Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1011
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коропатник, М. М. | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-02T10:25:49Z | - |
dc.date.available | 2019-07-02T10:25:49Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.udc | 373.5.016 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1011 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються проблеми формування медійної та інформаційної грамотності в контексті десяти компетентностей, якими має володіти су- часний учень. Така постановка питання зумовлена якісними змінами в інфор- маційно-комунікаційному середовищі, що сталися останніми десятиліттями, коли медіа стали потужно й суперечливо впливати на освіту молодого покоління, часто перетворюючись на провідний чинник його соціалізації, стихій- ного соціального навчання. Окрім того, на теренах України активізувалася зовнішня інформаційна агресія та руйнівна зарубіжна пропаганда. Тому необхідно змінити ставлення до змісту та функцій освіти, враховуючи особливості інформаційного суспільства, інакше кажучи, змінити аудиторію медіа за допомогою медіаосвіти, кінцевим результатом якої стане медіагра- мотність. Адже, незалежно від політичного ладу тієї чи іншої держави, як спра- ведливо зазначає професор Олександр Федоров, людина, не підготовлена до сприйняття інформації в різних її видах, не може повноцінно її зрозуміти й аналізувати, не в силах протистояти маніпулятивним впливам медіа, не здат- на до самостійного вираження своїх думок і почуттів з приводу прочитаного, почутого, побаченого. Автор також акцентує увагу на необхідності інтеграції медійної та інформа- ційної освіти, досліджує вплив на суспільство таких факторів, як "гібридна війна" та інформаційно-пропагандистський тиск. Приводяться аргументи на користь того, що інформаційне суспільство трансформує життя цілих спіль- нот, впливає на якість життя, перспективи соціальних змін та економічного розвитку, сприяє перебудові самого контенту відносин між людьми. А це вима- гає від них нових навичок, нових знань і нового мислення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | інформація, комунікація | uk_UA |
dc.subject | інформаційне суспільство | uk_UA |
dc.subject | інформаційна культура | uk_UA |
dc.subject | медійна та інформаційна грамотність | uk_UA |
dc.title | МЕДІЙНА ТА ІНФОРМАЦІЙНА ГРАМОТНІСТЬ – ОДНА ІЗ ВАЖЛИВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ, ЯКІ МАЄ ФОРМУВАТИ НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: ВИКЛИКИ ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 3 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
14.pdf | 234,95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.