Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3359
Title: ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ШКІЛЬНОГО БУЛІНГУ
Authors: Руденко, Тетяна Миколаївна
Keywords: школа
булінг
шкільний булінг
Issue Date: 2023
Abstract: Булінг, який визначається як агресивна поведінка, спрямована проти конкретної особи або групи осіб з метою зневажання, контролю, і фізичного чи психологічного самоствердження, є поширеним явищем у різних суспільствах загалом, так і в українському зокрема. У сучасному контексті булінг залишається присутнім у сфері освіти, він поширений в навчальних закладах і призводить до негативних наслідків. Різноманітні жорстокі дії учнів можуть призвести до приниження гідності однієї особи і приносять задоволення іншій. На сьогодні шкільний булінг є однією з актуальних соціальних проблем, яка здобула широкий розголос в суспільстві. Це явище впливає на життя тисяч дітей та підлітків, несучи серйозні психологічні та соціальні наслідки. Психологічні аспекти шкільного булінгу стали об'єктом дослідження для вчених і практиків, оскільки вони відіграють ключову роль у розумінні та розв'язанні цього проблемного явища. У цьому контексті, дослідження психологічних особливостей шкільного булінгу стає надзвичайно важливим завданням. Воно спрямоване на розкриття внутрішніх механізмів, які лежать в основі цього виду агресії та допомагає розуміти, чому деякі діти стають агресорами.
URI: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3359
Appears in Collections:053 (Психологія) Магістерські роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Руденко Т.М.pdf1,08 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.