88.37
Д 53


    Дмитриев, С. В.
    Антропоконструкты самосознания, мышления и деятельности человека в сфере образовательных технологий / С. В. Дмитриев, С. Д. Неверкович, Е. В. Быстрицкая // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 209-222. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.37
Рубрики: Освітні технології--вища школа
   Самосвідомість

   Мислення

   Діяльність людини

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
самість -- саморегуляція -- розвиток особистості -- особистість -- самоорганізація -- інтегральна індивідуальність
Анотація: На основе междисциплинарного подхода проанализированы современные подходы к исследованию образовательных технологий, на новой теоретической и методической основе выделены и описаны базовые компоненты структуры образовательного пространства и методы дидактического моделирования профессиональной деятельности в предметной сфере физической культуры.
На основі міждисциплінарного підходу проаналізовані сучасні підходи до дослідження освітніх технологій, на новій теоретичній і методичній основі виділені і описані базові компоненти структури освітнього простору і методи дидактичного моделювання професійної діяльності в предметній сфері фізичної культури.


Дод.точки доступу:
Неверкович, С. Д.; Быстрицкая, Е. В.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1


378
П 31


    Петрунько, Ольга Володимирівна.
    Молодь та інноваційні технології: перспективи і ризики взаємодії [Текст] : Методичний посібник / О. В. Петрунько ; Нац. акад. пед. наук України, Інститут соціальної та політичної психології. - Кіровоград : Імекс ЛТД, 2013. - 84 с. ; 20 см. - ISBN 978-966-189-217-9 (в м. обкл.) : 8.00 грн.
ББК 74.584 + 88.5
РУБ 378
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи

   Кафедра загальної та практичної психології

   Молодь--інноваційні технології

   Інноваційні технології навчання--вища школа

   Освітні технології--вища школа

   Інформаційне суспільство--людина--особистість



Дод.точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут соціальної та політичної психології
Примірників всього: 3
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (1)

74.58
Н 56


    Нестерова, Марія.
    Імплементація когнітивних технологій соціальної згуртованості в систему вищої освіти: європейський досвід [Текст] / М. Нестерова // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 1. - С. 37-41. - Бібліогр. в кінці ст. 4 назв
ББК 74.58
Рубрики: Освітні технології--вища школа
Кл.слова (ненормовані):
когнітивні технології -- соціальна згуртованість -- трансверсальні компетенції
Анотація: У статті розглядається європейський досвід упровадження когнітивних технологій підвищення соціальної згуртованості в систему сучасної вищої освіти. Окрім упровадження принципів інклюзії, рівності в освіті, важливим фактором, що сприяє покращенню соціальної згуртованості, стабільності та єдності суспільства, є розвиток за допомогою освітніх когнітивних технологій трансверсальних компетенцій. Саме вони створюють умови для громадянського, публічного діалогу, ненасильницького типу комунікації. Ці "навички ХХІ століття" є надзвичайно актуальними не тільки й не стільки для європейського суспільства, а й для нашої країни.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)