С 71 Спеціальні курси з психології [Текст] : Для студентів педагогічних спеціальностей / Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2004. - 233 с. - Літ.: с. 232-233. - 7.70 грн. Зміст: СПЕЦІАЛЬНІ КУРСИ ДЛЯ ПОГЛИБЛЕННЯ ТЕОРЕТИЧНИХ ЗНАНЬ З ПСИХОЛОГІЇ Пісоцький, В. П. Психологія особистості / Н. С. Ярослав; М. Д. Бойправ. - С .7 Ярослав, Н. С. Теорії особистості / М. Д. Бойправ; В. П. Пісоцький. - С .15 Бойправ, М. Д. Сучасні проблеми вікової та педагогічної психології / М. Д. Бойправ; В. П. Пісоцький Бойправ, М. Д. Психологія вищої школи / В. П. Пісоцький; Л. О. Ярослав. - С .31 Пісоцький, В. П. Психологія наукової творчості / В. П. Пісоцький; Л. О. Ярослав; В. С. Король. - С .37 Пісоцький, В. П. Психологія статі та сім’ї / Л. О. Ярослав; В. С. Король; Н. Ф. Литовченко. - С .45 Ярослав, Л. О. Основи екологічної психології / В. С. Король; Н. Ф. Литовченко; Я. Ф. Андрєєва. - С .57 Король, В. С. Основи юридичної психології / Н. Ф. Литовченко; Я. Ф. Андрєєва; В. В. Гришко. - С .65 Литовченко, Н. Ф. Основи зоопсихології / Я. Ф. Андрєєва; В. В. Гришко; Н. С. Ярослав. - С .73 Андрєєва, Я. Ф. Основи конфліктології / В. В. Гришко; Н. С. Ярослав. - С .81 Гришко, В. В. Основи психології комп’ютеризації / Н. С. Ярослав; М. В. Папуча. - С .90 Ярослав, Н. С. Соціальна психологія (для спеціальностей, де не передбачено вивчення цієї дисципліни, як обов’язкової) / Н. С. Ярослав; М. В. Папуча; В. С. Король. - С .95 СПЕЦІАЛЬНІ КУРСИ ПРИКЛАДНОГО СПРЯМУВАННЯ Ярослав, Н. С. Розвиток та формування особистості в умовах освітнього процесу школи / М. В. Папуча; В. С. Король; О. П. Щотка. - С .113 Нещерет, О. І. Психологія мовленнєвої діяльності / В. С. Король; О. П. Щотка. - С .119 Папуча, М. В. Психологія індивідуального підходу у навчанні / В. С. Король; О. П. Щотка. - С .129 Король, В. С. Психолого-педагогічне консультування підлітка / О. П. Щотка; А. М. Горянська. - С .137 Король, В. С. Психологія навчально-пізнавальних інтересів учнів / О. П. Щотка. - С .161 Щотка, О. П. Соціальна психологія освітніх організацій / О. П. Щотка; А. М. Горянська. - С .173 ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНІ ТРЕНІНГИ Щотка, О. П. Самореабілітація особистості в складних ситуаціях професійної діяльності / О. П. Щотка. - С .187 Щотка, О. П. Тренінг професійної взаємодії з підлітками / А. М. Горянська. - С .195 Щотка, О. П. Тренінг взаємодії з невстигаючим учнем / О. П. Щотка. - С .203 Щотка, О. П. Психологія професійно-управлінського самовизначення / О. П. Щотка. - С .211 Горянська, А. М. Психологія педагогічної толерантності / А. М. Горянська. - С .225
РУБ 15(070.3) Дод.точки доступу: Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 50 НМК ф-т ПСР (5), аб (34), Ч.З.№2 (10), фб (1) Свободны: НМК ф-т ПСР (5), аб (34), Ч.З.№2 (10), фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. Ч. 1 / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 1999. - 216 с. - Літ. в кінці статей. - 7.20 грн. Зміст: Яковець, В. П. Про основні напрями реалізації завдань цільової комплексної програми "Вчитель" / В. П. Яковець. - С .5-6 Ростовський, О. Я. Методологічний аналіз актуальних проблем формування музичного сприймання школярів Стаття друга / О. Я. Ростовський. - С .7-17 Коваленко, Є. І. Методологічні проблеми дослідження педагогіки творчості / Є. І. Коваленко. - С .18-22 Лащенко, В. Ф. Сучасний стан вивчення питання формування екологічної культури майбутніх вчителів / В. Ф. Лащенко. - С .23-26 Володченко, Ж. М. Культурно-просвітницька діяльність С. Петлюри / Ж. М. Володченко. - С .27-38 Таран, О. М. Русова С. про принцип виховуючого навчання / О. М. Таран. - С .39-42 Мішедченко, В. В. Дидактична модель процесу формування музично-педагогічної культури майбутнього вчителя / В. В. Мішедченко. - С .43-46 Хлєбік, С. Р. Теоретичні основи педагогічної соціалізації молодших школярів в процесі художньо-естетичної діяльності / С. Р. Хлєбік. - С .47-50 Коваль, О. В. Проблема розвитку музично-творчих здібностей дітей у працях Е. Батиш, М. Монтессорі, А. Арісменді / О. В. Коваль. - С .51-54 Мартиненко, Л. О. До витоків педагогічних поглядів О. Ф. Музиченка / Л. О. Мартиненко. - С .55-58 Бєлкіна, Н. І. Народні ігри та іграшки як один з елементів духовної культури українського народу / Н. І. Бєлкіна. - С .59-62 Коваленко, В. О. Проблеми демократизації виховання в філософсько-педагогічній концепції Дж. Дьюї / В. О. Коваленко. - С .63-69 Адамів, Г. С. Генеза уявлень про уміння вчитися в теорії та історії педагогіки / Г. С. Адамів. - С .70-72 Заніна, О. М. Педагогічна преса про історію зародження педагогіки співробітництва / О. М. Заніна, Н. М. Баленко. - С .73-75 Головіна, Н. О. Застосування графів до розв’язування прикладних задач стохастики / Н. О. Головіна. - С .76-79 Селюнин, С. М. Дослідження ефективності лижних ходів в залежності від способу виконання елементів сквозного кроку / С. М. Селюнин, Ф. С. Сипченко, В. В. Боровик. - С .80-83 Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Інформаційно-методичний центр педагогічної профілактики адиктивної поведінки учнів (актуальність, концептуальні основи, основні завдання, форми роботи) / Н. П. Пихтіна. - С .84-86 Астаф’єва, М. М. Соціальні проблеми Чернігівщини в контексті соціально-педагогічної роботи / М. М. Астаф’єва, А. І. Конончук. - С .87-91 Плющик, Є. В. Орхеїстичність українського фольклору та проблеми музичного виховання молодших школярів / Є. В. Плющик. - С .92-94 Коваленко, С. О. Навчальні завдання - як форма організації навчальної діяльності / С. О. Коваленко. - С .95-98 Євсєєва, Ольга Вадимівна. До проблеми наукової організації підготовки спеціалістів вищої школи / О. В. Євсєєва. - С .99-104 Останіна, Н. О. Становлення і розвиток підліткових клубів як засобу соціалізації учнівської молоді (перша чверть ХХ століття) / Н. О. Останіна. - С .105-110 Бовсунівська, Н. М. До питання вивчення краєзнавчого матеріалу на уроках музики в загальноосвітній школі (на прикладі Житомирської області) / Н. М. Бовсунівська. - С .111-113 Драчук, Л. І. Виховання учнів на традиціях українського народу у творчості І. С. Нечуя-Левицького / Л. І. Драчук. - С .114-117 Буянкіна, О. С. Вивчення "історії Русів" у школі / О. С. Буянкіна. - С .118-121 Солова, В. М. Вивчення проблеми готовності студентів педвузу до роботи в літніх оздоровчих таборах / В. М. Солова. - С .122-128 Ковальчук, О. М. Гра, маска, роль у житті людини та діяльності педагога / О. М. Ковальчук. - С .129-132 Новгородська, Ю. Г. Витоки дитячої творчості (з досвіду спровадження ідей В. О. Сухомлинського в дитячому садку № 12 м. Ніжина) / Ю. Г. Новгородська. - С .133-136 Любчук, О. К. Розвиток здатності до оволодіння самоконтролю - необхідна умоа для формування учбової діяльності у молодшого школяра / О. К. Любчук. - С .137-140 Бойправ, М. Д. Грот М. Я. про науковий аналіз психологічних механізмів сновидінь / М. Д. Бойправ. - С .141-144 Андрєєва, Я. Ф. Про психологічний смисл авторської пунктуації в художньому творі / Я. Ф. Андрєєва. - С .145-149 Литовченко, Н. Ф. Особливості інтерпретації смислової інформації в герменевтично орієнтованій практичній психології / Н. Ф. Литовченко. - С .150-156 Походенко, С. В. Гештальт підхід у тренінгу спостережливої сенситивності / С. В. Походенко. - С .157-169 Каржова, З. Д. Теоретичні основи соціально-правового захисту учнів початкової школи / З. Д. Каржова. - С .170-175 Тертична, Н. А. Теоретико-методологічні аспекти вивчення ініціативи особистості на початкових етапах навчання / Н. А. Тертична. - С .176-179 Блинов, Ю. І. Рівневе та видове розподілення рішень колористичних образотворчих задач відносно їх хроматичних змістовностей / Ю. І. Блинов. - С .180-185 Лисенко, Г. М. Соціально-психологічні аспекти екологічної кризи / Г. М. Лисенко. - С .186-190 Скрипаченко, Т. В. Взаємодія первісних факторів при формуванні іміджу / Т. В. Скрипаченко. - С .191-195 Борисюк, С. О. Методика визначення сформованості у студентів уміння систематично узагальнювати / С. О. Борисюк, О. П. Никоненко. - С .196-198 Шевченко, Н. Ф. Механізм впливу висловлювання психолога у його професійній діяльності / Н. Ф. Шевченко. - С .199-207 Хоменко, З. В. Психолого-педагогічна підготовка студентів музичних факультетів до практикуму роботи з хором / З. В. Хоменко. - С .208-210 Крицький, В. М. Розуміння музичного хору у виконавсько-інтерпретаційному процесі / В. М. Крицький. - С .211-214
РУБ 15 Рубрики: Вчитель--комплексна програма "Вчитель" Педагогіка творчості Екологічна культура--студенти Здібності музичні--розвиток Ігри народні Педагогіка співробітництва Стохастика--розв’язання задач Лижний спорт Адиктивна поведінка--діти--підлітки Підготовка спеціалістів--наукова організація Підліткові клуби уроки музики "Історія Русів"--вивчення у школі Літня педагогічна практика--готовність студентів Творчість дитяча Самоконтроль--учні Сновидіння Гештальт-психологія Початкова школа--навчання Екологічна криза Імідж Психолог--роль Чернігівщина--соціальна робота Кл.слова (ненормовані): педагогічна преса Дод.точки доступу: Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Петлюра, С. \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Батиш, Е.; Монтессорі, Марія (італійський педагог, лікар ; 1870-1952) \о ней\; Арісменді, А. \о нем\; Музиченко, О. Ф. \о нем\; Дьюї, Джон \о нем\; Нечуй-Левицький, І. С. \о нем\; Грот, Микола Якович (1852-1899) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 18 Ч.З.№2 (12), ав (2), аб (3), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (12), ав (2), аб (3), фб (1) |
> Шифр: ПГ/2004/24 (грудень) Газета 2004р. N 24 (грудень) Стежинами психічного вдосконалення. - С.3-4 Маценко, В. Ф. Самосвідомість: Психологічні етапи та основні напрямки її розвитку / Ж. М. Маценко; А. І. Конончук; Н. П. Пихтіна; Т. Д. Кричковська; Я. Ф. Андрєєва; Н. Ф. Литовченко. - С.4-6 Маценко, Ж. М. Психічне вдосконалення людини: Психологічна сутність та умови здійснення / Ж. М. Маценко; А. І. Конончук; Н. П. Пихтіна; Т. Д. Кричковська; Я. Ф. Андрєєва; Н. Ф. Литовченко. - С.7-9 Маценко, Ж. М. Потреба у прекрасному: Перша сходинка до психічного вдосконалення / Ж. М. Маценко ; А. І. Конончук; Н. П. Пихтіна; Т. Д. Кричковська; Я. Ф. Андрєєва; Н. Ф. Литовченко ; А. І. Конончук; Н. П. Пихтіна; Т. Д. Кричковська; Я. Ф. Андрєєва; Н. Ф. Литовченко. - С.9-10 Конончук, А. І. На шляху станолення нової спеціальності / А. І. Конончук ; Н. П. Пихтіна; Т. Д. Кричковська; Я. Ф. Андрєєва; Н. Ф. Литовченко ; Н. П. Пихтіна; Т. Д. Кричковська; Я. Ф. Андрєєва; Н. Ф. Литовченко. - С.12-14 Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Робота з дітьми з девіантною поведінкою: Підготовка педагогічних кадрів / Н. П. Пихтіна ; Т. Д. Кричковська; Я. Ф. Андрєєва; Н. Ф. Литовченко ; Т. Д. Кричковська; Я. Ф. Андрєєва; Н. Ф. Литовченко. - С.15-19 Кричковська, Т. Д. Особливості адаптації студентів / Т. Д. Кричковська ; Я. Ф. Андрєєва; Н. Ф. Литовченко ; Я. Ф. Андрєєва; Н. Ф. Литовченко. - С.20-23 Андрєєва, Я. Ф. Ф.Достоєвський і читач: шляхи можливого діалогу / Я. Ф. Андрєєва ; Н. Ф. Литовченко ; Н. Ф. Литовченко. - С.24-26 Литовченко, Н. Ф. Розвиток здатності до самопізнання як компонент особистісної підготовки майбутніх практикуючих психологів / Н. Ф. Литовченко. - С.28-31 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Литовченко, Н. Ф. Розвиток здатності до самопізнання як компонент особистісної підготовки майбутніх практикуючих психологів [Текст] / Н. Ф. Литовченко> // Психологічна газета : ТОВ "Мікрос-СВС" за сприяння Інституту психології ім.Г.С.Костюка. - 2004. - N24 (грудень). - С. 28-31
Рубрики: психологія вищої школи підготовка практичного психолога тренінг самопізнання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2007/4 Журнал 2007р. N 4 Балл, Г. А. Научная школа Г.С.Костюка: методологические уроки / Г. А. Балл. - С.1-4 Байдарова, О. О. Рефлексивні компоненти взаємодії соціального працівника і клієнта у процесі соціального втручання / О. О. Байдарова. - С.4-9 Гусакова, М. П. Эдвард Боно и все, все, все...(Психология творчества в картинках) / М. П. Гусакова. - С.9-11 Харченко, С. В. Особенности общения мужчин и женщин / С. В. Харченко. - С.12-16 Іванова, Л. С. Динаміка ціннісних орієнтацій студентів педагогічного вузу / Л. С. Іванова, В. В. Овсяннікова. - С.16-19 Іваник, Г. С. Особливості психокорекційного впливу на розвиток позитивного мислення старшокласників / Г. С. Іваник. - С.19-24 Фадєєв, М. Ю. Не хвилюйтесь - у вас екзамени! / М. Ю. Фадєєв, О. О. Голушко. - С.24-29 (далі буде) Капацина, А. О. Тренинг для начинающих руководителей / А. О. Капацина. - С.30-37 Литовченко, Н. Ф. Психокорекція депресії у підлітковому віці / Н. Ф. Литовченко, Т. Г. Здоровець. - С.40-50 Сизанов, А. Н. Профилактика курения среди школьников (7-11 классы) / А. Н. Сизанов, Н. Н. Поплавский, В. А. Хриптович. - С.50-62 Красновський, В. М. Сучасні моделі освіти і глобалізації освітнього простору / В. М. Красновський. - С.62-66 Заіка, В. Взаємозв’язок соматичного та психічного у дітей із гастроентерологічною патологією / В. Заіка. - С.67-80 Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1) |
Литовченко, Н. Ф. Психокорекція депресії у підлітковому віці [Текст] / Н. Ф. Литовченко, Т. Г. Здоровець> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2007. - N4. - С. 40-50 Рубрики: Депресія Психологія підлітка психокорекція Дод.точки доступу: Здоровець, Т. Г. Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (1) |
> Шифр: ПП/2009/11 Журнал 2009р. N 11 Литовченко, Н. Ф. Психологічна допомога у випадку нерозділеного кохання / Н. Ф. Литовченко. - С.5-11 Яценко, А. В. Школа радостной семьи : методическое пособие для работы с детьми и взрослыми по развитию творческой личности на основе методик ТРИЗ и РТВ (от 6 до 16 лет) / А. В. Яценко. - 12-34 (продолж. следует) Губенко, О. В. Психологічні особливості популяризації здорового способу життя у вищих навчальних закладах / О. В. Губенко. - С.35 Носков, В. И. Психологические барьеры при применении инновационных технологий в условиях вуза ( Совершенствование реализации инновационных технологий) / В. И. Носков, А. В. Кальянов, О. В. Мирошниченко. - С.36-41 Лимар, Л. В. Конфлікти при вивченні іноземних мов у немовному ВНЗ / Л. В. Лимар. - С.41-44 Грубляк, В. Т. Особливості реабілітації клієнтів з психосоматичними розладами, які мають рухові порушення / В. Т. Грубляк, В. В. Грубляк, І. І. Антонюк. - С.49-51 Петрик, В. М. Особливості ідеологічної та психологічної обробки в новітніх релігійних організаціях / В. М. Петрик. - С.51-59 Карсканова, С. В. Психологічне благополуччя вихователя дошкільного навчального закладу - шлях до успішної реалізації базової програми розвитку дитини дошкільного віку " Я у світі" / С. В. Карсканова. - С.60-64 Федоренко, Л. М. Комп’ютерна ігроманія неповнолітніх очима юридичного психолога / Л. М. Федоренко. - С.72-76 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 64 Литовченко, Н. Ф. Психологічна допомога у випадку нерозділеного кохання [Текст] / Н. Ф. Литовченко> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2009. - N 11. - С. 5-11 Рубрики: Психологія особистості Кафедра загальної та практичної психології Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): нерозділене кохання Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2014/3 Журнал 2014р. N 3 Ложкін, Г. В. Педагогічна діяльність і її регулятори / Г. В. Ложкін, Н. Ю. Волянюк. - С.1-5. Литовченко, Н. Ф. Особливості смисложиттєвих орієнтацій педагогічних працівників / Н. Ф. Литовченко, Н. Гуторка. - С.5-12. Митник, О. Я. Розвиток поняттєвого мислення учнів у процесі навчання / О. Я. Митник. - С.12-17. Заїка, Є. В. Тренінг індивідуальності пізнання - шлях до успішності та здоров’я школярів / Є. В. Заїка. - С.17-20. Сєлєзньова, Є. В. Життєві смисли та ефективність самореалізації людини / Є. В. Сєлєзньова. - С.20-29. Біла, І. М. Самоздійснення та самоактуалізація особистості / І. М. Біла. - С.29-32. Хабайлюк, В. В. Соціально-психологічний тренінг навичок конструктивної взаємодії старшокласників у сімейних стосунках / В. В. Хабайлюк. - С.32-37. Костроміна, С. Н. Як здолати труднощі в навчанні дітей / С. Н. Костроміна, Л. Г. Нагаєва. - С.37-44. Литовченко, О. В. Програма соціально-психологічного тренінгу "Соціальне становлення особистості" / О. В. Литовченко. - С.44-46. Корнілова, В. В. Профілактично-корекційна програма "Подолання страхів у дітей дошкільного віку" / В. В. Корнілова. - С.46-60. Циганчук, Т. В. Причини та наслідки насильства над жінкою в сім’ї / Т. В. Циганчук, Д. Д. Лях. - С.60-71. Мусіна, В. П. Вивчення простору професійної активності / В. П. Мусіна. - С.71-76. Болтівець, С. І. Психологія вчинку людського самоздійснення Володимира Роменця / С. І. Болтівець. - С.76-78. Смольська, Л. М. Позитивна психологія: філософські джерела про людську природу та можливості педагогічних впливів на неї / Л. М. Смольська. - С.78-80. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 64 Литовченко, Н. Ф. Особливості смисложиттєвих орієнтацій педагогічних працівників [Текст] / Н. Ф. Литовченко, Н. Гуторка> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 3. - С. 5-12. Рубрики: педагогічна психологія Кл.слова (ненормовані): смисложиттєві орієнтації -- гуманістична спрямованість -- синдром емоційного вигорання -- смисл життя Дод.точки доступу: Гуторка, Н. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |