Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1003
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБугаєць, Н. О.-
dc.date.accessioned2019-07-02T10:07:28Z-
dc.date.available2019-07-02T10:07:28Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.udc378.016:004.94-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1003-
dc.description.abstractСтаття присвячена питанням міжпредметної інтеграції математики та інформатики у вищій освіті. Інформатика розглядається як фундаментальна наукова дисципліна і комплексний науковий напрям, що має інтердисциплінарний характер. У статті наведені основні принципи визначення змісту навчання для інформатичних дисциплін в умовах швидких змін. Звертається увага на посилення фундаментальної складової навчання інформатики у вищому навчальному закладі за рахунок вивчення її теоретичних основ і математики. В статті аналізуються і узагальнюються поняття математичної інформатики та комп’ютерної математики як окремих дисциплін, що виникають у процесі міжпредметної інтеграції математики та інформатики. Математична інформатика – це фундаментальна природничо-наукова частина інформатики, де вивчаються математичні об’єкти і поняття, що відносяться до основ інформатики. В процесі навчання математичної інформатики необхідно розглянути: які досягнення математики вплинули на розвиток інформатики, і які задачі інформатики дали поштовх до появи ідей та методів досліджень у математиці, яким чином вплив цих наук продовжується дотепер. Комп’ютерна математика розглядається як сукупність теоретичних, алгоритмічних, апаратних, програмних засобів, призначених для розв’язування математичних задач з високою мірою візуалізації всіх етапів обчислень. У статті описані важливі методичні та професійні можливості використання комп’ютерних математичних пакетів, виокремлюються основні напрями впливу використан- ня інформаційно-комунікаційних технологій математичного призначення на навчальний процес.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectміжпредметна інтеграціяuk_UA
dc.subjectматематична інформатикаuk_UA
dc.subjectфундаменталізація навчанняuk_UA
dc.titleПРОБЛЕМА МІЖПРЕДМЕТНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ МАТЕМАТИКИ ТА ІНФОРМАТИКИ У ВИЩІЙ ОСВІТІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdf186,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.