Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1025
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Луців, С. І. | - |
dc.contributor.author | Філь, Г. О. | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-02T11:13:05Z | - |
dc.date.available | 2019-07-02T11:13:05Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.udc | 81:364.026 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1025 | - |
dc.description.abstract | У статті з’ясовано, що соціокультурна компетенція – це сукупність знань, умінь, навичок і здібностей особистості; доведено, що цілі і завдання соціокуль- турного виховання досягаються насамперед на уроках української мови та літературного читання; виділено такі методи формування соціокультурних цінностей молодших школярів: вербальні (бесіди); ігрові (ігри-драматизації, сюжетно-рольові ігри); чуттєво-емоційні (народна музика); наочні (демонстрація кінофільмів); практичні (творчі завдання, екскурсії); стимулювання (зацікавлення і заохочення). | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | знання | uk_UA |
dc.subject | уміння | uk_UA |
dc.subject | навички | uk_UA |
dc.subject | методи | uk_UA |
dc.title | ПЕДАГОГІЧНІ МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНИХ ЦІННОСТЕЙ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 3 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
28.pdf | 168,94 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.