К 75 Кочерга, Олександр. Розвиток психологічної компетентності вчителя початкової школи / О. Кочерга> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 11. - С. 52-56. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Вчителі початкової школи--психологічна компетентність Кл.слова (ненормовані): психологічна компетентність -- психіка школяра -- культура спілкування -- характерологічна культура -- рефлексивна культура -- культура психологічного супроводу -- інтелектуальна культура -- психофізіологічна культура -- глосарій Анотація: У статті розглянуто поняття компетенції та компетентності педагога. Представлено аналіз психологічної компетентності вихователя дошкільного навчального закладу та вчителя початкових класів. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
П 14 Палько, Тетяна Василівна. Психологічні особливості розвитку рефлексіївчителів в умовах післядипломної педагогічної освіти [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.психологічних наук. Спец.19.00.07-педагогічна та вікова психологія / Т. В. Палько ; Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ). - : КУ імені Б.Грінченка, 2015. - 21 с. -
РУБ 88 Рубрики: Вчителі початкової школи--психологічна компетентність автореферати дисертацій--психологія Кафедра педагогіки післядипломна педагогічна освіта Кл.слова (ненормовані): рефлексія вчителя Дод.точки доступу: Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Т 98 Тюріна, І. Педагог НУШ – ресурсна особистість / Ірина Тюріна> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 2(608). - С. 1–2. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): вчителі початкової школи -- психологія вчителів -- психологічний практикум -- психологічний супровід -- психологічне здоров’я -- психолого-педагогічна культура -- стресостійкість вчителя -- емоційний стан -- емоційне вигорання -- врівноваженість -- емоційне навантаження Анотація: У статті представлено сценарій психологічного практикуму для вчителів Нової української школи на тему: "Вчитель НУШ – ресурсна особистість". Мета: підвищення рівня стресостійкості вчителів, розвиток уміння керувати власними емоціями, формування позитивного емоційного стану, завдяки відкриттю ресурсних якостей особистості, профілактика емоційного вигорання. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |