> Шифр: ПП/2005/12 Журнал 2005р. N 12 Ліщинська, О. А. Психологічна допомога з позиції екзистенціально-гуманістичного підходу / О. А. Ліщинська. - С.1-6. Кл.слова: психолог-консультант Янчишин, В. Н. Інтуїційне музиціювання - цікавий напрям арттерапії / В. Н. Янчишин. - С.6-7. Кл.слова: музикотерапія, мелотерапія, мікроконтактний масаж Щербина, Л. Ф. Діаналіз : психотерапія як "розумне заняття" / Л. Ф. Щербина. - С.8-12. Кл.слова: Інтерв’ю, діасинтез, дискусія Кукуленко-Лук’янець, І. В. Психологічний креативно-розвивальний тренінг з використанням розмовної англійської мови / І. В. Кукуленко-Лук’янець. - С.40-44. Кл.слова: креативний малюнок, психопоетика, музикотерапія Сізанов, О. М. Концептуально-методологічні підходи до створення модульного курсу по попередженю паління серед підлітків і молоді / О. М. Сізанов, М. М. Поплавський, В. О. Хриптович. - С.45-54. Далі буде Кл.слова: тести Нагорна, І. І. Діагностика Я-концепції : адаптація тесту "Тенессійська Шкала Я-Концепції" / І. І. Нагорна, О. П. Кисляк. - С.55-58. Далі буде Кл.слова: методики Психодиагностика одаренности / Б. К. Пашнев. - С.59-65. Далі буде Кл.слова: методики, опитувальники, анкети Цекова, Я. Ю. Психологічна корекція високої особистісної тривожності у студентів-соціальних працівників : Психологія у ВНЗ / Я. Ю. Цекова. - С.66-72. Кл.слова: психокорекція, корекційна робота Болтівець, С. І. Психогігієнічна та психопрофілактична робота як форми профілактики девіацій поведінки / С. І. Болтівець. - С.72-73. Кл.слова: психодіагностика Філоненко, Л. А. Організація цілісної системи профілактики як умова запобігання поширенню пияцтва у молодіжному середовищі / Л. А. Філоненко. - С.73-74. Кл.слова: принципи профілактичної роботи Матвієнко, О. В. ІІ Міжнародна конференція з екологічної психології / О. В. Матвієнко, Ю. М. Швалб. - С.78-80. Початок у № 11 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Ліщинська, О. А. Психологічна допомога з позиції екзистенціально-гуманістичного підходу [Текст] / О. А. Ліщинська> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2005. - N12. - С. 1-6.
Рубрики: психологічна допомога Практичні психологи Кл.слова (ненормовані): психолог-консультант Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПП/2006/3 Журнал 2006р. N 3 Ліщинська, О. А. Можливості психологічної допомоги жертвам деструктивних тоталітарних організацій / О. А. Ліщинська. - С.1-4 Мудрик, А. К. Соціальний інтелект та соціальна компетентність / А. К. Мудрик. - С.4-6 Мороз, Л. І. Теоретичне та прикладне обгрунтування алгоритму складання програми тренінгу професійно-психологічного спрямування / Л. І. Мороз. - С.7-11 Гаєвська, Н. В. Формування іміджу як проекції архетипу в політичній рекламі / Н. В. Гаєвська. - С.15-19 Рєпнова, Т. П. Тренінг емоційної зрілості / Т. П. Рєпнова. - С.19-31 Анаєв, Н. А. Рольові ігри професійно-психологічного спрямування в системі МВС України / Н. А. Анаєв, Е. С. Литвиненко. - С.31-35 Ірхін, Ю. Б. Використання мультимедійних технологій при розробці модулів тренінгових програм / Ю. Б. Ірхін. - С.35-36 Ковальчишин, Н. І. Гра "Лабіринт" / Н. І. Ковальчишин, Г. О. Литвинова. - С.36-37 Конуп, О. Ф. Допоміжні тренінгові вправи / О. Ф. Конуп. - С.38-39 Левенець, О. А. Тренінгові вправи для розвитку окремих психічних функцій / О. А. Левенець. - С.39-40 Сіліонова, Н. В. Вправи для курсантів, спрямовані на запобігання конфліктам та шкідливим звичкам / Н. В. Сіліонова. - С.40-41 Цільмак, О. М. Комплекс вправ "Пізнай себе та інших" / О. М. Цільмак. - С.41-42 Сулицкий, В. В. Программа развивающих игр "Я выбирая профессию" / В. В. Сулицкий. - С.66-67 Котик, І. О. Роль рефлексії у формуванні готовності до вибору професії / І. О. Котик. - С.67-71 Федотова, Т. В. Психологічні особливості етнічних стереотипів українців (на прикладі Волинського регіону) / Т. В. Федотова. - С.72-74 IV Всеукраїнська наукова конференція "Проблеми політичної психології та її роль у становленні громадянина української держави". - С.74-80 Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
Ліщинська, О. А. Можливості психологічної допомоги жертвам деструктивних тоталітарних організацій [Текст] / О. А. Ліщинська> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2006. - N3. - С. 1-4
Рубрики: практична психологія психологічна допомога психологічний вплив Психологічне консультування жертва злочину Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
> Шифр: ПП/2007/10 Журнал 2007р. N 10 Дусавицкий, А. К. О мотивационной системе модели урока в системе развивающего обучения / А. К. Дусавицкий. - С.1-4 Варфоломєєва, О. В. Акмеологічний і герменевтичний аспекти вивчення психотерапевтичних напрямів / О. В. Варфоломєєва. - С.5-8 Хомік, В. С. Емпатія та децентрація: досвід теоретичного осмислення та емпіричних досліджень / В. С. Хомік. - С.8-13. Далі буде. Розов, В. І. Психотехнології адаптивної саморегуляції стресу / В. І. Розов. - С.14-19. Далі буде. Рибалка, В. В. Психологічна профілактика суїцидальних тенденцій в учнівської молоді / В. В. Рибалка. - С.42-52 Сорока, А. В. Етапи періодизації історії вітчизняної пенітенціарної психології / А. В. Сорока. - С.52-53 Калошин, В. Ф. Роль позитивного мислення у розвитку творчості особистості / В. Ф. Калошин. - С.67-72 Балл, Г. А. Представляя социальные представления: беседа / Г. А. Балл. - 72-77. Продолжение следует. Ліщинська, О. А. Звіт про результати вивчення громадської думки жителів України з приводу поширення нетрадиційних релігій / О. А. Ліщинська. - С.78-80. Далі Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
Ліщинська, О. А. Звіт про результати вивчення громадської думки жителів України з приводу поширення нетрадиційних релігій [Текст] / О. А. Ліщинська> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2007. - N10. - 78-80. Далі Рубрики: Релігія в Україні Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
> Шифр: ПП/2013/3 Журнал 2013р. N 3 Ліщинська, О. А. Модель формування адиктивного потенціалу особистості / О. А. Ліщинська. - С.1-9. Горбунова, В. В. Ціннісно-рольові засади особистісного успіху у командній діяльності / В. В. Горбунова. - С.19-24. Татарин, Н. Ю. Корекційні заняття на тему: "Корекція агресивності у молодшому шкільному віці" / Н. Ю. Татарин. - С.48-52. Дем’яненко, А. В. Психологічні відмінності сімейного виховання в Ісламській Республіці Іран: проекція на підлітковий вік / А. В. Дем’яненко. - С.52-56. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 11 Ліщинська, О. А. Модель формування адиктивного потенціалу особистості [Текст] / О. А. Ліщинська> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 3. - С. 1-9. Рубрики: Психологія особистості Психотерапія Кл.слова (ненормовані): психологічна залежність -- форми поведінки Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2013/4 Журнал 2013р. N 4 Поліщук, В. М. Симптомокомплекси переживань вікових криз у підлітковому віці / В. М. Поліщук. - С.1-5 Ліщинська, О. А. Психологічна концепція соціокультурного імунітету / О. А. Ліщинська. - С.6-9 Касицина, Н. В. Эффективные способы взаимодействия учителя и ученика / Н. В. Касицина, Н. Н. Михайлова, С. М. Юсфин. - С.9-12 Воронюк, І. В. Психологічні і методичні аспекти підготовки учнів до творчої життєдіяльності та активної взаємодії з вчителем / І. В. Воронюк. - С.12-20. - Библиогр. в конце ст. Дусавицкий, А. К. Группа-лидер как ядро учебного коллектива в развивающем обучении / А. К. Дусавицкий. - С.21-24 Хабайлюк, В. В. Психологічні особливості прояву надмірної залежності в сімейних стосунках / В. В. Хабайлюк. - С.24-27 Соловйова, О. П. Причини виникнення адиктивної поведінки у підлітковому віці та основні напрямки психокорекційної роботи із залежними підлітками / О. П. Соловйова. - С.28-32. - Библиогр. в конце ст. Заика, Е. В. Тренинг мышления: поиск оснований для разделения объектов на группы / Е. В. Заика. - С.32-37 Флярковська, О. В. Програма "Школа самовдосконалення "Повір у себе" / О. В. Флярковська. - С.38-60. - Библиогр. в конце ст. Лісовецька, І. М. Програма тренінгу "Шлях до себе" (формування позитивної "Я-концепції" підлітків інтернатних закладів) / І. М. Лісовецька. - С.60-73 Березина, Т. Н. Развитие внимания / Т. Н. Березина. - С.74-76 Семенов, И. Н. Развитие Московского психологического института и изучение в нем рефлексии / И. Н. Семенов. - С.76-80. - Библиогр. в конце ст. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 11 Ліщинська, О. А. Психологічна концепція соціокультурного імунітету [Текст] / О. А. Ліщинська> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 4. - С. 6-9 Рубрики: Психологія груп--особистість--соціокультурний імунітет Психологія особистості Кл.слова (ненормовані): соціокультурний імунітет -- природна спільнота -- похідна спільнота -- культурна традиція -- культурна заборона Анотація: Мета статті - охарактеризувати динаміку стосунків особистості з групою, організацією, соціокультурним простором, показати механізми цілісності взаємовпливу соціокультурного поля та особистості. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2013/7 Журнал 2013р. N 7 Ліщинська, О. А. Інформаційно-динамічна модель особистості / О. А. Ліщинська. - С.6-11. Рибалка, В. В. Вітчизняні наукові визначення особистості та інтелект працівників соціально-психологічних служб / В. В. Рибалка. - С.11-16. Коваленко, О. Г. Стандартизація методики КОС-2 В. В. Синявського і Б. О. Федоришина для долсідження осіб похилого віку / О. Г. Коваленко. - С.17-21. Шлімакова, І. І. Програма еколого-психологічного тренінгу для старшокласників "Вісім кроків до природи" / І. І. Шлімакова. - С.21-28. Кобикова, Ю. В. Тренінгова програма з профілактики проституції неповнолітніх / Ю. В. Кобикова. - С.29-33. Давиденко, А. А. Поняття обдарованості дитини / А. А. Давиденко. - С.34-37. Демида, К. Особистісні риси, що впливають на ефективність процесу адаптації : за оцінками студентів та викладачів / К. Демида. - С.43-49. Клещерова, І. М. Основні напрямки роботи психолога з матерями дітей з органічними ураженням ЦНС в умовах дитячих реабілітаційних закладів / І. М. Клещерова. - С.53-55. Калошин, В. Ф. Позитивное мышление - важный инструмент человека на пути к счастью, радости, успеху / В. Ф. Калошин. - С.61-62. Губенко, А. В. Переструктуирование как важный механизм творческого обучения / А. В. Губенко. - С.62-71. Верещак, Є. П. Керівник і команда : до 85-річчя від дня народження доктора психологічних наук, професора Юрія Зіновійовича Гільбуха (1928-2000) / Є. П. Верещак. - С.72-75. Тищенко, С. П. Моя лада. Пам’яті Рими Миколаївни Губенко : до 30-річчя з дня смерті / С. П. Тищенко. - С.76-77. : портр. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 11 Ліщинська, О. А. Інформаційно-динамічна модель особистості [Текст] / О. А. Ліщинська> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 7. - С. 6-11. Рубрики: Психологія особистості--інформаційно-динамічна модель особистості Психологія особистості--дослідження Кл.слова (ненормовані): соціально-психологічний клімат -- корпоративна культура -- масова свідомість -- інформаційно-динамічна модель особистості -- плацебо-потреба -- ефект передчасної інформації -- парадокс учнівства -- деформація соціальних пройесів -- деформація соціальної взаємодії -- напруга (психол. стан) -- стан напруги -- потреба (психол.) -- психологічні дослідження особистості -- соціально-психологічна взаємодія -- динамічна психологія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2014/8 Журнал 2014р. N 8 Ліщинська, О. А. Мотиваційно-динамічний каркас особистості / О. А. Ліщинська. - С.1-5. Панок, В. Г. Місце практичної психології в системі психологічного знання / В. Г. Панок. - С.5-8. Шебанова, В. И. Техника "Сочинение стихов" в психокоррекции пищевого поведения / В. И. Шебанова. - С.8-17. Журавлева, М. А. Арт-терапия как средство преодоления тревожности у подростков / М. А. Журавлева. - С.28-30. Заика, Е. В. Программа личностно-коммуникативного тренинга для педагогов / Е. В. Заика [и др.]. - С.31-36. Тюптя, О. В. Рефлексивний вихід у навчальному процесі / О. В. Тюптя. - С.40-44. Рєпнова, Т. П. Переход к активным формам саморегуляции психосоматики у подростков / Т. П. Рєпнова. - С.44-49. Паркінсон, Ф. Посттравматичний стрес: рятувальні команди і добровольці / Ф. Паркінсон. - С.49-51. Краснова, О. В. Важкі втрати і психологічний супровід у пізньому житті / О. В. Краснова. - С.51-59. Губенко, А. В. Психосемантические механизмы творческого мышления / А. В. Губенко. - С.70-80. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 11 Ліщинська, О. А. Мотиваційно-динамічний каркас особистості [Текст] / О. А. Ліщинська> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 8. - С. 1-5. Рубрики: Особистість--індивідуальність--психологія Кл.слова (ненормовані): особистісна зрілість -- життєві сили -- психоемоційне поле сім’ї -- соціокультурний простір -- спілкування Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |