Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1011
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоропатник, М. М.-
dc.date.accessioned2019-07-02T10:25:49Z-
dc.date.available2019-07-02T10:25:49Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.udc373.5.016-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1011-
dc.description.abstractУ статті розглядаються проблеми формування медійної та інформаційної грамотності в контексті десяти компетентностей, якими має володіти су- часний учень. Така постановка питання зумовлена якісними змінами в інфор- маційно-комунікаційному середовищі, що сталися останніми десятиліттями, коли медіа стали потужно й суперечливо впливати на освіту молодого покоління, часто перетворюючись на провідний чинник його соціалізації, стихій- ного соціального навчання. Окрім того, на теренах України активізувалася зовнішня інформаційна агресія та руйнівна зарубіжна пропаганда. Тому необхідно змінити ставлення до змісту та функцій освіти, враховуючи особливості інформаційного суспільства, інакше кажучи, змінити аудиторію медіа за допомогою медіаосвіти, кінцевим результатом якої стане медіагра- мотність. Адже, незалежно від політичного ладу тієї чи іншої держави, як спра- ведливо зазначає професор Олександр Федоров, людина, не підготовлена до сприйняття інформації в різних її видах, не може повноцінно її зрозуміти й аналізувати, не в силах протистояти маніпулятивним впливам медіа, не здат- на до самостійного вираження своїх думок і почуттів з приводу прочитаного, почутого, побаченого. Автор також акцентує увагу на необхідності інтеграції медійної та інформа- ційної освіти, досліджує вплив на суспільство таких факторів, як "гібридна війна" та інформаційно-пропагандистський тиск. Приводяться аргументи на користь того, що інформаційне суспільство трансформує життя цілих спіль- нот, впливає на якість життя, перспективи соціальних змін та економічного розвитку, сприяє перебудові самого контенту відносин між людьми. А це вима- гає від них нових навичок, нових знань і нового мислення.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectінформація, комунікаціяuk_UA
dc.subjectінформаційне суспільствоuk_UA
dc.subjectінформаційна культураuk_UA
dc.subjectмедійна та інформаційна грамотністьuk_UA
dc.titleМЕДІЙНА ТА ІНФОРМАЦІЙНА ГРАМОТНІСТЬ – ОДНА ІЗ ВАЖЛИВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ, ЯКІ МАЄ ФОРМУВАТИ НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: ВИКЛИКИ ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВАuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14.pdf234,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.