Н 53 Неперервна професійна освіта: Теорія і практика [Текст] : зб. наук. праць. Ч. 1 / Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти ; за ред.: І. А. Зязюна, Н. Г. Ничкало. - К. : [б. в.], 2001. - 392 с. - ISBN 966-593-235-7 : 28.50 грн. Зміст: Кремень, В. Г. Освіта в Україні: Стан і перспективи розвитку / В. Г. Кремень. - С .5-14 Зязюн, І. А. Неперервна освіта як основа соціального поступу / І. А. Зязюн. - С .15-22 Зіньковський, Ю. Ф. Перспективи та можливості неперервної технічної освіти / Ю. Ф. Зіньковський. - С .23-26 Ничкало, Н. Г. Теоретико-методологічні проблеми і перспективи розвитку досліджень з неперервної професійної освіти / Н. Г. Ничкало. - С .35-42 КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .43-240 Сисоєва, С. О. Творчий розвиток особистості в процесі неперервної професійної освіти / С. О. Сисоєва. - С .45-52 Лутай, В. С. Синенергетична парадигма як меторлогічна основа неперервної освіти / В. С. Лутай. - С .53-57 Голобородько, Є. П. Неперервна освіта і особистість учителя / Є. П. Голобородько. - С .58-60 Корсак, К. В. Стандарти і освіта ХХІ століття / К. В. Корсак. - С .61-65 Лещенко, М. П. Теоретико-методологічні засади діагностики педагогічної майстерності вчителя в умовах особистісно орієнтованої системи навчання / М. П. Лещенко. - С .71-74 Пєхота, О. М. Особистісно орієнтовані технології в підготовці вчителя / О. М. Пєхота. - С .81-88 Астахова, В. І. Неперервна освіта: Підсумки першого десятиріччя / В. І. Астахова. - С .94-98 Олійник, М. М. Мотивація навчання і розвиток особистості в системі професійної освіти / М. М. Олійник, Ю. А. Романенко, І. В. Катанова. - С .99-103 Козаков, В. А. Педагогізація суспільства як передумова неперервної освіти: шляхи, досвід / В. А. Козаков, Д. І. Дзвінчук. - С .104-110 Предборська, І. М. Теоретико-методологічні проблеми трансформації української освіти / І. М. Предборська. - С .116-119 Гуревич, Р. С. Принцип наступності у навчанні в контексті неперервної професійної освіти / Р. С. Гуревич, С. Д. Цвілик. - С .124-129 Дубасенюк, О. А. Методологічні основи теорії професійної виховної діяльності педагога / О. А. Дубасенюк. - С .130-133 Побірченко, Н. А. Профорієнтаційний супровід підготовки сучасного фахівця до навчання впродовж життя / Н. А. Побірченко. - С .134-136 Пономарьов, О. С. Управлінська культура як важлива складова системи професійної освіти / О. С. Пономарьов. - С .137-141 Радул, В. В. Явище соціально-педагогічної зрілості / В. В. Радул. - С .142-146 Астахова, К. В. Кадровий потенціал вищої школи в умовах переходу до неперервної освіти / К. В. Астахова. - С .147-153 Шевченко, В. І. Проблема глобального зла і статус педагога / В. І. Шевченко. - С .154-157 Кузнецов, Г. В. Середня школа - вищий навчальний заклад: Проблеми неперервної професійної підготовки / Г. В. Кузнецов, О. М. Долгов, А. С. Головченко. - С .158-160 Цехмістер, Я. В. Допрофесійна підготовка учнівської молоді: Теоретичний аспект / Я. В. Цехмістер. - С .161-165 Отич, О. М. Зміст і структура підготовки вчителя початкових класів до виховної роботи в школі на матеріалі пісенного фольклору / О. М. Отич. - С .173-177 Солдатенко, М. М. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність як засіб забезпечення неперервності совіти / М. М. Солдатенко. - С .186-189 Крюкова, Д. Ф. Методологічні особливості побудови розвивального навчання / Д. Ф. Крюкова. - С .190-193 Антонова, О. Є. Загальнопедагогічна підготовка майбутнього вчителя як умова неперервної освіти / О. Є. Антонова. - С .199-201 Довбня, В. М. Засади неперервної освіти в українській філософсько-педагогічній думці першої половини ХХ століття / В. М. Довбня. - С .202-206 Смікал, В. О. Використання взаємодії мистецтв у процесі формування світоглядної культури особистості / В. О. Смікал. - С .211-214 Грищенко, Ю. В. Розвиток вокальної освіти в музичних закладах освіти України (друга половина ХІХ-початок ХХ століття) / Ю. В. Грищенко. - С .220-223 Яковлев, А. А. Вплив типу культури на характер освіти / А. А. Яковлев. - С .224-227 Рабош, І. Т. До проблеми гуманітаризації освіти / І. Т. Рабош. - С .228-233 Єгорова, Є. В. Деякі напрями та перспективи психологічного забезпечення підготовки молоді до професійного самовизначення / Є. В. Єгорова. - С .234-237 РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .241-385 Кульчицька, О. І. Проблеми обдарованості в сучасній психології / О. І. Кульчицька. - С .263-267 Гуревич, Р. С. Формування інформаційної кльтури педагога в контесті неперервної освіти / Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць, Д. І. Коломієць. - С .276-280 Пилипчук, В. В. Розвиток творчості вчителя професійної школи в умовах адаптованого колективного навчання / В. В. Пилипчук. - С .305-309 Гаріна, М. Г. До проблем морального виховання студентської молоді / М. Г. Гаріна, І. В. Мухмутова, Л. В. Твердоступ. - С .320-322 Слоневська, І. Б. До проблеми формування ціннісних орієнтацій засобами зарубіжної літератури / І. Б. Слоневська. - С .323-326 Горбунь, Е. Л. Вузівський етап формування відповідальності майбутнього вчителя в системі неперервної професійної освіти / Е. Л. Горбунь. - С .327-332 Лихвар, В. Д. Розвиток художньо-творчих здібностей людини / В. Д. Лихвар. - С .333-337 Антрощенко, Т. О. Формування культури міжнаціонального спілкування майбутніх учителів у вивченні психолого-педагогічних дисциплін / Т. О. Антрощенко. - С .338-340 Фалько, М. І. Формування дослідницьких умінь вчителя музики в системі неперервної освіти / М. І. Фалько. - С .349-352 Онацький, В. М. Взаємодія практичного психолога і вчителя у роботі з обдарованими дітьми / В. М. Онацький. - С .358-366 Гончарук, Т. О. Особливості формування установок толерантної свідомості в учнівської молоді / Т. О. Гончарук. - С .367-370 Грищенко, О. А. Вплив інноваційних технологій на розвиток творчої особистості вчителя / О. А. Грищенко. - С .382-385
РУБ 37(09)(4УКР) Рубрики: освіта--неперервна професійна Особистість--розвиток особистості--культура Освіта в Україні Синенергетика Вчитель Педагогічна майстерність Навчання Освіта--наступність в освіті Середня школа Педагог--статус--культура Допрофесійна підготовка Учитель початкових класів--підготовка Самостійна робота Розвивальне навчання Філософсько-педагогічна думка, І пол. ХХ ст. Вчителі--підготовка Майбутні вчителі Освіта--вокальна Культура--вплив на освіту Молодь--допрофесійна підготовка Обдарованість Здібності--розвиток Інформаційна культура Викладачі вищих навчальних закладів--підвищення кваліфікації Вчитель--творчість Моральне виховання студентів Викладання зарубіжної літератури Вчитель музики Практичні психологи--взаємодія з вчителем Технології--інноваційні Толерантність Кл.слова (ненормовані): наступність в освіті Дод.точки доступу: Зязюн, І. А. (д-р філос. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Ничкало, Н. Г. (Док. пед. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук УкраїниІнститут педагогіки і психології професійної освіти Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
П69 Практична філософія [Текст] : Науковий журнал. № 2 / Інститут філософії ім. Г. С. Сковороди ; Національна Академія Наук України, Інститут філософії ім. Г. С. Сковороди. - К. : Центр практичної філософії : Парапан, 2008. - 225 с. - Б. ц. Зміст: Знання - Цінності - Духовність Лутай, В. С. Судьба "Ленинской гвардии" / М. М. Самардак. - С .3-7 Філософія сучасної науки і техніки Самардак, М. М. Синергетичні новації в загальнонауковій методології / М. А. Нестерова. - С .8-13 Шепетяк, О. М. Розвиток філософії Людвика Флека / М. В. Бейлін. - С .14-22 Нестерова, М. А. Этапы развития менеджмента как науки об управлении: классический, неклассический, постнеклассический / В. И. Журавлев. - С .22-27 Бейлін, М. В. Техніка і технології: сутнісні характеристики / В. Т. Воронов. - С .28-31 Журавлев, В. И. Высокоабстрактная космофизика: проблемы поиска теоретического критерия истинности и всеединства мира / С. В. Пустовит. - С .32-36 Воронов, В. Т. Когнитивное моделирование судебно-медицинской детерминации / А. И. Егоренков. - С .37-47 Медична етика та біоетика Пустовит, С. В. Биомедицинская этика Т. Бочампа и ДЖ. Чилдресса / О. В. Высоцкая. - С .63-72 Егоренков, А. И. Исследование влияния биоэтической экспертизы проектов на уровень методологической и моральной культуры медиков-исследователей / А. Ю. Галгаш. - С .73-79 Етико-естетичні проблеми практичної філософії Левченко, О. Г. Інтерактив. "Нестерпна легкість" віртуального буття / Н. Ю. Мельничук. - С .80-87 Высоцкая, О. В. Контекстуальні аспекти комунікації у співвідношенях смислу і знаку / Г. М. Гончаров. - С .88-93 Галгаш, А. Ю. Моральний зміст постмодерністського культурного пректу в мистецтві / Н. О. Савранская. - С .94-100 Гудзь, Е. А. Моральне застосування розуму як захисту від авторитаризму в інтерпретації Юргена Габермаса / И. П. Сохань Мельничук, Н. Ю. "Право на покарання" в контексті проблематики фаталізму / В. В. Горлинський. - С .106-109 Гончаров, Г. М. Онто-есхатологічний взаємозв’язок особистості і покаяння / О. Б. Попова. - С .110-113 Савранская, Н. О. Благодійність: реальне милосердя та діяльнісна любов / О. М. Кузь. - С .114-119 Соціальні проблеми в сучасному світі Сохань, И. П. Новая эпоха. Эра глобальных корпораций / О. К. Костюков. - С .120-128 Горлинський, В. В. Безопасность в контексте структурно- функционального анализа / Д. А. Зиборова. - С .129-135 Попова, О. Б. Національна складова як чинник освітньо-виховного процесу в умовах становлення і розвитку громадянського суспільства в Україні / Ю. А. Семенова. - С .136-145 Кузь, О. М. Формування та реалізація соціальної суб’єктивності: демаркаційні межі суб’єктності й суб’єктивності / М. А. Козловець. - С .145-151 Філософія людини: особа, ідентичність, інший Бичатін, С. В. Природа людини у вченні К. Г. Юнга / В. О. Сабадуха. - С .161-165 Костюков, О. К. Співвідношення загальнолюдської сутності та принципу самості в особі / Ю. П. Чорноморець. - С .166-173 Зиборова, Д. А. Событие и эпистемология: пространство диалога / С. О. Розумовський. - С .166-173 Семенова, Ю. А. Діяльнісні аспекти тілесної самоідентифікації або створення себе / А. В. Белокобыльский. - С .180-184 Козловець, М. А. Ідентичність як сфера сакрального / М. А. Козловець. - С .185-195 Філософія релігії та релігієзнавство Ломачинська, І. М. Сакральна природа духовного лідерства / І. М. Ломачинська. - С .196-201 Сабадуха, В. О. Евристична значущість гіпотези ієрархії сутнісних сил людини для розробки української ідеї / В. О. Сабадуха. - С .161-165 Чорноморець, Ю. П. Проблема авторства Ареопагітик / Ю. П. Чорноморець. - С .196-201 Розумовський, С. О. Католицьке осмислення господарської діяльності / С. О. Розумовський. - С .210-215 Белокобыльский, А. В. Онтология модерна: христианские экспликации русской философии / А. В. Белокобыльский. - С .216-222
РУБ 1М(05) Рубрики: Філософія--філософія науки Практична філософія Філософія людини Філософія--філософія релігії Дод.точки доступу: Флек, Людвик \о нем\; Бочамп, Том \о нем\; Чилдресс, Джеймс \о нем\; Габермас, Юрген (німецький філософ і соціолог ; 1929 р. н.) \о нем\; Юнг, Карл Густав \о нем\; Національна Академія Наук України; Інститут філософії ім. Г. С. Сковороди; Центр практичної філософії Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: ВОУ1/2009/1 Журнал 2009р. N 1 Кремень, В. Філософія людиноцентризму у світлі національної ідеї / В. Кремень. - С.5-12. Андрущенко, В. Характер особистості: гармонія національних і загальнолюдських цінностей, шляхи формування / В. Андрущенко, Ю. Руденко. - С.13-19. Луговий, В. Системна модернізація педагогічної і науково-педагогічної освіти - необхідна умова забезпечення освітньої якості / В. Луговий. - С.20-25. Михальченко, М. Вища освіта України як фактор цивілізаційного визначення молоді в контексті політичних реалій / М. Михальченко. - С.27-32. Лутай, В. Розробка сучасної філософії освіти на засадах синергетики / В. Лутай. - С.33-36. Корсак, К. Прогрес України у світлі можливої конкуренції між поняттями "інтелекту нації" та "людського капіталу" / К. Корсак. - С.37-42. Степко, М. Компетентісний підхід: його сутність, що є прийнятним, а що проблемним для вищої освіти України? / М. Степко. - С.43-52. Пінчук, Є. Роль сучасних ціннісних орієнтацій в реформування освіти / Є. Пінчук. - С.53-59. Дем’яненко, Н. Світова інтерпретація ідеї університету: методологія, теорія, досвід реалізації / Н. Дем’яненко ; Н. Дем’яненко. - С.60-66. Тимошенко, О. Особистісна спрямованість освіти як відповідь на виклики глобалізації / О. Тимошенко. - С.67-72. Олексюк, О. Проблемне поле музично-педагогічного процесу у вищій школі / О. Олексюк. - С.82-91. Полянська, К. Естетичне виховання у підготовці педагогічних кадрів / К. Полянська. - С.92-99. Мороз, Л. Педагогічні принципи вивчення української літератури в навчальних закладах 20-х років XX ст. / Л. Мороз. - С.100-105. Таланова, Ж. Взаємозв’язок підготовки кадрів вищої кваліфікації і дослідницько-інноваційного потенціалу в регіонах України та країнах ОЕСР: статистично-кореляційний і порівняльний аналіз / Ж. Таланова. - С.106-112. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Лутай, В. Розробка сучасної філософії освіти на засадах синергетики [Текст] / В. Лутай> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2009. - N1. - С. 33-36. Рубрики: синергетика філософія освіти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 86 Лутай, В. С. О методе построения системы диалектического материализма [Текст] / В. С. Лутай. - К. : Киевский университет, 1970. - 185 с. - Б. ц. Примірників всього: 1 КСХ (1) Свободны: КСХ (1) |
Л 86 Лутай, В. С. Теория диалектики и общая теория науки [Текст] / В. С. Лутай. - К. : Киевский университет, 1981. - 168 с. - 1.40 р. Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: ПФ/2012/3 Журнал 2012р. N 3 Еременко, А. М. Философия оксюморон как форма диалектического мышления / А. М. Еременко. - С.3-13. Павлишин, Л. Г. Гармонія з собою та світом як запорука духовності у філософії В. Винниченка та Г. Сковороди / Л. Г. Павлишин. - С.13-18. Кітов, М. Г. Сутність основного питання філософії / М. Г. Кітов. - С.18-24. Облова, Л. А. Смея смеяться (о сущности и человечности смеха) / Л. А. Облова. - С.24-32. Пальчинська, М. В. Віртуалізація як конвергентний процес: соціально-філософський аспект / М. В. Пальчинська. - С.32-36. Козачинська, В. В. Суб’єкт інформаційного суспільства: "образ тіла", спорт та "виклики" тілесності / В. В. Козачинська. - С.36-41. Висоцька, О. Є. Феномен тілесної комунікації за доби постмодерну / О. Є. Висоцька. - С.41-48. Кожем’якіна, О. М. Феномен визнання як ціннісне підгрунтя довіри / О. М. Кожем’якіна. - С.48-54. Закревський, В. Е. Соціалізація соціальної філософії / В. Е. Закревський. - С.54-61. Берегова, Г. Д. Концептуально-методичний підхід до формування світогляду молоді / Г. Д. Берегова. - С.61-66. Бейлін, М. В. Від техніки як артефакту до нанотехнології як складової реальності / М. В. Бейлін. - С.71-77. Алексеенко, А. П. Проблемное поле преподавания философии / А. П. Алексеенко. - С.77-84. Довбня, В. М. Ідея пізнього модерну та передчуття постмодерністської рефлексії в просторі філософії освіти Г. Ващенка / В. М. Довбня. - С.84-93. Пинчук, Є. А. Ідея університету в європейській думці / Є. А. Пинчук. - С.93-100. Цикин, В. А. Роль философии и гуманитарных наук в системе высшего образования / В. А. Цикин. - С.100-106. Карпець, Л. А. Соціокультурні репрезентації медіа простору й освітньо-виховний процес / Л. А. Карпець. - С.106-114. Батаева, Е. В. Социальный феномен виртуальной религии / Е. В. Батаева. - С.114-120. Жадько, К. В. Антична філософія як основа менеджменту та діяльності менеджера / К. В. Жадько. - С.126-136. Лутай, В. С. О взаимодействии капиталистических и социалистических принципов в свете синергетитки / В. С. Лутай. - С.144-151. Зіганшина, Л. О. Новий свідомо-еволюційний етап розвитку світу за вченням П. Іванова та філософією космізму / Л. О. Зіганшина. - С.151-161. Рогожа, М. М. Искусство или наука: заметки о статусе этики / М. М. Рогожа. - С.161-170. Надурак, В. В. Перспективи формування універсальної етики: синергетичний підхід / В. В. Надурак. - С.161-170. Личковах, В. А. Проблеми захисту свободи совісті від конфесійної агресивності псевдо-християн / В. А. Личковах. - С.197-204. Льовкіна, О. Г. Прогностичний потенціал вчення О. О. Богданова / О. Г. Льовкіна. - С.204-211. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 86 Лутай, В. С. О взаимодействии капиталистических и социалистических принципов в свете синергетитки [Текст] / В. С. Лутай> // Практична філософія : Науковий журнал. - 2012. - N 3. - С. 144-151. Рубрики: Філософія і суспільні науки Кл.слова (ненормовані): протиріччя між капіталізмом і соціалізмом -- соціальна система Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |