Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3773
Title: РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ НА УРОКАХ ВИВЧЕННЯ ПОВСЯКДЕННОГО ЖИТТЯ УКРАЇНЦІВ В УМОВАХ НІМЕЦЬКОЇ ОКУПАЦІЇ 1941-1944 РР.
Authors: Чаплай, Сергій Олександрович
Keywords: критичне мислення
історія повсякденності
Друга світова війна 1939-1945 рр.
німецький окупаційний режим 1941-1944 рр.
методологія дослідження
компетенції
педагогічний досвід
свідчення очевидців
Issue Date: 2023
Abstract: Магістерська робота присвячена аналізу впливу освітніх методів та підходів, використовуваних учителями під час вивчення історії періоду німецької окупації в Україні під час Другої світової війни, на розвиток критичного мислення учнів. У роботі досліджуються педагогічні методи й підходи до викладання навчального матеріалу, спрямовані на формування критичного мислення учнів. Особлива увага приділяється аналізу та порівнянню шкільних підручників з історії України для 10 класу, а саме параграфів, присвячених повсякденному життю населення в умовах німецької окупації 1941-1944 рр., з метою визначення того, які методологічні прийоми застосовують автори шкільних підручників, що сприяють формуванню критичного підходу до вивчення історії. Дослідження базується на ретельному аналізі навчальних програм, методичних матеріалів, а також спостереженнях й опитуваннях учителів та учнів. Адже аналізуючи навчальні програми, методичні матеріали та практичний досвід вчителів, робота спрямована на виявлення ефективних методів, що сприяють розвитку критичного мислення. Результати роботи можуть стати цінним внеском у педагогічній сфері та слугувати джерелом вдосконалення навчальних програм з історії, спрямованих на розвиток критичного мислення учнів в умовах вивчення складних історичних періодів.
URI: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3773
Appears in Collections:014.03 Магістерські роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Чаплай С. пдф.pdf1,38 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.