Шифр: ВМУ-Ф/2004/1
   Журнал

Вестник Московского университета [Текст] : научный журнал. Серия 7, Философия. - М., 1946 - . - ISSN 0201-73850130-0091. - Виходит раз на два місяця
2004р. N 1
Зміст:
Денисенко, Т. А. Кризис психологической науки и герменевтико-феноменологическая разработка онтологии личности как условие его преодоления / Т.А. Денисенко, О.Э. Петруня. - С.54-73
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Денисенко, Т. А.
    Кризис психологической науки и герменевтико-феноменологическая разработка онтологии личности как условие его преодоления [Текст] / Т.А. Денисенко, О.Э. Петруня // Вестник Московского университета. Серия 7. Философия : Научный журнал. - 2004. - N1. - С. 54-73 . - ISSN 0201-7385
ДРНТІ
ББК 88

Анотація: В данной статье авторы хотели не только обратить внимание на наиболее существенные предпосылки и черты методологии, провоцирующей дезонтологизацию исследовательского опыта и деперсонализацию предмета психологической науки, но и наметить возможности их преодоления с помощью личностно-онтологического подхода, базирующегося на герменевтико-феноменологической программе.


Дод.точки доступу:
Петруня, О.Э.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ВМДЗ/2017/12
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2017р. N 12
Зміст:
Піроженко, Т. Якщо очікуєш змін – змінюйся сам / Тамара Піроженко. - С.4–8.
Гавриш, Н. Вихователь: Хочу?! Можу?! Треба! або Професійний та особистісний комфорт сучасного педагога / НаталяГавриш, Катерина Крутій. - С.9–15.
Безсонова, О. Створюємо сприятливий соціально-психологічний мікроклімат у колективі: тренінг для вихователів / Ольга Безсонова. - С.16–21.
Гавриш, Н. "Методична скарбничка вихователя": новий рік, новий формат, нові можливості / Наталя Гавриш, Інна Кіндрат, Наталя Савінова. - С.22–26.
Алєксєєнко, К. Е-журнал: хочеш гортаєш, хочеш друкуєш / Катерина Алєксєєнко. - С.27–28.
Пентій, О. Дитячий садок моєї мрії, або Створюємо розвивальний простір засобами ігрових майданчиків / Ольга Пентій, Тетяна Денисенко. - С.29–34.
Ночвінова, О. Комп’ютер для дошкільників: забаганка чи потреба часу? / Олена Ночвінова. - С.35–38.
Ночвінова, О. Як знищити шкідливість комп’ютера / Олена Ночвінова. - С.[39–40].
Качура, О. Інтеграція медіаосвіти в освітній процес закладу дошкільної освіти / Олена Качура. - С.41–46.
Данилюк, О. Створюємо "пластиліновий" мультфільм: крок за кроком / Олена Данилюк. - С.47–50.
Упроваджуємо ІКТ в освітній процес закладу дошкільної освіти. - С.[51–52].
Медіаосвіта дітей дошкільного віку. - С.53–55.
Масниця. - С.56–57.
Вороненко, І. Весела Масниця : зим. розвага для дітей серед. дошк. віку / І. Вороненко. - С.58–60.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.216.16(477)
П 25


    Пентій, О.
    Дитячий садок моєї мрії, або Створюємо розвивальний простір засобами ігрових майданчиків / Ольга Пентій, Тетяна Денисенко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 12. - С. 29–34. - Зміст: Від ідеї до конкретного результату ; Активізуємо всі сфери розвитку дітей ; Додаток : Положення про виставку-конкурс "Дитячий садок моєї мрії" серед вихователів дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу № 18 "Дзвіночок".
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--ігрові майданчики
Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- ігровий простір -- розвивальний простір -- освітньо-ігрові осередки
Анотація: У статті презентовано досвід дошкільного навчального закладу (ясел-садка) комбінованого типу № 18 "Дзвіночок" щодо створення освітньо-ігрових осередків у закладі.


Дод.точки доступу:
Денисенко, Т.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ВМДЗ/2019/1
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 1
Зміст:
Білоус, С. Тематичний тиждень у дитячому садку / Світлана Білоус. - С.4–9.
Ланько, А. Тижнева подорож Книголандією / Анжеліка Ланько. - С.10–14.
Половіна, О. Мистецька освіта дошкільників: не відтворювати, а творити / Олена Половіна. - С.15–22.
Денисенко, Т. Розкриваємо творчий потенціал старших дошкільників: авторський підхід / Тетяна Денисенко. - С.23–34.
Художньо-естетичний розвиток дітей : [тест для самоперевірки]. - С.35–36.
Боровська, О. Готовність дитини до НУШ: важливі аспекти / Олена Боровська, Наталя Стаценко. - С.37–41.
Поради для батьків майбутніх першоласників : [пам’ятка для батьків]. - С.[42].
Сербіна, Н. Дитячий садок, батьки та школа: форми ефективної взаємодії / Наталія Сербіна, Ірина Січкар, Майя Молочко. - С.43–47.
6 правил успішного спілкуваня з батьками : [пам’ятка для педагогів] / [підгот. Майя Молочко]. - С.[48].
Як вибрати книжки для дітей : [інформ. стенд для батьків] / [підгот: Олена Смішная, Світлана Чередніченко]. - С.[49–50].
Савінова, Н. Система "5S": смисл та правила застосування / Наталія Савінова. - С.51–54.
Атестація у ЗДО: вивчаємо досвід педагогів, підбиваємо підсумки роботи : [пам’ятка для вихователя-методиста]. - С.[55–56].
Половіна, О. Свято: розважати чи розважатися? / Олена Половіна. - С.57–61.
Про що нам ліс розповідає? До Міжнародного дня лісів. - С.62–63.
Тертишна, Н. Пробудження дерев : конспект інтегр. заняття естетично-худож. активності для дітей серед. групи / Наталія Тертишна. - С.64–67.
Шараєвська, І. Стрітення: сценарій фольклорного свята / Ірина Шараєвська, Наталія Степаненко. - С.68–71.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.015.3:159.928](477)
Д 33


    Денисенко, Т.
    Розкриваємо творчий потенціал старших дошкільників: авторський підхід / Тетяна Денисенко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 1. - С. 23–34. - Зміст: Які умови для розвитку дитячої творчості ; Як організувати та що застосувати ; Які особливості педагогічного впливу ; Додаток 1 : Перспективний план занять з образотворчої діяльності ; Додаток 3 : Ігри та вправи до занять з образотворчої діяльності.
УДК
Рубрики: Дошкільне виховання--естетичне виховання
Кл.слова (ненормовані):
творчий потенціал -- старший дошкільний вік -- дитяча творчість -- технологія розвитку творчої особистості -- образотворча діяльність -- ігри -- художньо-естетичний розвиток -- перспективне планування
Анотація: У статті презентовано досвід дошкільного навчального закладу (ясел-садка) комбінованого типу № 18 міста Умань Черкаської області щодо художньо-естетичного розвитку дітей старшого дошкільного віку.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)