Самоотчеты учащихся об их учебной деятельности зависят от контекста, в котором она протекает [Текст]> // Психология обучения : Дайджест российской и зарубежной прессы. - 2002. - N10. - С. 44-45 . - ISSN 1561-2457
Рубрики: учбова тактика психологія навчання учбова діяльність Кл.слова (ненормовані): учебные стратегии -- саморегулирующееся научение Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Занюк, С. С. Мотиваційний тренінг формування мотивації учбової діяльності у студентів та старшокласників [Текст] / С.С. Занюк> // Практична психологія та соціальна робота. - 2002. - N8. - С. 31-42 ; № : 9-10. - С. 74-83
Рубрики: Учбова діяльність студентів учбова діяльність тренінг психологія навчання тренінг ПП/2002/8 : Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Цукерман, Г. А. Развитие учебного сообщества [Текст] / Г.А. Цукерман; Л.И. Эльконинова> // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2004. - N1. - С. 50-67 . - ISSN 0042-8841
Рубрики: педагогічна психологія психологія молодшого школяра Здібності дитини-- система Ельконіна-Давидова учбова діяльність Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Веселова, Н. Н. Исследование организации учебной деятельности учащихся [Текст] / Н.Н. Веселова> // Практическая психология и логопедия : Научно-методический журнал. - 2004. - N1. - С. 8-18
Рубрики: учбова діяльність Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |
Каминская, М. В. Проблема совместной деятельности учителя и ученика в теории учебной деятельности и практике развивающего обучения [Текст] / М. В. Каминская> // Психологическая наука и образование. - 2006. - N3. - С. 54-63 Рубрики: психологія навчання учбова діяльність Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) |
П 86 Психологія [Текст] : Республіканський науково-методичний збірник. Вип.18 / Міністерство освіти УРСР. - К. : Радянська школа, 1979. - 156 с. - 0.60 руб. Зміст: Войтко, В. І. А. С. Макаренко і психологічна наука / В. І. Войтко. - С .3-12 Платонов, К. К. Про психологічну структуру особистості / К.К. Платонов. - С .14-18 Малков, М. Ю. Індивідуальні особливості нейродинаміки у старших школярів / М. Ю. Малков. - С .19-25 Болотова, А. К. Про сприймання тривалості власних рухів в онтогенезі / А. К. Болотова. - С .26-29 Балл, Г. О. Цілеспрямована дія як об’єкт психологічного аналізу / Г. О. Балл. - С .29-38 Ільюк, Б. А. Про взаємозв’язок наслідування і творчості / Б. А. Ільюк. - С .39-46 Приходько, Ю. О. Вплив мотивів спільної діяльності дошкільників на їх емоції / Ю. О. Приходько. - С .121-128 Котирло, В. К. Вплив мовлення дорослого на регулювання поведінки дошкільника / В. К. Котирло, В. М. Переверзєва. - С .129-137 Бах, К. Р. Питання статевого виховання і підготовки учнів до сімейного життя / К. Р. Бах. - С .145-153
РУБ 151 Рубрики: Підлітки Учбова діяльність Смислове сприймання Індивідуальні особливості Оперативна пам’ять Інтелектуальний розвиток Просторове сприймання Уявлення Музичні здібності Дод.точки доступу: Макаренко, Антон Семенович (педагог-новатор, письменник, творець нової методики виховної роботи з дитячим колективом ; 1888–1939) \о нем\; Міністерство освіти УРСРНауково-дослідний інститут психології УРСР Примірників всього: 3 Ч.З.№2 (2), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (2), фб (1) |
Н 86 Ночевник, І. Н. Виявлення та оцінка способів учбової роботи учнів на особистісно орієнтованих уроках [Текст] / І. Н. Ночевник> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2010. - N 8. - С. 46-53 Рубрики: Особистісно зорієнтоване навчання оцінювання учнів учбова діяльність Кафедра психології Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |