> Шифр: П3/2003/3 Журнал 2003р. N 3 Рибалка, В. Концепція, програма дослідження та класифікація типів особистості Олександра Лазурського / В. Рибалка. - С.4-16 М’ясоїд, П. Психогенетична проблема і моністичний принцип у психології розвитку / П. М’ясоїд ; П. М’ясоїд ; П. М’ясоїд. - С.17-77 Гуменюк, О. Ціннісно-індивідуальнісний самовплив у структурі модульно-розвивальних взаємостосунків / О. Гуменюк. - С.78-96 Коваль, О. Егоїзм як першопричина людських учинків / О. Коваль, . - С.97-106 Ткачук, С. Психологічний аналіз самотворення позитивної Я-концепції / С. Ткачук. - С.107-113 Надвинична, Т. Розвиток наукових шкіл як суспільна проблема / Т. Надвинична. - С.114-122 Головіна, Н. Чинник часу та інтелектуальний потенціал особистості / Н. Головіна. - С.123-132 Мороз, Л. Принципи організації та проведення тренінгу професійно-психологічного спрямування / Л. Мороз. - С.133-140 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Ткачук, С. Психологічний аналіз самотворення позитивної Я-концепції [Текст] / С. Ткачук> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2003. - N3. - С. 107-113 . - ISSN 966-654-0
Рубрики: Я-концепція освіта інноваційна Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |