Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1012
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНовгородська, Ю. Г.-
dc.date.accessioned2019-07-02T10:27:55Z-
dc.date.available2019-07-02T10:27:55Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.udc373.5.091-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1012-
dc.description.abstractУ статті доведено, що сучасне інформаційне середовище є чинником, який вимагає формування нового типу культури – інформаційної. Інформаційні технології, ставши стрижнем сучасної цивілізації, не просто змінюють якість і зміст життя сучасної людини, вони детермінують формування інформаційної культури. Авторами розглянуто поняття "інформаційна культура" керівника. Здійснено огляд наукових джерел з цієї сфери. Репрезентовано розв’язання наукового завдання генезису розвитку інформаційної культури як феномену інформаційного менеджменту. Обґрунтовано розвиток інформаційної культури керівника фактором розвитку інформаційного суспільства. Підкреслено важли- вість розвитку в керівника уміння працювати з інформаційним матеріалом при прийнятті управлінського рішення, мотивації його до постійної самоосвіти та застосування отриманих знань на практиці.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectінформаційна культураuk_UA
dc.subjectінформація, інформаційне суспільствоuk_UA
dc.subjectінформатизаціяuk_UA
dc.titleФЕНОМЕН ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ В УПРАВЛІНСЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ КЕРІВНИКАuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15.pdf209,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.