності цього процесу визначено забезпечення повного почуття приналежності до шкільної спільноти та такої психосуспільної, методичної, організаційної, технічної підтримки, яка дасть змогу задовольнити їхні спеціальні потреби у розвитку та освіті, що випливають з їхнього індивідуального розвитку. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 34 Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną w polskim systemie edukacji [Текст] / T. Chernenko [и др.]> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2020. - № 2. - С. 121-132
Польща--освіта--інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): діти з розумовими вадами -- інклюзивне навчання Дод.точки доступу: Турчин, Тамара Миколаївна \ред.\; Chernenko, T.; Novgorodskii, R.; Borisyuk, S.; Chwedoruk, N.; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Є примірники у відділах: всього 5 : фб (3), Ч.З.№2 (2) Вільні: фб (3), Ч.З.№2 (2) |