Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1712
Назва: СТАНОВЛЕННЯ МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДУМКИ УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНИХ ЗМІН КІНЦЯ ХІХ ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ
Автори: Дьяконенко, Ольга Олександрівна
Ключові слова: музична освіта
виконавство
музично-педагогічна думка
професіоналізація
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): У магістерський роботі висвітлюється процес генезису та еволюції музичної освіти України кінця ХІХ початку ХХ століття. У дослідженні висвітлюється історична культурна панорама, розглядаються витоки та педагогічні передумови розвитку музичної освіти. Відтворюється творча діяльність та музично-педагогічні ідеї провідних вітчизняних митців відповідного періоду. Визначаються та описуються основні напрямки та вектори освітньої діяльності європейських музичних діячів які мали вплив на педагогічну думку української музичної когорти. Аналізується спорідненість музично-педагогічних думок та ідей українських та європейських провідних педагогів. На основі вивчення великої кількості історико-культурних джерел у роботі обґрунтована думка про те, що відповідний період був одним з вагомих в Україні за своєю рушійною силою щодо культурних і мистецьких здобутків загальнонаціонального значення.
Опис: Науковий керівник – Ляшенко Тетяна Валеріївна, кандидат мистецтвознавства, доцент Рецензенти: Рожок В.І. – доктор мистецтвознавства, професор; Дорохіна Л.О. – кандидат мистецтвознавства, доцент
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1712
Розташовується у зібраннях:014 Середня освіта (Музичне мистецтво) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дьяконенко.docxСТАНОВЛЕННЯ МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДУМКИ УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНИХ ЗМІН КІНЦЯ ХІХ ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ150,37 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.