И 88 Исследование проблем психологии творчества [Текст] : монография / Академия Наук СССР, Институт психологии ; отв. ред. Я. А. Пономарев. - М. : Наука, 1983. - 336 с. - (в пер.) : 1.50 руб. Зміст: Пономарев, А. Я. Фазы творческого процесса / А. Я. Пономарев. - С .3-26 Семенов, И. Н. Системный подход к изучению организации продуктивного мышления / И. Н. Семенов. - С .27-61 Зарецкий, В. К. Смысловая регуляция решения творческих задач / В. К. Зарецкий, А. Б. Холимогорова. - С .62-100 Степанов, С. Ю. Исследование организации продуктивного мышления / С. Ю. Степанов, И. Н. Семенов, В. К. Зарецкий. - С .101-132 Алексеев, Н. Г. Использование психологических моделей мышления в изучении и диагностике шахматного творчества / Н. Г. Алексеев. - С .133-154 Семенов, И. Н. Проблема предмета и метода психологического изучения рефлексии / И. Н. Семенов, С. Ю. Степанов; И. Н. Семеннов, С. Ю. Степанов. - С .154-181 Богоявленская, Д. Б. Интеллектуальная активность как психологический аспект изучения творчества / Д. Б. Богоявленская. - С .182-194 Голицын, Г. А. Информационный подход в психологии творчества / Г. А. Голицын. - С .210-231 Луковников, Н. Н. Структурная организация мышления / Н. Н. Луковников. - С .232-246 Елисеев, В. А. Осознаваемые и неосознаваемые компоненты творческого мышления / В. А. Елисеев. - С .247-265 Гаджиев, Ч. М. Организация коллективного изобретательства / Ч. М. Гаджиев. - С .266-278 Пономарев, Я. А. Психологический механизм группового (коллективного) решения творческих задач / Я. А. Пономарев, Ч. М. Гаджиев. - С .279-295 Петров, В. М. Информационный анализ иерархии процесса художественного творчества / В. М. Петров, И. Н. Киселев. - С .296-312 Петров, В. М. Рефлексия в истории художественной культуры. Ее роль и перспективы развития / В. М. Петров. - С .313-325 Лапина, Е. А. Роль психологии в изучении "неевропейских" форм художественного творчества / Е. А. Лапина. - С .326-335
РУБ 158.1 Рубрики: Психологія творчості Творчість--психологія Мислення--вивчення Творчість--шахматна Творчість--інтелектуальна Інтелектуальна діяльність Творчі задачі--рішення Творчість--художня Рефлексія (психологія) Дод.точки доступу: Пономарев, Я. А. \ред.\; Академия Наук СССРИнститут психологии Примірників всього: 2 Ч.З.№2 (1), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1) |
П 60 Портницька, Н. В Від наслідування до творчості [Текст] / Н. В Портницька> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2011. - N 8. - С. 59-68. - Библиогр.: с. 19. Рубрики: психологія дошкільника Здібності--діти Творчість дітей Рефлексія (психологія) Кл.слова (ненормовані): соціальна рефлексія -- референтний компонент -- вікові особливості дошкільників Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Семенов, И. Н. Роль рефлексии в самоорганизации и развитии сознания личности в профессиональном образовании / И. Н. Семенов, М. Ю. Двоеглазова> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2011. - № 2. - С. 131-143. - Библиогр.: 31 назв. . - ISSN 2073-8528 Рубрики: педагогічна психологія Професійна освіта Самоорганізація особистості Рефлексія (психологія) Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): індивідуальність -- розвиток -- проблемна ситуація -- мислення -- рефлексія -- свідомість -- менталітет -- професійна освіта -- рефлексивна психологія -- рефлетехнології Дод.точки доступу: Двоеглазова, М. Ю. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Ж 91 Журавлев, А. Л. Групповая рефлексивность: основные подходы и перспективы исследований / А. Л. Журавлев, Т. А. Нестик> // Психол. журн. - 2012. - Т. 33, № 4. - С. 27-37. - Библиогр.: 57 назв. . - ISSN 0205-9592 Рубрики: Рефлексія (психологія) Кл.слова (ненормовані): команда -- групова рефлексивність -- спільна діяльність -- фактори ефективності -- організаційні зміни Анотація: Предлагается понимание групповой рефлексивности как социально-психологического феномена. Выделяются ее свойства (как сходные, так и отличные от индивидуальной рефлексивности), а также социально-психологической функции. В результате теоретического анализа выделены основные подходы к изучению групповой рефлексивности в современной социальной и организационной психологии. Выделены и сгруппированы социально-психологические факторы, определяющие способность группы к рефлексии и отношение к ней. Пропонується розуміння групової рефлексивності як соціально-психологічного феномена. Виділяються її властивості (як подібні, так і відмінні від індивідуальної рефлексивності), а також соціально-психологічної функції. В результаті теоретичного аналізу виокремлено основні підходи до вивчення групової рефлексивності в сучасній соціальній та організаційній психології. Виділені і згруповані соціально-психологічні чинники, що визначають здатність групи до рефлексії і ставлення до неї. Дод.точки доступу: Нестик, Т. А. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
М 56 Мещеряков, Валентин Николаевич. Вузовский формат речевых умений. Дидактичекий потенциал рефлексии [Текст] : монография / В. Н. Мещеряков, Е. В. Федорова. - Сумы : Университетская книга, 2008. - 178 с. - ISBN 978-966-680-391-0 : 50.00 грн. РУБ 152.7 Рубрики: Рефлексія (психологія) Психічні процеси Психіка і свідомість Мова і мовлення Кл.слова (ненормовані): розвиток мови -- когнітивна рефлексія -- повсякденна рефлексія -- моделювання тексту Дод.точки доступу: Федорова, Евгения Валентиновна Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |