Н 34 Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4. Ч. 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя ; Відп ред. Є. І. Коваленко, Гол. ред. В. П. Яковець. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2002. - 180 с. - 10.00 грн. Зміст: ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ Помиткін, Е. О. Психологічний зміст педагогічної майстерності / Е. О. Помиткін. - С .5 Танась, М. Психолого-педагогічні межі викорстання комп’ютерів у навчанні / М. Танась. - С .9 Зязюн, Л. І. Театральна педагогіка - шлях до педагогічної майстерності / Л. І. Зязюн. - С .14 Орлов, В. Ф. Професійне становлення і виховання пофесіоналізму педагога / В. Ф. Орлов. - С .21 Грищенко, О. А. Використання інноваційних технологій у процесі професійної діяльності викладача, майстра професійної школи / О. А. Грищенко. - С .26 Іванова, Т. В. Педагогічні технології комукативної взаємодії викладача ПТНЗ / Т. В. Іванова. - С .29 Палій, О. А. До проблеми інформаційно-довідкового та методичного аналізу мультимедійних навчальних матеріалів / О. А. Палій. - С .33 Кобзар, О. Б. Нові технології контролю у вищій школі / О. Б. Кобзар. - С .36 Євтушик, Лариса Петрівна. Особистісна компетентність як складова професіоналізму соціального педагога / Л. П. Євтушик. - С .39 Іванова, Д. Г. Розвиток творчої особистості вчителя в умовах вищої школи / Д. Г. Іванова. - С .43 Вакуленко, В. М. Професійна спрямованість і здібності - основні фактори саморуху до вершин майстерності / В. М. Вакуленко. - С .47 Резніченко, З. В. Дидактичні засади підготовки студентів до використання декоративно-ужиткового мистецтва на уроках праці / З. В. Резніченко. - С .52 Александрова, О. Ф. Реалізація активних методів навчання як засіб дидактичної адаптації студентів-першокурсників у вищому навчальному закладі / О. Ф. Александрова. - С .5 Авксентьєва, О. І. Актуальні проблеми формування сучасного професіоналізму викладачів французької мови / О. І. Авксентьєва. - С .58 Жукова, О. А. Сучасний учитель-майстер очима студентів / О. А. Жукова. - С .61 Киричок, І. І. Творчість - основа підготовки вчителя / І. І. Киричок, В. М. Солова. - С .64 Ляшко, О. В. Педагогічні здібності в структурі педагогічної майстерності / О. В. Ляшко. - С .67 Желіба, О. В. Навчання студентів методиці викладання історії за допомогою засобів умовно-графічної наочності / О. В. Желіба. - С .70 Сакун, Л. В. Роль педагога у процесі навчання іноземних мов / Л. В. Сакун. - С .73 Ростовський, О. Я. Сучасна практика викладання музики в школі: уроки першого всеукраїнського конкурсу "Учитель музики - 2001" / О. Я. Ростовський. - С .77 Отич, О. Інтеграція мистецтв у системі професійної підготовки педагога-хореографа / О. Отич. - С .80 Батюк, Н. О. Формування художньо-образного мислення як педагогічна проблема / Н. О. Батюк. - С .85 Смирнова, Т. А. Проблема професіоналізму кадрів вищої диригентсько-хорової освіти / Т. А. Смирнова. - С .89 Семергей, Н. В. Педагог-митець: мрія чи реальність? / Н. В. Семергей. - С .92 Грисюк, О. М. Основи формування музично-педагогічної компетентності вчителя початкових класів / О. М. Грисюк. - С .96 Васильєва, О. В. Підготовка студентів музично-педагогічних факультетів до просвітницької діяльності: історія та сучасність / О. В. Васильєва. - С .98 Ростовська, Ю. О. Традиції та новаторство у професійній підготовці майбутніх учителів музики та хореографії / Ю. О. Ростовська. - С .100 Кузьменко, В. Ю. Виховання у старших підлітків позитивного ставлення до здорового способу життя / В. Ю. Кузьменко. - С .102 Кахній, В. В. Сучасні проблеми правового виховання учнівської молоді у профтехучилищах України / В. В. Кахній. - С .105 Благінін, В. М. Готовність вчителів загальноосвітніх шкіл до формування правової свідомості учнів / В. М. Благінін, І. В. Половко. - С .108 Бельмаз, Я. М. Деякі принципи екологічної освіти у формуванні морального ставлення до природи у студентів педагогічних навчальних закладів США / Я. М. Бельмаз. - С .111 Барило, О. А. Вимоги до вчителя к контексті парадигми вільного виховання / О. А. Барило. - С .114 ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА Буянов, П. Г. Підготовка майбутніх вчителів трудового навчання до педагогічної практики (з досвіду вищих навчальних закладів Російської Федерації) / П. Г. Буянов. - С .117 Аніщенко, О. В. Педагогічна практика в закладах жіночої освіти: вітчизняний досвід / О. В. Аніщенко. - С .120 Білоусова, Н. В. З досвіду роботи ЗОШ І-ІІІ ступеня № 7 м. Ніжина з творчого самовиявлення учнів / Н. В. Білоусова. - С .123 Станіславська, К. І. Впровадження ігрових елементів у процес музично-теоретичної підготовки студентів як засіб оптимизації навчання у мистецькій вищій школі / К. І. Станіславська. - С .126 Лавриненко, О. А. Теоретичні основи розбудови змісту практичної професійно-педагогічної підготовки в педвузах України 1917-1922 рр. / О. А. Лавриненко. - С .130 САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ Солдатенко, М. М. Організаційно-методичні аспекти самостійної навчальної роботи студентів / М. М. Солдатенко. - С .135 Сидорчук, Н. Г. Про співвідношення між поняттями "самоосвіта" та самостійна робота / Н. Г. Сидорчук. - С .138 Кочерга, О. М. Сасмостійна робота студентів як засіб формування творчої особистості майтутнього вчителя / О. М. Кочерга. - С .146 Темерівська, Т. Г. Педагогічні проблеми організації самостійної роботи студентів / Т. Г. Темерівська. - С .149 Дзундза, А. І. Виховання потягу до самовдосконалення у майбутнього педагога / А. І. Дзундза, Н. М. Лосєва. - С .152 Зеленська, Л. Д. Погляди М. Ф. Сумцова на організацію самоосвіти особистості / Л. Д. Зеленська. - С .155 ПСИХОЛОГІЯ Шевченко, Н. Ф. Професійна свідомість як фактор професійного становлення майбутніх фахівців / Н. Ф. Шевченко. - С .158 Качан, Т. М. Роль тренінгових занять у розвитку комунікативних умінь майбутніх психологів / Т. М. Качан. - С .162 Аветісова, І. С. Врахування індивідуальних особливостей пам’яті в процесі навчання іноземної мови / І. С. Аветісова. - С .165 Кошова, І. В. Позиція шкільного психолога в системі педагогічних ситуацій / І. В. Кошова. - С .167 Шилова, Г. П. Вчитель і естетичний розвиок учнів: точка зору гуманістичної психології / Г. П. Шилова. - С .171 Селюнін, С. М. Нестандартні форми змагань з ігрових видів спорту у педагогічному вузі / С. М. Селюнін, П. І. Щербак, В. В. Боровик. - С .175
РУБ 15 Рубрики: Педагогічна майстерність Педагогічна практика Комютерні технології Вчитель--розвиток особистості Здібності--педагогічні Здоровий спосіб життя--виховання Самостійна робота--студенти Педагогічна творчість Адаптація студентів до ВНЗ Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна; Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Сумцов, М. Ф. \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 10 Ч.З.№2 (4), ав (1), аб (4), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (4), ав (1), аб (4), фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. Ч. 1 / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 1999. - 216 с. - Літ. в кінці статей. - 7.20 грн. Зміст: Яковець, В. П. Про основні напрями реалізації завдань цільової комплексної програми "Вчитель" / В. П. Яковець. - С .5-6 Ростовський, О. Я. Методологічний аналіз актуальних проблем формування музичного сприймання школярів Стаття друга / О. Я. Ростовський. - С .7-17 Коваленко, Є. І. Методологічні проблеми дослідження педагогіки творчості / Є. І. Коваленко. - С .18-22 Лащенко, В. Ф. Сучасний стан вивчення питання формування екологічної культури майбутніх вчителів / В. Ф. Лащенко. - С .23-26 Володченко, Ж. М. Культурно-просвітницька діяльність С. Петлюри / Ж. М. Володченко. - С .27-38 Таран, О. М. Русова С. про принцип виховуючого навчання / О. М. Таран. - С .39-42 Мішедченко, В. В. Дидактична модель процесу формування музично-педагогічної культури майбутнього вчителя / В. В. Мішедченко. - С .43-46 Хлєбік, С. Р. Теоретичні основи педагогічної соціалізації молодших школярів в процесі художньо-естетичної діяльності / С. Р. Хлєбік. - С .47-50 Коваль, О. В. Проблема розвитку музично-творчих здібностей дітей у працях Е. Батиш, М. Монтессорі, А. Арісменді / О. В. Коваль. - С .51-54 Мартиненко, Л. О. До витоків педагогічних поглядів О. Ф. Музиченка / Л. О. Мартиненко. - С .55-58 Бєлкіна, Н. І. Народні ігри та іграшки як один з елементів духовної культури українського народу / Н. І. Бєлкіна. - С .59-62 Коваленко, В. О. Проблеми демократизації виховання в філософсько-педагогічній концепції Дж. Дьюї / В. О. Коваленко. - С .63-69 Адамів, Г. С. Генеза уявлень про уміння вчитися в теорії та історії педагогіки / Г. С. Адамів. - С .70-72 Заніна, О. М. Педагогічна преса про історію зародження педагогіки співробітництва / О. М. Заніна, Н. М. Баленко. - С .73-75 Головіна, Н. О. Застосування графів до розв’язування прикладних задач стохастики / Н. О. Головіна. - С .76-79 Селюнин, С. М. Дослідження ефективності лижних ходів в залежності від способу виконання елементів сквозного кроку / С. М. Селюнин, Ф. С. Сипченко, В. В. Боровик. - С .80-83 Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Інформаційно-методичний центр педагогічної профілактики адиктивної поведінки учнів (актуальність, концептуальні основи, основні завдання, форми роботи) / Н. П. Пихтіна. - С .84-86 Астаф’єва, М. М. Соціальні проблеми Чернігівщини в контексті соціально-педагогічної роботи / М. М. Астаф’єва, А. І. Конончук. - С .87-91 Плющик, Є. В. Орхеїстичність українського фольклору та проблеми музичного виховання молодших школярів / Є. В. Плющик. - С .92-94 Коваленко, С. О. Навчальні завдання - як форма організації навчальної діяльності / С. О. Коваленко. - С .95-98 Євсєєва, Ольга Вадимівна. До проблеми наукової організації підготовки спеціалістів вищої школи / О. В. Євсєєва. - С .99-104 Останіна, Н. О. Становлення і розвиток підліткових клубів як засобу соціалізації учнівської молоді (перша чверть ХХ століття) / Н. О. Останіна. - С .105-110 Бовсунівська, Н. М. До питання вивчення краєзнавчого матеріалу на уроках музики в загальноосвітній школі (на прикладі Житомирської області) / Н. М. Бовсунівська. - С .111-113 Драчук, Л. І. Виховання учнів на традиціях українського народу у творчості І. С. Нечуя-Левицького / Л. І. Драчук. - С .114-117 Буянкіна, О. С. Вивчення "історії Русів" у школі / О. С. Буянкіна. - С .118-121 Солова, В. М. Вивчення проблеми готовності студентів педвузу до роботи в літніх оздоровчих таборах / В. М. Солова. - С .122-128 Ковальчук, О. М. Гра, маска, роль у житті людини та діяльності педагога / О. М. Ковальчук. - С .129-132 Новгородська, Ю. Г. Витоки дитячої творчості (з досвіду спровадження ідей В. О. Сухомлинського в дитячому садку № 12 м. Ніжина) / Ю. Г. Новгородська. - С .133-136 Любчук, О. К. Розвиток здатності до оволодіння самоконтролю - необхідна умоа для формування учбової діяльності у молодшого школяра / О. К. Любчук. - С .137-140 Бойправ, М. Д. Грот М. Я. про науковий аналіз психологічних механізмів сновидінь / М. Д. Бойправ. - С .141-144 Андрєєва, Я. Ф. Про психологічний смисл авторської пунктуації в художньому творі / Я. Ф. Андрєєва. - С .145-149 Литовченко, Н. Ф. Особливості інтерпретації смислової інформації в герменевтично орієнтованій практичній психології / Н. Ф. Литовченко. - С .150-156 Походенко, С. В. Гештальт підхід у тренінгу спостережливої сенситивності / С. В. Походенко. - С .157-169 Каржова, З. Д. Теоретичні основи соціально-правового захисту учнів початкової школи / З. Д. Каржова. - С .170-175 Тертична, Н. А. Теоретико-методологічні аспекти вивчення ініціативи особистості на початкових етапах навчання / Н. А. Тертична. - С .176-179 Блинов, Ю. І. Рівневе та видове розподілення рішень колористичних образотворчих задач відносно їх хроматичних змістовностей / Ю. І. Блинов. - С .180-185 Лисенко, Г. М. Соціально-психологічні аспекти екологічної кризи / Г. М. Лисенко. - С .186-190 Скрипаченко, Т. В. Взаємодія первісних факторів при формуванні іміджу / Т. В. Скрипаченко. - С .191-195 Борисюк, С. О. Методика визначення сформованості у студентів уміння систематично узагальнювати / С. О. Борисюк, О. П. Никоненко. - С .196-198 Шевченко, Н. Ф. Механізм впливу висловлювання психолога у його професійній діяльності / Н. Ф. Шевченко. - С .199-207 Хоменко, З. В. Психолого-педагогічна підготовка студентів музичних факультетів до практикуму роботи з хором / З. В. Хоменко. - С .208-210 Крицький, В. М. Розуміння музичного хору у виконавсько-інтерпретаційному процесі / В. М. Крицький. - С .211-214
РУБ 15 Рубрики: Вчитель--комплексна програма "Вчитель" Педагогіка творчості Екологічна культура--студенти Здібності музичні--розвиток Ігри народні Педагогіка співробітництва Стохастика--розв’язання задач Лижний спорт Адиктивна поведінка--діти--підлітки Підготовка спеціалістів--наукова організація Підліткові клуби уроки музики "Історія Русів"--вивчення у школі Літня педагогічна практика--готовність студентів Творчість дитяча Самоконтроль--учні Сновидіння Гештальт-психологія Початкова школа--навчання Екологічна криза Імідж Психолог--роль Чернігівщина--соціальна робота Кл.слова (ненормовані): педагогічна преса Дод.точки доступу: Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Петлюра, С. \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Батиш, Е.; Монтессорі, Марія (італійський педагог, лікар ; 1870-1952) \о ней\; Арісменді, А. \о нем\; Музиченко, О. Ф. \о нем\; Дьюї, Джон \о нем\; Нечуй-Левицький, І. С. \о нем\; Грот, Микола Якович (1852-1899) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 18 Ч.З.№2 (12), ав (2), аб (3), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (12), ав (2), аб (3), фб (1) |
> Шифр: ВДИ-1/2006/1 Журнал 2006р. N 1 Суриков, И. Е. Аристид "Справедливый" : политик вне группировок / И. Е. Суриков. - С.18-47 Кофанов, Л. Л. Сакральное право и эволюция так называемых "царских законов" в YIII-Yi вв. до н. э. / Л. Л. Кофанов. - С.48-71 Шевченко, Н. Ф. "Сарматские жрицы", или еще раз к вопросу о материнском роде у сарматов / Н. Ф. Шевченко. - С.141-172 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Шевченко, Н. Ф. "Сарматские жрицы", или еще раз к вопросу о материнском роде у сарматов [Текст] / Н. Ф. Шевченко> // Вестник Древней истории. - 2006. - N1. - С. 141-172 . - ISSN 0321-0391 Рубрики: Всесвітня історія--стародавній світ Кл.слова (ненормовані): кургани -- ПОХОВАННЯ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2006/4 Журнал 2006р. N 4 Вовчик-Блакитна, О. О. Індивідуальні особливості емоційного розвитку дитини: стратегії педагогічного супровіду / О.О. Вовчик-Блакитна. - С.1-3 Шевченко, Н. Ф. Практикум із психологічної допомоги соматичним хворим / Н.Ф. Шевченко. - С.17-29 Скорикова, Л. В. Методичні рекомендації до проведення курсу " Філософія і психологія для дітей у початкових класах"( Перший рік навчання) / Л.В. Скорикова. - С.44-46 Вільчинській, Ю. Ідея університету і чергові завдання державної політики в сфері вищої освіти / Ю. Вільчинській. - С.63-66 Тітов, І. Г. Творча уява молодшого школяра: суб’єктивний вимір / І.Г. Тітов. - С.72-76 Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
Шевченко, Н. Ф. Практикум із психологічної допомоги соматичним хворим [Текст] / Н.Ф. Шевченко> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2006. - N4. - С. 17-29 Рубрики: практична психологія психологія медична Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
> Шифр: ПП/2006/11 Журнал 2006р. N 11 Максименко, С. Д. Актуальні питання психологічного обгрунтування заходів пропаганди здорового способу життя серед підлітків та юнаків / С. Д. Максименко. - С.1-23 Бадалова, М. В. Ментальный опыт психологов: к постановке проблемы профессионального интеллекта / М. В. Бадалова. - С.18-24 Газолишин, В. А. Відчуття втрати часу в кризовій ситуації. Пісочна психотерапія / В. А. Газолишин. - С.24-26 Мацкевіч, Ю. Р. Особливості підготовки соціальних педагогів в умовах вищої школи до роботи з людьми похилого віку / Ю. Р. Мацкевіч. - С.26-30 Дідора, М. І. Розвиток впевненості у студентів / М. І. Дідора, В. В. Яцула. - С.30-35 Грединарова, Е. М. Психологические средства формирования творческого мышления / Е. М. Грединарова. - С.35-40 Розов, В. І. Психологічна діагностика адаптивних здібностей до стресу / В. І. Розов. - С.41-48 Шевченко, Н. Ф. Практикум з основ мовленевої компетентності психолога / Н. Ф. Шевченко, Ю. А. Паскевська. - С.48-72 Пеньковська, Н. М. Групова психокорекція у роботі з молодшими школярами (психологічний супровід особистісного становлення молодших школярів). Методичні рекомендації для студентів вищих навчальних педагогічних закладів за спеціальністю "Практична психологія" / Н. М. Пеньковська. - С.72-80 Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
Шевченко, Н. Ф. Практикум з основ мовленевої компетентності психолога [Текст] / Н. Ф. Шевченко, Ю. А. Паскевська> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2006. - N11. - С. 48-72 Рубрики: психолог-практик Кл.слова (ненормовані): мовлення психолога Дод.точки доступу: Паскевська, Ю. А. Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
> Шифр: ПП/2007/7 Журнал 2007р. N 7 Хомік, В. С. Агресія у різних юнацьких і дитячих когортах : дослідження в українській психології / В.С. Хомік. - С.1-6 Гурлєва, Т. С. Причини виникнення і перспективи попередження підліткової важковиховуваності / Т.С. Гурлєва. - С.6-10 Розов, В. І. Методики оцінки і самооцінки адаптивних індивідуально-психологічних властивостей особистості / В.І. Розов. - С.14-17 Шевченко, Н. Ф. Гіперфункція тривожності у підлітків : превентивна стратегія / Н.Ф. Шевченко, Є.М. Калюжна. - С.17-22 Заброцький, М. М. Технологія розвитку комунікативної компетентності вчителя / М.М. Заброцький. - С.31-34 Вітюк, О. В. Програма занять з корекції агресивності учнів 5-8 класів / О.В. Вітюк. - С.35-46 Філіппова, І. Ю. Літні школи з психології-нова проблемно-евристична форма додаткової освіти студентів / І.Ю. Філіппова. - С.59-62 Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (3) Вільні: Ч.З.№2 (3) Замовлені прим-ки для відділів: НМК ф-т ПСР |
Шевченко, Н. Ф. Гіперфункція тривожності у підлітків : превентивна стратегія [Текст] / Н.Ф. Шевченко, Є.М. Калюжна> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2007. - N7. - С. 17-22 Рубрики: тривожність Психологія підлітка Дод.точки доступу: Калюжна, Є.М. Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (3) Вільні: Ч.З.№2 (3) Замовлені прим-ки для відділів: НМК ф-т ПСР |
> Шифр: ПП/2010/6 Журнал 2010р. N 6 Музика, О. Л. Ціннісна регуляція і ціннісна підтримка розвитку творчих здібностей (теоретична модель і принципи побудови методики) / О. Л. Музика. - С.1-7. Лушин, П. В. Об экологичности психологического воздействия: экофасилитативная логика / П. В. Лушин. - С.7-9. Загуровська, І. С. Розвиток самооцінки здібностей у молодшому шкільному віці / І. С. Загуровська. - С.14-21. Климчук, В. О. До проблеми використання T-критерію Стьюдента у психології / В. О. Климчук. - С.21-28. Шебанова, С. Г. Особливості суб’єктивного благополуччя молоді / С. Г. Шебанова. - С.28-33. Висідалко, Н. Л. Чутливість перцептивних процесів студента при вирішенні задач та її показники / Н. Л. Висідалко. - С.33-40. Коробова, О. Г. Знакомство младших школьников с психологией посредством занятий оригами : программа занятий для школьников 7-11 лет / О. Г. Коробова. - С.40-48. Шевченко, Н. Ф. Практикум з розвитку професійної кар’єри майбутнього фахівця / Н. Ф. Шевченко, М. В. Сурякова. - С.49-62. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПП/2010/7 Журнал 2010р. N 7 Музика, О. Л. Ціннісна підтримка: теорія і практика сприяння особистісного зростання / О. Л. Музика. - С.1-6. Климчук, В. О. До проблеми використання критерію Манна-Уітні та критерію знаків у психології / В. О. Климчук. - С.6-11. Лукина, Л. Н. Практическая дельфинотерапия / Л. Н. Лукина. - С.11-24. Шевченко, Н. Ф. Практикум з розвитку професійної кар’єри майбутнього фахівця / Н. Ф. Шевченко, Н. В. Сурякова. - С.25-33. Лукомская, С. А. Интегративная роль фототерапии как средства психологической помощи / С. А. Лукомская. - С.34-38. Харитонова, Е. В. Опросник "профессиональная востребованность личности" (ПВЛ) / Е. В. Харитонова, Б. А. Ясько. - С.45-57. Дронова, О. С. Теоретико-прикладні засади профілактики та корекції агресивної поведінки неповнолітніх / О. С. Дронова. - С.57-60. Ткаченко, В. М. Дослідження соціально-педагогічних умов школи-інтернату з метою підвищення ефективності діяльності соціального педагога / В. М. Ткаченко. - С.61-64. Кокун, О. М. Теоретико-методологічні та практичні засади дистанційної психодіагностики в професійній сфері / О. М. Кокун. - С.65-68. Буркова, Л. В. Визначення класу соціономічних професій / Л. В. Буркова. - С.68-73. Тарнавська, Ю. С. "Синдром саванта" в контексті наукових досліджень та суспільних уявлень про людей з відхиленнями / Ю. С. Тарнавська. - С.74-77. Ничкало, Н. Г. Психологія для всіх і кожного / Н. Г. Ничкало, Т. В. Говорун. - С.78-80. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Ш 37 Шевченко, Н. Ф. Практикум з розвитку професійної кар’єри майбутнього фахівця [Текст] / Н. Ф. Шевченко, М. В. Сурякова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2010. - N 6. - С. 49-62. Рубрики: психологія кар’єри Психологічні вправи Дод.точки доступу: Сурякова, М. В. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Ш 37 Шевченко, Н. Ф. Практикум з розвитку професійної кар’єри майбутнього фахівця [Текст] / Н. Ф. Шевченко, Н. В. Сурякова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2010. - N 7. - С. 25-33. Рубрики: психологія кар’єри Психологічні вправи Кафедра загальної та практичної психології Дод.точки доступу: Сурякова, Н. В. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПП/2014/4 Журнал 2014р. N 4 Жорнова, О. І. Благополуччя студента: осягти чи ігнорувати? / О. І. Жорнова, О. І. Жорнова. - С.1-6. Сняданко, І. І. Дослідження рівня навчально-професійної самоефективності в студентів технічних університетів / І. І. Сняданко. - С.7-12. Дідик, Н. М. Результати емпіричного дослідження професійно значущих характеристик особистісної зрілості майбутніх психологів / Н. М. Дідик. - С.12-19. Мусина, В. П. Изучение структуры профессиональной активносты молодежи / В. П. Мусина. - С.19-27. Фера, С. В. Соціально-психологічні особливості економічної соціалізації дітей старшого дошкільного віку / С. В. Фера. - С.27-34. Щорс, В. Тренінгова програма: “Негативний вплив засобів масової інформації на сучасну молодь” / В. Щорс, О. В. Столяренко. - С.34-41. Левит, Л. З. Альтруизм и эгоизм: “антагонисты” или “братья” / Л. З. Левит. - С.46-55. Мазилов, В. А. Экопсихологическая парадигма как методологическое основание общей психологии / В. А. Мазилов. - С.55-62. Шевченко, Н. Ф. Практикум з розвитку духовного потенціалу молоді / Н. Ф. Шевченко, З. М. Шевчук. - С.62-71. Розанов, В. А. Психологические особенности лиц, совершивших суицидальную попытку на фоне наркотической зависимости / В. А. Розанов, Ж. В. Емяшева, А. А. Мидько. - С.71-76. Зущик, Ю. Генетика украинской “элиты” / Ю. Зущик. - С.76-78. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ш 37 Шевченко, Н. Ф. Практикум з розвитку духовного потенціалу молоді [Текст] / Н. Ф. Шевченко, З. М. Шевчук> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 4. - С. 62-71. Рубрики: Психологія студента--розвиток духовного потенціалу Кл.слова (ненормовані): психологія вищої школи -- виховання студентів -- духовний потенціал -- духовний розвиток студентів -- психологічні практикуми -- обговорення книг -- обговорення кінофільмів -- обговорення театральних вистав -- обговорення художніх виставок -- емпіричний підхід -- психологія і література -- психологія і мистецтво -- сенс життя Дод.точки доступу: Шевчук, З. М. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |