Х 64 Хміль, Федір Іванович. Ділове спілкування [Текст] : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / Ф. І. Хміль. - К. : Академвидав, 2004. - 280 с. - ISBN 966-8226-20-8 : 25.00 грн. Зміст: Сутність і значення спілкування у професійній діяльності менеджера . - С .7-46 Індивідуальне ділогічне спілкування . - С .47-62 Спілкування керівника з підлеглими у процесі виконання ними службових обов’язків . - С .63-86 Спілкування по телефону . - С .87-96 Публічний виступ і дискусія . - С .97-126 Організація і проведення ділових нарад . - С .127-139 Ділові переговори . - С .140-155 Ділове листування . - С .156-183 Невербальні засоби ділового спілкування . - С .184-233 Кл.слова: дистанція, рукостискання, жести і пози, міміка Зв’язки з громадкістю (ПР) як засіб формування позитивного іміджу організації . - С .208-233 Ділове спілкування як форма організаційної діяльності корпоративних органів управління . - С .234-257 РУБ 4У(075.3) Рубрики: Кафедра української мови Спілкування ділове--культура діалогічне спілкування Конфлікти--спілкування публічний виступ--мистецтво Переговори--методика і тактика Листування--діловий етикет Невербальне спілкування зв’язки з громадкістю (PR-технології) Паблік рілейшнз (ПР) Кл.слова (ненормовані): збори акціонерів Примірників всього: 3 фб (1), Ч.З.№3 (2) Свободны: фб (1), Ч.З.№3 (2) |
М 45 б-ка Бойка О. Д. / М 45-фб Мейтленд, Ян. Рабочая книга PR-менеджера [Текст] / Я. Мейтленд ; пер. с англ. В. Елизаров. - Санкт-Петербург [и др.] : Питер, 2008. - 176 с. : ил., табл. - (Маркетинг для профессионалов). - Слов. терминов: с. 164-167. - Пер. вид. : Perfect PR / I. Maitland. - London, 1999. - ISBN 978-5-94723-269-1. - ISBN 1-86152-221-5 (англ.) : 20.00 грн. Переклад назви: Perfect PR РУБ 301 Рубрики: Менеджмент Зв’язки з громадкістю (PR-технології) Управління Реклама Кл.слова (ненормовані): специалист по связям -- PR-технології Анотація: Эта книга необходима молодому специалисту по связям с общественностью. Автор предлагает четкие алгоритмы, которые позволят сделать работу PR-менеджера максимально эффективной. Планирование рекламной кампании, подготовка пресс-релиза, проведение интервью, организация пресс-конференции - задачи, которые ежедневно должен решать специалист по связям с общественностью. Дод.точки доступу: Елизаров, В. \пер.\; Maitland, I. Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Ш 78 б-ка Бойка О. Д. / Ш 78-фб Шомели, Жан. Связи с общественностью [Пер. с франц.] / Ж. Шомели, Д. Уисман ; пер. Г. Е. Алпатов. - 9-е изд. - СПб. : НЕВА, 2003. - 128 с. - (Школа бизнеса). - ISBN 5-7654-2375-2 : 5.00 грн. РУБ 338 Рубрики: Соціальна структура суспільства Зв’язки з громадкістю (PR-технології) Бізнес Кл.слова (ненормовані): техніка комунікацій -- граматика зв’язків з суспільством Дод.точки доступу: Уисман, Денис; Алпатов, Г. Е. \пер.\ Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |