Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1015
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ревенчук, В. В. | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-02T10:50:02Z | - |
dc.date.available | 2019-07-02T10:50:02Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.udc | 78:373.67 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1015 | - |
dc.description.abstract | У статті аналізується проблема комплексного підходу до організації музичного навчання у виші. Розкривається специфіка навчання майбутнього вчителя музики в інструментальному класі. Обґрунтовується необхідність теоретичної підготовки студента для успішної навчально-виконавської діяльності та формування творчої, активно мислячої особистості майбутнього вчителя. Акцентується важливість формування у студента музично-аналітичних умінь як складової його фахової компетентності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | виконавська діяльність | uk_UA |
dc.subject | музично-аналітичні уміння | uk_UA |
dc.subject | художньо-стильові та жанрові особливості музичного твору | uk_UA |
dc.title | ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ У СТУДЕНТІВ МУЗИЧНО-АНАЛІТИЧНИХ УМІНЬ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 3 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
18.pdf | 201,89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.