Шифр: РШ/2006/1
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2006р. N 1
Зміст:
Пустовіт, Г. Формування особистісного ставлення учнів до природи у психолого-педагогічному контексті / Г. Пустовіт. - С.3-6
Галів, М. Характер особистості: педагогічний контекст / М. Галів. - С.6-9
Скрябіна, Т. Сутність поняття "інноваційний стиль діяльності" / Т. Скрябіна. - С.10-12
Ананьян, Е. Генезис становлення і розвитку ідей полікультурної освіти / Е. Ананьян. - С.12-14
Лебідь, І. Цінності як категорія педагогічного дослідження / І. Лебідь. - С.15-17
Бейзеров, В. Педагогічні умови художньо-творчого виховання дітей молодшого шкільного віку засобами традиційних форм українського музикування у позашкільний час / В. Бейзеров. - С.18-20
Шелестова, Л. Дитяче об’єднання: можливості впливу на особистісне становлення / Л. Шелестова. - С.20-21
Бут, А. Вплив системи проблемних завдань на розвиток пізнавального інтересу школярів до географії / А. Бут. - С.23-24
Ястребова, Г. Європейське бачення викладання історії для формування критичного мислення і толерантності / Г. Ястребова, Л. Ляшенко. - С.24-26
Шепотько, В. П. Організація навчання обдарованих і талановитих школярів: Навчально-методичний посібник / В. П. Шепотько, І. С. Волощук. - С.27-54
Долбенко, Т. Формування пізнавального інтересу учнів засобами науково-пізнавальної літератури / Т. Долбенко. - С.55-57
Гусак, Т. Методологія викладання іноземних мов / Т. Гусак. - С.58-59
Бродський, Я. Про прикладну спрямованість навчання математики / Я. Бродський, С. Великодний, О. Павлов
Теплицький, І. Інформаційна безпека як нова складова інформаційної культури / І. Теплицький, С. Семеріков. - С.63-64
Уфімцева, С. Особливості творчого розвитку дошкільника і молодшого школяра / С. Уфімцева. - С.65-67
Корсак, К. "Ринковізація" освіти - хибний шлях у майбутнє / К. Корсак. - С.68-70
Пугач, А. Проблема вчителя - важливий аспект науково-педагогічних досліджень / А. Пугач. - С.71-73
Шевченко, С. Я.Б.Рєзнік про використання лекційного методу викладання в школі / С. Шевченко. - С.74
Лаврова, О. Проблема розумового розвитку дошкільників засобами гри у педагогічній спадщині І.О.Сікорського / О. Лаврова. - С.75-77
Сбруєва, А. Уроки сучасних освітніх реформ розвинутих англомовних країн: визначення цілей та розробка стратегій / А. Сбруєва. - С.78-80
Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)
Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)




    Галів, М.
    Характер особистості: педагогічний контекст [Текст] / М. Галів // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2006. - N1. - С. 6-9 . - ISSN 0131-6788


Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)
Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)


Шифр: РШ/2006/7
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2006р. N 7
Зміст:
Києнко-Романюк, Л. Розвиток критичного мислення в учнів і студентів: теорія і практика / Л. Києнко-Романюк. - С.13-15.
Петрова, А. Дидактичні умови організації самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів / А. Петрова. - С.16-19.
Соколенко, Л. Педагогічні умови формування культури здорового способу життя студентської молоді / Л. Соколенко. - С.29-31.
Молчан, О. Соціально-культурна активність як мета культурного розвитку молодих людей із фізичними та сенсорними обмеженнями / О. Молчан. - С.35-38.
Колодько, Т. Спрямування іншомовної соціокультурної компетенції майбутніх учителів іноземних мов на міжкультурне спілкування у процесі професійної підготовки / Т. Колодько. - С.38-41.
Симоненко, Т. Наукове обгрунтування пріоритетних принципів у роботі над формуванням професійної комунікативної компетенції студентів-філологів / Т. Симоненко. - С.44-47.
Галів, М. Проблема виховання характеру людини в педагогічній спадщині К. Д. Ушинського / М. Галів. - С.66-69.
Калініна, Л. Розвиток і становлення театру ляльок як виду мистецтва та його виховні особливості / Л. Калініна. - С.69-72.
Бевз, О. Питання дитячої обдарованості в американській системі шкільної освіти / О. Бевз. - С.78-80.
Біда, Т. З досвіду роботи школи Англо-Континентал / Т. Біда. - С.76-78.
Журавльова, С. Реалізація антропософських ідей Рудольфа Штайнера в процесі становлення вальдорфської педагогічної системи / С. Журавльова. - С.73-76.
Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)
Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)




    Галів, М.
    Проблема виховання характеру людини в педагогічній спадщині К. Д. Ушинського [Текст] / М. Галів // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2006. - N7. - С. 66-69. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: виховання особистості
   характер



Дод.точки доступу:
Ушинський, К. Д. \о нем\

Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)
Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)


Шифр: РШ/2006/12
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2006р. N 12
Зміст:
Мамчур, Л. Роль діалогічної комунікації в особистісно орієнтованому навчанні / Л. Мамчур. - С.3-5.
Саєнко, Т. Формування творчої активності майбутнього вчителя в процесі професійної підготовки / Т. Саєнко. - С.5-8.
Савельєва, Г. Критерії та рівні сформованості професійної майстерності студентів музичних училищ (клас фортепіано) / Г. Савельєва. - С.12-15.
Скрябіна, Т. Об’єктивні та суб’єктивні передукмови формування інноваційного стилю діяльності майбутніх учителів історії / Т. Скрябіна. - С.15-17.
Демченко, С. Українська література: поглиблене вивчення параболічних і притчевих творів у ВНЗ / С. Демченко. - С.17-20.
Пахомова, О. Роль дитячих громадських об’єднань у розвитку соціальності дітей підліткового віку / О. Пахомова. - С.21-23.
Дорохова, С. Сімейне виховання дітей-сиріт в умовах дозвілля / С. Дорохова. - С.24-26.
Пустовіт, Г. Теорія пізнання як методологічна основа побудови змісту позашкільної освіти і виховання / Г. Пустовіт. - С.27-30.
Довбиш, С. Методологія проектного підходу до навчально-виховного процесу в початкових класах / С. Довбиш. - С.72-73.
Кукавська, І. Проектна діяльність на уроках англійської мови / І. Кукавська. - С.71-72.
Бондаренко, Т. Розвиток навичок аналізу та рефлексії засобами проектів на уроках математики / Т. Бондаренко. - С.66.
Князська, Л. Розвиток інтелектуальних можливостей учнів початкової школи засобами навчально-розвивальних проектів / Л. Князська. - С.64-65.
Прокопенко, В. Застосування методу проектів на уроках англійської мови у старших класах / В. Прокопенко. - С.60-61.
Степаненко, Т. Проектна діяльність учнів на уроках німецької мови як засіб підвищення мотивації у вивченні іноземних мов / Т. Степаненко. - С.61-64.
Прокопенко, В. Система проектної діяльності спеціалізованої школи "Інтелект" в умовах особистісно орієнтованого навчання / В. Прокопенко, Н. Ситенко. - С.52-58.
Єрмаков, І. Компетентнісний потенціонал освіти: проектні засади / І. Єрмаков. - С.49-51.
Галів, М. Трактування змісту характеру особистості в галицькій педагогіці міжвоєнного періоду (20-30 рр. XX століття) / М. Галів. - С.37-39.
Мадзігон, В. Біля витоків національної педагогічної думки: Інституту педагогіки АПН України - 80! / В. Мадзігон. - С.35-37.
Федоренко, О. Завдання сучасної школи у контексті педагогіки життєдіяльності: З досвіду роботи Київської спеціалізованої школи "Інтелект" / О. Федоренко. - С.48-47.
Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)
Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)




    Галів, М.
    Трактування змісту характеру особистості в галицькій педагогіці міжвоєнного періоду (20-30 рр. XX століття) [Текст] / М. Галів // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2006. - N12. - С. 37-39. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: історія педагогіки України, 1917-1991


Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)
Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)


    (Вільних примірників немає)
Шифр: ШО1/2006/4
   Журнал

Шлях освіти [Текст] : Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук України; Асоціація працівників гімназій і ліцеїв України. - К. : Педагогічна преса, 1995 - . - Виходить кожного кварталу
2006р. N 4
Зміст:
Савченко, О. Теоретичні підходи до визначення якості шкільної освіти / О. Савченко. - С.2-6
Красняков, Є. Освітня політика як інструмент впливу держави на систему освіти / Є. Красняков. - С.11-13
Сметанський, М. Суть виховання як складової педагогічного процесу / М. Сметанський. - С.14-17
Локшина, О. Еволюція реформ шкільної освіти в країнах Європейського Союзу / О. Локшина. - С.18-22
Василюк, А. З теорії освітніх реформ / А. Василюк. - С.22-26
Воронка, Г. Інформаційно-ресурсне забезпечення навчального процесу шкіл післядипломної освіти / Г. Воронка. - С.27-28
Оржеховська, В. Педагогіка здорового способу життя / В. Оржеховська. - С.29-32
Галів, М. Мета й завдання формування характеру особистості у вітчизняній педагогіці (20-80-ті роки XX ст.) / М. Галів. - С.43-47
Караманов, О. Головні тенденції розвитку реформаторської педагогіки в Галичині в першій третині XX ст. / О. Караманов. - С.47-50
Можарівська, І. Розвиток чеської освіти на Волині-Житомирщині у 20 - 30-х роках XX ст. / І. Можарівська. - С.50-54
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає




    Галів, М.
    Мета й завдання формування характеру особистості у вітчизняній педагогіці (20-80-ті роки XX ст.) [Текст] / М. Галів // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2006. - N4. - С. 43-47
Рубрики: історія педагогіки України, 1917-1991


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах


Шифр: ПП/2009/1
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2009р. N 1
Зміст:
Репкин, В. В. Формирование психологических механизмов учебной деятельности с помощью развивающего обучения / В. В. Репкин, Н. В. Репкина. - С.1-6
Мерзлякова, О. Розділ 10. Коли психологічний тренінг стає небезпечним / О. Мерзлякова. - С.6-11
Синєокий, О. Проблеми формування мотивації сексуально-насильницької поведінки: структуа, динаміка та перспективи досліджень / О. Синєокий. - С.11-15
Заїка, Є. В. Шкільне психологічне консультування: шляхи оптимізації пізнавальної діяльності учнів / Є. В. Заїка, І. О. Зуєв. - С.16-31
Терещук, Н. В. Ігрова залежність у підлітковому віці як форма аддиктивної поведінки / Н. В. Терещук. - С.31-41. Далі буде.
Общественное самоуправление: первые шаги к становлению (методические материалы для организаторов территориальных общин ). - С.41-51
Ильченко, А. А. Профессиональные интересы 9-классников (результаты социологического исследования) / А. А. Ильченко. - С.52-57
Шишак, О. І. Практика грудного вигодовування як актуалізація, матеріалізація та символізація ролей в материнсько-дитячих стосунках / О. І. Шишак. - С.57-61
Калошин, В. Ф. Жертва або хазяїн? (або як змінити долю) / В. Ф. Калошин. - С.61-67. Далі буде.
Галів, М. Становлення характерологічної проблематики в європейській філософії (до середини XIX ст.) / М. Галів. - С.69-73
Терещенко, М. Ціннісні орієнтації як аспект картини світу людини та їх зв’язок з рівнем задоволеності подружнім життям / М. Терещенко. - С.73-76
Щербань, Є. Образ грошей у психологічній картині світу / Є. Щербань. - С.76-80
Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (3)
Вільні: Ч.З.№2 (2)




    Галів, М.
    Становлення характерологічної проблематики в європейській філософії (до середини XIX ст.) [Текст] / М. Галів // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2009. - N1. - С. 69-73
Рубрики: характер
Кл.слова (ненормовані):
характерологія


Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (3)
Вільні: Ч.З.№2 (2)


Шифр: К-2/2010/11/12
   Журнал

Критика [Текст] : Рецензії. Ессеї. Огляди/ Часопис аналітичної есеїстики, публіцистики та рецензій. - К. : Часопис, 1997 - . - Виходить щомісячно
2010р. N 11/12
Зміст:
Грицак, Я. Поза Майданом. Підсумки політичного року / Я. Грицак. - С.2-3
Кульчицький, С. Польські свідчення про український геноцид / С. Кульчицький. - С.14-15
Портнов, А. Переможці та жертви ніяк не порозуміються / А. Портнов, Т. Портнова. - С.16-19
Галів, М. Такою є правда / М. Галів. - С.19-21
Шандра, В. Легітимаційна мітотворчість та її пам’ятки / В. Шандра. - С.22-25
Ревакович, М. Мова як протагоніст у сучасній українській літературі / М. Ревакович. - С.33-34
Флаєр, М. Часи і літа строгого філолога / М. Флаєр. - С.40-42
Лант, Г. Г. З приводу спогадів Шевельова / Г. Г. Лант. - С.43-46
Маринчак, В. Щаслива Марлена Рахліна / В. Маринчак, І. Захарова. - С.47
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


Шифр: ПП1/2010/4
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Виходить кожного кварталу
2010р. N 4
Зміст:
Ляшенко, О. І. Про концепцію тесту для виявлення здібностей / О. І. Ляшенко. - С.5-10
Чичановський, А. А. Методологічний аспект аналізу інновацій у системі освіти / А. А. Чичановський. - С.11-15
Химинець, В. В. Інноваційно-гуманістичне спрямування сучасної освіти / В. В. Химинець. - С.15-24. - Бібліогр.: 12 назв.
Монастирський, А. П. Інформаційні технології підтримки / А. П. Монастирський, І. А. Дзюба. - С.25-30
Ткаченко, Л. І. Г. С. Сковорода про особистість і розвиток особистості : педагогічний підхід / Л. І. Ткаченко. - С.31-40. - Бібліогр.: 16 назв.
Галів, М. Д. "Актуальність-неактуальність" вивчення творчості А. С. Макаренка / М. Д. Галів. - С.40-51. - Бібліогр.: 12 назв.
Зубалій, М. Д. О. К. Анохін - розробник ранкової зарядки / М. Д. Зубалій. - С.51-56. - Бібліогр.: 13 назв.
Лосєва, Н. М. Роль навчальної лабораторії в методичному забезпеченні професійного зростання викладачів і студенів вишу / Н. М. Лосєва, Д. О. Бовт. - С.57-65. - Бібліогр.: 7 назв.
Єгорова, Є. Феномен емоційного та його прояви в професійній діяльності педагогічних працівників закладів профтехосвіти / Є. Єгорова. - С.66-74. - Бібліогр.: 7 назв.
Добровська, Л. М. Сутність професійної інформаційно-комп’ютерної діяльності сучасних фахівців інженерного профілю / Л. М. Добровська. - С.74-86. - Бібліогр.: 8 назв.
Вайнтрауб, М. Дидактичні засади формування змісту інтегрованих професій / М. Вайнтрауб. - С.86-91. - Бібліогр.: 6 назв.
Пам’ятка авторові. - С.92
Мітрясова, О. П. Проблеми комп’ютеризації навчання / О. П. Мітрясова. - С.93-99. - Бібліогр.: 9 назв.
Теоретико-методологічна детермінація конвергенції етногенезу української сім’ї. - С.99-110. - Бібліогр.: 17 назв.
Курбатов, С. В. Університетські рейтинги та проблема конкуренції елітних навчальних закладів у глобальному освітньому полі / С. В. Курбатов. - С.111-121. - Бібліогр.: 21 назв.
Пам’ятка авторові. - С.122
Локшина, О. І. До питання про релігійне визнання в змісті освіти державних шкіл США / О. І. Локшина. - С.123-129. - Бібліогр.: 12 назв.
Бондар, Л. С. Особливості організації навчального процесу в державних гімназіях і реальних училищах (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / Л. С. Бондар. - С.130-142. - Бібліогр.: 16 назв.
Павленко, Тетяна Степанівна. Вивчення інформаційних потреб освітян як чинник удосканалення формування фонду Державної науково-педагогічної бібліотеки України ім. В. О. Сухомлинського / Т. С. Павленко. - С.143-147. - Бібліогр.: 4 назв.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


37(091)(477)-051Макаренко
Г 15


    Галів, М. Д.
    "Актуальність-неактуальність" вивчення творчості А. С. Макаренка / М. Д. Галів // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2010. - № 4. - С. 40-51. - Бібліогр.: 12 назв.
УДК
ББК 74.03(2)
Рубрики: історія педагогіки Росії(1917-
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
виховний ідеал -- педагогічний інструментарій -- залучення дітей до виробництва
Анотація: На основі герменевтичного підходу розглянуті дві основні частини творчості педагога: 1) ідеологічну, що представляє його виховний ідеал, його бачення людини такою, яким вона має бути, тобто мету навчання, і 2) прикладну, у якій педагог розглядає і обгрунтовує практично системні механізми досягнення навчальної мети, тобто весь педагогічний інструментарій.


Дод.точки доступу:
Макаренко, Антон Семенович (педагог-новатор, письменник, творець нової методики виховної роботи з дитячим колективом ; 1888–1939) \про нього\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


66.2(4УКР)
Г 15


    Галів, М.
    Такою є правда [Текст] / М. Галів // Критика : Рецензії. Ессеї. Огляди. - 2010. - N 11/12. - С. 19-21
ББК 66.2(4УКР)
Рубрики: Політика України--внутрішня політика
Кл.слова (ненормовані):
оун-упа


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)