Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1021
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДікун, І. А.-
dc.date.accessioned2019-07-02T11:03:42Z-
dc.date.available2019-07-02T11:03:42Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.udc78.07:371.132:331.446.4-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1021-
dc.description.abstractУ статті розкрито особливості діагностики сформованості досвіду творчої діяльності майбутніх учителів музики педагогічних коледжів та інститутів мистецтв. Відповідно до визначених компонентів структури досвіду творчої діяльності майбутніх педагогів-музикантів встановлено основні критерії його сформованості: міра умотивованості творчої професійної спрямованості майбутнього учителя музики; ступінь опанування теоретичними компетенція- ми у галузі музично-педагогічних знань; якість володіння конструктивно- перетворювальними уміннями музично-педагогічної діяльності та навичками самостійно-пізнавальної активності у вирішенні професійних завдань; здат- ність до стійкої орієнтації на самовдосконалення та професійне зростання, а також визначені показники їх вимірювання. Указано основні рівні, які відобра- жають динаміку змін та характер музично-педагогічної діяльності: високий, середній та низький. Також висвітлено особливості використання діагностич- них методик з виявлення рівня сформованості досвіду творчої діяльності майбутніх фахівців.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectдосвід творчої діяльностіuk_UA
dc.subjectкритерії, показникиuk_UA
dc.titleМЕТОДИКА ДІАГНОСТУВАННЯ СФОРМОВАНОСТІ ДОСВІДУ ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
24.pdf175,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.