Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3705
Title: | ОРГАНІЗАЦІЯ НЕФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ МОЛОДІ: НА ПРИКЛАДІ ПРОГРАМИ «ДОЗРІЛІ» |
Authors: | Гомоляко, Роман |
Keywords: | самореалізація неформальна освіта особистість навчальна програма |
Issue Date: | 2024 |
Abstract: | У статті висвітлюються питання пов’язані з самореалізацією особистості допомогою інструментів неформальної освіти. Проаналізовано формальну, інформальну та неформальну освіту в контексті забезпечення самореалізації особистості, їх сильні та слабкі сторони. Підкреслено важливість впровадження неформальної освіти як провідної форми забезпечення самореалізації особистості на законодавчому рівні (Закони України, Стратегії тощо) та як результат низки опитувань (Громадської організації «Інститут молоді», цифрової платформи U-Report Дитячого фонду ООН UNICEF тощо). Проаналізовано менторську програму «ДОЗРІЛІ» як ефективний інструмент неформальної освіти для забезпечення самореалізації особистості, зокрема громадських активістів та молодіжних працівників у 10- ти областях України за попередньо визначеною програмою. Описано, як навчальна програма була адаптована для проведення в закладах освіти міста Ніжина, а також пріоритетні теми навчання для учнівської молоді різних категорій – цінності та їх інтеграції в повсякденне життя, визначення власних ресурсів та їх баланс у житті, постановка власних цілей. Визначено предмет мотивації участі молодих людей у даній навчальній програмі - цікавість до здобуття знань нового формату, власне особистісне зростання і здобуття нових знань, пошук можливостей особистісного зростання та саморозвитку, потреба особистісної та професійної самореалізації. |
URI: | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3705 |
Appears in Collections: | ФАКУЛЬТЕТ ПЕДАГОГІКИ, ПСИХОЛОГІЇ, СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ТА МИСТЕЦТВ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ГОМОЛЯКО СТАТТЯ.pdf | 256,27 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.