> Шифр: ПП/2009/2 Журнал 2009р. N 2 Балл, Г. А. Как "усовершенствовать мысль и выразить ее еще лучше"? (Актуальные вопросы использования и совершенствования понятийно-терминологических средств человековедения) / Г. А. Балл. - С.1-7 Чайкина, Н. О. Косплекс психологических методов исследования профессиональной адаптации молодого учителя / Н. О. Чайкина. - С.16-36 Чернобровкін, В. М. Дослідження прийняття педагогічних рішень як діяльнісного процесу / В. М. Чернобровкін. - С.37-48 Ульяніч, І. В. Рефлексивна компетентність у педагогічній діяльності / І. В. Ульяніч. - С.49-51 Дроздов, О. Ю. Фактори виникнення та розвитку агресивної поведінки / О. Ю. Дроздов, М. А. Скок. - С.58-71 Москалець, В. П. Релігійна віра як антисуїцидальний чинник / В. П. Москалець, А. В. Олійник. - С.71-80 Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (3) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Москалець, В. П. Релігійна віра як антисуїцидальний чинник [Текст] / В. П. Москалець, А. В. Олійник> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2009. - N2. - С. 71-80 Рубрики: психологія--методики стрес психологія релігії психічний стан Психологія--методики--опитувальники Кл.слова (ненормовані): ДЕПРЕСІЯ Анотація: У додатку до статті: Методика диференціальної діагностики депресивних станів Зунге "Шкала депресії"; Методика Б.Любан-Плоцца для визначення ризику суїциду; Опитувальник на виявлення суїцидальності. Дод.точки доступу: Олійник, А. В. Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (3) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПП/2009/10 Журнал 2009р. N 10 Москалець, В. П. Основний психологічний зміст та розвивально-особистісний потенціал ігрової діяльності / В. П. Москалець. - С.1-8 Дьяков, С. І. Суб’єктність особистості за характеристиками самостійності й активності / С. І. Дьяков. - С.8-16 Болтівець, С. І. Домашнє насилля як підгрунтя девіантної поведінки підлітка / С. І. Болтівець. - С.38-40 Губенко, О. В. Корекція та активізація навчально-пізнавальних здібностей як фактор реабілітації дітей, що зазнали насильства в сім’ї / О. В. Губенко. - С.41-48 Руденко, С. В. Соціальний інтелект вчителів: функція та шляхи розвитку / С. В. Руденко. - С.48-52 Чайка, Г. В. Симптоми комп’ютерної залежності / Г. В. Чайка. - С.52-55 Турчанова, Т. М. Соціальна реабілітація неповнолітніх, які знаходяться у місцях попереднього утримання, засобами освіти / Т. М. Турчанова. - С.55-57 Янковчук, М. М. Вплив сім’ї виховної інституції на розвиток обдарованості / М. М. Янковчук. - С.57-61 Вельдбрехт, О. О. Культурно-історична еволюція уявлення про творчу особистість / О. О. Вельдбрехт. - С.67-71 Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (3) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 82 Москалець, В. П. Основний психологічний зміст та розвивально-особистісний потенціал ігрової діяльності [Текст] / В. П. Москалець> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2009. - N 10. - С. 1-8 Рубрики: гра в житті дитини Кафедра загальної та практичної психології Гра--психологія Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (3) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2012/1 Журнал 2012р. N 1 Матвеева, Л. В. Актульные проблемы психологии массовой коммуникации : основные направления исследований, осуществляемые на факультете психологии МГУ имени М. В. Ломоносова / Л. В. Матвеева. - С.14-18. Доценко, В. В. Навчально-тренінгова програма "Життєконструювання особистості в кризові періоди життя" / В. В. Доценко. - С.19-26. Новикова, Е. В. Программа развития творческого мышления младших подростков по системе Эдварда де Боно / Е. В. Новикова. - С.26-31. Шебанова, В. І. Техніки роботи з механізмами психологічного захисту у гештальт-терапії / В. І. Шебанова. - С.32-36. Творогова, Н. Д. Саногенное поведение в контексте здорового образа жизни / Н. Д. Творогова. - С.37-40. Пчелинова, В. В. Многоярусная классификация профессий и специальностей как основание профориентирования / В. В. Пчелинова. - С.40-47. Русалов, В. М. Влияние семейных факторов на выбор "любимых" школьных предметод и будущей профессии у старшеклассников / В. М. Русалов, Н. А. Велумян. - С.48-53. Семенов, И. Н. Развитие профессиональной деятельности В. П. Зинченко и его психологии сознания, рефлексии и творчества / И. Н. Семенов. - С.53-58. Москалець, В. П. Психічне вигорання - реальність чи вигадка? / В. П. Москалець, Т. Колтунович. - С.58-65. Заика, Е. В. Учебная деятельность школьников: уровни сформированности ее компонентов / Е. В. Заика, В. В. Репкин, Г. В. Репкина. - С.66-80. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 82 Москалець, В. П. Психічне вигорання - реальність чи вигадка? [Текст] / В. П. Москалець, Т. Колтунович> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2012. - N 1. - С. 58-65. Рубрики: професійне вигорання Кл.слова (ненормовані): перевантаження -- перевтома -- дистрес -- виснаження Дод.точки доступу: Колтунович, Т. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |