Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1025
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛуців, С. І.-
dc.contributor.authorФіль, Г. О.-
dc.date.accessioned2019-07-02T11:13:05Z-
dc.date.available2019-07-02T11:13:05Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.udc81:364.026-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1025-
dc.description.abstractУ статті з’ясовано, що соціокультурна компетенція – це сукупність знань, умінь, навичок і здібностей особистості; доведено, що цілі і завдання соціокуль- турного виховання досягаються насамперед на уроках української мови та літературного читання; виділено такі методи формування соціокультурних цінностей молодших школярів: вербальні (бесіди); ігрові (ігри-драматизації, сюжетно-рольові ігри); чуттєво-емоційні (народна музика); наочні (демонстрація кінофільмів); практичні (творчі завдання, екскурсії); стимулювання (зацікавлення і заохочення).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectзнанняuk_UA
dc.subjectумінняuk_UA
dc.subjectнавичкиuk_UA
dc.subjectметодиuk_UA
dc.titleПЕДАГОГІЧНІ МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНИХ ЦІННОСТЕЙ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
28.pdf168,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.