> Шифр: РШ/2014/11 Журнал 2014р. N 11 Кремень, Василь. Проблеми якості української освіти в контексті сучасних цивілізаційних змін : доповідь президента НАПН України Василя Кременя / В. Кремень. - С.3-7. Гриневич, Лілія. Вища освіта України: на шляху інтеграції до європейського освітнього простору / Л. Гриневич. - С.8-13. - Бібліогр.: 12 назв. Редько, Валерій. Моніторинг якості навчальних досягнень учнів - 2013: проблеми та виклики / В. Редько, О. Пасічник. - С.14-19. - Бібліогр.: 8 назв. Пустовіт, Григорій. Компетентнісний підхід у змісті позашкільної освіти і виховання / Г. Пустовіт. - С.20-25. - Бібліогр.: 17 назв. Удич, О. Ціннісні орієнтації: багатогранність наукових трактувань / О. Удич. - С.26-31. - Бібліогр.: 30 назв. Топузов, Олег. Створення учнівського комплексу з географії в процесі формування гідрологічних понять у 6-му класі / О. Топузов, В. Надтока. - С.32-36. - Бібліогр.: 8 назв. Кирій, Світлана. Оксана Фурса - організатор дизайнерської справи, педагог і митець / С. Кирій. - С.36. Орлюк, Олена. Поняття "регіональна історія" у контексті навчання старшокласників історії України: пошук підходів до визначення / О. Орлюк. - С.37-41. - Бібліогр.: 16 назв. Кизенко, Василь. Реалізація діяльнісного підходу в навчанні студентів-філологів з різним рівнем комунікативних здібностей / В. Кизенко, Д. Трубачова. - С.42-46. - Бібліогр.: 4 назв. Андрійчук, Валентина. Розвиток обдарованості молодших школярів у контексті реалізації науково-педагогічного проекту "Інтелект України" / В. Андрійчук. - С.47-51. - Бібліогр.: 9 назв. Лицарські ідеї Тараса Шевченка і козацька педагогіка. - С.51. Дем’яненко, Наталія. Становлення педагогіки в навчальному процесі університету України XIX ст. Роль особистості. С. С. Гогоцький (1813-1889). / Н. Дем’яненко. - С.52-56. - Бібліогр.: 30 назв. Дічек, Наталія. Внесок українських психологів у розвиток індивідуалізації навчання школярів : друга половина 50-х років XX ст. / Н. Дічек. - С.57-63. - Бібліогр.: 25 назв. Драгоманівці допомагають дітям учасників АТО. - С.63. Ткаченко, Лідія. Григорій Сковорода: екзистенційні домінанти життєтворення / Л. Ткаченко. - С.64-69. - Бібліогр.: 22 назв. Бондаренко, Тетяна. Заклад нової формації - Інститут екології, економіки і права / Т. Бондаренко. - С.70-71. Засєкіна, Тетяна. Всеукраїнська науково-практична конференція "Проблеми сучасного підручника" / Т. Засєкіна, П. Мороз. - С.72-73. Пономаренко, Лариса. Романтик бібліотечної справи : пам’яті Павли Рогової / Л. Пономаренко. - С.74-75. Добко, Тетяна. Павлі Іванівні Роговій : з нагоди урочистостей, присвячених 5-річчю Бібліотеки / Т. Добко. - С.76. Мельник, Л. Романс для прекрасной дамы / Л. Мельник. - С.76. Кирій, Світлана. Проблеми якості української освіти в контексті сучасних цивілізаційних змін : бібліографічний список / С. Кирій. - С.77-80. Стратегія освіти дорослих для цивілізаційного поступу України. - 2-га с. обкл. Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
А 65 Андрійчук, Валентина. Розвиток обдарованості молодших школярів у контексті реалізації науково-педагогічного проекту "Інтелект України" [Текст] / В. Андрійчук> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 11. - С. 47-51. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Обдаровані діти--розвиток обдарованості Кл.слова (ненормовані): діяльнісний підхід -- меритократична освіта -- обдарованість -- розвиток обдарованості -- Інтелект України, проект Анотація: У статті наголошується, що нагальною потребою сьогодення є концепція меритократичної освіти в Україні для навчання і виховання дітей з академічною обдарованістю в умовах загальноосвітнього навчального закладу. Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |