> Шифр: РШ/2006/1 Журнал 2006р. N 1 Пустовіт, Г. Формування особистісного ставлення учнів до природи у психолого-педагогічному контексті / Г. Пустовіт. - С.3-6 Галів, М. Характер особистості: педагогічний контекст / М. Галів. - С.6-9 Скрябіна, Т. Сутність поняття "інноваційний стиль діяльності" / Т. Скрябіна. - С.10-12 Ананьян, Е. Генезис становлення і розвитку ідей полікультурної освіти / Е. Ананьян. - С.12-14 Лебідь, І. Цінності як категорія педагогічного дослідження / І. Лебідь. - С.15-17 Бейзеров, В. Педагогічні умови художньо-творчого виховання дітей молодшого шкільного віку засобами традиційних форм українського музикування у позашкільний час / В. Бейзеров. - С.18-20 Шелестова, Л. Дитяче об’єднання: можливості впливу на особистісне становлення / Л. Шелестова. - С.20-21 Бут, А. Вплив системи проблемних завдань на розвиток пізнавального інтересу школярів до географії / А. Бут. - С.23-24 Ястребова, Г. Європейське бачення викладання історії для формування критичного мислення і толерантності / Г. Ястребова, Л. Ляшенко. - С.24-26 Шепотько, В. П. Організація навчання обдарованих і талановитих школярів: Навчально-методичний посібник / В. П. Шепотько, І. С. Волощук. - С.27-54 Долбенко, Т. Формування пізнавального інтересу учнів засобами науково-пізнавальної літератури / Т. Долбенко. - С.55-57 Гусак, Т. Методологія викладання іноземних мов / Т. Гусак. - С.58-59 Бродський, Я. Про прикладну спрямованість навчання математики / Я. Бродський, С. Великодний, О. Павлов Теплицький, І. Інформаційна безпека як нова складова інформаційної культури / І. Теплицький, С. Семеріков. - С.63-64 Уфімцева, С. Особливості творчого розвитку дошкільника і молодшого школяра / С. Уфімцева. - С.65-67 Корсак, К. "Ринковізація" освіти - хибний шлях у майбутнє / К. Корсак. - С.68-70 Пугач, А. Проблема вчителя - важливий аспект науково-педагогічних досліджень / А. Пугач. - С.71-73 Шевченко, С. Я.Б.Рєзнік про використання лекційного методу викладання в школі / С. Шевченко. - С.74 Лаврова, О. Проблема розумового розвитку дошкільників засобами гри у педагогічній спадщині І.О.Сікорського / О. Лаврова. - С.75-77 Сбруєва, А. Уроки сучасних освітніх реформ розвинутих англомовних країн: визначення цілей та розробка стратегій / А. Сбруєва. - С.78-80 Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) |
Галів, М. Характер особистості: педагогічний контекст [Текст] / М. Галів> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2006. - N1. - С. 6-9 . - ISSN 0131-6788 Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) |
> Шифр: РШ/2006/7 Журнал 2006р. N 7 Києнко-Романюк, Л. Розвиток критичного мислення в учнів і студентів: теорія і практика / Л. Києнко-Романюк. - С.13-15. Петрова, А. Дидактичні умови організації самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів / А. Петрова. - С.16-19. Соколенко, Л. Педагогічні умови формування культури здорового способу життя студентської молоді / Л. Соколенко. - С.29-31. Молчан, О. Соціально-культурна активність як мета культурного розвитку молодих людей із фізичними та сенсорними обмеженнями / О. Молчан. - С.35-38. Колодько, Т. Спрямування іншомовної соціокультурної компетенції майбутніх учителів іноземних мов на міжкультурне спілкування у процесі професійної підготовки / Т. Колодько. - С.38-41. Симоненко, Т. Наукове обгрунтування пріоритетних принципів у роботі над формуванням професійної комунікативної компетенції студентів-філологів / Т. Симоненко. - С.44-47. Галів, М. Проблема виховання характеру людини в педагогічній спадщині К. Д. Ушинського / М. Галів. - С.66-69. Калініна, Л. Розвиток і становлення театру ляльок як виду мистецтва та його виховні особливості / Л. Калініна. - С.69-72. Бевз, О. Питання дитячої обдарованості в американській системі шкільної освіти / О. Бевз. - С.78-80. Біда, Т. З досвіду роботи школи Англо-Континентал / Т. Біда. - С.76-78. Журавльова, С. Реалізація антропософських ідей Рудольфа Штайнера в процесі становлення вальдорфської педагогічної системи / С. Журавльова. - С.73-76. Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) |
Галів, М. Проблема виховання характеру людини в педагогічній спадщині К. Д. Ушинського [Текст] / М. Галів> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2006. - N7. - С. 66-69. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: виховання особистості характер Дод.точки доступу: Ушинський, К. Д. \о нем\ Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) |
> Шифр: РШ/2006/12 Журнал 2006р. N 12 Мамчур, Л. Роль діалогічної комунікації в особистісно орієнтованому навчанні / Л. Мамчур. - С.3-5. Саєнко, Т. Формування творчої активності майбутнього вчителя в процесі професійної підготовки / Т. Саєнко. - С.5-8. Савельєва, Г. Критерії та рівні сформованості професійної майстерності студентів музичних училищ (клас фортепіано) / Г. Савельєва. - С.12-15. Скрябіна, Т. Об’єктивні та суб’єктивні передукмови формування інноваційного стилю діяльності майбутніх учителів історії / Т. Скрябіна. - С.15-17. Демченко, С. Українська література: поглиблене вивчення параболічних і притчевих творів у ВНЗ / С. Демченко. - С.17-20. Пахомова, О. Роль дитячих громадських об’єднань у розвитку соціальності дітей підліткового віку / О. Пахомова. - С.21-23. Дорохова, С. Сімейне виховання дітей-сиріт в умовах дозвілля / С. Дорохова. - С.24-26. Пустовіт, Г. Теорія пізнання як методологічна основа побудови змісту позашкільної освіти і виховання / Г. Пустовіт. - С.27-30. Довбиш, С. Методологія проектного підходу до навчально-виховного процесу в початкових класах / С. Довбиш. - С.72-73. Кукавська, І. Проектна діяльність на уроках англійської мови / І. Кукавська. - С.71-72. Бондаренко, Т. Розвиток навичок аналізу та рефлексії засобами проектів на уроках математики / Т. Бондаренко. - С.66. Князська, Л. Розвиток інтелектуальних можливостей учнів початкової школи засобами навчально-розвивальних проектів / Л. Князська. - С.64-65. Прокопенко, В. Застосування методу проектів на уроках англійської мови у старших класах / В. Прокопенко. - С.60-61. Степаненко, Т. Проектна діяльність учнів на уроках німецької мови як засіб підвищення мотивації у вивченні іноземних мов / Т. Степаненко. - С.61-64. Прокопенко, В. Система проектної діяльності спеціалізованої школи "Інтелект" в умовах особистісно орієнтованого навчання / В. Прокопенко, Н. Ситенко. - С.52-58. Єрмаков, І. Компетентнісний потенціонал освіти: проектні засади / І. Єрмаков. - С.49-51. Галів, М. Трактування змісту характеру особистості в галицькій педагогіці міжвоєнного періоду (20-30 рр. XX століття) / М. Галів. - С.37-39. Мадзігон, В. Біля витоків національної педагогічної думки: Інституту педагогіки АПН України - 80! / В. Мадзігон. - С.35-37. Федоренко, О. Завдання сучасної школи у контексті педагогіки життєдіяльності: З досвіду роботи Київської спеціалізованої школи "Інтелект" / О. Федоренко. - С.48-47. Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) |
Галів, М. Трактування змісту характеру особистості в галицькій педагогіці міжвоєнного періоду (20-30 рр. XX століття) [Текст] / М. Галів> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2006. - N12. - С. 37-39. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: історія педагогіки України, 1917-1991 Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) |
> (Вільних примірників немає) Шифр: ШО1/2006/4 Журнал 2006р. N 4 Савченко, О. Теоретичні підходи до визначення якості шкільної освіти / О. Савченко. - С.2-6 Красняков, Є. Освітня політика як інструмент впливу держави на систему освіти / Є. Красняков. - С.11-13 Сметанський, М. Суть виховання як складової педагогічного процесу / М. Сметанський. - С.14-17 Локшина, О. Еволюція реформ шкільної освіти в країнах Європейського Союзу / О. Локшина. - С.18-22 Василюк, А. З теорії освітніх реформ / А. Василюк. - С.22-26 Воронка, Г. Інформаційно-ресурсне забезпечення навчального процесу шкіл післядипломної освіти / Г. Воронка. - С.27-28 Оржеховська, В. Педагогіка здорового способу життя / В. Оржеховська. - С.29-32 Галів, М. Мета й завдання формування характеру особистості у вітчизняній педагогіці (20-80-ті роки XX ст.) / М. Галів. - С.43-47 Караманов, О. Головні тенденції розвитку реформаторської педагогіки в Галичині в першій третині XX ст. / О. Караманов. - С.47-50 Можарівська, І. Розвиток чеської освіти на Волині-Житомирщині у 20 - 30-х роках XX ст. / І. Можарівська. - С.50-54 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає |
Галів, М. Мета й завдання формування характеру особистості у вітчизняній педагогіці (20-80-ті роки XX ст.) [Текст] / М. Галів> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2006. - N4. - С. 43-47 Рубрики: історія педагогіки України, 1917-1991 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |
> Шифр: ПП/2009/1 Журнал 2009р. N 1 Репкин, В. В. Формирование психологических механизмов учебной деятельности с помощью развивающего обучения / В. В. Репкин, Н. В. Репкина. - С.1-6 Мерзлякова, О. Розділ 10. Коли психологічний тренінг стає небезпечним / О. Мерзлякова. - С.6-11 Синєокий, О. Проблеми формування мотивації сексуально-насильницької поведінки: структуа, динаміка та перспективи досліджень / О. Синєокий. - С.11-15 Заїка, Є. В. Шкільне психологічне консультування: шляхи оптимізації пізнавальної діяльності учнів / Є. В. Заїка, І. О. Зуєв. - С.16-31 Терещук, Н. В. Ігрова залежність у підлітковому віці як форма аддиктивної поведінки / Н. В. Терещук. - С.31-41. Далі буде. Общественное самоуправление: первые шаги к становлению (методические материалы для организаторов территориальных общин ). - С.41-51 Ильченко, А. А. Профессиональные интересы 9-классников (результаты социологического исследования) / А. А. Ильченко. - С.52-57 Шишак, О. І. Практика грудного вигодовування як актуалізація, матеріалізація та символізація ролей в материнсько-дитячих стосунках / О. І. Шишак. - С.57-61 Калошин, В. Ф. Жертва або хазяїн? (або як змінити долю) / В. Ф. Калошин. - С.61-67. Далі буде. Галів, М. Становлення характерологічної проблематики в європейській філософії (до середини XIX ст.) / М. Галів. - С.69-73 Терещенко, М. Ціннісні орієнтації як аспект картини світу людини та їх зв’язок з рівнем задоволеності подружнім життям / М. Терещенко. - С.73-76 Щербань, Є. Образ грошей у психологічній картині світу / Є. Щербань. - С.76-80 Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (3) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Галів, М. Становлення характерологічної проблематики в європейській філософії (до середини XIX ст.) [Текст] / М. Галів> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2009. - N1. - С. 69-73 Рубрики: характер Кл.слова (ненормовані): характерологія Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (3) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: К-2/2010/11/12 Журнал 2010р. N 11/12 Грицак, Я. Поза Майданом. Підсумки політичного року / Я. Грицак. - С.2-3 Кульчицький, С. Польські свідчення про український геноцид / С. Кульчицький. - С.14-15 Портнов, А. Переможці та жертви ніяк не порозуміються / А. Портнов, Т. Портнова. - С.16-19 Галів, М. Такою є правда / М. Галів. - С.19-21 Шандра, В. Легітимаційна мітотворчість та її пам’ятки / В. Шандра. - С.22-25 Ревакович, М. Мова як протагоніст у сучасній українській літературі / М. Ревакович. - С.33-34 Флаєр, М. Часи і літа строгого філолога / М. Флаєр. - С.40-42 Лант, Г. Г. З приводу спогадів Шевельова / Г. Г. Лант. - С.43-46 Маринчак, В. Щаслива Марлена Рахліна / В. Маринчак, І. Захарова. - С.47 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ПП1/2010/4 Журнал 2010р. N 4 Ляшенко, О. І. Про концепцію тесту для виявлення здібностей / О. І. Ляшенко. - С.5-10 Чичановський, А. А. Методологічний аспект аналізу інновацій у системі освіти / А. А. Чичановський. - С.11-15 Химинець, В. В. Інноваційно-гуманістичне спрямування сучасної освіти / В. В. Химинець. - С.15-24. - Бібліогр.: 12 назв. Монастирський, А. П. Інформаційні технології підтримки / А. П. Монастирський, І. А. Дзюба. - С.25-30 Ткаченко, Л. І. Г. С. Сковорода про особистість і розвиток особистості : педагогічний підхід / Л. І. Ткаченко. - С.31-40. - Бібліогр.: 16 назв. Галів, М. Д. "Актуальність-неактуальність" вивчення творчості А. С. Макаренка / М. Д. Галів. - С.40-51. - Бібліогр.: 12 назв. Зубалій, М. Д. О. К. Анохін - розробник ранкової зарядки / М. Д. Зубалій. - С.51-56. - Бібліогр.: 13 назв. Лосєва, Н. М. Роль навчальної лабораторії в методичному забезпеченні професійного зростання викладачів і студенів вишу / Н. М. Лосєва, Д. О. Бовт. - С.57-65. - Бібліогр.: 7 назв. Єгорова, Є. Феномен емоційного та його прояви в професійній діяльності педагогічних працівників закладів профтехосвіти / Є. Єгорова. - С.66-74. - Бібліогр.: 7 назв. Добровська, Л. М. Сутність професійної інформаційно-комп’ютерної діяльності сучасних фахівців інженерного профілю / Л. М. Добровська. - С.74-86. - Бібліогр.: 8 назв. Вайнтрауб, М. Дидактичні засади формування змісту інтегрованих професій / М. Вайнтрауб. - С.86-91. - Бібліогр.: 6 назв. Пам’ятка авторові. - С.92 Мітрясова, О. П. Проблеми комп’ютеризації навчання / О. П. Мітрясова. - С.93-99. - Бібліогр.: 9 назв. Теоретико-методологічна детермінація конвергенції етногенезу української сім’ї. - С.99-110. - Бібліогр.: 17 назв. Курбатов, С. В. Університетські рейтинги та проблема конкуренції елітних навчальних закладів у глобальному освітньому полі / С. В. Курбатов. - С.111-121. - Бібліогр.: 21 назв. Пам’ятка авторові. - С.122 Локшина, О. І. До питання про релігійне визнання в змісті освіти державних шкіл США / О. І. Локшина. - С.123-129. - Бібліогр.: 12 назв. Бондар, Л. С. Особливості організації навчального процесу в державних гімназіях і реальних училищах (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / Л. С. Бондар. - С.130-142. - Бібліогр.: 16 назв. Павленко, Тетяна Степанівна. Вивчення інформаційних потреб освітян як чинник удосканалення формування фонду Державної науково-педагогічної бібліотеки України ім. В. О. Сухомлинського / Т. С. Павленко. - С.143-147. - Бібліогр.: 4 назв. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Г 15 Галів, М. Д. "Актуальність-неактуальність" вивчення творчості А. С. Макаренка / М. Д. Галів> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2010. - № 4. - С. 40-51. - Бібліогр.: 12 назв.
Рубрики: історія педагогіки Росії(1917- Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): виховний ідеал -- педагогічний інструментарій -- залучення дітей до виробництва Анотація: На основі герменевтичного підходу розглянуті дві основні частини творчості педагога: 1) ідеологічну, що представляє його виховний ідеал, його бачення людини такою, яким вона має бути, тобто мету навчання, і 2) прикладну, у якій педагог розглядає і обгрунтовує практично системні механізми досягнення навчальної мети, тобто весь педагогічний інструментарій. Дод.точки доступу: Макаренко, Антон Семенович (педагог-новатор, письменник, творець нової методики виховної роботи з дитячим колективом ; 1888–1939) \про нього\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Г 15 Галів, М. Такою є правда [Текст] / М. Галів> // Критика : Рецензії. Ессеї. Огляди. - 2010. - N 11/12. - С. 19-21 Рубрики: Політика України--внутрішня політика Кл.слова (ненормовані): оун-упа Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |