> Шифр: ПП/2008/11 Журнал 2008р. N 11 Киричук, В. О. Психолого-педагогічні передумови управління свободоцентричною виховною системою / В. О. Киричук. - С.1-7 Гридковець, Л. М. Вплив культового фактору на розвиток змінених станів свідомості в особистості / Л. М. Гридковець. - С.7-12 Заїка, Є. В. Шкільне психологічне консультування: шляхи оптимізації пізнавальної діяльності учнів / Є. В. Заїка, І. О. Зуєв. - С.16-34 Руденко, С. В. Педагогические ситуации в работе учителя и особенности их разрешения / С. В. Руденко. - С.34-39 Гройсман, А. Л. Самовнушение и психическая саморегуляция / А. Л. Гройсман. - С.39-48 Сиромятнікова, Л. М. Активні форми співпраці дошкільного навчального закладу і сім’ї з питань розвитку і становлення особистості дитини / Л. М. Сиромятнікова. - С.49-59 Моисеенко, Е. Н. Модель социально-педагогического сопровождения учащихся общеобразовательного учебного заведения / Е. Н. Моисеенко. - С.59-62 Старовойтов, А. В. Идентификация телесности в психотерапии / А. В. Старовойтов. - С.62-65 Трухин, И. А. Эмоциональность как причина заблуждений / И. А. Трухин. - 65-71 (прод.след.) Сизанов, А. Н. Профилактика курения среди школьников (7-11 классы) / А. Н. Сизанов, Н. Н. Поплавский, В. А. Хриптович. - С.71-79 Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (4) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Руденко, С. В. Педагогические ситуации в работе учителя и особенности их разрешения [Текст] / С. В. Руденко> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2008. - N11. - С. 34-39 Рубрики: психологія педагогічна спілкування вчителя і учня Кл.слова (ненормовані): педагогічні ситуації Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (4) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПП/2009/10 Журнал 2009р. N 10 Москалець, В. П. Основний психологічний зміст та розвивально-особистісний потенціал ігрової діяльності / В. П. Москалець. - С.1-8 Дьяков, С. І. Суб’єктність особистості за характеристиками самостійності й активності / С. І. Дьяков. - С.8-16 Болтівець, С. І. Домашнє насилля як підгрунтя девіантної поведінки підлітка / С. І. Болтівець. - С.38-40 Губенко, О. В. Корекція та активізація навчально-пізнавальних здібностей як фактор реабілітації дітей, що зазнали насильства в сім’ї / О. В. Губенко. - С.41-48 Руденко, С. В. Соціальний інтелект вчителів: функція та шляхи розвитку / С. В. Руденко. - С.48-52 Чайка, Г. В. Симптоми комп’ютерної залежності / Г. В. Чайка. - С.52-55 Турчанова, Т. М. Соціальна реабілітація неповнолітніх, які знаходяться у місцях попереднього утримання, засобами освіти / Т. М. Турчанова. - С.55-57 Янковчук, М. М. Вплив сім’ї виховної інституції на розвиток обдарованості / М. М. Янковчук. - С.57-61 Вельдбрехт, О. О. Культурно-історична еволюція уявлення про творчу особистість / О. О. Вельдбрехт. - С.67-71 Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (3) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Р 83 Руденко, С. В. Соціальний інтелект вчителів: функція та шляхи розвитку [Текст] / С. В. Руденко> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2009. - N 10. - С. 48-52 Рубрики: Соціальний інтелект Кафедра загальної та практичної психології Кл.слова (ненормовані): інтелект вчителя Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (3) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПФ/2010/1 Журнал 2010р. N 1 Молодцов, Б. И. "Демонизм" как парадоксальное проявление субстанционального единства экономического оющественного содержания / Б. И. Молодцов. - С.3-11. Бойченко, М. І. Теорія дії та теорія комунікації як граничне обгрунтування системного підходу в соціальному пізнанні / М. І. Бойченко. - С.11-16. Зінченко, В. В. Діалектика історичності й раціональності суспільної практики у філософії неомарксизму / В. В. Зінченко. - С.16-26. Ілляшук, О. Б. Суспільні та інституційні трансформації в сучасних індустріальних соціальних системах / О. Б. Ілляшук. - С.26-35. Сидоренко, С. А. Постнекласичний дискурс як контекст формування концепту про-екологічних практик / С. А. Сидоренко. - С.35-44. Ларіна, Т. С. Перші університети: природничонаукові та медичні дослідження / Т. С. Ларіна, М. М. Самардак, В. Я. Ушак. - С.44-49. Озадовська, Л. В. Наука і релігія в сучасну епоху: спроби подолання конфлікту розуму і віри / Л. В. Озадовська. - С.49-57. Сірокуров, Є. О. Сучасна православно-богословська думка про новітні нетрадиційні релігійні культи як прояв глобалізації / Є. О. Сірокуров. - С.57-62. Павлов, В. Л. Учение Ч. Дарвина в свете концепции антропосоциогенеза / В. Л. Павлов. - С.62-70. Савельева, М. Ю. Роль понятия "эволюция" в формировании современных философских представлений о человеке / М. Ю. Савельева. - С.70-76. Григор’єв, В. Й. Гуманітаризація здорового способу життя: пошуки альтернатив / В. Й. Григор’єв. - С.76-84. Полюга, В. В. Модель людини у спадщині Василя Стуса і Альбера Камю / В. В. Полюга. - С.84-88. Соболь, Т. В. Феномен самоідентичності у філософії символічного інтеракціонізму / Т. В. Соболь. - С.88-94. Грикун, Ю. О. Проблема "Іншого" в японській системі суспільної організації та міжкультурної комунікації / Ю. О. Грикун. - С.94-100. Сабадуха, В. О. Я-концепція філософа або протест проти постмодерної безвідповідальності філософії перед світом / В. О. Сабадуха. - С.100-110. Осипов, А. О. Проблема природи людини у розвідках вітчизняних філософів: Духовність як засада єдності сутнісних характеристик людини / А. О. Осипов. - С.110-115. Стоян, С. П. Анти-Хейзинга, или возражения по поводу нивелирования игрового компонента в изобразительном искусстве / С. П. Стоян, (Андреев) А. Д. Анд. - С.115-120. Галгаш, Г. Ю. До співвідношення естетичного та моральнісного образів / Г. Ю. Галгаш. - С.120-127. Рогожа, М. М. Соціальна мораль в контексті "невизначеностей" етики / М. М. Рогожа. - С.127-133. Сепетий, Д. П. Філософія смислу В. Франкла як автономна етика відповідальності / Д. П. Сепетий. - С.133-143. Резниченко, Н. А. Размышления о смысле жизни / Н. А. Резниченко. - С.143-148. Король, Л. С. Міфологія смерті у філософському дискурсі / Л. С. Король. - С.148-154. Туренко, В. Е. Сенс любові у філософсько-богословській спадщині Каппадокійської школи / В. Е. Туренко. - С.154-159. Даренский, В. Ю. Исторические и региональные типы Модерна в Украине: есть ли единство в многообразии? / В. Ю. Даренский. - С.159-168. Чуйко, В. Л. Концепт глобалізації як теоретичний простір презентації української філософії / В. Л. Чуйко, С. В. Руденко. - С.168-179. Довбня, В. М. Українська національна ідея як основа освітньої теорії Г. Г. Ващенка / В. М. Довбня. - С.179-188. Тарасенко, І. В. Філософський аналіз практичної дії тексту / І. В. Тарасенко. - С.188-194. Лактіонова, А. В. Мовленнєва нормативність в комунікативній філософії К. О. Апеля / А. В. Лактіонова. - С.194-204. Омельченко, В. Ю. Трансцендентальна прагматика К. О. Апеля: альтернатива аналітичній філософії мови (Л. Вітгенштейн, Р. Карнап) / В. Ю. Омельченко. - С.204-212. Циба, В. М. Вітгенштейн і Кант: критичні моделі трансценденталізму / В. М. Циба. - С.212-220. Гардашук, Т. В. Рецензія / Т. В. Гардашук, М. М. Кисельов, О. А. Ярош. - С.220-222. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ч-87 Чуйко, В. Л. Концепт глобалізації як теоретичний простір презентації української філософії [Текст] / В. Л. Чуйко, С. В. Руденко> // Практична філософія : Науковий журнал. - 2010. - N 1. - С. 168-179. Рубрики: Філософія--глобалізація Філософія--історія Кл.слова (ненормовані): філософські дослідження Дод.точки доступу: Руденко, С. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |