> (Немає відомостей про примірники) Шифр: ПП/2004/3 Журнал 2004р. N 3 Винославська, О. В. Зміст моделі психолого-управлінського консультування працівників навчальних закладів з проблеми ефективної міжособистісної взаємодії / О.В. Винославська. - С.1-4 Трухін, І. О. Методи організації самовиховання учнів / І.О. Трухін, О.Т. Шпак. - С.5-15 Бадалова, М. В. Структура и содержание тренинга интеллектуальных навыков консультирования / М.В. Бадалова. - С.16-39 Штепа, О. С. трансформація особистості у тренінгах особистісного зростання та способи її вимірювання / О.С. Штепа. - С.53-57 Болтівець, С. І. Сучасний стан розробленості проблем педагогічної психогігієни / С.І. Болтівець. - С.58-61 Смольська, Л. М. Західні підходи в дослідженнях творчості / Л.М. Смольська. - С.62-66 Латышева, М. А. Исследование биопотенциалов головного мозга у детей 10-12 лет с задержаным психическим развитием / М.А. Латышева. - С.67-72 Шмаргун, В. М. Розвиток функцій когнітивної диференціації та інтелекту дітей з затримками психічного розвитку в процесі корекційного навчання / В.М. Шмаргун. - С.73-80 Немає відомостей про примірники |
Винославська, О. В. Зміст моделі психолого-управлінського консультування працівників навчальних закладів з проблеми ефективної міжособистісної взаємодії [Текст] / О.В. Винославська> // Практична психологія та соціальна робота. - 2004. - N3. - С. 1-4
Рубрики: Психологічне консультування Педагогічні працівники Міжособистісна взаємодія Немає відомостей про примірники |
> Шифр: ПП/2004/12 Журнал 2004р. N 12 Безверхий, О. С. Методика діагностики моральної саморегуляції молодшого школяра / О. С. Безверхий. - С.36-45. Губенко, О. В. Проблема профілактики наркоманії, токсикоманії та алкоголізму : методологічні аспекти / О. В. Губенко. - С.33-35. Барко, В. І. Психологічні засади концепції проактивного управління персоналом органів внутрішніх справ / В. І. Барко. - С.46-50. Кл.слова: психологія у правоохоронних структурах Мороз, Л. І. Розвиток комунікативних умінь у працівників міліції : Тренінг для працівників міліції / Л. І. Мороз. - С.51-54. Болтівець, С. І. Психологічне обҐрунтування заходів профілактичної роботи в навчальних закладах з метою профілактики наркоманії, токсикоманії, алкоголізму / С. І. Болтівець. - С.56-59. Пророк, Н. В. Ціннісно-мотиваційні передумови адиктивного шляху вирішення життєвих проблем / Н. В. Пророк. - С.59-61. Кл.слова: психодіагностика, студентська молодь Слободяник, Н. В. Ставлення людини до проблем репродуктивного здоров’я: Психологічні аспекти / Н. В. Слободяник. - С.62-65. Винославська, О. В. Розвиток практичної компоненти комунікативної компетентності студентів технічного університету / О. В. Винославська, Н. Г. Андрійченко. - С.65-69. Кл.слова: спілкування Третяк, Т. М. Розв’язування учнями творчих задач за умов раптових заборон / Т. М. Третяк. - С.69-73. Кл.слова: особистість учня, творче мислення, психологія навчання Кремінський, Б. Г. Обдарованість та проблема розвитку здібностей особистості / Б. Г. Кремінський. - С.74-80. Кл.слова: коефіцієнт інтелектуальності(IQ) Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Винославська, О. В. Розвиток практичної компоненти комунікативної компетентності студентів технічного університету [Текст] / О. В. Винославська, Н. Г. Андрійченко> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2004. - N12. - С. 65-69.
Рубрики: психологія студента Спілкування компетентність Кл.слова (ненормовані): спілкування Дод.точки доступу: Андрійченко, Н. Г. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПП/2005/5 Журнал 2005р. N 5 Винославська, О. В. Емпіричні методи психології / О.В. Винославська. - С.1-7 Попович, І. С. Проблема соціально-психологічних очікувань в науковій теорії та практиці / І.С. Попович. - С.8-12 Москаленко, В. В. Конфлікт / В.В. Москаленко. - С.13-16 Копилов, С. О. Проблема самовизначення молодшого школяра щодо мети, змісту й форм освіти / С.О. Копилов. - С.17-22 Мисенко, О. В. Модификация методики исследования особенностей межличностного восприятия в конфликтной ситуации / О.В. Мисенко. - С.23-27 Крупенко, О. В. Нова ігрова методика діагностики конфліктних ситуацій "Два козлики" / О.В. Крупенко. - С.28-29 Коблик, Е. Г. Программа адаптации детей к средней школе "Первый раз в пятый класс!" / Е.Г. Коблик, . - 29-36. Продолжение следует. Гобова, Л. Ю. Курс "Основи психологічної готовності до життя". Конспекти уроків циклу "В тобі самому джерело сил" для учнів 3(2) класу / Л.Ю. Гобова. - С.45-51 Третяк, Т. М. Методичні засоби стимулювання процесу розв’язування учнями творчих задач / Т.М. Третяк. - С.52-58 Болтівець, С. І. Якість психічного здоров’я: педагогічні критерії, прогнозування / С. І. Болтівець. - С.62-67. Розенбаум, М. Д. Психологическая оценка качества жизни двух поколений жителей Украины и эмигрантов США / М.Д. Розенбаум. - С.67-70. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Винославська, О. В. Емпіричні методи психології [Текст] / О.В. Винославська> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2005. - N5. - С. 1-7
Рубрики: методи досліджень у психології Кл.слова (ненормовані): методи спостереження -- метод анкетирования Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПП/2005/7 Журнал 2005р. N 7 Методологічний аналіз поняття "психічний розвиток" людини / В. В. Клименко. - С.1-7. Кл.слова: прогресивний розвиток, чуттєво-інтуїтивне відображення, мислення Смольська, Л. М. Фактори дитинства, що впливають на успішність в дорослому віці / Л. М. Смольська. - С.8-10. Кл.слова: саморегуляція Максим, О. В. Особливості емпатійної поведінки вчителя початкової школи / О. В. Максим. - С.11-16. Кл.слова: психічні стани учнів, взаємини вчителя і учнів Калошин, В. Ф. Причини невдач в навчанні / В. Ф. Калошин. - С.17-20. Кл.слова: Я-концепція, мотивація до навчання , пасивна педагогіка Володарська, Н. Д. Проблеми життєтворчості особистості з вадами здоров’я / Н. Д. Володарська. - С.50-54. Кл.слова: рольова гра, тренінг, життєвий вибір Кошечко, Н. В. Тренінг "Молодь вибирає конструктивний конфлікт" / Н. В. Кошечко. - С.55-58. Далі буде Винославська, О. В. Психологічні особливості студентської групи / О. В. Винославська. - С.65-70. Кл.слова: роль, статус, самопочуття студента, дружба Боднар, М. С. К вопросу о подготовке практического психолога / М. С. Боднар. - С.71-74. Петрунько, О. В. Оцінка ефективності заходів Національної програми "Репродуктивне здоров’я 2001 - 2005" з формування безпечної сексуальної поведінки молоді / О. В. Петрунько. - С.75-78. Кл.слова: сексуальна емансипація Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Винославська, О. В. Психологічні особливості студентської групи [Текст] / О. В. Винославська> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2005. - N7. - С. 65-70.
Рубрики: психологія студента студенти психологія вищої школи Кл.слова (ненормовані): роль, статус, самопочуття студента -- дружба Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
В 53 Вісник Чернігівського національного педагогічного університету [Текст] : [збірник наукових праць]. Вип. 103. Т. 1 / Чернігівський нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка ; [голов. ред. М. О. Носко ; відп. ред. В. О. Дятлов]. - Чернігів : ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2012. - 224 с. ; 29 см. - (Психологічні науки). - (в м. обкл.) : 35.00 грн. Фахове видання з психологічних наук Зміст: Ангелова, С. О. Гендерні особливості самореалізації українських жінок / С. О. Ангелова. - С .3-5 Білоус, О. В. Особливості розвитку аналітичних компонентів теоретичного мислення майбутніх учителів хімії / О. В. Білоус. - С .6-13 Білоус, Р. М. Формування аспертивності в процесі самоактуалізації старшокласників / Р. М. Білоус, Ю. С. Задорожна. - С .14-17 Блинова, О. Є. Соціально-психологічні особливості етнічної ідентифікації студентів України / О. Є. Блинова. - С .18-21 Бондарев, В. Л. Феномен професійного самоусвідомлення дослідника в аксіопсихологічній проекції / В. Л. Бондарев. - С .22-25 Борець, Ю. В. Саморефлексія факту судимості у свідомості умовно засуджених людей / Ю. В. Борець. - С .26-30 Буковська, О. О. Психологічні особливості родин, в яких виховуються діти з особливими потребами / О. О. Буковська. - С .31-35 Бучко, В. Б. Психологічні чинники розв’язування господарських конфліктів / В. Б. Бучко. - С .36-40 Варіна, Г. Б. Психолого-педагогічні рецепції формування професійної стійкості майбутнього фахівця в умовах сучасного культурно-освітнього простору / Г. Б. Варіна. - С .41-44 Васютинський, В. О. Бути бідним чи почуватися ним: спроба вияву психологічних показників / В. О. Васютинський. - С .45-48 Венгер, Г. С. Зміни традиційних соціальних ролей у дистантних сім’ях / Г. С. Венгер. - С .49-52 Винославська, О. В. Комплекс методик "Дослідження психологічної культури викладачів технічного університету" / О. В. Винославська. - С .53-57 Ворожбит, С. А. Почуття довіри як структурна складова Я-концепції особистості / С. А. Ворожбит. - С .58-61 Воронюк, І. В. Психологічні та методичні аспекти підготовки вчителів до творчої взаємодії з учнями / І. В. Воронюк. - С .62-67 Гапоненко, Д. І. Інтернет-опитування як метод збору соціологічної інформації / Д. І. Гапоненко. - С .68-70 Герасименко, М. М. Економічна соціалізація студентської молоді та її соціально-психологічні референти / М. М. Герасименко. - С .71-74 Голець, В. В. Особливості побудови вибірки для дослідження громадської думки населення Чернігівської області / В. В. Голець, Д. І. Гапоненко. - С .75-78 Горбачова, К. І. Гендерна диференціація психологічних характеристик хворих на вперше діагностований інфаркт міокарда / К. І. Горбачова. - С .79-81 Гуріна, З. В. Активність особистості як умова розвитку самостійності дитини раннього віку / З. В. Гуріна. - С .82-85 Данильченко, Н. О. Підходи до вивчення феномену бідності в сучасній науці / Н. О. Данильченко. - С .86-89 Данильченко, Т. В. Особливості гендерної ідентичності у студентської молоді / Т. В. Данильченко. - С .90-94 Дем’яненко, Ю. О. Методико-теоретичний аналіз психосоматичних теорій / Ю. О. Дем’яненко. - С .95-98 Дерев’янко, С. П. Статеві відмінності у сфері прояву складових емоційного інтелекту / С. П. Дерев’янко. - С .99-103 Дроздова, М. А. Досвід і перспективи викладання курсу "Історична психологія" у вищій школі / М. А. Дроздова. - С .104-107 Дроздов, О. Ю. Крос-культурні аспекти масової геополітичної свідомості / О. Ю. Дроздов. - С .108-113 Дуда, Л. А. Розгляд феномена екологічності з позиції психології / Л. А. Дуда. - С .114-118 Дяченко, В. А. Теоретичні підходи до розуміння психологічного благополуччя особистості / В. А. Дяченко. - С .119-123 Зінченко, О. В. Психологічна характеристика інтернет- тролінгу і флейму у підлітковому віці / О. В. Зінченко. - С .124-127 Іванашко, О. Є. Навчальна діяльність магістрів-психологів та її активізація / О. Є. Іванашко. - С .128-131 Казмиренко, В. П. Когнитивное общение: прикладная направленность и креативная ценность в задачах конструирующей психологии / В. П. Казмиренко. - С .132-137 Калюжна, Л. Б. Вплив гендерної соціалізації на формування творчої особистості / Л. Б. Калюжна. - С .138-141 Карпенко, Є. В. Ціннісно-цільові моделі переживання онтологічного почуття щастя / Є. В. Карпенко. - С .142-146 Качмарик, Х. В. Психологічні особливості дітей з порушеннями аутистичного спектру / Х. В. Качмарик. - С .147-152 Клименко, І. В. Психологічні бар’єри сприймання соціальної реклами / І. В. Клименко. - С .153-156 Кобильнік, Л. М. Особистісний розвиток студентської молоді в сучасному освітньому просторі / Л. М. Кобильнік. - С .157-160 Ковальчук, З. Я. Роль психологічної служби в оптимізації педагогічної взаємодії в школах інтернатного типу / З. Я. Ковальчук. - С .161-164 Кононець, М. О. Професійна етика як моральний регламент професійної діяльності підприємця / М. О. Кононець. - С .165-170 Коротков, П. В. Загальна характеристика соціально-психологічних розладів молоді / П. В. Коротков. - С .171-176 Кочубейник, О. М. Пасіонарна реальність як персональний буттєвий дискурс і гра умовностями / О. М. Кочубейник. - С .177-180 Крайчинська, В. А. Взаємоперехід між модусами особистісного життєконструювання: від легкого до серйозного / В. А. Крайчинська. - С .181-184 Крутікова, О. О. Сімейні чинники ризику порушення емоційного здоров’я дитини / О. О. Крутікова. - С .185-188 Кудусова, Э. Н. Особенности развития вариативности мышления студентов гуманитарного и технического профиля в процессе профессиональной подготовки / Э. Н. Кудусова. - С .189-192 Кузьо, Л. І. Особливості часової перспективи студентів з різним рівнем навчальної успішності у вивченні англійської мови як не фахові дисципліни / Л. І. Кузьо. - С .193-196 Кущ, О. С. Рефлексивність як складова властивість багатовимірної характеристики творчого мислення / О. С. Кущ. - С .197-199 Лассан, Л. П. Варианты нейрокогнитивного дизонтогенеза при органических повреждениях полушарий головного мозга различного генеза / Л. П. Лассан. - С .200-206 Левус, Н. І. Моделі мотиваційного інтелекту у студентів різних форм навчання / Н. І. Левус, В. А. Гупаловська. - С .207-211 Ляховець, Л. О. Теоретико-методичні проблеми вивчення дисципліни "Методика викладання психології" майбутніми психологами / Л. О. Ляховець. - С .212-215 Мартинюк, А. Г. Особливості використання гештальт технік в процесі особистісного розвитку студента / А. Г. Мартинюк. - С .216-218
РУБ 15 Рубрики: Психологія--збірники наукових праць Гендерні відносини--жінки Психологія старшокласника Діти з особливими потребами Я-концепція--психологія особистості Психологія особистості Психологія студента Психологія підлітка Психологія молоді Кафедра психології Дод.точки доступу: Носко, Микола Олексійович \ред.\; Дятлов, Володимир Олександрович \ред.\; Скок М. А. \ред.\; Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |