Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/45
Назва: Педагогічні умови оптимізації процесу мовленнєвого самовираження дошкільників різної статі
Інші назви: 13.00.08 – дошкільна педагогіка ДИСЕРТАЦІЯ На здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук Науковий керівник Кононко Олена Леонтіївна, доктор психологічних наук, професор
Автори: Аніщук, А. М.
Ключові слова: мовленнєвого самовираження дошкільників різної статі
Дата публікації: 2009
Видавець: Видавництво НДУ ім.М. В. Гоголя
Короткий огляд (реферат): Розкрито теоретико - методичні підходи до розв язання проблеми мовленнєвого самовитраження дошкільників. Висвітлена методика і процедура дослідження мовленнєвої діяльності дошкільників, визначено типи мовленнєвого самовираження дошкільників різної статі. Подано аналіз статевих особливостей мовленнєвого самовираження дошкільників. Розкрито вплив умов різних інститутів виховання на характер мовленнєвого самовираження дошкільників .Розроблено систему роботи щодо оптимізації мовленнєвого самовираження дошкільників, перевірено її ефективність
Опис: Представлено модель оптимізації мовленнєвого самовираження дошкільників різної статі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/45
Розташовується у зібраннях:Дисертаційні дослідження

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
дисертация Анищук.docx67,86 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.