Шифр: МЭМО/2007/3
   Журнал

Мировая экономика и международные отношения [Текст]. - М. : Российская академия наук. Институт мировой экономики и международных отношений, 1957 - . - Виходить щомісячно
2007р. N 3
Зміст:
Цапенко, И. Движущие силы международной миграции населения / И. Цапенко. - С.3-14
Балаева, А. Сфера услуг в мировой экономике: тенденции развития / А. Балаева, М. Предводителева. - С.23-28
Носенко, В. Борьба с международным терроризмом и мусульманский мир / В. Носенко. - С.29-36
Хохлов, И. "Глобальный джихад Салафи" и "Аль-Каида" / И. Хохлов. - С.37-46
Лебедев, М. Международное сотрудничество в борьбе с терроризмом: роль бизнеса / М. Лебедев. - С.47-53
Тауш, А. Европейский Союз: "Град на Холме" и лиссабонская стратегия / А. Тауш. - С.65-72
Загладин, Н. Политика США в отношении России: факторы формирования и динамика / Н. Загладин. - С.73-84
Архипов, В. Австралия на рынках азиатских стран / В. Архипов. - С.100-105
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Носенко, В.
    Борьба с международным терроризмом и мусульманский мир [Текст] / В. Носенко // Мировая экономика и международные отношения. - 2007. - N3. - С. 29-36
Рубрики: тероризм


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: СП-1/2008/4
   Журнал

Соціальна педагогіка: теорія та практика [Текст]/ Луганський національний педагогічний університет імені Тараса Шевченка. - Луганськ : Видавництво ЛНПУ імені Тараса Шевченка "Альма-матер", 2003 - . - ISSN 1817-3764. - Виходить кожного кварталу
2008р. N 4
Зміст:
Глазиріна, В. М. методологічні негаразди соціальної педагогіки / В.М. Глазиріна. - С.4-10
Носенко, В. В. Особисті вади учнів на різних вікових етапах / В.В. Носенко. - С.18-23
Грищенко, Н. А. Системно-синергетична модель процесу формування просоціальних особистісних смислів студента в позанавчальній діяльності ВНЗ / Н.А. Грищенко. - С.24-32
Подорожна, І. В. Педагогічний аспект поняття креативність та його структура / І.В. Подорожна. - С.33-37
Алендарь, Н. І. Соціальна адаптація випускників сільських шкіл до нових умов навчання у вищому навчальному закладі / Н.І. Алендарь. - С.38-42
Афанасьєва, В. В. Вплив сім’ї та школи на девіантну поведінку підлітка / В.В. Афанасьєва. - С.43-50
Золотова, Г. Д. Напрямки роботи соціального педагога з батьками щодо профілактики адиктивної поведінки учнів / Г.Д. Золотова. - С.57-61
Кушнарьов, С. В. Педагогічні умови формування правосвідомості в неповнолітніх засуджених у пенітенціарних установах / С.В. Кушнарьов. - С.62-69
Костів, В. І. Класифікація нуклеарних сімей / В.І. Костів. - С.70-78
Юрків, Я. І. Аналіз реальної практики виховання розумово відсталої дитини в сім’ї та соцально-педагогічної роботи з нею / Я.І. Юрків. - С.84-92
Дічек, Н. П. До історії соціального виховання : школа радості Н. Шульмана і С. Рівеса (початок 20-х років XX ст.) / Н.П. Дічек. - С.93-109
Петрочко, Ж. В. Забезпечення прав дітей, які опинилися в складних життєвих обставинах : досвід республіки Польща / Ж.В. Петрочко. - С.110-114
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Носенко, В. В.
    Особисті вади учнів на різних вікових етапах [Текст] / В.В. Носенко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2008. - N4. - С. 18-23 . - ISSN 1817-3764
Рубрики: Соціальна робота--робота з дітьми, молоддю
   Діти з особливими потребами

Кл.слова (ненормовані):
класифікація розладів особистості -- класифікація за Б. Шостаковичем


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)