> Шифр: ПП/2007/1 Журнал 2007р. N 1 Максименко, С. Д. Структура особистості / С. Д. Максименко. - С.1-13 Кульчицька, О. І. Соціально-психологічні фактори формування таланту / О. І. Кульчицька. - С.14-17 Щербатюк, Б. А. Методика дослідження особливостей самовизначення особистості / Б. А. Щербатюк. - С.18-21 Гусев, А. И. К проблеме измерения толерантности к неопределенности / А. И. Гусев. - С.21-28 Заброцький, М. М. Технологія розвитку комунікативної компетентності вчителя / М. М. Заброцький. - С.28-32 Мартинюк, І. А. Психологічна допомога людям похилого віку, або практикум з геронтопсихології / І. А. Мартинюк. - С.32-38 Тіунова, О. В. Соціально-психологічний тренінг як засіб формування навичок асертивної поведінки у старшокласників / О. В. Тіунова. - С.39-51 Завгородня, О. В. Проблема психологічного здоров’я: спроба теоретичного аналізу / О. В. Завгородня. - С.55-60 Моргун, В. Ф. Наклеп як багатовимірне етико-психологічне явище / В. Ф. Моргун. - С.60-65 (Далі буде) Лемещук, В. Р. Динаміка соціальних страхів сучасних підлітків / В. Р. Лемещук. - С.71-77 Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
Тіунова, О. В. Соціально-психологічний тренінг як засіб формування навичок асертивної поведінки у старшокласників [Текст] / О. В. Тіунова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2007. - N1. - С. 39-51 Рубрики: практична психологія асертивність Кл.слова (ненормовані): асертивна поведінка Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
> (Вільних примірників немає) Шифр: ПП/2008/4 Журнал 2008р. N 4 Балл, Г. О. Соціально-психологічні засади обгрунтування мовної політики в Україні / Г. О. Балл, В. Л. Зливков. - С.1-8 Волков, Е. Н. Эволюция к свободе, драма ответственности и ловушка культов: основания психологической безопасности, зависимости и автономии личности / Е. Н. Волков. - С.9-11 Мешко, Г. М. Емоційне благополуччя учнів у сучасній школі:бажане і реальне / Г. М. Мешко, О. І. Мешко. - С.11-16 Шмаргун, В. М. Нейропсихологічний аналіз сформованості серійної організації рухів у дітей / В. М. Шмаргун. - С.21-28 Тітов, І. Г. Розвиток творчої уяви молодших школярів у навчальній діяльності / І. Г. Тітов. - С.28-33 Тіунова, О. В. Розвиток психологічної готовності до материнства у старшокласниць засобами просвітницького тренінгу / О. В. Тіунова. - С.34-44 Яцюк, М. В. Адаптація опитувальника академічної саморегуляції Р. М. Райана і Д. Р. Коннелла (CAUSAL DIMENSION SCALE II SRQ-A) / М. В. Яцюк. - С.45-47 Бурлачук, Л. Ф. EDI - опитувальник розладів харчової поведінки. Результати попереднього аналізу та адаптації методики / Л. Ф. Бурлачук, Н. М. Мажак. - С.48-49. Бондаренко, З. П. Соціально-педагогічна робота з дітьми та батьками в громаді / З. П. Бондаренко, В. І. Лазаренко. - С.50-54 Калошин, В. Ф. Емоційний інтелект - головний показник ефективності використання людських ресурсів / В. Ф. Калошин. - С.54-63 Мерзлякова, Е. Л. Социально-психологическая коррекционно-развивающая программа: профилактика психологической манипуляции и контроля сознания / Е. Л. Мерзлякова, В. Э. Петухов. - С.63-77 Греса, Н. В. Психологічні особливості антиципаційної спроможності неповнолітніх правопорушників з різним ступенем усвідомлення провини / Н. В. Греса. - С.77-79 Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (4) Вільних прим. немає |
> (Вільних примірників немає) Шифр: ПП/2008/5 Журнал 2008р. N 5 Трухин, И. А. Феномен лжи / И. А. Трухин. - С.1-14. Тіунова, О. В. Розвиток психологічної готовності до материнства у старшокласниць засобами просвітницького тренінгу / О. В. Тіунова. - С.14-21. Кашщкарьова, Л. Р. Методика визначення потенційних навчальних можливостей учнів основної школи / Л. Р. Кашщкарьова. - С.21-27. Розов, В. І. Адаптичні антистресові психотехнології / В. І. Розов. - С.32-38. Партико, Т. Б. Трансформація особистісних рис дітей у період становлення української державності / Т. Б. Партико. - С.38-49. Виноградна, О. В. Особливості сприйняття молоддю епізодів насильства в художніх фільмах / О. В. Виноградна. - С.50-53. Зубченко, О. В. Взаємозв’язок самооцінки підлітків із їх соціометричним статусом у групі однолітків / О. В. Зубченко. - С.54-57. Заика, Е. В. Экспериментальная психология памяти: основные методики и результаты исследований / Е. В. Заика. - С.57-66. Крижановська, З. Ю. Психологічні аспекти професійної самореалізації фахівців дошкільної освіти / З. Ю. Крижановська. - С.77-79. Розенбаум, М. Д. Оценка качества жизни 4-х поколений жителей Украины, иммигрантов и американцев / М. Д. Розенбаум, Л. Н. Греченкова, С. В. Греченков. - С.72-76. Старовойтов, А. В. Содержательные и процессуальные особенности арт-терапии / А. В. Старовойтов. - С.70-72. Мерзлякова, Е. Л. Социально-психологическая коррекционно-развивающая программа: профилактика психологической манипуляции и контроля сознания / Е. Л. Мерзлякова, В. Э. Петров. - С.66-70. Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (4) Вільних прим. немає |
Тіунова, О. В. Розвиток психологічної готовності до материнства у старшокласниць засобами просвітницького тренінгу [Текст] / О. В. Тіунова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2008. - N4. - 34-44 (далі буде). Рубрики: психологія старшокласника психологія--тренінги Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (4) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |
Тіунова, О. В. Розвиток психологічної готовності до материнства у старшокласниць засобами просвітницького тренінгу [Текст] / О. В. Тіунова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2008. - N5. - С. 14-21. Рубрики: психологія старшокласника психологія--тренінги Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (4) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |
> Шифр: ПП/2012/7 Журнал 2012р. N 7 Щербина, Л. Ф. Програма розвитку метатеоретичного мислення психотерапевта / Л. Ф. Щербина. - С.5-27. Семенова, О. М. Розвиток навичок невербальної взаємодії у педагогічному процесі / О. М. Семенова. - С.27-32. Тіунова, О. В. Робота з масками як процес індивідуації / О. В. Тіунова. - С.40-45. Біла, І. М. Перцептогенезис у пренатальний період розвитку / І. М. Біла. - С.48-53. Демида, К. Є. Особивлості соціально-психологічних чинників адаптації сільської та міської молоді до навчання у ВНЗ / К. Є. Демида. - С.59-64. Красновський, В. М. Мережа як насильницька дія соціальної знакової природи / В. М. Красновський, О. А. Степанов. - С.76-80. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Т 11 Тіунова, О. В. Робота з масками як процес індивідуації [Текст] / О. В. Тіунова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2012. - N 7. - С. 40-45. Рубрики: Арттерапія Психічне здоров’я Кл.слова (ненормовані): самозаглиблення -- розвиток самосвідомості -- тренінги -- види масок Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2013/10 Журнал 2013р. N 10 Тищенко, С. П. Відтворення "я" у просторі автобіографічного дискурсу / С. П. Тищенко. - С.1-6. - Библиогр. в конце ст. Завгородня, О. В. Акмеологічна модель художньо обдарованої особистості / О. В. Завгородня. - С.7-11. - Библиогр. в конце ст. Мединська, Ю. Я. Теоретичні підходи та практичні аспекти діагностики компетентності особистості у сфері емоцій / Ю. Я. Мединська. - С.11-15. - Библиогр. в конце ст. Лаптєва, Г. Р. Теоретичні підходи до проблеми духовної самореалізації ососбистості у сучасній психології / Г. Р. Лаптєва. - С.16-19. - Библиогр. в конце ст. Тіунова, О. В. Корекція порушень емоційної прихильності засобами арт-терапії / О. В. Тіунова. - С.19-31. - Библиогр. в конце ст. Низовець, О. М. Програма соціально-психологічного тренінгу підготовки наповнолітніх засуджених до звільнення / О. М. Низовець. - С.32-57 Заика, Е. В. Подсчет количества букв в словах как способ развития внимания и саморегуляции умственных процессов / Е. В. Заика. - С.58-63. - Библиогр. в конце ст. Поклад, С. В. Формування професійної свідомості учнівської молоді професійно-технічних навчальних закладів (курс тренінгових занять) / С. В. Поклад. - С.63-70. - Библиогр. в конце ст. Мар’яненко, Л. Формування операційного компоненту пізнавальної діяльності в учнів молодшого шкільного віку / Л. Мар’яненко. - С.70-76. - Библиогр. в конце ст. Овчарова, А. О. Соціально-психологічні чинники суспільної консолідації / А. О. Овчарова. - С.77-80. - Библиогр. в конце ст. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Т 11 Тіунова, О. В. Корекція порушень емоційної прихильності засобами арт-терапії [Текст] / О. В. Тіунова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 10. - С. 19-31. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Психокорекція--емоційні прихильності Арт-терапія--танцювально-рухова терапія Кл.слова (ненормовані): емоційна прихильність -- порушення емоційної прихильності -- арт-терапія -- конткатна імпровізація -- архетипи Анотація: У статті розглядаються концептуальні засади побудови арт-терапевтичного тренінгу з метою корекції порцшень емоційної прихильності, представлена розгорнута програма тренінгу, описані методичні рекомендації щодо проведення вправ, застосування різних методів арт-терапії, зокрема методу ТРТ - контактної імпровізації. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |