37(09)(4УКР)
Н 53


   
    Неперервна професійна освіта: Теорія і практика [Текст] : зб. наук. праць. Ч. 1 / Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти ; за ред.: І. А. Зязюна, Н. Г. Ничкало. - К. : [б. в.], 2001. - 392 с. - ISBN 966-593-235-7 : 28.50 грн.
    Зміст:
Кремень, В. Г. Освіта в Україні: Стан і перспективи розвитку / В. Г. Кремень. - С .5-14
Зязюн, І. А. Неперервна освіта як основа соціального поступу / І. А. Зязюн. - С .15-22
Зіньковський, Ю. Ф. Перспективи та можливості неперервної технічної освіти / Ю. Ф. Зіньковський. - С .23-26
Ничкало, Н. Г. Теоретико-методологічні проблеми і перспективи розвитку досліджень з неперервної професійної освіти / Н. Г. Ничкало. - С .35-42
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .43-240
Сисоєва, С. О. Творчий розвиток особистості в процесі неперервної професійної освіти / С. О. Сисоєва. - С .45-52
Лутай, В. С. Синенергетична парадигма як меторлогічна основа неперервної освіти / В. С. Лутай. - С .53-57
Голобородько, Є. П. Неперервна освіта і особистість учителя / Є. П. Голобородько. - С .58-60
Корсак, К. В. Стандарти і освіта ХХІ століття / К. В. Корсак. - С .61-65
Лещенко, М. П. Теоретико-методологічні засади діагностики педагогічної майстерності вчителя в умовах особистісно орієнтованої системи навчання / М. П. Лещенко. - С .71-74
Пєхота, О. М. Особистісно орієнтовані технології в підготовці вчителя / О. М. Пєхота. - С .81-88
Астахова, В. І. Неперервна освіта: Підсумки першого десятиріччя / В. І. Астахова. - С .94-98
Олійник, М. М. Мотивація навчання і розвиток особистості в системі професійної освіти / М. М. Олійник, Ю. А. Романенко, І. В. Катанова. - С .99-103
Козаков, В. А. Педагогізація суспільства як передумова неперервної освіти: шляхи, досвід / В. А. Козаков, Д. І. Дзвінчук. - С .104-110
Предборська, І. М. Теоретико-методологічні проблеми трансформації української освіти / І. М. Предборська. - С .116-119
Гуревич, Р. С. Принцип наступності у навчанні в контексті неперервної професійної освіти / Р. С. Гуревич, С. Д. Цвілик. - С .124-129
Дубасенюк, О. А. Методологічні основи теорії професійної виховної діяльності педагога / О. А. Дубасенюк. - С .130-133
Побірченко, Н. А. Профорієнтаційний супровід підготовки сучасного фахівця до навчання впродовж життя / Н. А. Побірченко. - С .134-136
Пономарьов, О. С. Управлінська культура як важлива складова системи професійної освіти / О. С. Пономарьов. - С .137-141
Радул, В. В. Явище соціально-педагогічної зрілості / В. В. Радул. - С .142-146
Астахова, К. В. Кадровий потенціал вищої школи в умовах переходу до неперервної освіти / К. В. Астахова. - С .147-153
Шевченко, В. І. Проблема глобального зла і статус педагога / В. І. Шевченко. - С .154-157
Кузнецов, Г. В. Середня школа - вищий навчальний заклад: Проблеми неперервної професійної підготовки / Г. В. Кузнецов, О. М. Долгов, А. С. Головченко. - С .158-160
Цехмістер, Я. В. Допрофесійна підготовка учнівської молоді: Теоретичний аспект / Я. В. Цехмістер. - С .161-165
Отич, О. М. Зміст і структура підготовки вчителя початкових класів до виховної роботи в школі на матеріалі пісенного фольклору / О. М. Отич. - С .173-177
Солдатенко, М. М. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність як засіб забезпечення неперервності совіти / М. М. Солдатенко. - С .186-189
Крюкова, Д. Ф. Методологічні особливості побудови розвивального навчання / Д. Ф. Крюкова. - С .190-193
Антонова, О. Є. Загальнопедагогічна підготовка майбутнього вчителя як умова неперервної освіти / О. Є. Антонова. - С .199-201
Довбня, В. М. Засади неперервної освіти в українській філософсько-педагогічній думці першої половини ХХ століття / В. М. Довбня. - С .202-206
Смікал, В. О. Використання взаємодії мистецтв у процесі формування світоглядної культури особистості / В. О. Смікал. - С .211-214
Грищенко, Ю. В. Розвиток вокальної освіти в музичних закладах освіти України (друга половина ХІХ-початок ХХ століття) / Ю. В. Грищенко. - С .220-223
Яковлев, А. А. Вплив типу культури на характер освіти / А. А. Яковлев. - С .224-227
Рабош, І. Т. До проблеми гуманітаризації освіти / І. Т. Рабош. - С .228-233
Єгорова, Є. В. Деякі напрями та перспективи психологічного забезпечення підготовки молоді до професійного самовизначення / Є. В. Єгорова. - С .234-237
РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .241-385
Кульчицька, О. І. Проблеми обдарованості в сучасній психології / О. І. Кульчицька. - С .263-267
Гуревич, Р. С. Формування інформаційної кльтури педагога в контесті неперервної освіти / Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць, Д. І. Коломієць. - С .276-280
Пилипчук, В. В. Розвиток творчості вчителя професійної школи в умовах адаптованого колективного навчання / В. В. Пилипчук. - С .305-309
Гаріна, М. Г. До проблем морального виховання студентської молоді / М. Г. Гаріна, І. В. Мухмутова, Л. В. Твердоступ. - С .320-322
Слоневська, І. Б. До проблеми формування ціннісних орієнтацій засобами зарубіжної літератури / І. Б. Слоневська. - С .323-326
Горбунь, Е. Л. Вузівський етап формування відповідальності майбутнього вчителя в системі неперервної професійної освіти / Е. Л. Горбунь. - С .327-332
Лихвар, В. Д. Розвиток художньо-творчих здібностей людини / В. Д. Лихвар. - С .333-337
Антрощенко, Т. О. Формування культури міжнаціонального спілкування майбутніх учителів у вивченні психолого-педагогічних дисциплін / Т. О. Антрощенко. - С .338-340
Фалько, М. І. Формування дослідницьких умінь вчителя музики в системі неперервної освіти / М. І. Фалько. - С .349-352
Онацький, В. М. Взаємодія практичного психолога і вчителя у роботі з обдарованими дітьми / В. М. Онацький. - С .358-366
Гончарук, Т. О. Особливості формування установок толерантної свідомості в учнівської молоді / Т. О. Гончарук. - С .367-370
Грищенко, О. А. Вплив інноваційних технологій на розвиток творчої особистості вчителя / О. А. Грищенко. - С .382-385
ДРНТІ
ББК 74.04(4УКР)
РУБ 37(09)(4УКР)
Рубрики: освіта--неперервна професійна
   Особистість--розвиток особистості--культура

   Освіта в Україні

   Синенергетика

   Вчитель

   Педагогічна майстерність

   Навчання

   Освіта--наступність в освіті

   Середня школа

   Педагог--статус--культура

   Допрофесійна підготовка

   Учитель початкових класів--підготовка

   Самостійна робота

   Розвивальне навчання

   Філософсько-педагогічна думка, І пол. ХХ ст.

   Вчителі--підготовка

   Майбутні вчителі

   Освіта--вокальна

   Культура--вплив на освіту

   Молодь--допрофесійна підготовка

   Обдарованість

   Здібності--розвиток

   Інформаційна культура

   Викладачі вищих навчальних закладів--підвищення кваліфікації

   Вчитель--творчість

   Моральне виховання студентів

   Викладання зарубіжної літератури

   Вчитель музики

   Практичні психологи--взаємодія з вчителем

   Технології--інноваційні

   Толерантність

Кл.слова (ненормовані):
наступність в освіті


Дод.точки доступу:
Зязюн, І. А. (д-р філос. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Ничкало, Н. Г. (Док. пед. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук УкраїниІнститут педагогіки і психології професійної освіти
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

1М(05)
П69


   
    Практична філософія [Текст] : Науковий журнал. № 2 / Інститут філософії ім. Г. С. Сковороди ; Національна Академія Наук України, Інститут філософії ім. Г. С. Сковороди. - К. : Центр практичної філософії : Парапан, 2008. - 225 с. - Б. ц.
    Зміст:
Знання - Цінності - Духовність
Лутай, В. С. Судьба "Ленинской гвардии" / М. М. Самардак. - С .3-7
Філософія сучасної науки і техніки
Самардак, М. М. Синергетичні новації в загальнонауковій методології / М. А. Нестерова. - С .8-13
Шепетяк, О. М. Розвиток філософії Людвика Флека / М. В. Бейлін. - С .14-22
Нестерова, М. А. Этапы развития менеджмента как науки об управлении: классический, неклассический, постнеклассический / В. И. Журавлев. - С .22-27
Бейлін, М. В. Техніка і технології: сутнісні характеристики / В. Т. Воронов. - С .28-31
Журавлев, В. И. Высокоабстрактная космофизика: проблемы поиска теоретического критерия истинности и всеединства мира / С. В. Пустовит. - С .32-36
Воронов, В. Т. Когнитивное моделирование судебно-медицинской детерминации / А. И. Егоренков. - С .37-47
Медична етика та біоетика
Пустовит, С. В. Биомедицинская этика Т. Бочампа и ДЖ. Чилдресса / О. В. Высоцкая. - С .63-72
Егоренков, А. И. Исследование влияния биоэтической экспертизы проектов на уровень методологической и моральной культуры медиков-исследователей / А. Ю. Галгаш. - С .73-79
Етико-естетичні проблеми практичної філософії
Левченко, О. Г. Інтерактив. "Нестерпна легкість" віртуального буття / Н. Ю. Мельничук. - С .80-87
Высоцкая, О. В. Контекстуальні аспекти комунікації у співвідношенях смислу і знаку / Г. М. Гончаров. - С .88-93
Галгаш, А. Ю. Моральний зміст постмодерністського культурного пректу в мистецтві / Н. О. Савранская. - С .94-100
Гудзь, Е. А. Моральне застосування розуму як захисту від авторитаризму в інтерпретації Юргена Габермаса / И. П. Сохань
Мельничук, Н. Ю. "Право на покарання" в контексті проблематики фаталізму / В. В. Горлинський. - С .106-109
Гончаров, Г. М. Онто-есхатологічний взаємозв’язок особистості і покаяння / О. Б. Попова. - С .110-113
Савранская, Н. О. Благодійність: реальне милосердя та діяльнісна любов / О. М. Кузь. - С .114-119
Соціальні проблеми в сучасному світі
Сохань, И. П. Новая эпоха. Эра глобальных корпораций / О. К. Костюков. - С .120-128
Горлинський, В. В. Безопасность в контексте структурно- функционального анализа / Д. А. Зиборова. - С .129-135
Попова, О. Б. Національна складова як чинник освітньо-виховного процесу в умовах становлення і розвитку громадянського суспільства в Україні / Ю. А. Семенова. - С .136-145
Кузь, О. М. Формування та реалізація соціальної суб’єктивності: демаркаційні межі суб’єктності й суб’єктивності / М. А. Козловець. - С .145-151
Філософія людини: особа, ідентичність, інший
Бичатін, С. В. Природа людини у вченні К. Г. Юнга / В. О. Сабадуха. - С .161-165
Костюков, О. К. Співвідношення загальнолюдської сутності та принципу самості в особі / Ю. П. Чорноморець. - С .166-173
Зиборова, Д. А. Событие и эпистемология: пространство диалога / С. О. Розумовський. - С .166-173
Семенова, Ю. А. Діяльнісні аспекти тілесної самоідентифікації або створення себе / А. В. Белокобыльский. - С .180-184
Козловець, М. А. Ідентичність як сфера сакрального / М. А. Козловець. - С .185-195
Філософія релігії та релігієзнавство
Ломачинська, І. М. Сакральна природа духовного лідерства / І. М. Ломачинська. - С .196-201
Сабадуха, В. О. Евристична значущість гіпотези ієрархії сутнісних сил людини для розробки української ідеї / В. О. Сабадуха. - С .161-165
Чорноморець, Ю. П. Проблема авторства Ареопагітик / Ю. П. Чорноморець. - С .196-201
Розумовський, С. О. Католицьке осмислення господарської діяльності / С. О. Розумовський. - С .210-215
Белокобыльский, А. В. Онтология модерна: христианские экспликации русской философии / А. В. Белокобыльский. - С .216-222
ДРНТІ
ББК 87я5
РУБ 1М(05)
Рубрики: Філософія--філософія науки
   Практична філософія

   Філософія людини

   Філософія--філософія релігії



Дод.точки доступу:
Флек, Людвик \о нем\; Бочамп, Том \о нем\; Чилдресс, Джеймс \о нем\; Габермас, Юрген (німецький філософ і соціолог ; 1929 р. н.) \о нем\; Юнг, Карл Густав \о нем\; Національна Академія Наук України; Інститут філософії ім. Г. С. Сковороди; Центр практичної філософії
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

Шифр: ВОУ1/2009/1
   Журнал

Вища освіта України [Текст] : Теоретичний та науково-методичний часопис/ Інститут вищої освіти АПН України. - К. : "Педагогічна преса", 2001 - . - Виходить кожного кварталу
2009р. N 1
Зміст:
Кремень, В. Філософія людиноцентризму у світлі національної ідеї / В. Кремень. - С.5-12.
Андрущенко, В. Характер особистості: гармонія національних і загальнолюдських цінностей, шляхи формування / В. Андрущенко, Ю. Руденко. - С.13-19.
Луговий, В. Системна модернізація педагогічної і науково-педагогічної освіти - необхідна умова забезпечення освітньої якості / В. Луговий. - С.20-25.
Михальченко, М. Вища освіта України як фактор цивілізаційного визначення молоді в контексті політичних реалій / М. Михальченко. - С.27-32.
Лутай, В. Розробка сучасної філософії освіти на засадах синергетики / В. Лутай. - С.33-36.
Корсак, К. Прогрес України у світлі можливої конкуренції між поняттями "інтелекту нації" та "людського капіталу" / К. Корсак. - С.37-42.
Степко, М. Компетентісний підхід: його сутність, що є прийнятним, а що проблемним для вищої освіти України? / М. Степко. - С.43-52.
Пінчук, Є. Роль сучасних ціннісних орієнтацій в реформування освіти / Є. Пінчук. - С.53-59.
Дем’яненко, Н. Світова інтерпретація ідеї університету: методологія, теорія, досвід реалізації / Н. Дем’яненко ; Н. Дем’яненко. - С.60-66.
Тимошенко, О. Особистісна спрямованість освіти як відповідь на виклики глобалізації / О. Тимошенко. - С.67-72.
Олексюк, О. Проблемне поле музично-педагогічного процесу у вищій школі / О. Олексюк. - С.82-91.
Полянська, К. Естетичне виховання у підготовці педагогічних кадрів / К. Полянська. - С.92-99.
Мороз, Л. Педагогічні принципи вивчення української літератури в навчальних закладах 20-х років XX ст. / Л. Мороз. - С.100-105.
Таланова, Ж. Взаємозв’язок підготовки кадрів вищої кваліфікації і дослідницько-інноваційного потенціалу в регіонах України та країнах ОЕСР: статистично-кореляційний і порівняльний аналіз / Ж. Таланова. - С.106-112.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Лутай, В.
    Розробка сучасної філософії освіти на засадах синергетики [Текст] / В. Лутай // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2009. - N1. - С. 33-36.
ББК 74
Рубрики: синергетика
   філософія освіти



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)



Л 86


    Лутай, В. С.
    О методе построения системы диалектического материализма [Текст] / В. С. Лутай. - К. : Киевский университет, 1970. - 185 с. - Б. ц.
РУБ


Примірників всього: 1
КСХ (1)
Свободны: КСХ (1)

1М1
Л 86


    Лутай, В. С.
    Теория диалектики и общая теория науки [Текст] / В. С. Лутай. - К. : Киевский университет, 1981. - 168 с. - 1.40 р.
РУБ 1М1


Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

Шифр: ПФ/2012/3
   Журнал

Практична філософія [Текст] : Науковий журнал/ Заснований у листопаді 1991 року. - К. : Центр практичної філософії. - Виходить кожного кварталу
2012р. N 3
Зміст:
Еременко, А. М. Философия оксюморон как форма диалектического мышления / А. М. Еременко. - С.3-13.
Павлишин, Л. Г. Гармонія з собою та світом як запорука духовності у філософії В. Винниченка та Г. Сковороди / Л. Г. Павлишин. - С.13-18.
Кітов, М. Г. Сутність основного питання філософії / М. Г. Кітов. - С.18-24.
Облова, Л. А. Смея смеяться (о сущности и человечности смеха) / Л. А. Облова. - С.24-32.
Пальчинська, М. В. Віртуалізація як конвергентний процес: соціально-філософський аспект / М. В. Пальчинська. - С.32-36.
Козачинська, В. В. Суб’єкт інформаційного суспільства: "образ тіла", спорт та "виклики" тілесності / В. В. Козачинська. - С.36-41.
Висоцька, О. Є. Феномен тілесної комунікації за доби постмодерну / О. Є. Висоцька. - С.41-48.
Кожем’якіна, О. М. Феномен визнання як ціннісне підгрунтя довіри / О. М. Кожем’якіна. - С.48-54.
Закревський, В. Е. Соціалізація соціальної філософії / В. Е. Закревський. - С.54-61.
Берегова, Г. Д. Концептуально-методичний підхід до формування світогляду молоді / Г. Д. Берегова. - С.61-66.
Бейлін, М. В. Від техніки як артефакту до нанотехнології як складової реальності / М. В. Бейлін. - С.71-77.
Алексеенко, А. П. Проблемное поле преподавания философии / А. П. Алексеенко. - С.77-84.
Довбня, В. М. Ідея пізнього модерну та передчуття постмодерністської рефлексії в просторі філософії освіти Г. Ващенка / В. М. Довбня. - С.84-93.
Пинчук, Є. А. Ідея університету в європейській думці / Є. А. Пинчук. - С.93-100.
Цикин, В. А. Роль философии и гуманитарных наук в системе высшего образования / В. А. Цикин. - С.100-106.
Карпець, Л. А. Соціокультурні репрезентації медіа простору й освітньо-виховний процес / Л. А. Карпець. - С.106-114.
Батаева, Е. В. Социальный феномен виртуальной религии / Е. В. Батаева. - С.114-120.
Жадько, К. В. Антична філософія як основа менеджменту та діяльності менеджера / К. В. Жадько. - С.126-136.
Лутай, В. С. О взаимодействии капиталистических и социалистических принципов в свете синергетитки / В. С. Лутай. - С.144-151.
Зіганшина, Л. О. Новий свідомо-еволюційний етап розвитку світу за вченням П. Іванова та філософією космізму / Л. О. Зіганшина. - С.151-161.
Рогожа, М. М. Искусство или наука: заметки о статусе этики / М. М. Рогожа. - С.161-170.
Надурак, В. В. Перспективи формування універсальної етики: синергетичний підхід / В. В. Надурак. - С.161-170.
Личковах, В. А. Проблеми захисту свободи совісті від конфесійної агресивності псевдо-християн / В. А. Личковах. - С.197-204.
Льовкіна, О. Г. Прогностичний потенціал вчення О. О. Богданова / О. Г. Льовкіна. - С.204-211.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


87
Л 86


    Лутай, В. С.
    О взаимодействии капиталистических и социалистических принципов в свете синергетитки [Текст] / В. С. Лутай // Практична філософія : Науковий журнал. - 2012. - N 3. - С. 144-151.
ББК 87
Рубрики: Філософія і суспільні науки
Кл.слова (ненормовані):
протиріччя між капіталізмом і соціалізмом -- соціальна система


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)