Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2484
Title: МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ТЕКСТОВИХ ЗАДАЧ В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ АЛГЕБРИ
Authors: Скляр, Оксани Василівни
Keywords: методика
текстові задачі
алгебра, математика
школа
шкільний курс
Issue Date: 2020
Abstract: У кваліфікаційній роботі проаналізовано теоретичні засади терміну «задача» та «текстова задача». Уточнено, що «текстова задача» обіймає основне місце у навчальних програмах шкільного курсу математики, зокрема алгебри. Наведено різні підходи до класифікацій текстових задач. Визначено, що текстові задачі поділяються на: задачі «на рух»; задачі «на роботу»; задачі «на суміші та сплави»; задачі «з цілочисленними значеннями»; задачі «на відсотки». Здійснено аналіз зарубіжного досвіду, щодо методичних підходів розв’язування текстових задач в шкільному курсі алгебри. Встановлено, що в Республіці Польща виділяється суттєво більше годин, які відведені на математичну підготовку. З’ясовано, що досвід навчання розв’язанню текстових завдань у зарубіжних країнах різниться від Українського. Досліджено практику реалізації методики розв’язування текстових задач в шкільному курсі алгебри. Сформульовано рекомендації, щодо навчання учнів розв’язувати текстові задачі в шкільному курсі алгебри.
URI: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2484
Appears in Collections:014 (Математика) Магістерські роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Скляр.pdf1,15 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.