> Шифр: ВМУ-Ф/2004/1 Журнал 2004р. N 1 Денисенко, Т. А. Кризис психологической науки и герменевтико-феноменологическая разработка онтологии личности как условие его преодоления / Т.А. Денисенко, О.Э. Петруня. - С.54-73 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Денисенко, Т. А. Кризис психологической науки и герменевтико-феноменологическая разработка онтологии личности как условие его преодоления [Текст] / Т.А. Денисенко, О.Э. Петруня> // Вестник Московского университета. Серия 7. Философия : Научный журнал. - 2004. - N1. - С. 54-73 . - ISSN 0201-7385
Анотація: В данной статье авторы хотели не только обратить внимание на наиболее существенные предпосылки и черты методологии, провоцирующей дезонтологизацию исследовательского опыта и деперсонализацию предмета психологической науки, но и наметить возможности их преодоления с помощью личностно-онтологического подхода, базирующегося на герменевтико-феноменологической программе. Дод.точки доступу: Петруня, О.Э. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2017/12 Журнал 2017р. N 12 Піроженко, Т. Якщо очікуєш змін – змінюйся сам / Тамара Піроженко. - С.4–8. Гавриш, Н. Вихователь: Хочу?! Можу?! Треба! або Професійний та особистісний комфорт сучасного педагога / НаталяГавриш, Катерина Крутій. - С.9–15. Безсонова, О. Створюємо сприятливий соціально-психологічний мікроклімат у колективі: тренінг для вихователів / Ольга Безсонова. - С.16–21. Гавриш, Н. "Методична скарбничка вихователя": новий рік, новий формат, нові можливості / Наталя Гавриш, Інна Кіндрат, Наталя Савінова. - С.22–26. Алєксєєнко, К. Е-журнал: хочеш гортаєш, хочеш друкуєш / Катерина Алєксєєнко. - С.27–28. Пентій, О. Дитячий садок моєї мрії, або Створюємо розвивальний простір засобами ігрових майданчиків / Ольга Пентій, Тетяна Денисенко. - С.29–34. Ночвінова, О. Комп’ютер для дошкільників: забаганка чи потреба часу? / Олена Ночвінова. - С.35–38. Ночвінова, О. Як знищити шкідливість комп’ютера / Олена Ночвінова. - С.[39–40]. Качура, О. Інтеграція медіаосвіти в освітній процес закладу дошкільної освіти / Олена Качура. - С.41–46. Данилюк, О. Створюємо "пластиліновий" мультфільм: крок за кроком / Олена Данилюк. - С.47–50. Упроваджуємо ІКТ в освітній процес закладу дошкільної освіти. - С.[51–52]. Медіаосвіта дітей дошкільного віку. - С.53–55. Масниця. - С.56–57. Вороненко, І. Весела Масниця : зим. розвага для дітей серед. дошк. віку / І. Вороненко. - С.58–60. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 25 Пентій, О. Дитячий садок моєї мрії, або Створюємо розвивальний простір засобами ігрових майданчиків / Ольга Пентій, Тетяна Денисенко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 12. - С. 29–34. - Зміст: Від ідеї до конкретного результату ; Активізуємо всі сфери розвитку дітей ; Додаток : Положення про виставку-конкурс "Дитячий садок моєї мрії" серед вихователів дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу № 18 "Дзвіночок".
Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- ігровий простір -- розвивальний простір -- освітньо-ігрові осередки Анотація: У статті презентовано досвід дошкільного навчального закладу (ясел-садка) комбінованого типу № 18 "Дзвіночок" щодо створення освітньо-ігрових осередків у закладі. Дод.точки доступу: Денисенко, Т. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2019/1 Журнал 2019р. N 1 Білоус, С. Тематичний тиждень у дитячому садку / Світлана Білоус. - С.4–9. Ланько, А. Тижнева подорож Книголандією / Анжеліка Ланько. - С.10–14. Половіна, О. Мистецька освіта дошкільників: не відтворювати, а творити / Олена Половіна. - С.15–22. Денисенко, Т. Розкриваємо творчий потенціал старших дошкільників: авторський підхід / Тетяна Денисенко. - С.23–34. Художньо-естетичний розвиток дітей : [тест для самоперевірки]. - С.35–36. Боровська, О. Готовність дитини до НУШ: важливі аспекти / Олена Боровська, Наталя Стаценко. - С.37–41. Поради для батьків майбутніх першоласників : [пам’ятка для батьків]. - С.[42]. Сербіна, Н. Дитячий садок, батьки та школа: форми ефективної взаємодії / Наталія Сербіна, Ірина Січкар, Майя Молочко. - С.43–47. 6 правил успішного спілкуваня з батьками : [пам’ятка для педагогів] / [підгот. Майя Молочко]. - С.[48]. Як вибрати книжки для дітей : [інформ. стенд для батьків] / [підгот: Олена Смішная, Світлана Чередніченко]. - С.[49–50]. Савінова, Н. Система "5S": смисл та правила застосування / Наталія Савінова. - С.51–54. Атестація у ЗДО: вивчаємо досвід педагогів, підбиваємо підсумки роботи : [пам’ятка для вихователя-методиста]. - С.[55–56]. Половіна, О. Свято: розважати чи розважатися? / Олена Половіна. - С.57–61. Про що нам ліс розповідає? До Міжнародного дня лісів. - С.62–63. Тертишна, Н. Пробудження дерев : конспект інтегр. заняття естетично-худож. активності для дітей серед. групи / Наталія Тертишна. - С.64–67. Шараєвська, І. Стрітення: сценарій фольклорного свята / Ірина Шараєвська, Наталія Степаненко. - С.68–71. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 33 Денисенко, Т. Розкриваємо творчий потенціал старших дошкільників: авторський підхід / Тетяна Денисенко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 1. - С. 23–34. - Зміст: Які умови для розвитку дитячої творчості ; Як організувати та що застосувати ; Які особливості педагогічного впливу ; Додаток 1 : Перспективний план занять з образотворчої діяльності ; Додаток 3 : Ігри та вправи до занять з образотворчої діяльності.
Кл.слова (ненормовані): творчий потенціал -- старший дошкільний вік -- дитяча творчість -- технологія розвитку творчої особистості -- образотворча діяльність -- ігри -- художньо-естетичний розвиток -- перспективне планування Анотація: У статті презентовано досвід дошкільного навчального закладу (ясел-садка) комбінованого типу № 18 міста Умань Черкаської області щодо художньо-естетичного розвитку дітей старшого дошкільного віку. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |