> Шифр: ФШУ/2013/3 Журнал 2013р. N 3 Сушинська, І. Т. Формування практичних навичок на уроках фізики / І. Т. Сушинська. - С.2-3. Панасенко, В. В. Перевірка домашнього завдання з використанням елементів інтерактивного навчання / В. В. Панасенко. - С.9-10. На вкладках: Природна радіоактивність Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 16 Панасенко, В. В. Перевірка домашнього завдання з використанням елементів інтерактивного навчання [Текст] / В. В. Панасенко> // Фізика в школах України : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 3. - С. 9-10. Рубрики: Інтерактивне навчання--фізика Кл.слова (ненормовані): засвоєння пройденого матеріалу Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2014/12 Журнал 2014р. N 12 Долинна, О. Гурткова робота як засіб індивідуалізації розвитку дітей дошкільного віку / Ольга Долинна. - С.4-6. Самойлова, С. Технологія індивідуалізації освітнього процесу / Світлана Самойлова, Олена Лисенко. - С.7-14. Панасенко, В. Моніторинг розвитку компетентності дітей дошкільного віку / Валентина Панасенко. - С.15-29. Тимохович, С. Креативні підходи до створення розвивального середовища / Світлана Тимохович. - С.30-35. Кузьма, Н. Новорічне диво власноруч: пластилінова анімація / Наталя Кузьма, Ніна Цвіла, Ірина Шкарбатюк. - С.36-39. Коваленко, О. Особливості використання дидактичних ігор та вправ у освітньому процесі / Олена Коваленко. - С.40-44. Баран, О. Розширюємо зону свободи, або Дидактичні ігри як засіб усебічного розвитку дитини / Оксана Баран. - С.45-50. Низковська, О. Чи варто крижані доріжки в дошкільному закладі посипати піском? / Олена Низковська. - С.51-57. Фролова, М. Стрітення : розвага для дошкільників / Марина Фролова. - С.60-63. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
П 16 Панасенко, В. Моніторинг розвитку компетентності дітей дошкільного віку / Валентина Панасенко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 12. - С. 15-29. - Зміст: Ознаки й сутність моніторингу ; Принципи моніторингу розвитку компетентності дошкільників ; Складові моніторингу компетентності дошкільнгиків ; Розроблення діагностичних карток розвитку компетентності дітей ; Створення діагностичного інструментарію ; Корегування програми моніторингу розвитку компетентності дітей ; Проведення діагностичного обстеження дітей ; Збирання, оброблення й аналізування результатів моніторингу ; Загальне оцінювання розвитку компетентності дітей ; Складання звіту та прийняття управлінських рішень ; Розроблення індивідуальних маршрутів розвитку дітей ; Додатки. Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток компетентності дітей Кл.слова (ненормовані): дошкільне виховання -- система моніторингу -- діагностичні картки -- діагностичний інструментарій -- діагностичне обстеження Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |