Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1015
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРевенчук, В. В.-
dc.date.accessioned2019-07-02T10:50:02Z-
dc.date.available2019-07-02T10:50:02Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.udc78:373.67-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1015-
dc.description.abstractУ статті аналізується проблема комплексного підходу до організації музичного навчання у виші. Розкривається специфіка навчання майбутнього вчителя музики в інструментальному класі. Обґрунтовується необхідність теоретичної підготовки студента для успішної навчально-виконавської діяльності та формування творчої, активно мислячої особистості майбутнього вчителя. Акцентується важливість формування у студента музично-аналітичних умінь як складової його фахової компетентності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectвиконавська діяльністьuk_UA
dc.subjectмузично-аналітичні умінняuk_UA
dc.subjectхудожньо-стильові та жанрові особливості музичного творуuk_UA
dc.titleДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ У СТУДЕНТІВ МУЗИЧНО-АНАЛІТИЧНИХ УМІНЬuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
18.pdf201,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.