37(09)(4Укр)
Ч-44


    Чепіга, Яків Феофанович (Зеленкевич).
    Вибрані педагогічні твори [Текст] : навчальний посібник / Я. Ф. Чепіга; Упоряд., наук. ред. Л. Д. Березівська ; Інститут педагогіки АПН України. - Х. : "ОВС", 2006. - 328 с. - ISBN 966-7858-44-8 : 25.00 грн.
ДРНТІ
ББК 74.03(4Укр)я44
РУБ 37(09)(4Укр)
Рубрики: Національне виховання
   Самовиховання вчителя

   Трудове виховання



Дод.точки доступу:
Березівська, Л. Д. \упоряд., наук. ред.\; Інститут педагогіки АПН України
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

Шифр: РШ/2006/3
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2006р. N 3
Зміст:
Красняков, Є. Державна політика в освітянській сфері в період українського державотворення / Є. Красняков. - С.3-8.
Дем’яненко, Н. Співвідношення модернізаційних тенденцій та національних традицій у змісті діяльності вищої школи: авторський курс "Історія освітньо-виховних систем / Н. Дем’яненко ; Н. Дем’яненко. - С.11-17.
Калініна, Л. Естетичне виховання молодших школярів як соціально-педагогічна проблема / Л. Калініна. - С.24-26.
Мерлянова, О. Вплив фуекцій народного танцю на виховання особистості / О. Мерлянова. - С.27-29.
Донець, З. Архітектурна культурна спадщина у навчанні й вихованні / З. Донець. - С.29-31.
Олексін, Ю. Навчання у співпраці - ефективний шлях формування рис громадянськості старшокласників на уроках історії / Ю. Олексін. - С.32-35.
Сащак, Н. Культура мови та мовлення людини / Н. Сащак. - С.43-45.
Орлова, Н. Формування патріотичних та громадських почуттів учнів (на матеріалі педагогічної спадщини О. Захаренка) / Н. Орлова. - С.39-41.
Журавльова, С. Соціоорієнтована модель виховання особистості Георга Кершенштейнера в освітніх / С. Журавльова. - С.71-80.
Сбруєва, А. Уроки запровадження сучасних освітніх реформ у розвинутих англомовних країнах / А. Сбруєва. - С.74-76.
Вачевський, М. Сучасна економічна освіта у країнах Західної Європи: формування професійних компетенцій / М. Вачевський. - С.71-74.
Березівська, л. Нові підходи П. М. Ігнатьєва до реформи шкільної освіти (1915-1916 роки XX ст.) / л. Березівська. - С.64-67.
Рейзенкінд, Т. Мистество кіно як фактор організації модульно-рейтингового підходу до навчання в поліхудожньому вихованні молоді / Т. Рейзенкінд. - С.58-61.
Юник, Д. Оволодіння музичним матеріалом в процесі інструментальної підготовки школярів / Д. Юник. - С.55-57.
Совгіра, С. Нетрадиційні форми екологічної освіти учнів / С. Совгіра. - С.51-54.
Дмитрук, С. Груподинамічні вправи як засіб формування корпоративної культури / С. Дмитрук; О. Вєтохов. - С.48-51.
Вєтохов, О. Психолого-педагогічні умови для успішного навчання іноземного читання / О. Вєтохов. - С.46-47.
Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)
Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)


Шифр: РШ/2006/4
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2006р. N 4
Зміст:
Уйсімбаєва, Н. Науково-дослідницька діяльність як чинник зростання професійної компетентності / Н. Уйсімбаєва. - С.3-6
Щекатунова, А. Проблема самореалізації в психолого-педагогічній науці / А. Щекатунова. - С.7-12
Гора, Т. Організація міжособистісної взаємодії учнів загальноосвітніх шкіл як запорука їх самореалізації / Т. Гора. - С.12-13
Столяренко, О. Інтеграція людинознавчих знань у гуманістичному вихованні школярів / О. Столяренко. - С.14-18
Чорна, О. Педагогічні умови формування у молодших школярів шанобливого ставлення до людей / О. Чорна. - С.18-20
Рогова, Т. Реалізація ідей особистісно орієнтованого підходу в управлінні педагогічним колективом школи / Т. Рогова. - С.21-24
Мельник, С. Моделювання діяльності інноваційного навчального закладу - школи сприяння здоров’ю / С. Мельник. - С.25-29
Топузов, О. Підготовка майбутніх учителів географії до реалізації проблемного навчання / О. Топузов. - С.31-33
Покась, Л. Реалізація завдань програмних практичних робіт із фізичної географії у складі навчальних груп учнів / Л. Покась. - С.33-36
Сивачук, Н. Скарбничка фольклорної пам’яті / Н. Сивачук. - С.36-41
Бугайова, І. Словникова робота як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках літератури / І. Бугайова. - С.41-44
Крижко, В. Народно-педагогічні традиції весняного календарного циклу в етногенезі українців / В. Крижко, А. Малихін, В. Ткач. - С.44-47
Івашньова, С. До проблеми післядипломної освіти вчителів німецької мови початкової школи / С. Івашньова. - С.47-49
Матяш, Н. Біологічна компетентність учня - одна з вимог модернізації природничої освіти / Н. Матяш. - С.50-51
Юник, Д. Збудження як засіб формування інструментально-виконавської надійності у майбутніх учителів музики / Д. Юник. - С.51-54
Локшин, В. Професійна компетентність фахівців з управління в соціокультурній сфері к технології модернізації вищої освіти / В. Локшин. - С.54-56
Березівська, Л. Реформа школи: дискусії щодо проекту П.М.Ігнатьєва / Л. Березівська. - С.57-61
Пироженко, Л. Генеза підходів до побудови навчальних вітчизняної загальноосвітньої школи (30-ті-початок 50-х рр. ХХ ст.) / Л. Пироженко. - С.61-64
Караманов, О. Роль польських жіночих закладів освіти у поширенні реформатської педагогіки в Галичині / О. Караманов. - С.64-66
Ананьян, Е. Розвиток принципу культуровідповідності в історії педагогічної думки / Е. Ананьян. - С.66-69
Іванчук, Г. Проблеми творення людини в історії філософської думки / Г. Іванчук. - С.69-71
Прищак, М. Поняття "духовність" у педагогічній думці України (друга половина XIX століття) / М. Прищак. - С.71-74
Марен, Е. Журналу "Життя школи" - 60! / Е. Марен. - С.74-76
Опенько, М. Методи професійної підготовки з іноземної мови в Німеччині / М. Опенько. - С.76-79
Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)
Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)




    Березівська, Л.
    Нові підходи П. М. Ігнатьєва до реформи шкільної освіти (1915-1916 роки XX ст.) [Текст] / Л. Березівська // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2006. - N3. - С. 64-67. . - ISSN 0131-6788


Дод.точки доступу:
Ігнатьєв, Павло Миколайович \о нем\

Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)
Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)




    Березівська, Л.
    Реформа школи: дискусії щодо проекту П.М.Ігнатьєва [Текст] / Л. Березівська // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2006. - N4. - С. 57-61 . - ISSN 0131-6788
Рубрики: історія педагогіки України, 1917-1991
   реформа школи



Дод.точки доступу:
Ігнатьєв, Павло Миколайович \о нем\

Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)
Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)


Шифр: ІПА-1/2006/1
   Журнал

Історико-педагогічний альманах [Текст] : Наукове видання/ Академія педагогічних наук України, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Всеукраїнська асоціація істориків педагогіки. - К. : Міленіум, 2004 - . - Виходить двічі на рік
2006р. N 1
Зміст:
Березівська, Л. Реформа освіти у діяльності Державної думи: дискусії навколо національної школи (1906-1917) / Л. Березівська. - С.4-11.
Гуральник, Н. Історичні завоювання фортепіанної школи в контексті розвитку української музичної культури XX століття: Аналіз періодизації / Н. Гуральник. - С.12-17.
Сейко, Н. Доброчинність як підгрунтя діяльності дитячих притулків в Україні у XIX поч. XX ст. / Н. Сейко. - С.18-21.
Пацалюк, О. Математичні дисципліни у навчальних планах і програмах вітчизняних середніх загальноосвітніх закладів початку XX ст. / О. Пацалюк. - С.22-26.
Побірченко, Н. Запіхнілий романтик Тадей Рильський / Н. Побірченко. - С.27-33.
Галіб, М. Виховання характеру як морально-вольової якості особистостї у творчості В. Сухомлинського / М. Галіб. - С.34-40.
Єршова, Л. Умови навчання у жіночих закладах Волині (кінець XIX початок XX ст.) / Л. Єршова
Музиченко, О. Виховуючий вплив навчання / О. Музиченко. - С.46-53.
Інформація для дослідників у галузі історії педагогіки. - С.81-83.
Палащина, Н. Наукове інформаційно-бібліографічне забезпечення інноваційних напрямів освітянської галузі: До п’ятиріччя Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського / Н. Палащина. - С.76-80.
Адаменко, О. Публікації й дисертації 50-х років XX століття з питань управління загальноосвітньої школи / О. Адаменко. - С.72-75.
Коляда, Н. Арохівні джерела: недільні школи в Україні (друга половина XIX - початок XX ст.) / Н. Коляда. - С.65-71.
Науменко, В. Програма викладання російської мови / В. Науменко. - С.54-64.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Березівська, Л.
    Реформа освіти у діяльності Державної думи: дискусії навколо національної школи (1906-1917) [Текст] / Л. Березівська // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2006. - N1. - С. 4-11.
Рубрики: історія педагогіки України до 1917 р.
   Державна дума - Україна



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


    (Вільних примірників немає)
Шифр: ШО1/2006/2
   Журнал

Шлях освіти [Текст] : Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук України; Асоціація працівників гімназій і ліцеїв України. - К. : Педагогічна преса, 1995 - . - Виходить кожного кварталу
2006р. N 2
Зміст:
Радул, В. Соціалізація й розвиток особистості / В. Радул. - С.7-13
Операйло, С. Принципи добору змісту культурологічної педагогічної освіти / С. Операйло. - С.13-16
Лавриченко, Н. Методологічні аспекти порівняльно-педагогічних досліджень / Н. Лавриченко. - С.17-23
Степашко, В. Організація науково-дослідних робіт у вищих закладах освіти США / В. Степашко. - С.23-27
Вєтрова, І. Становлення освітніх альтернатив у середній школі США / І. Вєтрова. - С.28-30
Паламарчук, В. Місце діагностики якості знань в екологічній освіті / В. Паламарчук, О. Савченко. - С.36-39
Березівська, Л. Реформа шкільної освіти в добу Центральної Ради як перший національний досвід / Л. Березівська. - С.40-46
Лаврова, О. До питання авторства книги І.О.Сікорського "Душа дитини" / О. Лаврова. - С.47-51
Благова, Т. Мистецькі дисципліни в навчальних закладах (друга половина XIX - початок ХХ ст.) / Т. Благова. - С.51-56
Кузь, В. Інтернаціоналізація діяльності Уманського державного педагогічного університету / В. Кузь. - С.31-36
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільних прим. немає




    Березівська, Л.
    Реформа шкільної освіти в добу Центральної Ради як перший національний досвід [Текст] / Л. Березівська // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2006. - N2. - С. 40-46
Рубрики: історія педагогіки України, 1917-1991


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах


Шифр: ПШ2/2006/12
   Журнал

Психология и школа [Текст] : Ежеквартальный научно-практический журнал/ Соредакторы журнала В.Г.Колесников и А.Г.Лидерс. - М. ; Обнинск : Технограф, 2003 - . - Виходить кожного кварталу
2006р. N 12
Зміст:
Савченко, О. Школа культури - діалог з В. О. Сухомлинським / О. Савченко. - С.1-5.
Березівська, Л. Українські традиції як культурологічні засади спадщини В. О. Сухомлинського / Л. Березівська. - С.5-8.
Кочерга, О. Психофізіологічні особливості діяльності дівчаток і хлопчиків: (Чому дівчатка і хлопчики сприймають світ по-різному) / О. Кочерга. - С.8-12.
Літвін, Т. Урок-проект з громадянськї освіти в 3 класі / Т. Літвін. - С.12-13.
Казачінер, О. Ігри для ознайомлення з алфавітом англійської мови / О. Казачінер. - С.18.
Вашуленко, Н. Работа над видами речевой деятельности в процессе люучения грамоте / Н. Вашуленко, И. Гудзик, О. Прищепа. - С.35-38.
Хорошковська, О. Мовне забезпечення комунікативної діяльності учнів у процесі формування усного українського мовлення / О. Хорошковська. - С.38-43.
Лавриченко, Н. Сучасна початкова шкільна освіта у європейському вимірі / Н. Лавриченко. - С.51-54.
Прудник, С. Казки про літери: День веселого ласуна / С. Прудник. - С.59-62.
Загуляєва, Є. Вивчення літератури рідного краю на уроках читання / Є. Загуляєва. - С.54-57.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Березівська, Л.
    Українські традиції як культурологічні засади спадщини В. О. Сухомлинського [Текст] / Л. Березівська // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2006. - N12. - С. 5-8. . - ISSN 0131-5358


Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ІПА-1/2006/2
   Журнал

Історико-педагогічний альманах [Текст] : Наукове видання/ Академія педагогічних наук України, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Всеукраїнська асоціація істориків педагогіки. - К. : Міленіум, 2004 - . - Виходить двічі на рік
2006р. N 2
Зміст:
Березівська, Л. Реформування шкільної освіти в період гетьманату П. Скоропадського (29 квітня - 13 грудня 1918 р.) / Л. Березівська. - С.4-15
Бондар, Л. Педагогічна діяльність Христини Алчевської в контексті руху за освіту дорослих (До 165-річчя від дня народження) / Л. Бондар. - С.45-49
Побірченко, Н. Апостол кращої долі України - Микола Іванович Костомаров / Н. Побірченко. - С.50-58
Сейко, Н. Родина Безбородьків у системі доброчинності в сфері освіти України ХІХ століття / Н. Сейко. - С.59-63
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Березівська, Л.
    Реформування шкільної освіти в період гетьманату П. Скоропадського (29 квітня - 13 грудня 1918 р.) [Текст] / Л. Березівська // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2006. - N2. - С. 4-15
Рубрики: історія педагогіки України, 1917-1991


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ГН/2006/2
   Журнал

Гуманітарні науки [Текст] : Науково-практичний журнал. - Ялта : Педагогічна преса, 2000 - . - Виходить двічі на рік
2006р. N 2
Зміст:
Яценко, Т. С. Особливості внутрішньої динаміки психіки та врахування її у психокорекційній роботі / Т. С. Яценко. - С.8-13
Дічек, Н. П. Герменевтика та діалогізм як засади оновлення методологічної бази історико-педагогічних досліджень / Н. П. Дічек. - С.14-19
Андреев, А. С. Реформа образования с точки зрения психолога / А. С. Андреев. - С.20-26
Солодка, А. К. Виховання вторинної мовної особливості: етнопсихологічний компонент / А. К. Солодка. - С.27-33
Антонюк, Р. І. Коли кожний поважає всіх, а всі - кожного:Проблеми національних меншин в умовах українського полікультурного контексту / Р. І. Антонюк. - С.34-38
Усатенко, О. М. Взаємодіяти - професійно: Перенесення та контрперенесення в контексті дослідження феномену супервізійної практики / О. М. Усатенко. - С.40-45
Богдан, Т. В. Жити в теперешньому часі: Глибинно-психологічне пізнання психіки методом психодрами (на матеріалі активного соціально-психологічного навчання) / Т. В. Богдан. - С.46-50
Сульниченко, В. Н. Нужен ли человечеству единый язык?: Культурологический подход в процессе использования активных методик изучения лингвистических дисциплин в вузе / В. Н. Сульниченко. - С.51-55
Фурсова, Л. О. Ключ до розуміння та виховання: Вплив проблемного вивчення оповідання О.Довженка "Воля до життя" на розвиток почуттів підлітка / Л. О. Фурсова. - С.56-61
Святка, О. О. Проблема класифікації психологічних опорів у психоаналізі / О. О. Святка. - С.62-66
Лобач, О. М. Содержательные аспекты подготовки специалистов к психологической помощи постсоветской семье / О. М. Лобач. - С.67-71
Шевченко, В. М. Перший освітній заклад для глухонімих в поліетнічному середовищі Криму / В. М. Шевченко. - С.72-75
Березівська, Л. Д. Реформування шкільної освіти Міністерством народної освіти в контексті громадсько-педагогічного руху в Україні (1904-1907 рр.) / Л. Д. Березівська. - С.76-82
Матвєєва, Г. В. Перші екскурсоводи - вчителі: Зміст та особливості підготовки фахівців екскурсівної справи в історії вітчизняної освіти / Г. В. Матвєєва. - С.83-90
Варфоломеева, О. В. Закономерности формирования психической устойчивсти личности: экзистенциальные противоречия / О. В. Варфоломеева. - С.92-100
Дударенко, І. С. Динаміка суджень суб’єкта як показник результативності психокорекційного впливу / І. С. Дударенко. - С.101-106
Пономарьов, О. С. Логічне дерево, на якому виростає безпека: Активізація навчальної діяльності студентів при моделюванні виробничої ситуації / О. С. Пономарьов, М. М. Латишева, Т. С. Павленко. - С.107-114
Шавальова, В. І. Скласти єдину наукову картину світу: Формування уявлень школярів щодо застосування математичних понять і методів у вивченні мов і літератур / В. І. Шавальова, Н. С. Вагіна. - С.116-121
Грищенко, Г. В. Захистимо "планету людей": Деякі напрямки екопсихологічного виховання у школі / Г. В. Грищенко. - С.122-126
Кожевников, В. М. Інноваційна модель наступності профільної школи і вищого навчального закладу в організації педагогічної діяльності учителів та викладачів / В. М. Кожевников. - С.127-132
Каленская, В. П. Применение метода планомерно-поэтапного формирования в развитии навыков ненасильственного общения студентов / В. П. Каленская. - С.133-137
Литвинчук, И. Н. Эмоционально-экзистенциальный аспект современных психотерапевтических и коммуникативных технологий / И. Н. Литвинчук. - С.138-142
Чёрный, Е. В. Тренинг в системе поликультурного образования / Е. В. Чёрный. - С.143-148
Шевчук, О. І. Академик: До 100-річчя видатного авіаконструктора Олега Антонова / О. І. Шевчук. - С.150-159
Кудусов, Д. А. Казанский период творческо-исполнительской и педагогической деятельности Натана Рахлина (за матеріалами науково-практичної конференції проведеної під егидою Міністерства культури і науки України та Національної музичної академії України імені П.І.Чайковського з нагоди 100-річчя від дня народження видатного диригента 30 березня 2006 року) / Д. А. Кудусов. - С.160-165 : портр
Ковалерист, Л. А. Педагогіка вищої школи: Анотований список літератури / Л. А. Ковалерист, Л. В. Коваленко. - С.166-178
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Березівська, Л. Д.
    Реформування шкільної освіти Міністерством народної освіти в контексті громадсько-педагогічного руху в Україні (1904-1907 рр.) [Текст] / Л. Д. Березівська // Гуманітарні науки : Науково-практичний журнал. - 2006. - N2. - С. 76-82
Рубрики: історія педагогіки України до 1917 р.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: РШ/2007/5
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2007р. N 5
Зміст:
Артемчук, Г. Про сучасний стан української мови в Україні / Г. Артемчук. - С.8-11.
Киричук, О. Соціальнокомунікативна активність особистості в контексті суб’єктично-вчинкової парадигми / О. Киричук. - С.12-15.
Сологуб, А. Креативний підхід ло профільного навчання ліцеїстів / А. Сологуб. - С.15-17.
Панасенко, Е. Самостійна робота студентів у вищому педагогічному навчальному закладі / Е. Панасенко. - С.22-24.
Зязюн, І. Філософія "Школи свободи": розвиток та саморозвиток творчих засад особистості / І. Зязюн. - С.25-29.
Бех, І. Духовна безпечність - напруженість у вихованні та розвитку особистості / І. Бех. - С.29-32.
Вишневський, О. Українська рндагогіка на шляху до свободи (Шукаючи себе у Франковому "Мойсеї") / О. Вишневський. - С.32-36.
Роганова, М. Виховання духовної культури студентів вищих навчальних закладів / М. Роганова. - С.36-39.
Сорока, Т. Професійна орієнтація школярів на уроках трудового навчання в другій половині XXстоліття / Т. Сорока. - С.73-76.
Чулкова, Л. До проблеми соціалізації учнів у школах Німеччини / Л. Чулкова. - С.77-78.
Кітова, О. А. Виникнення та становлення принципу поєднання навчання з продуктивною працею / О. А. Кітова. - С.71-73.
Березівська, Л. Реалізація української радянської моделі шкільної освіти в УСРР у контексті боротьби освітян проти її уніфікації (1927-1930) / Л. Березівська. - С.67-71.
Соколенко, Т. Формування культури організації як стратегія успіху / Т. Соколенко. - С.64-66.
Юник, Д. Перспективні напрями вдосконалення процесу формування інструментально-виконавської надійності майбутніх учителів музики / Д. Юник. - С.60-63.
Гусак, Т. Роль і мета іспитів у процесі навчання / Т. Гусак. - С.58-60.
Денисенко, В. Підготовка вчителя української мови і літератури та народознавства до експедиційної роботи / В. Денисенко. - С.56-58.
Дерхо, В. Вивчення питань культури з семикласниками на уроках історії / В. Дерхо. - С.53-55.
Біда, О. Застосування інтерактивних технологій при підготовці вчителя біології / О. Біда. - С.50-53.
Пометун, О. Технологія інтерактивного навчання як інноваційне педагогічне явище / О. Пометун. - С.46-49.
Топузов, О. Організація проблемного навчання на уроках географії в середній школі / О. Топузов. - С.43-46.
Біда, О. Застосування інтерактивних технологій при підготовці вчителя біології / О. Біда. - С.50-53.
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)




    Березівська, Л.
    Реалізація української радянської моделі шкільної освіти в УСРР у контексті боротьби освітян проти її уніфікації (1927-1930) [Текст] / Л. Березівська // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2007. - N5. - С. 67-71. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: історія педагогіки України(1917-


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)


Шифр: ІПА-1/2007/1
   Журнал

Історико-педагогічний альманах [Текст] : Наукове видання/ Академія педагогічних наук України, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Всеукраїнська асоціація істориків педагогіки. - К. : Міленіум, 2004 - . - Виходить двічі на рік
2007р. N 1
Зміст:
Адаменко, О. Статті у науково-педагогічних часописах як джерело для визначення особливостей розвитку педагогічної науки в Україні в другій половині XX століття / О. Адаменко. - С.4-8
Березівська, Л. Розробка Наркомпросом УСРР системи шкільної освіти та її апробація в контексті соціально-економічних та суспільно-політичних детермінант (1920-1924) / Л. Березівська. - С.9-19
Бондаренко, Г. Формування риторичної культури особистості у школах Давньої Геції і Давнього Риму / Г. Бондаренко. - С.20-25
Лобода, С. Преса Закарпаття як складова педагогічної періодичної преси України 1900-1930-х рр. XX ст. / С. Лобода. - С.26-31
Філімонова, Т. Перші журнали з проблем дошкільного виховання в історії розвитку української педагогічної думки / Т. Філімонова. - С.32-35
Калюжна, О. Використання здоров’язберігаючої концепції В.О. Сухомлинського в умовах загальноосвітніх навчальних закладів / О. Калюжна. - С.36-40
Кочубей, Т. Творчість І.Гізеля в оцінці українських істориків педагогіки / Т. Кочубей. - С.41-46
Побірченко, Н. Повернення Миколи Аркаса (1852-1909) / Н. Побірченко. - С.47-55
Кравченко, О. Бібліографія праць Пантелеймона Куліша / О. Кравченко. - С.93-96
Музиченко, О. Краєзнавство в комплексних програмах та його метода / О. Музиченко. - С.69-75
Коляда, Н. До історії діяльності недільних шкіл в Україні ( 60-ті роки XIX ст.) / Н. Коляда. - С.63-68
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Березівська, Л.
    Розробка Наркомпросом УСРР системи шкільної освіти та її апробація в контексті соціально-економічних та суспільно-політичних детермінант (1920-1924) [Текст] / Л. Березівська // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2007. - N1. - С. 9-19
Рубрики: історія педагогіки України, 1917-1991


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: РШ/2007/9
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2007р. N 9
Зміст:
Гончаренко, С. Авторська школа креативності: Про концепцію школи творчості досвідченого учителя хімії Анатолія Івановича Сологуба з м.Кривий Ріг / С. Гончаренко. - С.3-4
Саксаганський природничо-науковий ліцей (м.Кривий Ріг): Добірка статей
Дічек, Н. Своєрідність концепції виховання громадянина за спадщиною В.О.Сухомлинського / Н. Дічек. - С.14-16
Антонець, М. В.О.Сухомлинський про вікові особливості і громадянське виховання підлітків / М. Антонець. - С.17-19
Бондар, Л. В.О.Сухомлинський: основні пріоритети у вихованні громадянськості / Л. Бондар. - С.19-22
Заліток, Л. Бібліотека - джерело духовної культури в педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського / Л. Заліток. - С.22-24
Буряк, В. Система дидактичних умов ефективної організації навчальної пізнавальної діяльності / В. Буряк. - С.25-27
Саєнко, Т. Формування творчої активності майбутнього вчителя / Т. Саєнко. - С.28-31
Шапран, О. Сучасні підходи до проблеми інноваційної підготовки майбутнього вчителя / О. Шапран. - С.31-33
Щекатунова, Г. Застосування інформаційних технологій у діяльності сучасної школи / Г. Щекатунова. - С.34-35
Фатюшин, Ю. Теоретичні основи формування потреби у фізичному самовдосконаленні студентів в умовах дозвілля / Ю. Фатюшин. - С.37-40
Твердрхлєб, М. Соціальна активність - засіб сучасного виховання учнів початкових класів / М. Твердрхлєб. - С.41-43
Корсак, К. Небезпека міфів для стратегічного планування освіти і науки в XXI столітті / К. Корсак. - С.44-46
Вішнікіна, Л. Навчальні моделі - основа організації пізнавальної діяльності учнів на уроках географії / Л. Вішнікіна. - С.47-49
Вихрущ, А. Особливості формування альтруїстичних якостей у сучасної молоді / А. Вихрущ, І. Стецько. - С.50-52
Ануркіна, О. Механізм адаптації - один із факторів становлення особистості в ліцейському освітньому середовищі / О. Ануркіна. - С.52-54
Юник, Д. Адекватність самооцінки - складова саморегуляції інструментально-виконовської підготовки майбутніх учителів музики / Д. Юник. - С.54-56
Лебединець, Н. Гігієнічна оцінка шкільної тривожності учнів як показника психологічної атмосфери навчального середовища / Н. Лебединець. - С.57-59
Березівська, Л. Часткові внутрішньосистемні зміни шкільної освіти УРСР у контексті прихованої русифікації (1964-1984) / Л. Березівська. - С.60-64
Сипченко, О. Генезис досліджень із проблемами створення навчально-педагогічної літератури (друга половина XIX - початок XXI ст.) / О. Сипченко. - С.64-66
Чернишова, Є. Усиновлення як соціальний феномен: історичний контекст / Є. Чернишова. - С.67-69
Хміль, Н. Діяльність журналу "Радянська школа" у 50-60-ті роки ХХ ст. / Н. Хміль. - С.69-71
Павлюк, С. Школи Німеччини в умовах глобалізації та інтеграційних процесів / С. Павлюк. - С.72-75 : портр
Степанов, І. Ідейно-організаційні джерела скаутингу / І. Степанов. - С.75-77
Печенко, І. Виховання для життя: соціалізація особистості в дитинстві у педагогіці Монтессорі / І. Печенко. - С.78-80
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)