Ч-44 Чепіга, Яків Феофанович (Зеленкевич). Вибрані педагогічні твори [Текст] : навчальний посібник / Я. Ф. Чепіга; Упоряд., наук. ред. Л. Д. Березівська ; Інститут педагогіки АПН України. - Х. : "ОВС", 2006. - 328 с. - ISBN 966-7858-44-8 : 25.00 грн.
РУБ 37(09)(4Укр) Рубрики: Національне виховання Самовиховання вчителя Трудове виховання Дод.точки доступу: Березівська, Л. Д. \упоряд., наук. ред.\; Інститут педагогіки АПН України Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: РШ/2006/3 Журнал 2006р. N 3 Красняков, Є. Державна політика в освітянській сфері в період українського державотворення / Є. Красняков. - С.3-8. Дем’яненко, Н. Співвідношення модернізаційних тенденцій та національних традицій у змісті діяльності вищої школи: авторський курс "Історія освітньо-виховних систем / Н. Дем’яненко ; Н. Дем’яненко. - С.11-17. Калініна, Л. Естетичне виховання молодших школярів як соціально-педагогічна проблема / Л. Калініна. - С.24-26. Мерлянова, О. Вплив фуекцій народного танцю на виховання особистості / О. Мерлянова. - С.27-29. Донець, З. Архітектурна культурна спадщина у навчанні й вихованні / З. Донець. - С.29-31. Олексін, Ю. Навчання у співпраці - ефективний шлях формування рис громадянськості старшокласників на уроках історії / Ю. Олексін. - С.32-35. Сащак, Н. Культура мови та мовлення людини / Н. Сащак. - С.43-45. Орлова, Н. Формування патріотичних та громадських почуттів учнів (на матеріалі педагогічної спадщини О. Захаренка) / Н. Орлова. - С.39-41. Журавльова, С. Соціоорієнтована модель виховання особистості Георга Кершенштейнера в освітніх / С. Журавльова. - С.71-80. Сбруєва, А. Уроки запровадження сучасних освітніх реформ у розвинутих англомовних країнах / А. Сбруєва. - С.74-76. Вачевський, М. Сучасна економічна освіта у країнах Західної Європи: формування професійних компетенцій / М. Вачевський. - С.71-74. Березівська, л. Нові підходи П. М. Ігнатьєва до реформи шкільної освіти (1915-1916 роки XX ст.) / л. Березівська. - С.64-67. Рейзенкінд, Т. Мистество кіно як фактор організації модульно-рейтингового підходу до навчання в поліхудожньому вихованні молоді / Т. Рейзенкінд. - С.58-61. Юник, Д. Оволодіння музичним матеріалом в процесі інструментальної підготовки школярів / Д. Юник. - С.55-57. Совгіра, С. Нетрадиційні форми екологічної освіти учнів / С. Совгіра. - С.51-54. Дмитрук, С. Груподинамічні вправи як засіб формування корпоративної культури / С. Дмитрук; О. Вєтохов. - С.48-51. Вєтохов, О. Психолого-педагогічні умови для успішного навчання іноземного читання / О. Вєтохов. - С.46-47. Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) |
> Шифр: РШ/2006/4 Журнал 2006р. N 4 Уйсімбаєва, Н. Науково-дослідницька діяльність як чинник зростання професійної компетентності / Н. Уйсімбаєва. - С.3-6 Щекатунова, А. Проблема самореалізації в психолого-педагогічній науці / А. Щекатунова. - С.7-12 Гора, Т. Організація міжособистісної взаємодії учнів загальноосвітніх шкіл як запорука їх самореалізації / Т. Гора. - С.12-13 Столяренко, О. Інтеграція людинознавчих знань у гуманістичному вихованні школярів / О. Столяренко. - С.14-18 Чорна, О. Педагогічні умови формування у молодших школярів шанобливого ставлення до людей / О. Чорна. - С.18-20 Рогова, Т. Реалізація ідей особистісно орієнтованого підходу в управлінні педагогічним колективом школи / Т. Рогова. - С.21-24 Мельник, С. Моделювання діяльності інноваційного навчального закладу - школи сприяння здоров’ю / С. Мельник. - С.25-29 Топузов, О. Підготовка майбутніх учителів географії до реалізації проблемного навчання / О. Топузов. - С.31-33 Покась, Л. Реалізація завдань програмних практичних робіт із фізичної географії у складі навчальних груп учнів / Л. Покась. - С.33-36 Сивачук, Н. Скарбничка фольклорної пам’яті / Н. Сивачук. - С.36-41 Бугайова, І. Словникова робота як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках літератури / І. Бугайова. - С.41-44 Крижко, В. Народно-педагогічні традиції весняного календарного циклу в етногенезі українців / В. Крижко, А. Малихін, В. Ткач. - С.44-47 Івашньова, С. До проблеми післядипломної освіти вчителів німецької мови початкової школи / С. Івашньова. - С.47-49 Матяш, Н. Біологічна компетентність учня - одна з вимог модернізації природничої освіти / Н. Матяш. - С.50-51 Юник, Д. Збудження як засіб формування інструментально-виконавської надійності у майбутніх учителів музики / Д. Юник. - С.51-54 Локшин, В. Професійна компетентність фахівців з управління в соціокультурній сфері к технології модернізації вищої освіти / В. Локшин. - С.54-56 Березівська, Л. Реформа школи: дискусії щодо проекту П.М.Ігнатьєва / Л. Березівська. - С.57-61 Пироженко, Л. Генеза підходів до побудови навчальних вітчизняної загальноосвітньої школи (30-ті-початок 50-х рр. ХХ ст.) / Л. Пироженко. - С.61-64 Караманов, О. Роль польських жіночих закладів освіти у поширенні реформатської педагогіки в Галичині / О. Караманов. - С.64-66 Ананьян, Е. Розвиток принципу культуровідповідності в історії педагогічної думки / Е. Ананьян. - С.66-69 Іванчук, Г. Проблеми творення людини в історії філософської думки / Г. Іванчук. - С.69-71 Прищак, М. Поняття "духовність" у педагогічній думці України (друга половина XIX століття) / М. Прищак. - С.71-74 Марен, Е. Журналу "Життя школи" - 60! / Е. Марен. - С.74-76 Опенько, М. Методи професійної підготовки з іноземної мови в Німеччині / М. Опенько. - С.76-79 Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) |
Березівська, Л. Нові підходи П. М. Ігнатьєва до реформи шкільної освіти (1915-1916 роки XX ст.) [Текст] / Л. Березівська> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2006. - N3. - С. 64-67. . - ISSN 0131-6788 Дод.точки доступу: Ігнатьєв, Павло Миколайович \о нем\ Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) |
Березівська, Л. Реформа школи: дискусії щодо проекту П.М.Ігнатьєва [Текст] / Л. Березівська> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2006. - N4. - С. 57-61 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: історія педагогіки України, 1917-1991 реформа школи Дод.точки доступу: Ігнатьєв, Павло Миколайович \о нем\ Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) |
> Шифр: ІПА-1/2006/1 Журнал 2006р. N 1 Березівська, Л. Реформа освіти у діяльності Державної думи: дискусії навколо національної школи (1906-1917) / Л. Березівська. - С.4-11. Гуральник, Н. Історичні завоювання фортепіанної школи в контексті розвитку української музичної культури XX століття: Аналіз періодизації / Н. Гуральник. - С.12-17. Сейко, Н. Доброчинність як підгрунтя діяльності дитячих притулків в Україні у XIX поч. XX ст. / Н. Сейко. - С.18-21. Пацалюк, О. Математичні дисципліни у навчальних планах і програмах вітчизняних середніх загальноосвітніх закладів початку XX ст. / О. Пацалюк. - С.22-26. Побірченко, Н. Запіхнілий романтик Тадей Рильський / Н. Побірченко. - С.27-33. Галіб, М. Виховання характеру як морально-вольової якості особистостї у творчості В. Сухомлинського / М. Галіб. - С.34-40. Єршова, Л. Умови навчання у жіночих закладах Волині (кінець XIX початок XX ст.) / Л. Єршова Музиченко, О. Виховуючий вплив навчання / О. Музиченко. - С.46-53. Інформація для дослідників у галузі історії педагогіки. - С.81-83. Палащина, Н. Наукове інформаційно-бібліографічне забезпечення інноваційних напрямів освітянської галузі: До п’ятиріччя Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В. О. Сухомлинського / Н. Палащина. - С.76-80. Адаменко, О. Публікації й дисертації 50-х років XX століття з питань управління загальноосвітньої школи / О. Адаменко. - С.72-75. Коляда, Н. Арохівні джерела: недільні школи в Україні (друга половина XIX - початок XX ст.) / Н. Коляда. - С.65-71. Науменко, В. Програма викладання російської мови / В. Науменко. - С.54-64. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Березівська, Л. Реформа освіти у діяльності Державної думи: дискусії навколо національної школи (1906-1917) [Текст] / Л. Березівська> // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2006. - N1. - С. 4-11. Рубрики: історія педагогіки України до 1917 р. Державна дума - Україна Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> (Вільних примірників немає) Шифр: ШО1/2006/2 Журнал 2006р. N 2 Радул, В. Соціалізація й розвиток особистості / В. Радул. - С.7-13 Операйло, С. Принципи добору змісту культурологічної педагогічної освіти / С. Операйло. - С.13-16 Лавриченко, Н. Методологічні аспекти порівняльно-педагогічних досліджень / Н. Лавриченко. - С.17-23 Степашко, В. Організація науково-дослідних робіт у вищих закладах освіти США / В. Степашко. - С.23-27 Вєтрова, І. Становлення освітніх альтернатив у середній школі США / І. Вєтрова. - С.28-30 Паламарчук, В. Місце діагностики якості знань в екологічній освіті / В. Паламарчук, О. Савченко. - С.36-39 Березівська, Л. Реформа шкільної освіти в добу Центральної Ради як перший національний досвід / Л. Березівська. - С.40-46 Лаврова, О. До питання авторства книги І.О.Сікорського "Душа дитини" / О. Лаврова. - С.47-51 Благова, Т. Мистецькі дисципліни в навчальних закладах (друга половина XIX - початок ХХ ст.) / Т. Благова. - С.51-56 Кузь, В. Інтернаціоналізація діяльності Уманського державного педагогічного університету / В. Кузь. - С.31-36 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільних прим. немає |
Березівська, Л. Реформа шкільної освіти в добу Центральної Ради як перший національний досвід [Текст] / Л. Березівська> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2006. - N2. - С. 40-46 Рубрики: історія педагогіки України, 1917-1991 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |
> Шифр: ПШ2/2006/12 Журнал 2006р. N 12 Савченко, О. Школа культури - діалог з В. О. Сухомлинським / О. Савченко. - С.1-5. Березівська, Л. Українські традиції як культурологічні засади спадщини В. О. Сухомлинського / Л. Березівська. - С.5-8. Кочерга, О. Психофізіологічні особливості діяльності дівчаток і хлопчиків: (Чому дівчатка і хлопчики сприймають світ по-різному) / О. Кочерга. - С.8-12. Літвін, Т. Урок-проект з громадянськї освіти в 3 класі / Т. Літвін. - С.12-13. Казачінер, О. Ігри для ознайомлення з алфавітом англійської мови / О. Казачінер. - С.18. Вашуленко, Н. Работа над видами речевой деятельности в процессе люучения грамоте / Н. Вашуленко, И. Гудзик, О. Прищепа. - С.35-38. Хорошковська, О. Мовне забезпечення комунікативної діяльності учнів у процесі формування усного українського мовлення / О. Хорошковська. - С.38-43. Лавриченко, Н. Сучасна початкова шкільна освіта у європейському вимірі / Н. Лавриченко. - С.51-54. Прудник, С. Казки про літери: День веселого ласуна / С. Прудник. - С.59-62. Загуляєва, Є. Вивчення літератури рідного краю на уроках читання / Є. Загуляєва. - С.54-57. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Березівська, Л. Українські традиції як культурологічні засади спадщини В. О. Сухомлинського [Текст] / Л. Березівська> // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2006. - N12. - С. 5-8. . - ISSN 0131-5358 Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ІПА-1/2006/2 Журнал 2006р. N 2 Березівська, Л. Реформування шкільної освіти в період гетьманату П. Скоропадського (29 квітня - 13 грудня 1918 р.) / Л. Березівська. - С.4-15 Бондар, Л. Педагогічна діяльність Христини Алчевської в контексті руху за освіту дорослих (До 165-річчя від дня народження) / Л. Бондар. - С.45-49 Побірченко, Н. Апостол кращої долі України - Микола Іванович Костомаров / Н. Побірченко. - С.50-58 Сейко, Н. Родина Безбородьків у системі доброчинності в сфері освіти України ХІХ століття / Н. Сейко. - С.59-63 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Березівська, Л. Реформування шкільної освіти в період гетьманату П. Скоропадського (29 квітня - 13 грудня 1918 р.) [Текст] / Л. Березівська> // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2006. - N2. - С. 4-15 Рубрики: історія педагогіки України, 1917-1991 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ГН/2006/2 Журнал 2006р. N 2 Яценко, Т. С. Особливості внутрішньої динаміки психіки та врахування її у психокорекційній роботі / Т. С. Яценко. - С.8-13 Дічек, Н. П. Герменевтика та діалогізм як засади оновлення методологічної бази історико-педагогічних досліджень / Н. П. Дічек. - С.14-19 Андреев, А. С. Реформа образования с точки зрения психолога / А. С. Андреев. - С.20-26 Солодка, А. К. Виховання вторинної мовної особливості: етнопсихологічний компонент / А. К. Солодка. - С.27-33 Антонюк, Р. І. Коли кожний поважає всіх, а всі - кожного:Проблеми національних меншин в умовах українського полікультурного контексту / Р. І. Антонюк. - С.34-38 Усатенко, О. М. Взаємодіяти - професійно: Перенесення та контрперенесення в контексті дослідження феномену супервізійної практики / О. М. Усатенко. - С.40-45 Богдан, Т. В. Жити в теперешньому часі: Глибинно-психологічне пізнання психіки методом психодрами (на матеріалі активного соціально-психологічного навчання) / Т. В. Богдан. - С.46-50 Сульниченко, В. Н. Нужен ли человечеству единый язык?: Культурологический подход в процессе использования активных методик изучения лингвистических дисциплин в вузе / В. Н. Сульниченко. - С.51-55 Фурсова, Л. О. Ключ до розуміння та виховання: Вплив проблемного вивчення оповідання О.Довженка "Воля до життя" на розвиток почуттів підлітка / Л. О. Фурсова. - С.56-61 Святка, О. О. Проблема класифікації психологічних опорів у психоаналізі / О. О. Святка. - С.62-66 Лобач, О. М. Содержательные аспекты подготовки специалистов к психологической помощи постсоветской семье / О. М. Лобач. - С.67-71 Шевченко, В. М. Перший освітній заклад для глухонімих в поліетнічному середовищі Криму / В. М. Шевченко. - С.72-75 Березівська, Л. Д. Реформування шкільної освіти Міністерством народної освіти в контексті громадсько-педагогічного руху в Україні (1904-1907 рр.) / Л. Д. Березівська. - С.76-82 Матвєєва, Г. В. Перші екскурсоводи - вчителі: Зміст та особливості підготовки фахівців екскурсівної справи в історії вітчизняної освіти / Г. В. Матвєєва. - С.83-90 Варфоломеева, О. В. Закономерности формирования психической устойчивсти личности: экзистенциальные противоречия / О. В. Варфоломеева. - С.92-100 Дударенко, І. С. Динаміка суджень суб’єкта як показник результативності психокорекційного впливу / І. С. Дударенко. - С.101-106 Пономарьов, О. С. Логічне дерево, на якому виростає безпека: Активізація навчальної діяльності студентів при моделюванні виробничої ситуації / О. С. Пономарьов, М. М. Латишева, Т. С. Павленко. - С.107-114 Шавальова, В. І. Скласти єдину наукову картину світу: Формування уявлень школярів щодо застосування математичних понять і методів у вивченні мов і літератур / В. І. Шавальова, Н. С. Вагіна. - С.116-121 Грищенко, Г. В. Захистимо "планету людей": Деякі напрямки екопсихологічного виховання у школі / Г. В. Грищенко. - С.122-126 Кожевников, В. М. Інноваційна модель наступності профільної школи і вищого навчального закладу в організації педагогічної діяльності учителів та викладачів / В. М. Кожевников. - С.127-132 Каленская, В. П. Применение метода планомерно-поэтапного формирования в развитии навыков ненасильственного общения студентов / В. П. Каленская. - С.133-137 Литвинчук, И. Н. Эмоционально-экзистенциальный аспект современных психотерапевтических и коммуникативных технологий / И. Н. Литвинчук. - С.138-142 Чёрный, Е. В. Тренинг в системе поликультурного образования / Е. В. Чёрный. - С.143-148 Шевчук, О. І. Академик: До 100-річчя видатного авіаконструктора Олега Антонова / О. І. Шевчук. - С.150-159 Кудусов, Д. А. Казанский период творческо-исполнительской и педагогической деятельности Натана Рахлина (за матеріалами науково-практичної конференції проведеної під егидою Міністерства культури і науки України та Національної музичної академії України імені П.І.Чайковського з нагоди 100-річчя від дня народження видатного диригента 30 березня 2006 року) / Д. А. Кудусов. - С.160-165 : портр Ковалерист, Л. А. Педагогіка вищої школи: Анотований список літератури / Л. А. Ковалерист, Л. В. Коваленко. - С.166-178 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Березівська, Л. Д. Реформування шкільної освіти Міністерством народної освіти в контексті громадсько-педагогічного руху в Україні (1904-1907 рр.) [Текст] / Л. Д. Березівська> // Гуманітарні науки : Науково-практичний журнал. - 2006. - N2. - С. 76-82 Рубрики: історія педагогіки України до 1917 р. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2007/5 Журнал 2007р. N 5 Артемчук, Г. Про сучасний стан української мови в Україні / Г. Артемчук. - С.8-11. Киричук, О. Соціальнокомунікативна активність особистості в контексті суб’єктично-вчинкової парадигми / О. Киричук. - С.12-15. Сологуб, А. Креативний підхід ло профільного навчання ліцеїстів / А. Сологуб. - С.15-17. Панасенко, Е. Самостійна робота студентів у вищому педагогічному навчальному закладі / Е. Панасенко. - С.22-24. Зязюн, І. Філософія "Школи свободи": розвиток та саморозвиток творчих засад особистості / І. Зязюн. - С.25-29. Бех, І. Духовна безпечність - напруженість у вихованні та розвитку особистості / І. Бех. - С.29-32. Вишневський, О. Українська рндагогіка на шляху до свободи (Шукаючи себе у Франковому "Мойсеї") / О. Вишневський. - С.32-36. Роганова, М. Виховання духовної культури студентів вищих навчальних закладів / М. Роганова. - С.36-39. Сорока, Т. Професійна орієнтація школярів на уроках трудового навчання в другій половині XXстоліття / Т. Сорока. - С.73-76. Чулкова, Л. До проблеми соціалізації учнів у школах Німеччини / Л. Чулкова. - С.77-78. Кітова, О. А. Виникнення та становлення принципу поєднання навчання з продуктивною працею / О. А. Кітова. - С.71-73. Березівська, Л. Реалізація української радянської моделі шкільної освіти в УСРР у контексті боротьби освітян проти її уніфікації (1927-1930) / Л. Березівська. - С.67-71. Соколенко, Т. Формування культури організації як стратегія успіху / Т. Соколенко. - С.64-66. Юник, Д. Перспективні напрями вдосконалення процесу формування інструментально-виконавської надійності майбутніх учителів музики / Д. Юник. - С.60-63. Гусак, Т. Роль і мета іспитів у процесі навчання / Т. Гусак. - С.58-60. Денисенко, В. Підготовка вчителя української мови і літератури та народознавства до експедиційної роботи / В. Денисенко. - С.56-58. Дерхо, В. Вивчення питань культури з семикласниками на уроках історії / В. Дерхо. - С.53-55. Біда, О. Застосування інтерактивних технологій при підготовці вчителя біології / О. Біда. - С.50-53. Пометун, О. Технологія інтерактивного навчання як інноваційне педагогічне явище / О. Пометун. - С.46-49. Топузов, О. Організація проблемного навчання на уроках географії в середній школі / О. Топузов. - С.43-46. Біда, О. Застосування інтерактивних технологій при підготовці вчителя біології / О. Біда. - С.50-53. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Березівська, Л. Реалізація української радянської моделі шкільної освіти в УСРР у контексті боротьби освітян проти її уніфікації (1927-1930) [Текст] / Л. Березівська> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2007. - N5. - С. 67-71. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: історія педагогіки України(1917- Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ІПА-1/2007/1 Журнал 2007р. N 1 Адаменко, О. Статті у науково-педагогічних часописах як джерело для визначення особливостей розвитку педагогічної науки в Україні в другій половині XX століття / О. Адаменко. - С.4-8 Березівська, Л. Розробка Наркомпросом УСРР системи шкільної освіти та її апробація в контексті соціально-економічних та суспільно-політичних детермінант (1920-1924) / Л. Березівська. - С.9-19 Бондаренко, Г. Формування риторичної культури особистості у школах Давньої Геції і Давнього Риму / Г. Бондаренко. - С.20-25 Лобода, С. Преса Закарпаття як складова педагогічної періодичної преси України 1900-1930-х рр. XX ст. / С. Лобода. - С.26-31 Філімонова, Т. Перші журнали з проблем дошкільного виховання в історії розвитку української педагогічної думки / Т. Філімонова. - С.32-35 Калюжна, О. Використання здоров’язберігаючої концепції В.О. Сухомлинського в умовах загальноосвітніх навчальних закладів / О. Калюжна. - С.36-40 Кочубей, Т. Творчість І.Гізеля в оцінці українських істориків педагогіки / Т. Кочубей. - С.41-46 Побірченко, Н. Повернення Миколи Аркаса (1852-1909) / Н. Побірченко. - С.47-55 Кравченко, О. Бібліографія праць Пантелеймона Куліша / О. Кравченко. - С.93-96 Музиченко, О. Краєзнавство в комплексних програмах та його метода / О. Музиченко. - С.69-75 Коляда, Н. До історії діяльності недільних шкіл в Україні ( 60-ті роки XIX ст.) / Н. Коляда. - С.63-68 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Березівська, Л. Розробка Наркомпросом УСРР системи шкільної освіти та її апробація в контексті соціально-економічних та суспільно-політичних детермінант (1920-1924) [Текст] / Л. Березівська> // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2007. - N1. - С. 9-19 Рубрики: історія педагогіки України, 1917-1991 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2007/9 Журнал 2007р. N 9 Гончаренко, С. Авторська школа креативності: Про концепцію школи творчості досвідченого учителя хімії Анатолія Івановича Сологуба з м.Кривий Ріг / С. Гончаренко. - С.3-4 Саксаганський природничо-науковий ліцей (м.Кривий Ріг): Добірка статей Дічек, Н. Своєрідність концепції виховання громадянина за спадщиною В.О.Сухомлинського / Н. Дічек. - С.14-16 Антонець, М. В.О.Сухомлинський про вікові особливості і громадянське виховання підлітків / М. Антонець. - С.17-19 Бондар, Л. В.О.Сухомлинський: основні пріоритети у вихованні громадянськості / Л. Бондар. - С.19-22 Заліток, Л. Бібліотека - джерело духовної культури в педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського / Л. Заліток. - С.22-24 Буряк, В. Система дидактичних умов ефективної організації навчальної пізнавальної діяльності / В. Буряк. - С.25-27 Саєнко, Т. Формування творчої активності майбутнього вчителя / Т. Саєнко. - С.28-31 Шапран, О. Сучасні підходи до проблеми інноваційної підготовки майбутнього вчителя / О. Шапран. - С.31-33 Щекатунова, Г. Застосування інформаційних технологій у діяльності сучасної школи / Г. Щекатунова. - С.34-35 Фатюшин, Ю. Теоретичні основи формування потреби у фізичному самовдосконаленні студентів в умовах дозвілля / Ю. Фатюшин. - С.37-40 Твердрхлєб, М. Соціальна активність - засіб сучасного виховання учнів початкових класів / М. Твердрхлєб. - С.41-43 Корсак, К. Небезпека міфів для стратегічного планування освіти і науки в XXI столітті / К. Корсак. - С.44-46 Вішнікіна, Л. Навчальні моделі - основа організації пізнавальної діяльності учнів на уроках географії / Л. Вішнікіна. - С.47-49 Вихрущ, А. Особливості формування альтруїстичних якостей у сучасної молоді / А. Вихрущ, І. Стецько. - С.50-52 Ануркіна, О. Механізм адаптації - один із факторів становлення особистості в ліцейському освітньому середовищі / О. Ануркіна. - С.52-54 Юник, Д. Адекватність самооцінки - складова саморегуляції інструментально-виконовської підготовки майбутніх учителів музики / Д. Юник. - С.54-56 Лебединець, Н. Гігієнічна оцінка шкільної тривожності учнів як показника психологічної атмосфери навчального середовища / Н. Лебединець. - С.57-59 Березівська, Л. Часткові внутрішньосистемні зміни шкільної освіти УРСР у контексті прихованої русифікації (1964-1984) / Л. Березівська. - С.60-64 Сипченко, О. Генезис досліджень із проблемами створення навчально-педагогічної літератури (друга половина XIX - початок XXI ст.) / О. Сипченко. - С.64-66 Чернишова, Є. Усиновлення як соціальний феномен: історичний контекст / Є. Чернишова. - С.67-69 Хміль, Н. Діяльність журналу "Радянська школа" у 50-60-ті роки ХХ ст. / Н. Хміль. - С.69-71 Павлюк, С. Школи Німеччини в умовах глобалізації та інтеграційних процесів / С. Павлюк. - С.72-75 : портр Степанов, І. Ідейно-організаційні джерела скаутингу / І. Степанов. - С.75-77 Печенко, І. Виховання для життя: соціалізація особистості в дитинстві у педагогіці Монтессорі / І. Печенко. - С.78-80 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |