Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2683
Title: МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ПІДГОТОВКИ ЛАБОРАТОРНИХ ЗАНЯТЬ З ДИСЦИПЛІНИ «ОСНОВИ ПРИРОДОЗНАВСТВА З МЕТОДИКОЮ ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ З ПРИРОДОЮ»
Authors: Бобро, Л. В.
Keywords: Методичні рекомендації
ознайомлення дошкільників з природою
Issue Date: 2022
Citation: Методичні рекомендації до підготовки лабораторних занять з дисципліни «Основи природознавства з методикою ознайомлення дошкільників з природою» / уклад. Л. В. Бобро. Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2021. 32 с.
Series/Report no.: М;54
Abstract: Методичний посібник є частиною методичного забезпечення навчальної дисципліни «Основи природознавства з методикою ознайомлення дошкільників з природою». У ньому представлено методичні рекомендації до лабораторних занять з навчальної дисципліни для студентів спеціальності 012 «Дошкільна освіта». У даному збірнику подані плани лабораторних занять, основні поняття до тем, рекомендована література та практичні завдання, передбачені дисципліною. Запропоновано алгоритм підготовки до лабораторних занять, виконання запропонованих завдань у межах теми. Доцільний для студентів спеціальності 012 «Дошкільна освіта» ОКР «бакалавр».
Description: Удосконалення педагогічного процесу у закладах дошкільної освіти відповідно до нового державного стандарту дошкільної освіти, використання могутнього потенціалу природи у гуманізації педагогічного процесу, актуальність проблеми щодо вирішення завдань екологічного виховання дітей дошкільного віку потребують посилення теоретичної та практичної підготовки майбутніх спеціалістів у сфері дошкільної освіти загалом, з методики ознайомлення дошкільників з природою, зокрема. Освітній компонент «Основи природознавства з методикою ознайомлення дітей з природою» є однією із основних навчальних дисциплін циклу професійної підготовки бакалавра за спеціальністю 012 «Дошкільна освіта». Основи природознавства з методикою ознайомлення дітей з природою – це наука про виховання та всебічний розвиток дитини дошкільного віку засобами природи. Важко переоцінити значення природи, як засобу, в освітньому процесі та виховному впливові на дитину. Саме природа виступає найпершим матеріалом, середовище, яке слугує основою для формування багатогранної особистості дошкільника. Надзвичайно важливим є те, щоб маленька людина, з перших років життя, відчувала єдність з природою, навчилася доцільно та економно черпати з неї користь для власного здоров’я – фізичного, духовного, психічного. Необхідність педагогічної практики у спеціально розробленій теорії і методичному обґрунтуванні найефективніших шляхів використання природи у освітньому і вихованому процесі призвели до виокремлення методики ознайомлення дошкільників з природою в окрему галузь педагогічних знань.
URI: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2683
Appears in Collections:ФАКУЛЬТЕТ ПЕДАГОГІКИ, ПСИХОЛОГІЇ, СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ТА МИСТЕЦТВ



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.