> Шифр: ОДнв/2018/2 Журнал 2018р. N 2 Кобильченко, В. Концептуальні засади педагогічної підтримки молодших школярів із порушенням зору / В. Кобильченко. - С.7–16. - Бібліогр.: 6 назв. Довгопола, К. Інтегративний підхід на уроках рельєфного малювання / К. Довгопола. - С.17–24. - Бібліогр.: 6 назв. Кравець, Н. Інноваційні технології навчання та формування читацької діяльності у підлітків з інтелектуальними порушеннями / Н. Кравець. - С.25–35. - Бібліогр.: 9 назв. Соколова, Г. Теоретичні аспекти психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в психолого-педагогічних дослідженнях / Г. Соколова. - С.36–44. - Бібліогр.: 6 назв. Недозим, І. Науково доказові методики формування соціального інтелекту у дітей старшого дошкільного віку з розладами аутистичного спектра / І. Недозим. - С.45–54. - Бібліогр.: 9 назв. Березка, С. Теоретичний аналіз специфіки агресивної поведінки дітей дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку / С. Березка. - С.55–64. - Бібліогр.: 12 назв. Каплієнко, А. Інклюзивне навчання дітей з особливими освітніми потребами в позашкільних закладах / А. Каплієнко. - С.65–75. - Бібліогр.: 5 назв. Федоренко, О. Інклюзивне навчання: оцінювання учнів з особливими освітніми потребами / О. Федоренко. - С.76–86. - Бібліогр.: 16 назв. Журовська, Б. Сімейні перспективи у розумінні сутності анорексії / Б. Журовська. - С.87–95. - Бібліогр.: 8 назв. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 48 Березка, С. Теоретичний аналіз специфіки агресивної поведінки дітей дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку / Софія Березка> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 2. - С. 55–64. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 2312-2781
Кл.слова (ненормовані): діти з інтелектуальними порушеннями -- агресивна поведінка -- дошкільники -- агресивність -- емоційність -- емоційно-вольовий розвиток -- поведінкові реакції -- проблемні ситуації -- негативні переживання Анотація: На основі аналізу психолого-педагогічної та спеціальної літератури висвітлено специфіку проявів агресивної поведінки дітей дошкільного віку з порушенням інтелектуального розвитку. Детально розглянуто біологічні, соціальні та психологічні чинники, що обумовлюють появу агресивних реакцій у дітей з порушеннями інтелектуального розвитку. Визначено взаємозв’язок цих чинників. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |