Please use this identifier to cite or link to this item:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4020
Title: | ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМ СЕПАРАТИЗМУ НА УРОКАХ ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ 10-11 КЛАСІВ |
Authors: | Компанець, Андрій Сергійович |
Keywords: | сепаратизм освітній процес Всесвітня історія учні міжнародні відносини |
Issue Date: | 2024 |
Citation: | Науковий керівник Давиденко Юрій Миколайович к.і.н., доцент кафедри всесвітньої історії та міжнародних відносин |
Abstract: | Досліджуючи проблеми сепаратизму на уроках всесвітньої історії 10-11 класів наукову роботу було розділено хронологічно на три розділи. Які в свою чергу поділяються на три підрозділи. Дана тема досліджень є актуальною, тому, що сепаратизм є негативним явищем, яке впливає на цілісність країн, що сотні років тому, що в наш час. У першому розділі подано інформацію, про історичні перспекти та зародження сепаратизму в міжнародних відносинах. Яким чином, та де це явище зародилось. Як воно повпливало на людство від часів античності та до сьогодення. Та характерні риси прояву сепаратизму у різних історичних періодах. У другому розділі подано інформацію, про безпосередній вплив сепаратизму на сучасні країни світу. Зі створенням міжнародних організації, таких, як ООН, ЄС і т.д. Дане явище не припинило існувати, різноманітні регіони по тим чи іншим причинам почали відділятись від свого центру, що в свою чергу негативно повпливало на їх зовнішню та внутрішню політику. Третій розділ присвячений освітній діяльності та її впливу на розгляд сепаратизму на уроках Всесвітньої історії в 10-11 класах. Надано рекомендації, щодо проведення уроків із цієї теми та яким чином, краще подати інформацію про це явище. |
URI: | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4020 |
Appears in Collections: | 014.03 Магістерські роботи |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Компанець Андрій Сергійович СОІ.pdf | 782,32 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.