Шифр: ПП/2007/4
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2007р. N 4
Зміст:
Балл, Г. А. Научная школа Г.С.Костюка: методологические уроки / Г. А. Балл. - С.1-4
Байдарова, О. О. Рефлексивні компоненти взаємодії соціального працівника і клієнта у процесі соціального втручання / О. О. Байдарова. - С.4-9
Гусакова, М. П. Эдвард Боно и все, все, все...(Психология творчества в картинках) / М. П. Гусакова. - С.9-11
Харченко, С. В. Особенности общения мужчин и женщин / С. В. Харченко. - С.12-16
Іванова, Л. С. Динаміка ціннісних орієнтацій студентів педагогічного вузу / Л. С. Іванова, В. В. Овсяннікова. - С.16-19
Іваник, Г. С. Особливості психокорекційного впливу на розвиток позитивного мислення старшокласників / Г. С. Іваник. - С.19-24
Фадєєв, М. Ю. Не хвилюйтесь - у вас екзамени! / М. Ю. Фадєєв, О. О. Голушко. - С.24-29 (далі буде)
Капацина, А. О. Тренинг для начинающих руководителей / А. О. Капацина. - С.30-37
Литовченко, Н. Ф. Психокорекція депресії у підлітковому віці / Н. Ф. Литовченко, Т. Г. Здоровець. - С.40-50
Сизанов, А. Н. Профилактика курения среди школьников (7-11 классы) / А. Н. Сизанов, Н. Н. Поплавский, В. А. Хриптович. - С.50-62
Красновський, В. М. Сучасні моделі освіти і глобалізації освітнього простору / В. М. Красновський. - С.62-66
Заіка, В. Взаємозв’язок соматичного та психічного у дітей із гастроентерологічною патологією / В. Заіка. - С.67-80
Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1)




    Гусакова, М. П.
    Эдвард Боно и все, все, все...(Психология творчества в картинках) [Текст] / М. П. Гусакова // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2007. - N4. - С. 9-11
Рубрики: психологія творчості
   психологія і література



Дод.точки доступу:
Боно, Эдвард \о нем\; Милн, А. А. \о нем\

Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1)


Шифр: МПЖ-1/2008/1
   Журнал

Московский психотерапевтический журнал [Текст] : Теоретико- аналитическое издание/ Московский городской психолого-педагогический университет, факультет психологического консультирования; Психологический институт имени Л. Г. Щукиной. - М. : МГППУ. - Виходить кожного кварталу
2008р. N 1
Зміст:
Василюк, Ф. Е. Структура и специфика теории пони-мающей психотерапии / Ф. Е. Василюк. - С.5-33
Цапкин, В. Н. К новой картографии психотерапевтического поля / В. Н. Цапкин. - С.36-59
Петровский, В. А. Индивидуальность, саморегуляция. гармония / В. А. Петровский. - С.60-90
Умярова, Р. С. Смехотерапия / Р. С. Умярова. - С.137-143
Гусакова, М. П. Проблема суицидного покушения: ее прошлое и будущее в психотерапии / М. П. Гусакова. - С.144-154
Орестова, Е. В. Переживание экзистенциальных ситуаций онкологическими больными и сопровождающими их людьми / Е. В. Орестова, де Граф Ф. - С.167-173
Малова, Ю. В. Система организация жизни ребенка в больнице. Зарубежный опыт и отечественные перспективы / Ю. В. Малова, Н. Ю. Федунина. - С.176-191
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Гусакова, М. П.
    Проблема суицидного покушения: ее прошлое и будущее в психотерапии [Текст] / М. П. Гусакова // Московский психотерапевтический журнал : Теоретико- аналитическое издание. - 2008. - N1. - С. 144-154
Рубрики: психологія поведінки


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ПП/2014/9
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текст] : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : компанія "Социс", 2004 - . - Виходить щомісячно
2014р. N 9
Зміст:
Лучинкіна, А. І. Аналіз мотиваційної складової інтернет-соціалізації / А. І. Лучинкіна. - С.1-4
Гусакова, М. П. Зворотній зв’язок у вихованні дошкільника: психологічна освіта чи батьківський досвід / М. П. Гусакова. - С.4-9
Романенко, О. В. Діагностика особистісних установок у системі психотерапевтичної роботи з дітьми дошкільного віку / О. В. Романенко. - С.9-13
Осухова, Н. Г. Возрождение из боли: психодрама в работе с подростками, пережившими насилие / Н. Г. Осухова. - С.13-22
Рєпнова, Т. П. Тренінг керованої поведінки для молодших підлітків (розвиток здатності протистояти впливу екстремальних умов) / Т. П. Рєпнова. - С.23-27
Баєр, Удо. Применение рисуночных и вербальных техник в терапевтическом процессе / У. Баєр. - С.28-40
Коробанова, О. Л. Особистісно-рольова гра як психологічна технологія формування мотивації політичної участі / О. Л. Коробанова. - С.48-53
Штрыголь, Д. В. Влияние латеральной терапии на внимание младших школьников / Д. В. Штрыголь, О. А. Федорченко. - С.54-57
Кашпур, Ю. М. Техніки психологічного консультування / Ю. М. Кашпур. - С.58-61
Панок, В. Г. Екологічна психологія / В. Г. Панок. - С.73-75
Уварова, Ю. В. Особливості усвідомлення стильових характеристик спілкування майбутніх менеджерів / Ю. В. Уварова. - С.75-80
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88.8
Г 96


    Гусакова, М. П.
    Зворотній зв’язок у вихованні дошкільника: психологічна освіта чи батьківський досвід [Текст] / М. П. Гусакова // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 9. - С. 4-9
ББК 88.8
Рубрики: Психологія дошкільника--сімейне виховання--батьки-психологи
Кл.слова (ненормовані):
батьківський досвід -- імпліцитні знання -- експліцитні знання -- зворотній зв’язок -- розгорненість -- продуктивність висловлювання -- корисність висловлювання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ОД1/2014/7
   Журнал

Обдарована дитина [Текст] : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - К. : СОЦИС. - Виходит раз на два місяця
2014р. N 7
Зміст:
Туров, М. П. Основні напрями оцінювання технічної обдарованості школярів / М. П. Туров. - С.2-10.
Вансен, Т. М. Розробка комплексних програм з розвитку пізнавальних процесів у молодших школярів / Т. М. Вансен. - С.10-15.
Мельник, А. О. Самостійне складання математичних задач учнями початкових класів / А. О. Мельник. - С.15-25.
Лізун, О. В. Розвиток уяви і фантазії дітей дошкільного та молодшого шкільного віку / О. В. лізун, Ю. М. Мазур. - С.25-35.
Білоус, С. В. У світі казки чарівної / С. В. Білоус. - С.35-46.
Янковська, Л. М. Модель психологічної лабораторії "Успішний вчитель - успішний учень" / Л. М. Янковська. - С.46-52.
Горецька, О. В. Умови та шляхи оптимізації спілкування батьків із дітьми дошкільного віку / О. В. Горецька. - С.52-56.
Калошин, В. Ф. Як ми використовуємо у вихованні базисний закон мотивації? / В. Ф. Калошин. - С.56-61.
Гусакова, М. П. Навіщо вчити дітей визнавати свої помилки / М. П. Гусакова. - С.61-64.
Різнотипові математичні завдання для учнів початкових класів. - С.64-67.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88.8
Г 96


    Гусакова, М. П.
    Навіщо вчити дітей визнавати свої помилки [Текст] / М. П. Гусакова // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2014. - N 7. - С. 61-64.
ББК 88.8
Рубрики: Дитяча психологія
Кл.слова (ненормовані):
психологія дитини -- покарання дітей -- вихованість


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)