Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1719
Title: РОЗВИТОК ТВОРЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ДЖАЗОВОГО МИСТЕЦТВА
Authors: Гришко, Валерія Олексіївна
Keywords: творча компетентність
джазове мистецтво
творчі здібності
молодші школярі
Issue Date: 2019
Abstract: Магістерське дослідження присвячено актуальній проблемі розвитку творчої компетентності учнів молодшого шкільного віку засобами джазового мистецтва. Мета дослідження полягає у вивченні та узагальненні теоретичних аспектів проблеми розвитку творчої компетентності молодших школярів засобами джазового мистецтва. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що здійснено науковий аналіз проблеми розвитку творчої компетентності молодших школярів засобами джазового мистецтва; уточнено сутність понять «творча компетентність», «творча компетентність молодшого школяра»; виявлено та обґрунтовано педагогічні умови розвитку творчої компетентності молодших школярів засобами джазового мистецтва; узагальнено комплекс методів розвитку творчої компетентності учнів молодшого шкільного віку. Розроблені теоретичні та методичні матеріали дослідження можуть бути використані в педагогічній практиці, при написанні науково-методичних статей і розробок.
Description: Науковий керівник: Павленко Олексій Миколайович, кандидат педагогічних наук, доцент Рецензенти: Дорохін В. Г. – кандидат мистецтвознавства, заслужений артист України, директор КВНЗ «Ніжинський коледж культури і мистецтв імені Марії Заньковецької» Чернігівської обласної ради Ляшенко Т. В. – кандидат мистецтвознавства, доцент кафедри інструментально-виконавської підготовки НДУ імені Миколи Гоголя
URI: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1719
Appears in Collections:014 Середня освіта (Музичне мистецтво) Магістерські роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ГРИШКО.docxРОЗВИТОК ТВОРЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ДЖАЗОВОГО МИСТЕЦТВА4,54 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.