> Шифр: ПП/2003/2/3 Журнал 2003р. N 2/3 Дусавицкий, А. К. Психология личности в социальном измерении / А.К. Дусавицкий. - С.1-3 Редіна, О. В. Історія розвитку психології в освітній галузі Слобожанщини / О.В. Редіна, І.О. Дзюбенко. - С.4-8 Марінушкіна, О. Є. Проблема шкільної дезадаптації у дітей молодшого шкільного віку / О.Є. Марінушкіна. - С.10-12. Гармаш, О. В. Моніторинговий психологічний супровід навчально-виховного процесу як умова забезпечення розвитку особистості / О.В. Гармаш. - С.13-18. Кл.слова: психодіагностика, психологічна служба школи Пашнев, Б. К. Планирование деятельности практическим психологами учреждений образования города : Шкільна психологічна служба / Б.К. Пашнев. - С.25-27. Научитель, Е. Д. Вопросы трудоустройства выпускника вуза: психологический аспект / Е.Д. Научитель. - С.31-32. Шмаргун, В. М. Руховий тренінг для дітей з затримками психічного розвитку / В.М. Шмаргун. - С.33-37. Матвійчук, В. Є. Іскорки доброти: Програма корекційно-розвиваючої роботи по розвитку емоційно-особистісної сфери та попередженню афективних проявів поведінки дошкільника / В.Є. Матвійчук. - С.41-57. Кл.слова: ігри в дошкільних закладах Сарженко, И. В. Программа "Психологические основы выбора профессии" / И.В. Сарженко, О.П. Саржеко. - С.64-65. Губенко, О. В. Активізація творчого потенціалу як засіб психологічної допомоги дітям, що зазнали експлуатації у найгірших формах дитячої праці / О.В. Губенко. - С.66-77. Кл.слова: психокорекція, ігри Калошин, В. Как защититься от психологических вампиров? / В. Калошин. - С.77-78. Тодорів, Л. Д. Рефлексивні складові самосвідомості та їх розвиток в умовах занять з елементами тренінгу / Л.Д. Тодорів. - С.79-86. Кл.слова: інтелектуальні можливості Пашнев, Б. К. Сравнительный анализ символики кошмарных сновидений / Б.К. Пашнев. - С.87-95. Діденко, О. І. Теоретико-прикладні аспекти діяльності практичного психолога у фері розробки психологічного портрету особи, що являє оперативний інтерес: Психологія у силових структурах / О.І. Діденко. - С.96-100. Халін, А. І. Профілактика зловживання забороненими речовинами і наркозалежності / А.І. Халін, М.К. Георгі, В.Г. Сінюгін. - С.101-108. Кл.слова: наркоманія Бутенко, А. В. Исследование особенностей развития личности у детей с глубокими нарушениями зрения: Спеціальна психологія / А.В. Бутенко. - С.109-111. Фадєєв, М. Ю. Не хвилюйтесь - у вас екзамени: Психологія підготовки та відповіді на екзаменах / М.Ю. Фадєєв, О.О. Голушко. - С.112-119. Сіліна, Г. О. Некоторые теоретические аспекты психологии творческой деятельности / Г.О. Сіліна. - С.122-125. Мельник, Ю. Б. Формування культури здоров’я учнів, як важлива складова роботи практичного психолога / Ю.Б. Мельник. - С.126-132. Полуніна, О. В. До проблеми психологічного забезпечення інноваційного навчання у вищому закладі освіти / О.В. Полуніна. - С.133-134. Холодова, О. А. Классический психоанализ в интегративной парадигме современной научной психотерапии / О.А. Холодова. - С.137-141. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Калошин, В. Как защититься от психологических вампиров? [Текст] / В. Калошин> // Практична психологія та соціальна робота. - 2003. - N2/3. - С. 77-78.
Рубрики: соціальна психологія психологічні вампіри Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПТ-1/2003/3 Журнал 2003р. N 3 Калошин, В. Ф. Як ефективно провести бесіду з батьками "важких" учнів ( практичні поради молодому вчителю) / В.Ф. Калошин, Н.А. Козинчук. - С.45-50 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Калошин, В. Ф. Як ефективно провести бесіду з батьками "важких" учнів ( практичні поради молодому вчителю) [Текст] / В.Ф. Калошин, Н.А. Козинчук> // Педагогіка толерантності : Громадський психолого-педагогічний журнал для вчителів, вихователів, науковців,організаторів освіти, бвтьків та юнацтва. - 2003. - N3. - С. 45-50. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: "важкі" діти Дод.точки доступу: Козинчук, Н.А. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПП/2004/8 Журнал 2004р. N 8 Моляко, В. О. Психологія творчості - нова парадигма дослідження конструктивної діяльності людини / В. О. Моляко. - С.1-4. Кл.слова: творча діяльність людини Трухін, І. О. Виховна робота з старшокласниками / І. О. Трухін, О. Т. Шпак. - С.5-13. Кл.слова: гуманна поведінка, психологія старшокласника Гіббс, Джон. Тренінг моральних міркувань : Психологія виховання / Джон Гіббс. - С.14-36. Кл.слова: соціоморальний розвиток , асоціальна молодь, моральне виховання Тимощук, И. Г. Диагностический инструментарий исследования некоторых аспектов ответственности у студентов-психологов / И. Г. Тимощук. - С.37-40. Кл.слова: практичний психолог Данилова, Т. Н. Опросник диагностики типа направленности личности практического психолога / Т. Н. Данилова. - С.41-44. Зубченко, В. В. Психологическая методика развития рефлексивных механизмов актуализации индивидуальности / В. В. Зубченко. - С.45-50. Кл.слова: самосознание, психика Зинченко, С. Н. Нервные дети - болезнь или воспитание / С. Н. Зинченко. - С.51-57. Кл.слова: недержание мочи и кала, "важкі діти" Калошин, В. Ф. Як долати стрес у педагогічній діяльності / В. Ф. Калошин. - С.58-67. Ветохов, А. М. Проблема овладения иностранными языками : истоки трудностей и пути их преодоления / А. М. Ветохов. - С.68-73. Вірна, Ж. П. Актуально-потенційні закономірності прояву стилів мотиваційно-смислової регуляції професійної реалізації педагогів / Ж. П. Вірна, О. Є. Іванашко. - С.74-78. Кл.слова: професійна діяльність вчителя, емоційна сфера вчителя Андрієвська, В. В. Нова книга з гуманістичної психології : Про вихід у світ книги "Гуманістичні підходи в західній психології ХХ століття" / В. В. Андрієвська. - С.79-80. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Калошин, В. Ф. Як долати стрес у педагогічній діяльності [Текст] / В. Ф. Калошин> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2004. - N8. - С. 58-67.
Рубрики: стрес професійний Психологія вчителя Педагогічна діяльність вчителя Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПП/2005/7 Журнал 2005р. N 7 Методологічний аналіз поняття "психічний розвиток" людини / В. В. Клименко. - С.1-7. Кл.слова: прогресивний розвиток, чуттєво-інтуїтивне відображення, мислення Смольська, Л. М. Фактори дитинства, що впливають на успішність в дорослому віці / Л. М. Смольська. - С.8-10. Кл.слова: саморегуляція Максим, О. В. Особливості емпатійної поведінки вчителя початкової школи / О. В. Максим. - С.11-16. Кл.слова: психічні стани учнів, взаємини вчителя і учнів Калошин, В. Ф. Причини невдач в навчанні / В. Ф. Калошин. - С.17-20. Кл.слова: Я-концепція, мотивація до навчання , пасивна педагогіка Володарська, Н. Д. Проблеми життєтворчості особистості з вадами здоров’я / Н. Д. Володарська. - С.50-54. Кл.слова: рольова гра, тренінг, життєвий вибір Кошечко, Н. В. Тренінг "Молодь вибирає конструктивний конфлікт" / Н. В. Кошечко. - С.55-58. Далі буде Винославська, О. В. Психологічні особливості студентської групи / О. В. Винославська. - С.65-70. Кл.слова: роль, статус, самопочуття студента, дружба Боднар, М. С. К вопросу о подготовке практического психолога / М. С. Боднар. - С.71-74. Петрунько, О. В. Оцінка ефективності заходів Національної програми "Репродуктивне здоров’я 2001 - 2005" з формування безпечної сексуальної поведінки молоді / О. В. Петрунько. - С.75-78. Кл.слова: сексуальна емансипація Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Калошин, В. Ф. Причини невдач в навчанні [Текст] / В. Ф. Калошин> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2005. - N7. - С. 17-20.
Рубрики: психологія навчання невстигання Я-концепція Кл.слова (ненормовані): Я-концепція -- мотивація до навчання -- пасивна педагогіка -- стандартизація, масовість навчання -- оцінка знань -- гіподинамія -- багатопредметність Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПП/2006/1 Журнал 2006р. N 1 Моргун, В. Багатовимірна психодіагностика досягнень учня як перший крок профільної освіти / В. Моргун. - С.1 - 5 Піроженко, Т. Розмовляти - тобто заявити про себе світу / Т. Піроженко. - С.6 - 11 Засєкіна, Л. Метакогніція: термінологічне нашарування чи важливий інтелектуальний конструкт / Л. Засєкіна. - С.15 - 18 Третяк, Т. Конструктивне мислення в структурі творчого потенціалу особистості / Т. Третяк. - С.18 - 20 Шрагина, Л. Повышение эффективности усвоения научных понятий при изучении психологии / Л. Шрагина. - С.21 - 22 Саць, Т. Студентське графіті як форма безсвідомого / Т. Саць. - С.22 - 24 Рибалка, В. Особистісно - центроване консультування клієнтів із патогенною психодинамічною неконгруентністю / В. Рибалка. - С.49 - 57 (Далі буде) Калошин, В. Вплив емоцій на ефективність навчального процесу (теорія та практика) / В. Калошин, О. Безносюк, Ю. Лемешко. - С.70 - 74 Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
> Шифр: ПП/2006/2 Журнал 2006р. N 2 Вірна, Ж. П. Прогнозування життєвих перспектив в умовах психолого-педагогічного супроводу розвитку дітей загальноосвітньої школи / Ж. П. Вірна, Т. К. Вінник, В. О. Ольхович. - С.1-4 Рискаль, Н. М. Про психологічну семантику діалогічного тексту / Н. М. Рискаль. - С.4-7 Калошин, В. Ф. Освітні парадокси традиційної системи навчання / В. Ф. Калошин. - С.8-11 Колісник, О. П. Саморозвиток духовності особистості / О. П. Колісник. - С.12-18 Лушин, П. В. Самостоятельная работа студентов или так ли близка европейская перспектива: "голографические тексти" для проблематизации / П. В. Лушин. - С.19-23 Губенко, О. В. Навчальна програма спецкурсу "Психологія інтуїції" / О. В. Губенко. - С.23-27 Лєпіхова, Л. А. Соціально-психологічна компетентність у цілеспрямованій поведінці особистості / Л. А. Лєпіхова. - С.65-69 Гурлєва, Т. С. Психологічне консультування через періодичну пресу: досвід і перспективи / Т. С. Гурлєва. - С.70-73 Філіппова, І. Ю. Мобінг як психолого-педагогічна проблема / І. Ю. Філіппова, О. С. Матвійчук. - С.74-75 Павлюк, Т. М. Психологія обходження з хворими: діагностика професійного типу медичних сестер / Т. М. Павлюк. - С.75-78 Друга Всеукраїнська науково-практична конференція "Теорія і досвід застосування тренінгових технологій у практичній психології". - С.78-80 Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
Калошин, В. Ф. Освітні парадокси традиційної системи навчання [Текст] / В. Ф. Калошин> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2006. - N2. - С. 8-11 Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
Калошин, В. Вплив емоцій на ефективність навчального процесу (теорія та практика) [Текст] / В. Калошин, О. Безносюк, Ю. Лемешко> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2006. - N1. - С. 70 - 74
Рубрики: Емоції Навчальний процес Анотація: Якщо викладачу не вдається збудити активність слухачів, якщо він не може стимулювати їх діяльність, то ніякого виховання та навчання не відбувається. В цьому випадку слухачі лише формально знаходяться на заняттях, їхня "інтелектуальна та емоційна температура" близька до нуля Дод.точки доступу: Безносюк, О.; Лемешко, Ю. Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
> Шифр: ПП/2006/6 Журнал 2006р. N 6 Москаленко, В. В. Скаутська група формування моральних якостей підлітка / В. В. Москаленко. - С.1-6 Васютинський, В. О. Владно-підвладні аспекти статево-рольової і гендерної взаємодії / В. О. Васютинський. - С.6-16. Далі буде Красновський, В. М. Глобальні системи сучасності і пдліток: фактори взаємодії / В. М. Красновський. - С.28-32. Тренінг профілактики алкогольної залежності підлітків. - С.39-48. Далі буде. Пилипенко, Н. М. Динамічні перетворення у мотиваційній сфері осіб із підвищеною тривожністю під впливом психокорекції / Н. М. Пилипенко ; В. Ф. Калошин; Т. В. Вашека; Е. Ю. Пурло; В. В. Баранов; В. В. Кловацький. - С.49-58. Калошин, В. Ф. Як протистояти надмірним почуттям, емоціям, жахливим думкам за допомогою методу раціонального мислення / В. Ф. Калошин ; Т. В. Вашека; Е. Ю. Пурло; В. В. Баранов; В. В. Кловацький. - С.59-63. Вашека, Т. В. Рання діагностика та профілактика суїцидальної поведінки у підлітковому віці / Т. В. Вашека ; Е. Ю. Пурло; В. В. Баранов; В. В. Кловацький. - С.64-66. Пурло, Е. Ю. Возможность превенции суицида через работу с кризисными состояниями: интегративный подход / Е. Ю. Пурло ; В. В. Баранов; В. В. Кловацький. - С.67-74. Баранов, В. В. Соціальний педагог у закладі соціальної реабілітації: основні напрямки діяльності / В. В. Баранов ; В. В. Кловацький. - С.74-78. Кловацький, В. В. Виховання - мистецтво? Наука! / В. В. Кловацький. - С.78-80. Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
Калошин, В. Ф. Як протистояти надмірним почуттям, емоціям, жахливим думкам за допомогою методу раціонального мислення [Текст] / В. Ф. Калошин; Т. В. Вашека; Е. Ю. Пурло; В. В. Баранов; В. В. Кловацький> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2006. - N6. - С. 59-63. Рубрики: мислення раціональне Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
> Шифр: ОД1/2007/9 Журнал 2007р. N 9 Пасіхов, Ю. Я. Реалізація концепції інформаційно-освітнього середовища та її вправадження в навчально-виховний процес та адміністративну діяльність у фізико-математичній гімназії / Ю. Я. Пасіхов. - С.2-7 Старчик, Л. М. Розвиток творчих здібностей на уроках української мови та літератури / Л. М. Старчик. - С.8-10 Мірошниченко, О. К. Методичні рекомендації щодо розвитку пам’яті вихованців в умовах ліцею-інтернату / О. К. Мірошниченко. - С.17-24 (далі буде) Нечаєва, О. С. Шляхи формування мотивації досягнення успіху в обдарованих підлітків / О. С. Нечаєва. - С.25-30 (далі буде) Калошин, В. Ф. Педагогічні стратегії досягнення успіху / В. Ф. Калошин. - С.31-36 (далі буде) Карабаєва, І. І. Обдаровані дошкільники: методи ознайомлення з буквеними знаками на образній основі / І. І. Карабаєва. - С.44-47 Гулько, Ю. А. Многогранный талант Святого исповедника, архиепископа Симферопольского и Крымского Луки [В.Ф.Войно-Ясенецкого] / Ю. А. Гулько. - С.37-43 Янковчук, М. М. Розвиток обдарованості: практичний досвід / М. М. Янковчук. - С.48-54 (далі буде) Чорна, Л. Г. Психологічні особливості впливу сучасного телебачення на прояви творчого потенціалу дітей / Л. Г. Чорна. - С.56-63 (далі буде) Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Калошин, В. Ф. Педагогічні стратегії досягнення успіху [Текст] / В. Ф. Калошин> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2007. - N9. - 31-36 (далі буде) Рубрики: психологія навчання успіх школяра Кл.слова (ненормовані): ДОСЯГНЕННЯ УСПІХУ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2007/10 Журнал 2007р. N 10 Дусавицкий, А. К. О мотивационной системе модели урока в системе развивающего обучения / А. К. Дусавицкий. - С.1-4 Варфоломєєва, О. В. Акмеологічний і герменевтичний аспекти вивчення психотерапевтичних напрямів / О. В. Варфоломєєва. - С.5-8 Хомік, В. С. Емпатія та децентрація: досвід теоретичного осмислення та емпіричних досліджень / В. С. Хомік. - С.8-13. Далі буде. Розов, В. І. Психотехнології адаптивної саморегуляції стресу / В. І. Розов. - С.14-19. Далі буде. Рибалка, В. В. Психологічна профілактика суїцидальних тенденцій в учнівської молоді / В. В. Рибалка. - С.42-52 Сорока, А. В. Етапи періодизації історії вітчизняної пенітенціарної психології / А. В. Сорока. - С.52-53 Калошин, В. Ф. Роль позитивного мислення у розвитку творчості особистості / В. Ф. Калошин. - С.67-72 Балл, Г. А. Представляя социальные представления: беседа / Г. А. Балл. - 72-77. Продолжение следует. Ліщинська, О. А. Звіт про результати вивчення громадської думки жителів України з приводу поширення нетрадиційних релігій / О. А. Ліщинська. - С.78-80. Далі Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
Калошин, В. Ф. Роль позитивного мислення у розвитку творчості особистості [Текст] / В. Ф. Калошин> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2007. - N10. - С. 67-72 Рубрики: мислення позитивне творчий розвиток особистості Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
> Шифр: ОД1/2008/1 Журнал 2008р. N 1 Кульчицька, О. І. Проблеми обдарованості в сучасній психології / О.І. Кульчицька. - С.2-7 Запоржченко, Ю. В. Знайомимося з системою освіти Ірландії / Ю.В. Запоржченко. - С.8-12 Чернявська, О. А. Психогімнастика для обдарованих дітей / О.А. Чернявська, О.К. Романенко. - С.21-25 Калошин, В. Ф. Психічне здоров’я школярів / В.Ф. Калошин. - С.26-30 Хімчук, Л. І. Розвиваємо технічне мислення молодших школярів / Л.І. Хімчук. - С.37-42 Зав’язун, Т. В. Перші життєві сходинки дитини на шляху до творчого розвитку / Т. В. Зав’язун ; Т.В. Зав’язун. - С.43-45 Фулер, Ч. Заохочення до досягнення успіху / Ч. Фулер. - С.49-52 Коган, И. М. Почему юность так важна для формирования мировоззрения / И.М. Коган. - С.53-58 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |