> Шифр: П2/2004/23/24(червень) Газета 2004р. N 23/24(червень) Музика, О. На житомирщині тепер є соціально-психологічний факультет: Про відкриття факультету у Житомирському державному університеті / О. Музика. - С.2-4. Шикирава, Н. З досвіду роботи центру практичної психології та соціальної роботи м. Житомира / Н. Шикирава. - С.4-6. Лавренчук, Л. Емоційний світ людини / Л. Лавренчук. - С.7- 9. Кл.слова: керування емоціями Яцюк, Н. Розвиток самостійності школярів (у процесі навчання та виховання) / Н. Яцюк. - С.9-11. Шаран, О. Вікові особливості психологічних проявів темпераменту / О. Шаран. - С.12-19. Кл.слова: історичний розвиток вчення про темперамент, риси і типи темпераменту Подакіна, О. Вступна бесіда з батьками під час прийому дітей до дитсадка : Методичні рекомендації / О. Подакіна. - С.20-23. Швець, Г. Девіантна поведінка дітей молодшого шкільного віку : Соціально-психологічна профілактика / Г. Швець. - С.24-26. Кіпер, А. Профілактика шкідливих звичок у початковій школі : виховні години для 2-го класу / А. Кіпер. - С.27-30 Кл.слова: тютюнопаління, алкоголізм Брандес, В. Усвідомлення життєвих цінностей учнями-старшокласниками : Психологічний театр. Тренінг особистісного зростання / В. Брандес. - С.30-32. Сидоренко, Н. Робота з підлітками "групи ризику" / Н. Сидоренко. - С.33-35. Кл.слова: бесіди Чаюк, М. Соціально-психологічні проблеми правопорушень : Робота психолога з девіантним підлітком / М. Чаюк. - С.36-41. Кл.слова: типології акцентуацій характеру Вереніч, Н. особливості тривожності сучасних підлітків / Н. Вереніч. - С.41-43. Кл.слова: нечітке почуття небезпеки Скаковська, Л. Дещо про сімейно-шлюбні стосунки / Л. Скаковська. - С.43-45. Кл.слова: психологія сімейних відносин Шикирава, Н. Формування статевої моралі учнівської молоді / Н. Шикирава. - С.45-47. Кл.слова: статеве виховання Шикирава, Н. Етика та психологія сімейного життя : Програма курсу навчання / Н. Шикирава. - С.48-54. Кл.слова: статеве виховання , підготовка до сімейного життя Швець, Г. Девіантна поведінка школярів. Робота психолога з її подолання / Г. Швець. - С.55-59. Скаковська, Л. Практичному психологу - про суїцид / Л. Скаковська. - С.61-63. Кл.слова: шкільні конфлікти, самогубство, психопрофілактика Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Музика, О. На житомирщині тепер є соціально-психологічний факультет: Про відкриття факультету у Житомирському державному університеті [Текст] / О. Музика> // Психолог. - 2004. - N23/24(червень). - С. 2-4.
Рубрики: Вища освіта соціальна психологія соціальна освіта Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОД1/2006/3 Журнал 2006р. N 3 Циба, В. Т. Алгоритм життєвого шляху успішної творчої особистості / В. Т. Циба. - С.2-10. Музика, О. Л. Як розвивати обдарованість і чи можна її втратити? / О. Л. Музика. - С.11-16. Клименко, Н. П. Обговорюємо проблему роботи з обдарованою молоддю в загальноосвітніх закладах нового типу / Н. П. Клименко. - С.17-21 Гладунський, В. Н. Вивчення спеціальних розумових здібностей дітей 4-6 класів: Математичні тести / В. Н. Гладунський, Г. А. Гладунська. - С.31-46. Устінова, В. Ф. Метод проектів у навчанні і вихованні - ефективний напрям розвитку творчих здібностей колегіантів / В. Ф. Устінова. - С.47-55. Русакова, М. П. Як спілкуватися з гіперактивною дитиною / М. П. Русакова. - С.56-59. Психологічні ігри-вправи. - С.60-67. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Музика, О. Л. Як розвивати обдарованість і чи можна її втратити? [Текст] / О. Л. Музика> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2006. - N3. - С. 11-16.
Рубрики: обдаровані діти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОД1/2007/7 Журнал 2007р. N 7 Моляко, В. О. Психологія творчості та обдарованості: нові рубежі теорії і практики / В. О. Моляко. - С.2-3 Чепелєва, Н. В. Діалог як механізм творчості / Н. В. Чепелєва. - С.4-10 Смульсон, М. Л. Лист до Валентина Олексійовича Моляко (роздуми про співвідношення інтелекту і творчості) / М. Л. Смульсон. - С.11-17 Мойсеєнко, Л. А. Творче математичне мислення: психологічна сутність / Л. А. Мойсеєнко. - С.20-29 Пов’якель, Н. І. Творчий потенціал професійного мислення психолога-практика / Н. І. Пов’якель ; Н. І. Пов’якель. - С.30-38 (далі буде) Чорнобровкін, В. М. Тренінг розвитку в педагогів умінь прийняття ефективних педагогічних рішень / В. М. Чорнобровкін. - С.39-45 Третяк, Т. М. Психологічна готовність особистості до розв’язання творчих задач / Т. М. Третяк. - С.46-49 Музика, О. Л. Розвиток творчої спрямованості особистості в дошкільному віці / О. Л. Музика, Н. Ф. Портницька. - С.50-55 Коробка, Л. М. Деякі аспекти проявів обдарованості у дитячому віці / Л. М. Коробка. - С.56-59 Кривопишина, О. А. Сім’я як мікрочинник формування творчої особистості / О. А. Кривопишина. - С.60-63 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Музика, О. Л. Розвиток творчої спрямованості особистості в дошкільному віці [Текст] / О. Л. Музика, Н. Ф. Портницька> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2007. - N7. - С. 50-55 Рубрики: психологія дошкільника творчий розвиток дошкільника психологія творчості Дод.точки доступу: Портницька, Н. Ф. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОД1/2008/9 Журнал 2008р. N 9 Губенко, О. В. Соціально-каталітичні умови розвитку обдарованої особистості / О. В. Губенко. - С.2-10 Музика, О. Л. Типологічний підхід у психології здібностей та обдарованості як альтернатива ситуаційно-диспозиційній антиномії / О. Л. Музика. - С.11-18 Довженко, Н. В. Розвиток творчих здібностей дітей на уроках образотворчого мистецтва / Н. В. Довженко. - С.28-31 Зав’язун, Т. В. Нетрадиційні методи роботи з казкою як один із важливих засобів розвитку мовленнєво- комунікативних здібностей старших дошкільників / Т. В. Зав’язун ; Т. В. Зав’язун, О. В. Семенюк. - С.41-48 Міленіна, М. М. Форми та методи роботи з обдарованими дітьми в Ізраїлі / М. М. Міленіна. - С.57-64 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Музика, О. Л. Типологічний підхід у психології здібностей та обдарованості як альтернатива ситуаційно-диспозиційній антиномії [Текст] / О. Л. Музика> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2008. - N9. - С. 11-18 Рубрики: здібності дитини діти обдаровані Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП1/2008/3/4 Журнал 2008р. N 3/4 Дічек, Н. П. Спадщина А. С. Макаренка - феномен світового освітньо-виховного процесу / Н. П. Дічек. - С.7-14. Музика, О. Л. Педагогічна спадщина А. С. Макаренка і сучасні підходи до розвитку здібностей / О. Л. Музика. - С.15-26. Полонська, Т. К. Зміст і структура допрофільної підготовки учнів загальноосвітніх навчальних закладів / Т. К. Полонська. - С.34-44. Супруненко, М. І. Форми залучення старшокласників до розв’язування творчих задач / М. І. Супруненко. - С.45-52. Бех, І. Д. Психомаяки у виховному процесі / І. Д. Бех. - С.53-70. Постовий, В. Г. Філософія сучасної української сім’ї / В. Г. Постовий. - С.71-77. Безкоровайна, О. В. Особистість: аспекти наукового осмислення / О.В. Безкоровайна. - С.77-87. Ткаченко, О. А. Освітня практика в теоретико-методологічному форматі "Справа життя" (на прикладі професійної підготовки психологів) / О. А. Ткаченко. - С.88-99. Калюжна, Т. Г. Формування загальнолюдських цінностей майбутнього вчителя під час вивчення курсу "Основи педагогічної творчості і майстерності" / Т. Г. Калюжна. - С.100-106. Ларіна, Т. О. Розвиток життєстійкості як умова ефективного самоздійснення й планування часу схильної до залежності молоді / Т. О. Ларіна, В. В. Посохова. - С.151-158. Грабовий. Навчальний учнівський хімічний експеримент у контексті становлення шкільної хімічної освіти (друга половина XIX - початок XX ст.) / Грабовий. - С.132-140. Годованюк, Т. Л. Деякі термінологічні тлумачення індивідуальної форми навчання через її "похідніі" / Т. Л. Годованюк. - С.127-131. М’ясоїд, П. А. Творчий діалог і теоретизування у психології / П. А. М’ясоїд. - С.117-127. Губа, А. В. Характеристика складових управлінської культури в світі / А. В. Губа. - С.107-116. Найдьонова, Л. А. Медіаобдарованість: синтез комунікативних та інформаційних компетентностей / Л. А. Найдьонова. - С.140-150. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Музика, О. Л. Педагогічна спадщина А. С. Макаренка і сучасні підходи до розвитку здібностей [Текст] / О. Л. Музика> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2008. - N3/4. - С. 15-26. Рубрики: педагоги України Дод.точки доступу: Макаренко, Антон Семенович \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2010/6 Журнал 2010р. N 6 Музика, О. Л. Ціннісна регуляція і ціннісна підтримка розвитку творчих здібностей (теоретична модель і принципи побудови методики) / О. Л. Музика. - С.1-7. Лушин, П. В. Об экологичности психологического воздействия: экофасилитативная логика / П. В. Лушин. - С.7-9. Загуровська, І. С. Розвиток самооцінки здібностей у молодшому шкільному віці / І. С. Загуровська. - С.14-21. Климчук, В. О. До проблеми використання T-критерію Стьюдента у психології / В. О. Климчук. - С.21-28. Шебанова, С. Г. Особливості суб’єктивного благополуччя молоді / С. Г. Шебанова. - С.28-33. Висідалко, Н. Л. Чутливість перцептивних процесів студента при вирішенні задач та її показники / Н. Л. Висідалко. - С.33-40. Коробова, О. Г. Знакомство младших школьников с психологией посредством занятий оригами : программа занятий для школьников 7-11 лет / О. Г. Коробова. - С.40-48. Шевченко, Н. Ф. Практикум з розвитку професійної кар’єри майбутнього фахівця / Н. Ф. Шевченко, М. В. Сурякова. - С.49-62. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПП/2010/7 Журнал 2010р. N 7 Музика, О. Л. Ціннісна підтримка: теорія і практика сприяння особистісного зростання / О. Л. Музика. - С.1-6. Климчук, В. О. До проблеми використання критерію Манна-Уітні та критерію знаків у психології / В. О. Климчук. - С.6-11. Лукина, Л. Н. Практическая дельфинотерапия / Л. Н. Лукина. - С.11-24. Шевченко, Н. Ф. Практикум з розвитку професійної кар’єри майбутнього фахівця / Н. Ф. Шевченко, Н. В. Сурякова. - С.25-33. Лукомская, С. А. Интегративная роль фототерапии как средства психологической помощи / С. А. Лукомская. - С.34-38. Харитонова, Е. В. Опросник "профессиональная востребованность личности" (ПВЛ) / Е. В. Харитонова, Б. А. Ясько. - С.45-57. Дронова, О. С. Теоретико-прикладні засади профілактики та корекції агресивної поведінки неповнолітніх / О. С. Дронова. - С.57-60. Ткаченко, В. М. Дослідження соціально-педагогічних умов школи-інтернату з метою підвищення ефективності діяльності соціального педагога / В. М. Ткаченко. - С.61-64. Кокун, О. М. Теоретико-методологічні та практичні засади дистанційної психодіагностики в професійній сфері / О. М. Кокун. - С.65-68. Буркова, Л. В. Визначення класу соціономічних професій / Л. В. Буркова. - С.68-73. Тарнавська, Ю. С. "Синдром саванта" в контексті наукових досліджень та суспільних уявлень про людей з відхиленнями / Ю. С. Тарнавська. - С.74-77. Ничкало, Н. Г. Психологія для всіх і кожного / Н. Г. Ничкало, Т. В. Говорун. - С.78-80. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
М 89 Музика, О. Л. Ціннісна регуляція і ціннісна підтримка розвитку творчих здібностей (теоретична модель і принципи побудови методики) [Текст] / О. Л. Музика> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2010. - N 6. - С. 1-7. Рубрики: Кафедра загальної та практичної психології психологічні методики творчі здібності--розвиток Кл.слова (ненормовані): ціннісна підтримка -- програма розвитку здібностей "Три кроки" Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
М 89 Музика, О. Л. Ціннісна підтримка: теорія і практика сприяння особистісного зростання [Текст] / О. Л. Музика> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2010. - N 7. - С. 1-6. Рубрики: Психологія творчості Кафедра загальної та практичної психології Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: МО-1/2013/1 Журнал 2013р. N 1 Мистецтво : Програми для 5-9 класів / Л.Масол ,О.Коваленко, Г.Сотська . - С.2-10 Рева, В. Фахові конкурси на шляху самовдосконалення вчителя музичного мистецтва / В. Рева, Н. Гуральник. - С.11-15 Еманова, З. Використання планшетів PoketBook A10 на уроках музики / З. Еманова. - С.16-18 Гумінська, О. Методика роботи з підручником на уроках музичного мистецтва / О. Гумінська. - С.18-21 Майзерова, Л. Використання допоміжних вправ у навчанні диригування майбутніх учителів музики / Л. Майзерова. - С.22-25 Музика, О. Розвиток художньо-творчих здібностей майбутніх учителів на матеріалі портретного живопису / О. Музика. - С.26-38 Краснова, Н. Використання комп’ютерних технологій в образотворчій діяльності підлітків / Н. Краснова. - С.C/39-42 Поддубко, Л. Дизайн - країна творчості / Л. Поддубко. - С.43-46 Гнатишин, І. Інформаційно-методичне забезпечення професійної діяльності фахівців художньої культури / І. Гнатишин. - С.46-48 Рахманіна, В. Класифікація дитячих театрів моди / В. Рахманіна. - С.49-53 Ратко, М. Ансамбль китайського саду / М. Ратко. - С.53-58 Козка, Т. Вклонімося Миколі Аркасу / Т. Козка. - С.59 Філіпчук, Н. Світ мистецької педагогіки Оксани Рудницької / Н. Філіпчук. - С.60 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Музика, О. Розвиток художньо-творчих здібностей майбутніх учителів на матеріалі портретного живопису [Текст] / О. Музика> // Мистецтво та освіта : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 1. - С.26-38. - Библиогр.: 8 назв. Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів образотворчого мистецтва Кл.слова (ненормовані): художньо-творчі здібності -- портрет -- портретний живопис -- художній образ -- майбутні вчителі образотворчого мистецтва Анотація: У статті висвітлюється важлива проблема мистецько-педагогічної освіти: розвиток художгьо-творчих здібностей майбутніх учителів образотворчого мистецтва на матеріалі портретного живопису. Аналізуються завдання, які вирішуються під час аудиторної та самостійної роботи студентів, засоби створення цілісного художнього образу в портреті. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ПП/2014/5 Журнал 2014р. N 5 Старинська, О. В. Формування інтелектуальної ініціативності молодших школярів / О. В. Старинська. - С.1-12 Малихіна, Т. П. Аморальні вчинки підлітків: сутність, характерні особливості, шляхи запобігання / Т. П. Малихіна. - С.12-22 Базика, Є. Л. Стан прокрастинації як чинник, який пргнічує формування успішної особистості студента: результати дослідження / Є. Л. Базика. - С.23-30 Кашнарьова, Л. Р. Психолого-педагогічний моніторинг навчальних досягнень підлітків / Л. Р. Кашнарьова. - С.30-41 Павлик, Н. В. Програма інноваційного психологічного спецкурсу: "Гармонізація характеру в юнацькому віці" / Н. В. Павлик. - С.42-56 Щорс, В. В. Деякі засоби формування правової моделі поведінки старшокласника / В. В. Щорс. - С.56-59 Пасічник, Н. О. Консультація з елементами тренінгової роботи для вчителів початкових класів "Особливості роботи з повільними дітьми" / Н. О. Пасічник. - С.59-65 Шастко, І. М. Тренінг підвищення рівня впевненості у дівчат юнацького віку / І. М. Шастко. - С.65-68 Смольська, Л. М. Інтелігентність - показник сучасного професіоналізму вчителя / Л. М. Смольська. - С.68-71 Музика, О. О. Особливості застосування методики "Профіль латеральної організації мозку" у роботі психолога / О. О. Музика, А. В. Шаюк. - С.72-75 Калошин, В. Ф. Практика добрословия / В. Ф. Калошин. - С.76-80 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 89 Музика, О. О. Особливості застосування методики "Профіль латеральної організації мозку" у роботі психолога [Текст] / О. О. Музика, А. В. Шаюк> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 5. - С. 72-75 Рубрики: Нейропсихологія--робота практичного психолога Практичний психолог--нейропсихологія Кл.слова (ненормовані): профіль латеральної організації мозку (ПЛО) -- оцінка мануальної асиметрії -- оцінка слухомовної асиметрії -- оцінка зорової асиметрії Дод.точки доступу: Шаюк, А. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2017/2 Журнал 2017р. N 2 Піроженко, Т. Двигун прогресу, або Гра як джерело розвитку дошкільників / Тамара Піроженко. - С.4–6. Піроженко, Т. Відповідальність дорослого за дитячу гру: стратегічний орієнтир / Тамара Піроженко. - С.7–11. Кондратець, І. Дитячі ігри очима дорослих, або Навчаємо педагогів бути активними учасниками дитячої гри / Інна Кондратець. - С.12–18. Гра – дитина – дорослий : рефлексивна анкета для педагогів. - С.[19–21]. Корнєєва, О. Вихователі, які вміють грати, – виграють / Оксана Корнєєва. - С.22–27. Шуть, М. Технологічна карта організатора гри / Микола Шуть. - С.[28–29]. Музика, О. Про непусті дитячі пустощі / Олена Музика. - С.30–33. Соловйова, Л. Розвивальний потенціал рухливої гри у становленні довільної поведінки дошкільника / Людмила Соловйова. - С.34–39. Гуменчук, В. Довжарики, як і малята, люблять в різні ігри грати / Валентина Гуменчук, Олена Маричева. - С.40–45. Дідич, М. Кожному в пісочниці погратися хочеться / Марія Дідич. - С.46–51. Карабаєва, І. Визначаємо рівень сформованості ігрової компетентності / Ірина Карабаєва. - С.52–58. Тест "Ігрова діяльність". - С.59–60. Основні форми методичної роботи. - С.[61]. Карабаєва, І. Розв’язуємо проблеми граючи, або Ділова гра в методичній роботі / Ірина Карабаєва. - С.62–64. Проводимо ділову гру. - С.[65]. Усесвітній день авіації та космонавтики. - С.66–67. Тертишна, Н. Космічна лабораторія : конспект бінар. інтегр. заняття для дітей ст. групи / Наталія Тертишна. - С.68–71. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 89 Музика, О. Про непусті дитячі пустощі / Олена Музика> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 2. - С. 30–33. - Зміст: Чому діти пустують ; Як спрямувати пустощі на користь. Рубрики: Дошкільна освіта--ігри Кл.слова (ненормовані): дитяча психологія -- дитячі пустощі -- організація діяльності -- ігри -- спільні ігри -- пізнавальні потреби Анотація: У статті йдеться при причини дитячих пустощів, їхнє значення для розвитку дитини. Подано поради щодо спрямування активності дитини на її користь. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |