Н 53 Неперервна професійна освіта: Теорія і практика [Текст] : зб. наук. праць. Ч. 1 / Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти ; за ред.: І. А. Зязюна, Н. Г. Ничкало. - К. : [б. в.], 2001. - 392 с. - ISBN 966-593-235-7 : 28.50 грн. Зміст: Кремень, В. Г. Освіта в Україні: Стан і перспективи розвитку / В. Г. Кремень. - С .5-14 Зязюн, І. А. Неперервна освіта як основа соціального поступу / І. А. Зязюн. - С .15-22 Зіньковський, Ю. Ф. Перспективи та можливості неперервної технічної освіти / Ю. Ф. Зіньковський. - С .23-26 Ничкало, Н. Г. Теоретико-методологічні проблеми і перспективи розвитку досліджень з неперервної професійної освіти / Н. Г. Ничкало. - С .35-42 КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .43-240 Сисоєва, С. О. Творчий розвиток особистості в процесі неперервної професійної освіти / С. О. Сисоєва. - С .45-52 Лутай, В. С. Синенергетична парадигма як меторлогічна основа неперервної освіти / В. С. Лутай. - С .53-57 Голобородько, Є. П. Неперервна освіта і особистість учителя / Є. П. Голобородько. - С .58-60 Корсак, К. В. Стандарти і освіта ХХІ століття / К. В. Корсак. - С .61-65 Лещенко, М. П. Теоретико-методологічні засади діагностики педагогічної майстерності вчителя в умовах особистісно орієнтованої системи навчання / М. П. Лещенко. - С .71-74 Пєхота, О. М. Особистісно орієнтовані технології в підготовці вчителя / О. М. Пєхота. - С .81-88 Астахова, В. І. Неперервна освіта: Підсумки першого десятиріччя / В. І. Астахова. - С .94-98 Олійник, М. М. Мотивація навчання і розвиток особистості в системі професійної освіти / М. М. Олійник, Ю. А. Романенко, І. В. Катанова. - С .99-103 Козаков, В. А. Педагогізація суспільства як передумова неперервної освіти: шляхи, досвід / В. А. Козаков, Д. І. Дзвінчук. - С .104-110 Предборська, І. М. Теоретико-методологічні проблеми трансформації української освіти / І. М. Предборська. - С .116-119 Гуревич, Р. С. Принцип наступності у навчанні в контексті неперервної професійної освіти / Р. С. Гуревич, С. Д. Цвілик. - С .124-129 Дубасенюк, О. А. Методологічні основи теорії професійної виховної діяльності педагога / О. А. Дубасенюк. - С .130-133 Побірченко, Н. А. Профорієнтаційний супровід підготовки сучасного фахівця до навчання впродовж життя / Н. А. Побірченко. - С .134-136 Пономарьов, О. С. Управлінська культура як важлива складова системи професійної освіти / О. С. Пономарьов. - С .137-141 Радул, В. В. Явище соціально-педагогічної зрілості / В. В. Радул. - С .142-146 Астахова, К. В. Кадровий потенціал вищої школи в умовах переходу до неперервної освіти / К. В. Астахова. - С .147-153 Шевченко, В. І. Проблема глобального зла і статус педагога / В. І. Шевченко. - С .154-157 Кузнецов, Г. В. Середня школа - вищий навчальний заклад: Проблеми неперервної професійної підготовки / Г. В. Кузнецов, О. М. Долгов, А. С. Головченко. - С .158-160 Цехмістер, Я. В. Допрофесійна підготовка учнівської молоді: Теоретичний аспект / Я. В. Цехмістер. - С .161-165 Отич, О. М. Зміст і структура підготовки вчителя початкових класів до виховної роботи в школі на матеріалі пісенного фольклору / О. М. Отич. - С .173-177 Солдатенко, М. М. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність як засіб забезпечення неперервності совіти / М. М. Солдатенко. - С .186-189 Крюкова, Д. Ф. Методологічні особливості побудови розвивального навчання / Д. Ф. Крюкова. - С .190-193 Антонова, О. Є. Загальнопедагогічна підготовка майбутнього вчителя як умова неперервної освіти / О. Є. Антонова. - С .199-201 Довбня, В. М. Засади неперервної освіти в українській філософсько-педагогічній думці першої половини ХХ століття / В. М. Довбня. - С .202-206 Смікал, В. О. Використання взаємодії мистецтв у процесі формування світоглядної культури особистості / В. О. Смікал. - С .211-214 Грищенко, Ю. В. Розвиток вокальної освіти в музичних закладах освіти України (друга половина ХІХ-початок ХХ століття) / Ю. В. Грищенко. - С .220-223 Яковлев, А. А. Вплив типу культури на характер освіти / А. А. Яковлев. - С .224-227 Рабош, І. Т. До проблеми гуманітаризації освіти / І. Т. Рабош. - С .228-233 Єгорова, Є. В. Деякі напрями та перспективи психологічного забезпечення підготовки молоді до професійного самовизначення / Є. В. Єгорова. - С .234-237 РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .241-385 Кульчицька, О. І. Проблеми обдарованості в сучасній психології / О. І. Кульчицька. - С .263-267 Гуревич, Р. С. Формування інформаційної кльтури педагога в контесті неперервної освіти / Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць, Д. І. Коломієць. - С .276-280 Пилипчук, В. В. Розвиток творчості вчителя професійної школи в умовах адаптованого колективного навчання / В. В. Пилипчук. - С .305-309 Гаріна, М. Г. До проблем морального виховання студентської молоді / М. Г. Гаріна, І. В. Мухмутова, Л. В. Твердоступ. - С .320-322 Слоневська, І. Б. До проблеми формування ціннісних орієнтацій засобами зарубіжної літератури / І. Б. Слоневська. - С .323-326 Горбунь, Е. Л. Вузівський етап формування відповідальності майбутнього вчителя в системі неперервної професійної освіти / Е. Л. Горбунь. - С .327-332 Лихвар, В. Д. Розвиток художньо-творчих здібностей людини / В. Д. Лихвар. - С .333-337 Антрощенко, Т. О. Формування культури міжнаціонального спілкування майбутніх учителів у вивченні психолого-педагогічних дисциплін / Т. О. Антрощенко. - С .338-340 Фалько, М. І. Формування дослідницьких умінь вчителя музики в системі неперервної освіти / М. І. Фалько. - С .349-352 Онацький, В. М. Взаємодія практичного психолога і вчителя у роботі з обдарованими дітьми / В. М. Онацький. - С .358-366 Гончарук, Т. О. Особливості формування установок толерантної свідомості в учнівської молоді / Т. О. Гончарук. - С .367-370 Грищенко, О. А. Вплив інноваційних технологій на розвиток творчої особистості вчителя / О. А. Грищенко. - С .382-385
РУБ 37(09)(4УКР) Рубрики: освіта--неперервна професійна Особистість--розвиток особистості--культура Освіта в Україні Синенергетика Вчитель Педагогічна майстерність Навчання Освіта--наступність в освіті Середня школа Педагог--статус--культура Допрофесійна підготовка Учитель початкових класів--підготовка Самостійна робота Розвивальне навчання Філософсько-педагогічна думка, І пол. ХХ ст. Вчителі--підготовка Майбутні вчителі Освіта--вокальна Культура--вплив на освіту Молодь--допрофесійна підготовка Обдарованість Здібності--розвиток Інформаційна культура Викладачі вищих навчальних закладів--підвищення кваліфікації Вчитель--творчість Моральне виховання студентів Викладання зарубіжної літератури Вчитель музики Практичні психологи--взаємодія з вчителем Технології--інноваційні Толерантність Кл.слова (ненормовані): наступність в освіті Дод.точки доступу: Зязюн, І. А. (д-р філос. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Ничкало, Н. Г. (Док. пед. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук УкраїниІнститут педагогіки і психології професійної освіти Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Н 73 Нові технології навчання [Текст] : наук. - метод. зб. Вип. 39 / Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти ; Ред. кол. В. О. Зайчук (гол. ред.), О. Я. Савченко, М. Ф. Дмитриченко та ін. - К. : НМЦ ВО, 2004. - 203 с. - ISBN 5-8238-0603-5 : 5.50 грн. Зміст: Марігодов, В. К. Експертне оцінювання ефективності методів наукових досліджень і творчості / В. К. Марігодов, Ю. В. Матвєєв. - С .3-7 Білик, Л. І. Про реалії та перспективи перебудоваи виховного процесу на основі європейських стандартів вищої освіти (ECTS) / Л. І. Білик. - С .18-26 Сейдаметова, З. С. Тестування: вивчення досвіду США / З. С. Сейдаметова. - С .27-32 Системно-діяльнісне навчання як засіб реалізації інтегративного підходу (на прикладі вивчення курсів математики иа інформатики) . - С .33-48 Сітшаєва, З. З. Про методику розвитку алгоритмічного мислення учнів на заняттях з "Інформатики" й "Програмування" / Г. П. Лаврентьєва, С. М. Іванова; О. Жорнова; Ю. А. Романенко; О. З. Леонов. - С .49-56 Лаврентьєва, Г. П. Вплив комп’ютерно орієнтованих засобів навчання на розвиток особистості дитини в підготовці до школи / О. Жорнова; Ю. А. Романенко; О. З. Леонов; В. І. Свистун; Т. М. Пащенко. - С .67-76 Жорнова, О. Соціокультурний контекст проблем викладання фундаментальних дисциплін у вищій школі / Ю. А. Романенко; О. З. Леонов; В. І. Свистун; Н. Яременко; Т. М. Пащенко. - С .83-89 Романенко, Ю. А. Технологія моніторингу навчання хімії: експеримент / О. З. Леонов; В. І. Свистун; Н. Яременко; Т. М. Пащенко. - С .97-106 Леонов, О. З. Про підвищення ефективності позанавчальної роботи з фізичного виховання студентів / В. І. Свистун; Н. Яременко; Т. М. Пащенко. - С .134-141 Свистун, В. І. Сучасна підготовка студентів до управлінської діяльності в світлі творчої спадщини А. С. Макаренка / Н. Яременко; Т. М. Пащенко. - С .166-176 Яременко, Н. Проблема організації ігрової діяльності учнів у педагогічній спадщині Григорія Ващенка / Т. М. Пащенко. - С .183-188 Пащенко, Т. М. Засоби активізації пізнавальної діяльності в процесі самостійної роботи студентів / Т. М. Пащенко. - С .195-200
РУБ 378(4Укр) Рубрики: Вищі навчальні заклади Готовність до школи Викладання інформатики викладання хімії Фізичне виховання студентів Самостійна робота студентів Дод.точки доступу: Зайчук, В. О. \ред.\; Савченко, О. Я. \ред.\; Дмитриченко, М. Ф. \ред.\; Шелест, І. А. \ред.\; Баженов, В. А. \ред.\; Бєляєв, Ю. І. \ред.\; Бондаренко, М. Ф. \ред.\; Ващенко, Григорій \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: П3/2003/1 Журнал 2003р. N 1 . - Бібліографія в кінці статтей Боришевський, М. Сергій Максименко: генетична психологія у проблемному контексті навчання, виховання і розвитку: Фундатори української психології / М. Боришевський, Н. Чепелєва, Г. Куценко; С. Тищенко, А. Шатирко. - С.4-12. Психофрактали як метапрограми функціонування та розвитку соціальних спільнот / Ю. Романенко. - С.13-33. Кл.слова: фрактал, етнопсихологія, аутоаннігіляція Концепції психологічного впливу в сучасній психології: Загальна психологія / О. Гуменюк. - С.34-89. Кл.слова: навіювання, маніпуляція, макіавеллізм, наслідування Зелінська, Т. Маскулінність та батьківська амбівалентність / Т. Зелінська. - С.90-102. Кл.слова: андрогінія, гомофобія, компульсивна поведінка, алекситимія Якимчук, Т. Профілактика та корекція негативних психічних станів особистості в установах виконання покарань: Експериментальна психологія / Т. Якимчук. - С.119-123. Кл.слова: агресивність, тривожність, психокорекція Карпенко, З. Світ гуманістичної психології, або Недовільні асоціації з прикметної нагоди: Критика на книгу: Гуманістична психологія: Антологія: Навч. посібник для студ. вищих навч. закладів: У 3-х т. / Упорядники й наукові редактори Роман Трач і Георгій Балл. - К.,2001 / З. Карпенко. - С.124-130. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Романенко, Ю. Психофрактали як метапрограми функціонування та розвитку соціальних спільнот [Текст] / Ю. Романенко> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2003. - N1. - С. 13-33. . - ISSN 966-654-0
Рубрики: етнопсихологія Кл.слова (ненормовані): фрактал -- етнопсихологія -- аутоаннігіляція, соціоаннігіляція Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: БіХШ-2/2006/3 Журнал 2006р. N 3 Величко, Л. Синергетичні характеристики навчального процесу / Л. Величко. - С.9-11. Горяна, Л. Методичні рекомендації до теми "Профілактика туберкульозу" / Л. Горяна. - С.21-24. Гречина, І. Урок-конференція на тему: "Старіння організму. Секрети довголіття" (11 клас) / І. Гречина. - С.32-34. Чабан, Н. Урок-панорама на тему: "Профілактика серцево-судинних захворювань" (8 клас) / Н. Чабан. - С.34-36. Шулдик, В. Кредитно-модульна система навчання в методичній підготовці вчителя біології / В. Шулдик. - С.38-42. Романенко, Ю. Технологія моніторингу навчання хімії: експеримент / Ю. Романенко, М. Олійник. - С.43-45. Донік, О. Хімія в середній школі України в другій половині XIX - на початку XX ст. / О. Донік. - С.45-47. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), бот. (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), бот. (1) |
Романенко, Ю. Технологія моніторингу навчання хімії: експеримент [Текст] / Ю. Романенко, М. Олійник> // Біологія і хімія в школі : Науково-методичний журнал. - 2006. - N3. - С. 43-45. Рубрики: викладання хімії моніторинг в освіті Дод.точки доступу: Олійник, М. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), бот. (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), бот. (1) |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: ДС1/2006/11 Журнал 2006р. N 11 Бондаренко, Н. Вивчення мови за новою системою: попередні підсумки і найближчі перспективи / Н. Бондаренко. - С.2-6. Романенко, Ю. Засвоєння жанрово-стилістичних різновидів опису на уроках мови / Ю. Романенко. - С.6-11 Полюга, Л. Збірний образ української "еліти" в посланні Тараса Шевченка "І мертвим, і живим..." / Л. Полюга. - С.16-18 Кузнецова, Г. Інтерактивний методичний колоквіум як засіб формування вчителя словесника / Г. Кузнецова. - С.32-36. Лінгвістичний аналіз художнього тексту: Програма для філологічних факультетів вищих навчальних закладів України. - С.36-39. Мінчак, Г. Письмо крила дає: Сценарій мовознавчого вечора / Г. Мінчак. - С.40-43. Масенко, Л. Стратегії культурного розлучення / Л. Масенко. - С.44-46 Денискіна, Г. Структурно-функціональні різновиди афоризмів / Г. Денискіна. - С.46-49. Гужва, В. Незасклене ваікно народу: До 70-ліття Миколи Вінграновського / В. Гужва. - С.50-54. Якубовська, М. Пошук свого шляху: На прикладі роману Івана Франка "Перехресні стежки" / М. Якубовська. - С.58-61 Сасько, Т. Український вільний університет очима вчителя словесника / Т. Сасько. - С.62-64. Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№3 |
Романенко, Ю. Засвоєння жанрово-стилістичних різновидів опису на уроках мови [Текст] / Ю. Романенко> // Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнапл Міністерства освіти і науки України. - 2006. - N11. - С. 6-11 Рубрики: мовлення Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№3 |
> Шифр: ДС1/2008/3 Журнал 2008р. N 3 Калита, О. Вивчення морфологічних засобів стилістики в середній загальноосвітній школі / О. Калита, Ю. Романенко. - С.2-6 Сергієнко, А. Групові форми навчання як стимул ініціативності й розвитку читацьких інтересів старшокласників / А. Сергієнко. - С.7-10 Соловей, О. З вірою в любов і милосердя: Урок вивчення біографії Григора Тютюнника / О. Соловей. - С.11-12 Омельчук, С. Практикум з правопису української мови: загальні питання / С. Омельчук. - С.13-17 (далі буде) Куцевол, О. Тренінг креативних якостей учителя-словесника / О. Куцевол. - С.18-22 Таран, Н. Спраглому знань - усе до снаги / Н. Таран. - С.23-28 Свердан, Т. Символіко-семантичний простір слова ХАТА в українській фразеології / Т. Свердан, І. Маляр. - С.29-32 Денискіна, Г. Функціонування потенційних слів у наукових працях Михайла Драгоманова: На прикладі "Чудацьких думок про українську національну справу" / Г. Денискіна. - С.33-35 Бовсунівська, Т. Біблійний паралелізм в "Кобзаря" Тараса Шевченка / Т. Бовсунівська. - С.36-40 Даниленко, І. "Світе ясний! Світе тихий!,," як стилізація церковного гімну / І. Даниленко. - С.41-44 Барабаш, Ю. "Шевченківський текст" Івана Дзюби / Ю. Барабаш. - С.45-50 Черненко, О. Історичне тло створення поеми "Кавказ" / О. Черненко. - С.51-52 Діденко, Н. Шевченко-художник і Києво-Печерська лавра: Урок-екскурсія / Н. Діденко. - С.53-55 Рижкова, Г-П. Новітня "жіноча проза": жанрові ознаки: На прикладі творів С.Майданської, Т.Зарівної, С.Йовенко / Г-П. Рижкова. - С.56-58 Гирич, І. Володимир Антонович - автор концепту нової України / І. Гирич. - С.59-62 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
Калита, О. Вивчення морфологічних засобів стилістики в середній загальноосвітній школі [Текст] / О. Калита, Ю. Романенко> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2008. - N3. - С. 2-6 . - ISSN 0130-5263 Рубрики: викладання української мови--стилістика Кл.слова (ненормовані): частини мови Дод.точки доступу: Романенко, Ю. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
> Шифр: УУ-1/2008/3/4 Журнал 2008р. N 3/4 Микитюк, В. Crux professorum". Сторінками однієї статті Івана Франка / В. Микитюк. - С.5-9 Дімаров, А. А задумів було! І - як хрести на кладовищі... / А. Дімаров. - С.16 Касян, Л. "Чому ж, друзі, вас так мало?" ( Екстра- та інтралінгвальні фактори формування Бориса Антоненка-Давидовича як мовної особистості) / Л. Касян. - С.19-22 Зорівчак, Р. Як батька й матір шанувати мову / Р. Зорівчак. - С.27-29 Синиченко, О. Небо, світила і світло в Шевченковій поезії ( Уроки української лексики. Закінчення) / О. Синиченко. - С.29-32 Головецька, Н. Для чого людині серце? Урок-диспут за оповіданням Анатолія Дімарова у 5 класі / Н. Головецька, Т. Солошенко. - С.44-45 Романенко, Ю. Підготовка виступу на зборах і семінарах ( Урок з мовленнєвого розвитку в 10 класі) / Ю. Романенко. - С.46-49 Пасічник, Т. Чи будуть люди на землі? ( екологічне виховання на уроках мови) / Т. Пасічник. - С.49-51 Антоненко-Давидович, Б. Д. Смерть : Уривки з повісті / Б. Антоненко-Давидович. - С.57-63 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Романенко, Ю. Підготовка виступу на зборах і семінарах ( Урок з мовленнєвого розвитку в 10 класі) [Текст] / Ю. Романенко> // Урок української : Науково-публіцистичний журнал. - 2008. - N3/4. - С. 46-49 Рубрики: Викладання української мови в школі Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: БіХШ-2/2008/5/6 Журнал 2008р. N 5/6 Романенко, Ю. Якість хімічної освіти: залежність та управління / Ю. Романенко. - С.7-9 Неведомська, Є. Організація навчального експерименту в природничій освіті / Є. Неведомська. - С.10-12 Грабовий, А. Експеримент на гурткових заняттях з хімії / А. Грабовий. - С.13-17 Деркач, Т. Розробка завдань з хімії для комп’ютерного тестування / Т. Деркач. - С.20-22 Близнюк, С. Сучасні тенденції реформування шкільної хімічної освіти у Великій Британії / С. Близнюк. - С.32-34 Гурняк, І. Інтегрований урок хімії та біології ( 9 клас) / І. Гурняк. - С.38-42 Комарова, О. Формування в учнів міжпредметного вміння формалізації під час розв’язування екологічних задач / О. Комарова. - С.55-57 Рудишин, С. Пізнавальні задачі з екології / С. Рудишин Туріщева, Л. Діяльність учителя хімії як предмет комплексних досліджень / Л. Туріщева. - С.60-61 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Романенко, Ю. Якість хімічної освіти : залежність та управління [Текст] / Ю. Романенко> // Біологія і хімія в школі : Науково-методичний журнал. - 2008. - N5/6. - С. 7-9 Рубрики: освіта хімічна Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДС1/2010/1 Журнал 2010р. N 1 Колоднюк, О. Священнодійство українського обряду / О. Колоднюк. - С.2-6 Романенко, Ю. "Витязь молодої української поезії": Життєтворчість Василя Симоненка / Ю. Романенко. - С.11-17 Федчун, Н. "Рожеві лебеді Василя Симоненка" (Сценарій вечора) / Н. Федчун. - С.17-22 Братусь, М. "Моя любов зі мною не умре: вона сильніша смерті і відчаю..."(Урок за творами Степана Будного) / М. Братусь. - С.22-26 Присяжнюк, В. Стаття в газету: "Патріотизм у світогляді української інтелігенції". Урок мовленнєвого розвитку в 10 класі. / В. Присяжнюк. - С.27-30 Масенко, Л. На сторожі духовного спадку: 5 січня-скорботна річниця світлої пам’яті Олександра Рибалка / Л. Масенко. - С.41-48 Камінчук, О. Поезія Пантелеймона Куліша 80-90-х рр. XIX ст.: художня традиція і нові естетичні тенденції доби / О. Камінчук. - С.51-55 Фока, М. Синестезія як генератор музично-живописних ефектів у поетичній творчості Павла Тичини / М. Фока. - С.55-58 Яремко, Я. "Пізнаючи Франка незнаного" / Я. Яремко. - С.58-59 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (1) Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий |
> Шифр: П3/2009/4 Журнал 2009р. N 4 Гомотюк, О. Злети, падіння й розвій українознавства: Історичні уроки / О. Гомотюк. - С.11-24. Балл, Г. Інтегративно-особистісний підхід у психології: впорядкування головних понять / Г. Балл. - С.25-53. М’ясоїд, П. Метатеоретичний аналіз у психології / П. М’ясоїд. - С.64-82. Титаренко, Т. Постмодерні концептуалізації понять "особистість" та "життєвий шлях" / Т. Титаренко. - С.83-96. Романенко, Ю. Моделі смислоутворення в соціальних системах: психофрактальний аспект / Ю. Романенко. - С.97-106. Слюсаревський, МИ. Політична психологія як наука: порівняльний аналіз шляхів становлення та розвитку за рубежем і в Україні: Історія психології / МИ. Слюсаревський. - С.107-118. Боришевський, М. Самосвідомість як фактор психічного розвитку особистості / М. Боришевський. - С.119-126. Подшивалкіна, В. Соціальні умови та психологічні виміри тенденцій використання потенціалу особистості / В. Подшивалкіна. - С.127-137. Карпенко, З. Аксіопсихологічні джерела методу млделювання у психології особистості / З. Карпенко. - С.138-144. Ямницький, В. Системний аналіз феномена життєтворчості особистості / В. Ямницький. - С.145-152. Пірен, М. Подолання бюрократизму як чинник перевантаження управлінської діяльності політико-владної еліти України в кризовий період / М. Пірен. - С.153-159. Дусавицький, О. Мотиваційна модель уроку у системі розвивального навчання / О. Дусавицький. - С.160-166. Шевченко, Н. Професійна свідомість практичного психолога: структура та специфіка функціонування / Н. Шевченко. - С.167-180. Максименко, Ю. Теоретичні засади пізнання художнього образу / Ю. Максименко, Д. Синенький. - С.181-185. Бурлачук, Л. Міжкультурні відмінності вибірок стандартизації тесту мотиваційних орієнтацій / Л. Бурлачук, Х. Рахубовська. - С.186-190. Вірна, Ж. Життєво-стильовий концепт мотиваційно-смислової регуляції: професійна методологія і практика / Ж. Вірна. - С.191-201. Потапчук, Є. Суб’єкти впливу на психічне здоров’я співробітників установ виконання покарань / Є. Потапчук, М. Ільтяй. - С.202-205. Шинкарюк, А. Психологічні умови формування ритму дій балістичного типу за допомогою смислових завдань / А. Шинкарюк. - С.206-214. Клименко, В. Креативність гештальту: багатошаровість і видова спеціалізація / В. Клименко ; 215-228. ; 215-228. ; 215-228. ; 215-228. ; 215-228. ; 215-228. ; 215-228. ; 215-228. Савчин, М. Методологічні та практичні проблеми психотерапії у контексті духовної парадигми психології / М. Савчин. - С.229-241. Савельєв, В. Вища освіта України перед викликами XXI століття: критичний вимір / В. Савельєв. - С.242-247. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Романенко, Ю. Моделі смислоутворення в соціальних системах: психофрактальний аспект [Текст] / Ю. Романенко> // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2009. - N 4. - С. 97-106. . - ISSN 1810-2131 Рубрики: Соціологія--теорія Кафедра філософії та соціології Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Р 69 Романенко, Ю. "Витязь молодої української поезії": Життєтворчість Василя Симоненка [Текст] / Ю. Романенко> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2010. - N 1. - С. 11-17 . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Українська література--20 ст. методична допомога вчителям Ніжина Кафедра української літератури Викладання української літератури в школі Дод.точки доступу: Симоненко, Василь Андрійович (1935-1963) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (1) Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий |
> Шифр: ДС1/2010/5 Журнал 2010р. N 5 Макашова, Ю. Технологія розвитку критичного мислення учнів на уроках словесності / Ю. Макашова. - С.5-6. Гандреас-Екшмідт, К. Компаративний аналіз західноєвропейської (Поль Верлен) і української (Павло Тичина) модерністської поезії / К. Гандреас-Екшмідт, Ю. Романенко. - С.10-16. Федоренко, В. Диктант як форма державної підсумкової атестації з української мови / В. Федоренко. - С.20-24. Васильченко, В. Фразеологізми шлюбної обрядовості / В. Васильченко. - С.28-33. Демченко, В. Арго як органічний елемент повсякденної української мови / В. Демченко. - С.34-37. Барабаш, Ю. Вірш Тараса Шевченка "Чигрине, Чигрине...": контекст, семантика, поетика / Ю. Барабаш. - С.38-43. Мовчун, А. Борис Грінченко: феномен великого трударя / А. Мовчун. - С.44-49. Зборовська, Н. Від "старшого боярина" до "нареченого": психосоціальна проблематика повістей Тодося Осьмачки / Н. Зборовська. - С.50-54. Мовчан, Р. "Найкращий твір кожної людини - лист" / Р. Мовчан. - С.55-59. Іздрик, Ю. Мініатюри з книжки "Таке" / Ю. Іздрик. - С.60-63. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
Г 19 Гандреас-Екшмідт, К. Компаративний аналіз західноєвропейської (Поль Верлен) і української (Павло Тичина) модерністської поезії [Текст] / К. Гандреас-Екшмідт, Ю. Романенко> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2010. - N 5. - С. 10-16. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Українська література--літературні зв’язки Кафедра української літератури Дод.точки доступу: Романенко, Ю.; Тичина, Павло Григорович (1891-1967) \о нем\; Верлен, Поль \о нем\ Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |