П 69 Практикум з курсу "Сучасні педагогічні технології" [Текст] : Навчально-методичний посібник. Ч. 2 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; За заг. ред. Н. І. Яковець, Уклад. В. М. Солова, Н. І. Яковець, Т. А. Мушенок. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 220 с. - Загл. обл. : Сучасні педагогічні технології. - 15.90 грн., 0070214 грн. Зміст: ОСНОВНІ НАВЧАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ Практичні можливості та дидактична доцільність інформаційних технологій . - С .5-8 Проблеми дистанційної освіти . - С .8-9 Адаптивна система навчання . - С .9-12 Інтерактивні технології навчання . - С .13-47 Проблемне навчання - основа розвитку здібностей учнів . - С .48-53 Модульно-розвивальне навчання . - С .54-57 Проектні технології в процесі становлення школи . - С .58-61 Бех, І. Особистісно зорієнтоване виховання: шляхи реалізації / І. Бех. - С .62-65 Хоружа, Л. Гуманізація як системоутворюючий компонент реформування сучасної освіти та виховання / Л. Хоружа. - С .66-69 Столяренко, О. Педагогічна підтримка в особистісно зорінтованій парадигмі виховання / О. Столяренко. - С .70-72 Стеців, Л. Реалізуємо метод проектів / Л. Стеців. - С .73-75 Дичковський, С. Дистанційна освіта: учора, сьогодні, завтра / С. Дичковський. - С .75-81 Програма розвитку системи дистанційного навчання на 2004-2006 роки . - С .82-84 Власко, М. П. Про переваги модульно-рейтингової технології навчання / М. П. Власко, О. В. Устименко. - С .84-86 Паламарчук, В. Від творчої особистості - до нових технологій навчання / В. Паламарчук, С. Рудаківська. - С .86-97 Волобуєва, Л. М. Модульно-розвивальне навчання як педагогічна технологія формування особистості / Л. М. Волобуєва. - С .98-102 Строганов, В. До проблеми модульних технологій навчання / В. Строганов. - С .103-105 Бідюк, І. Учні з проблемами в навчанні: діагностика і допомога / І. Бідюк, Г. Лабузна. - С .106-121 Крамаренко, С. Г. Інтерактивні техніки навчання як засіб розвитку творчого потенціалу учнів / С. Г. Крамаренко. - С .122-124 Ампілогова, Л. Інтерактивність у навчальному процесі / Л. Ампілогова. - С .124-128 Пометун, О. Інтерактивне навчання як сукупність технологій / О. Пометун, Л. Пироженко. - С .126-128 Мартинець, А. М. Нові педагогічні технології: інтерактивне навчання / А. М. Мартинець. - С .129-131 Лівандовська, Л. Використання інтерактивних освітніх технологій у навчально-виховному процесі / Л. Лівандовська. - С .132-135 Волосюк, М. А. Проблемне навчання як провідний метод розвивального навчання в умовах особистісно орієнтованої парадигми освіти / М. А. Волосюк. - С .136-144 Сікорський, П. І. Комп’ютерні технології навчання: сутність та особливості впровадження / П. І. Сікорський. - С .145-147 Дерев’янко, Л. Модульно-тьюторська технологія / Л. Дерев’янко. - С .147-149 Крилова, Н. Індивідуальна освіта: принципи і рішення / Н. Крилова. - С .149-152 Сологуб, А. Технологія креативного навчання / А. Сологуб. - С .153-156 Мірошкіна, Н. Адаптивне навчання: можливість чи необхідність? / Н. Мірошкіна. - С .157-158 Гриньова, М. Організація навчальної діяльності підлітків з низьким рівнем успішності / М. Гриньова, К. Вовк. - С .158-160 ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ Общие основы технологий развивающего обучения . - С .162-164 Система развивающего обучения Л. В. Занкова . - С .164-166 Технология развивающего обучения Д. Б. Эльконина - В. В. Давыдова . - С .166-170 Системы разивающего обучения с направленностю на развитие творческих качеств личности . - С .171-174 Личностно ориентированное развивающее обучение . - С .175-176 Технология развивающего обучения (Г. К. Селевко) . - С .176-179 Репкин, В. Что такое ровивающее обучение? / В. Репкин. - С .180-183 Дусавицький, О. Сучасна школа в системі розвивального навчання / О. Дусавицький. - С .183-185 Дусавицький, О. Система розвивального навчання в дзеркалі шкільної практики / О. Дусавицький. - С .185-187 Дусавицький, О. Психолого-педагогічні передумови основної школи в системі розвивального навчання / О. Дусавицький. - С .187-190 Паламарчук, В. Навчаючи, розвивати й виховувати / В. Паламарчук, Л. Данилевська. - С .190-192 Мар’яненко, Л. Розвивальне навчання: психологічне дослідження / Л. Мар’яненко. - С .192-197 Мартинович, М. А. Диагностика и развивающее обучение / М. А. Мартинович. - С .198-203 Репкин, Б. Учитель в системе развивающего обучения / Б. Репкин. - С .203-205 Фурман, А. Розвивальний підручник: підходи до розуміння і створення / А. Фурман. - С .205-210 Мазур, Н. Що радує в дітях? / Н. Мазур. - С .211-212 Максименко, С. Взаємозв’язок навчання і розвитку / С. Максименко. - С .212-215 Вележева, О. Н. Урок в VII классе по системе развивающего обучения / О. Н. Вележева. - С .215-217
РУБ 371(075.35) Рубрики: Дистанційна освіта Модульно-рейтингові технології навчання Інтерактивне навчання Педагогічні технології Розвивальне навчання Дод.точки доступу: Яковець, Наталія Іванівна; Солова, Валентина Миколаївна; Мушенок, Т. А.; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 97 Ч.З.№2 (15), пед. (25), фб (1), ав (2), аб (54) Свободны: Ч.З.№2 (15), пед. (25), фб (1), ав (2), аб (54) |
> Шифр: П3/2002/3/4 Журнал 2002р. N 3/4 Фурман, А. Теорія освітньої діяльності як метасистема / А. Фурман. - С.20-58 Кл.слова: ПАРАДИГМА, модульно-розвивальна система Гуменюк, О. Психологічний оргвплив у структурі модульно-розвивальних взаємин / О. Гуменюк. - С.59-82 Кл.слова: ПАРАДИГМА, модульно-розвивальна система Комісаров, В. Модель соціально-культурного простору експериментальної школи та її емпіричне обгрунтування / В. Комісаров. - С.83-104 Кл.слова: модульно-розвивальна система, інноваційні моделі, ЗДІБНОСТІ Тімотін, А. Наукове проектування розвивальної комунікації у цілісному освітньому метапроцесі / А. Тімотін. - С.105-123 Кл.слова: ПОВЕДІНКА, НАВЧАННЯ, СПІЛКУВАННЯ Бамбурак, Н. Аналіз інноваційних моделей навчання за параметричними ознаками Я-концепції / Н. Бамбурак. - С.124-141 Кл.слова: психосоціальний розвиток Бугерко, Я. Динаміка різновидів рефлексії у модульно-розвивальному навчальному циклі / Я. Бугерко. - С.142-159 Кл.слова: РЕФЛЕКСІЯ, МИСЛЕННЯ, УЯВЛЕННЯ Ященко, Е. Параметри психологічного впливу в контексті інноваційного навчання / Е. Ященко. - С.160-169 Кл.слова: ПАРАДИГМА Розвиток ціннісно-смислової сфери особи за модульно-розвивального навчання / А. Лазарук. - С.170-186 Кл.слова: ЦІННОСТІ, аксіогенез, емпатія Список наукових праць з теорії , методології та практики модульно-розвивальної освіти. - С.277-284 Бригадир, М. Дослідження умов і чинників ефективної організації модульно-розвивальних занять (багатофакторний аналіз) / М. Бригадир ; Л. Ребуха; А. Гірняк; С. Сівак. - С.187-200 Кл.слова: ІННОВАЦІї, ДІАГНОСТИКА Ребуха, Л. Система експертно-діагностичного забезпечення експерименту з модульно-розвивального навчання / Л. Ребуха ; А. Гірняк; С. Сівак. - С.201-216 Гірняк, А. Зміст, структура та оформлення розвивального підручника / А. Гірняк ; С. Сівак. - С.217-241 Кл.слова: Психодидактика Сівак, С. Історико-еволюційне порівняння моделей організації соціально-психологічної роботи / С. Сівак. - С.242-262 Кл.слова: психопрактика, КОНСУЛЬТУВАННЯ, МОНИТОРИНГ Покажчик статей за 2002 рік. - С.286-290 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Фурман, А. Теорія освітньої діяльності як метасистема [Текст] / А. Фурман> // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 20-58. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 966-654-0
Рубрики: освітні технології Кл.слова (ненормовані): ПАРАДИГМА -- модульно-розвивальна система Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2003/4 Журнал 2003р. N 4 Бондаренко, О. Ф. Психологічні особливості сучасної студентської молоді та проблеми професійної підготовки психологів-практиків / О.Ф. Бондаренко. - С.8-11 Коломінський, Н. Л. Методологічні засади професійної підготовки практичного психолога / Н.Л. Коломінський. - С.12-13 Панок, В. Г. Основні напрями професійного становлення особистості практичного психолога у вищій школі / В.Г. Панок. - С.14-17 Радчук, Г. К. Підготовка особистості майбутніх практичних психологів: із досвіду роботи кафедри практичної психології Тернопільського державного педагогічного університету ім.В.Гнатюка / Г.К. Радчук, І.П. Андрійчук. - С.18-20 Титаренко, Т. м. Життєві домогання і професійне становлення особистості практичного психолога / Т.м. Титаренко. - С.21-23 Фурман, А. В. Вітакультурне обгрунтування практичної психології / А.В. Фурман. - С.23-27 Цыбур, Е. Н. Сравнительный анализ феноменов инфантильной и зрелой зависимости в эмоциональных отношениях (в концептуальном пространстве психологии объектных отношений) / Е.Н. Цыбур. - С.28-33 Мізерна, О. О. Корекційна тренінгова програма "самовдосконалення" для подолання агресивних проявів серед підлітків / О.О. Мізерна. - С.37-43 Гольдштейн, А. П. Тренінг контролю гніву / А.П. Гольдштейн. - С.61-76 Сидоров, В. Н. Теория и практика групповой социальной работ. Деятельность социального работника в групповом контексте: учебно-методические материалы для тренинга / В.Н. Сидоров. - С.44-50 Савчук, О. М. Стратегії роботи зі співзалежними жінками, які зазнають насильства в сім’ї / О.М. Савчук. - С.51-60 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Фурман, А. В. Вітакультурне обгрунтування практичної психології [Текст] / А.В. Фурман> // Практична психологія та соціальна робота. - 2003. - N4. - С. 23-27
Рубрики: практична психологія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: П3/2006/2 Журнал 2006р. N 2 Ткаченко, О. Психологічне дослідження феномена Майдану / О. Ткаченко. - С.20-30 Роменець Володимир Андрійович: До 80-річчя від дня народження. - С.31-32 Титаренко, Т. Система психології Володимира Роменця як вчинок самопізнання / Т. Титаренко. - С.33-53 М’ясоїд, П. Психологія розвитку як історична дисципліна ( читаючи Володимира Роменця) / П. М’ясоїд. - С.54-77 Фурман, А. Типологічний підхід у системі професійного методолуговання / А. Фурман. - С.78-92 Мединська, Ю. Міфологія та міфологічний дискурс / Ю. Мединська. - С.115-122 Синєокий, О. Поняття і зміст насильницьких злочинів, які вчиняються на сексуальному грунті: системний аналіз проблеми / О. Синєокий. - С.141-147 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Фурман, А. Типологічний підхід у системі професійного методолуговання [Текст] / А. Фурман> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2006. - N2. - С. 78-92 . - ISSN 966-654-0 Рубрики: методологія психології Кл.слова (ненормовані): МИСЛЕННЯ -- типізація Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: П3/2006/4 Журнал 2006р. N 4 Максименко, С. Психологія особистості: парадигма життєстворення / С. Максименко. - С.8-52 Шандор, Ф. Секуляризація як соціальний механізм розвитку соціальних систем / Ф. Шандор, Ю. Яковенко. - С.53-72 Гуменюк, О. Перцептивний аспект спілкування як смисловчинковий обмін / О. Гуменюк. - С.73-80 Ковальова, О. Визначення типів іміджу вчителя і вчителя-адміністратора / О. Ковальова. - С.81-85 Синєокий, О. Соціокультурна матриця норм сексуальної поведінки як джерело формування правових засад / О. Синєокий. - С.86-91 Мазур, В. Структура психологічної готовності майбутніх психологів до використання комп’ютерних технологій / В. Мазур. - С.105-110 Білінська, Т. Особливості уваги та оперативної зорової пам’яті осіб 21-46-річного віку / Т. Білінська. - С.111-114 Луковенко, Ю. Сума технологій: до нового змісту освіти / Ю. Луковенко. - С.115-120 Семенчук, Ю. Психолого-педагогічні передумови формування лексичної компетенції у студентів економічних спеціальностей / Ю. Семенчук. - С.121-126 Фурман, А. Програма авторського курсу "Гуманістична психологія" / А. Фурман, І. Ревасевич. - С.127-137 До 60-річчя Б.Й.Цуканова, доктора психол.наук, професора. - С.144-145 : портр Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Фурман, А. Програма авторського курсу "Гуманістична психологія" [Текст] / А. Фурман, І. Ревасевич> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2006. - N4. - С. 127-137 . - ISSN 966-654-0 Рубрики: викладання психології в ВНЗ психологія гуманістична Дод.точки доступу: Ревасевич, І. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> (Вільних примірників немає) Шифр: П3/2007/1 Журнал 2007р. N 1 Фурман Анатолій Васильович ( до 50-річчя від дня народження). - С.5-8 Фурман, А. Навчальна проблемна ситуація як об’єкт психологічного пізнання / А. Фурман ; О. Гуменюк; І. Ревасевич; Я. Бугерко. - С.9-80 Гуменюк, О. Інноваційно-психологічний клімат як об’єкт теоретико-методологічного аналізу / О. Гуменюк ; І. Ревасевич; Я. Бугерко. - С.86-108 Ревасевич, І. Психологічні інваріанти особистісної адаптованості школярів у системі модульно-розвивального навчання / І. Ревасевич ; Я. Бугерко. - С.109-127 Бугерко, Я. Рефлексивні процеси на нормативно-регуляційному періоді модульно-розвивального навчання / Я. Бугерко. - С.128-135 До 85-річчя Олександра Васильовича Скрипченка. - С.136 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає |
Фурман, А. Навчальна проблемна ситуація як об’єкт психологічного пізнання [Текст] / А. Фурман; О. Гуменюк; І. Ревасевич> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2007. - N1. - С. 9-80 . - ISSN 966-654-0 Рубрики: Психодидактика Кл.слова (ненормовані): психологічне пізнання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |
> (Вільних примірників немає) Шифр: ОІУ/2007/10/2 Журнал 2007р. т.10 N 2 Дробноход, М. Академія наук вищої школи України у контексті проблем освітньої і наукової сфер держави: (Доповідь на звітно-виборчій конференції АН ВШ України 21 квітня 2007 року) / М. Дробноход. - С.6-17. Позняк-Хоменко, Н. Нащадок князівського роду: До 100-річчя з дня народження Олега Ольжича / Н. Позняк-Хоменко. - С.18-23. Задорожна, М. Національна свідомість як основа гуманістичного потенціалу суспільства / М. Задорожна. - С.24-30. Вірченко, Н. Про заборону української мови (XVII-XX ст.) / Н. Вірченко. - С.31-40. Копилос, С. Соціально-психологічні аспекти системних трансформацій в освіті / С. Копилос. - С.41-49. Фурман, А. Сфера психології у вітакультурному парадигмальному обгрунтуванні / А. Фурман. - С.50-56. Клочек, Г. Про деякі проблеми "стратегії і тактики" реформування вищої педагогічної освіти / Г. Клочек. - С.57-61. Саєнко, С. Економічні аспекти сучасної системи вищої освіти: стан і проблеми розвитку / С. Саєнко. - С.62-72. Сапронов, О. Автомобільний транспорт як складова міського пасажирського транспорту у контексті енергетичної, соціальної, економічної та екологічної безпеки / О. Сапронов. - С.152-158. Бондар, С. Термінологічний аналіз понять "компетенція" і "компетентність" у педагогіці: сутність та структура / С. Бондар. - С.93-99. Казновецька, О. Ненасильство як моральне заперечення насильства / О. Казновецька. - С.87-92. Сазоненко, Г. Зовнішнє незалежне оцінювання як фактор розвитку сучасної школи / Г. Сазоненко. - С.79-84. Ольжич, Олег Олександрович. Націоналістична культура: До 100-річчя з дня народження Олега Ольжича / О. Ольжич Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |
Фурман, А. Сфера психології у вітакультурному парадигмальному обгрунтуванні [Текст] / А. Фурман> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2007. - Том10, N2. - С. 50-56. Рубрики: психологія--розвиток науки Кл.слова (ненормовані): ВІТАКУЛЬТУРНА Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |
> Шифр: П3/2008/1 Журнал 2008р. N 1 Фурман, А. Талант проти нігілізму. Пам’яті друзів [Ю.Л.Трофімов, А.Г.Погрібний, Б.Й.Цуканов] / А. Фурман. - С.5-8 : портр Рибалка, В. Микола Грот: теоретичні питання філософії і психології особистості: До 155-річчя від дня народження / В. Рибалка. - С.9-24 Морщакова, О. Самовизначення особистості у системі взаємовідносин "людина - світ" у рамках філософії вітакультури / О. Морщакова. - С.25-34 Карпенко, З. Предмет і метод аксіопсихології особистості / З. Карпенко. - С.35-62 Надвинична, Т. Теоретико-методологічне обгрунтування задачного підходу у психології / Т. Надвинична. - С.63-87 Яценко, Т. Об’єктивність на об’єктність у глибинно-психологічному пізнанні / Т. Яценко. - С.88-92 Бугерко, Я. Категоріальний аналіз рефлексії як явища, процесу, стану, властивості / Я. Бугерко. - С.93-105 Андрух, А. Соціальний механізм сприяння здоров’я'ю в умовах медичного страхування / А. Андрух. - С.106-114 Когутяк, Н. Становлення автентичності особистості в період життєвої кризи: концепуальна модель / Н. Когутяк. - С.115-126 Авдєєва, І. Модель організації особистісно зорієнтованої педагогічної освіти / І. Авдєєва. - С.127-129 Сціборовська, Н. Аналіз факторів формування моральних взаємовідносин у педагогічному колективі / Н. Сціборовська. - С.130-133 Городецька, Н. Феномен педагогічної інноватики як психологічна проблема / Н. Городецька. - С.134-137 Гірняк, А. Система психолого-педагогічної експертизи ефективності модульно-розвивальних підручників / А. Гірняк. - С.151-157 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Фурман, А. Талант проти нігілізму. Пам’яті друзів [Ю.Л.Трофімов, А.Г.Погрібний, Б.Й.Цуканов] [Текст] / А. Фурман> // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2008. - N1. - С. 5-8 : портр . - ISSN 1810-2131 Рубрики: Літературознавство--персоналії літературознавців України Психологія--персоналії українських психологів Дод.точки доступу: Трофімов, Юрій Леонідович (укр.психолог ; 22.08.1944-01.08.2007) \о нем\; Погрібний, Анатолій Григорович (літературнознавець, письменник, культурний діяч ; 03.01.1942-09.10.2007) \про нього\; Цуканов, Борис Йосипович (психолог, біолог ; 18.10.1946-25.12.2007) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: П3/2008/2 Журнал 2008р. N 2 Глузман, О. Методологічні засади дослідження університетської педагогічної освіти / О. Глузман. - С.8-44 Фішман, І. Постання методософії / І. Фішман. - С.45-51 Фурман, А. Категоріогенез як напрям професійного методологування / А. Фурман. - С.53-58 Кубаєвський, М. Контекстна буттєвість етносу в глобалізованому просторі / М. Кубаєвський. - С.59-64 Гуменюк, О. Громадянська відповідальність у контексті політичного сьогодення / О. Гуменюк. - С.65-74 Ситнікова, Н. Психологія самоствердження особистості старшокласника / Н. Ситнікова. - С.75-104 Гірняк, А. Систематика навчальних завдань модульно-розвивального підручника / А. Гірняк. - С.116-138 Туз, Л. Інтерпретація в психоаналізі як категорія і процедура / Л. Туз. - С.140-147 Педченко, О. Проблема релігійної віри у глибинній психології / О. Педченко. - С.151-153 Наукова школа Тамари Яценко: Добірка статей. - С.139-188 Усатенко, О. Супервізія як метод підвищення професіоналізму психолога-практика / О. Усатенко. - С.168-172 Євтушенко, І. Символічне вираження агресивних тенденцій у казках і міфах / І. Євтушенко. - С.176-179 Святка, О. Професійне вигорання в контексті психологічного опору / О. Святка. - С.179-182 Калашник, І. Проблема психологічної смерті у контексті профілактики психічного вигорання психолога-практика / І. Калашник. - С.183-185 Бондаревська, Л. Вплив травмуючих переживань на виникнення психічного вигорання / Л. Бондаревська. - С.185-188 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Фурман, А. Категоріогенез як напрям професійного методологування [Текст] / А. Фурман> // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2008. - N2. - С. 53-58 . - ISSN 1810-2131 Рубрики: Наука філософія і наука Кл.слова (ненормовані): НАУКОВА ШКОЛА -- методологія науки -- ГЕНЕЗИС Дод.точки доступу: Фурман, Анатолій (доктор психол.наук, професор, академік АН вищої школи України) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: П3/2009/2 Журнал 2009р. N 2 М’ясоїд, П. Сергій Рубінштейн: життя висхідною / П. М’ясоїд. - С.7-36 Фішман, І. Сума методів / І. Фішман. - С.37-53 (далі буде) Савчин, М. Віра в Бога як духовний стан людини / М. Савчин. - С.54-59 Завгородня, О. Моральність як психологічна проблема / О. Завгородня. - С.60-77 Пилипенко, Н. Мотиваційні механізми професійної адаптації / Н. Пилипенко. - С.78-83 Сірий, Є. Підприємницький феномен у класово-стратифікаційному розвитку суспільства: формування концепту та історико-соціологічний аналіз / Є. Сірий. - С.84-92 Мединська, Ю. Досвід смерті та жіноча ідентичність / Ю. Мединська. - С.99-103 Синєокий, О. Системні медико-психологічні підходи до мінімізації патосексуальних проявів в Інтернет-просторі / О. Синєокий. - С.122-127 Москаль, Ю. Проблеми отримання інформації, накопичення та обміну знаннями в епоху Інтернет-глобалізації / Ю. Москаль. - С.128-135 Фурман, А. Граф-схеми навчальних курсів: сутність, проектування, експертиза / А. Фурман. - С.136-164 Іваненко, Б. Пізнання несвідомої сфери психіки в українському психоаналізі початку ХХ століття / Б. Іваненко, Н. Холоденко. - С.165-170 До 60-річчя Олексія Яковича Чебикіна [академік, ректор Південноукраїнського державного пед.ун-ту ім. К.Ушинського]. - С.179-182 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Фурман, А. Граф-схеми навчальних курсів: сутність, проектування, експертиза [Текст] / А. Фурман> // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2009. - N2. - С. 136-164 . - ISSN 1810-2131 Рубрики: навчання студентів навчання кредитно-модульне Кл.слова (ненормовані): граф-схема Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 86 Психологія [Текст] : Республіканський науково-методичний збірник. Вип.31 / Міністерство освіти УРСР. - К. : Радянська школа, 1988. - 120 с. - 0.50 крб. Зміст: Максименко, С. Д. Методологічні аспекти психології навчання / С. Д. Максименко. - С .3-10 Фурман, А. В. психологічні умови оптимізації розумового розвитку школярів / А. В. Фурман. - С .11-22 Змієвська, Л. В. Вплив самооцінки вчителя на ефективність педагогічного спілкування / Л. В. Змієвська. - С .23-30 Маргуліс, Є. Д. Кооперативно-динамічна концепція та проблема навчання колективної діяльності / Є. Д. Маргуліс. - С .31-39 Бутівщенко, Л. М. Система пізнавальних завдань як метод розвитку мислительних операцій у молодших школярів / Л. М. Бутівщенко. - С .49-57 Лушин, П. В. Операційна структура мовного узагальнення / П. В. Лушин. - С .73-81 Куценко, Г. В. Формування в учнів уявлень про себе у процесі навчання / Г. В. Куценко. - С .82-89 Пророк, Н. В. Стиль керівництва вчителя як фактор розвитку пізнавальної мотивації шестирічних школярів / Н. В. Пророк, О. І. Пенькова. - С .97-103 Зубалій, Н. П. Особливості оцінювання педагогом навчальної діяльності шестирічних дітей / Н. П. Зубалій. - С .104-110
РУБ 151 Рубрики: Процес навчання Молодші школярі--психологія Шестирічні школярі Дод.точки доступу: Міністерство освіти УРСР; Науково-дослідний інститут психології УРСР Примірників всього: 3 Ч.З.№2 (2), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (2), фб (1) |