Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1035
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВіннікова, Л. Ф.-
dc.date.accessioned2019-07-02T11:39:44Z-
dc.date.available2019-07-02T11:39:44Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.udc378:61(410)"190"-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1035-
dc.description.abstractМедична реформа 1946 р. та стрімкий прогрес медичної науки із запрова- дженням новітніх технологій (стовбурові клітини, штучне запліднення, трансплантація органів) обумовили необхідність зміни системи відносин лікаря та пацієнта, а також сприяли виникненню багатьох етичних питань у межах взаємодії лікаря та пацієнта. В статті проаналізовані основні події гуманізації медичної освіти в медичних школах Великої Британії у ХХ сторіччі, пов’язані із впровадженням стандартів соціальної медицини, змінами системи вищої освіти Великої Британії та науковими відкриттями. Автором наведені основні напрямки гуманізації, описано головні недоліки та проблеми гуманізації. Стаття містить погляди різних учених на доцільність та ефективність гуманізації медичної освіти.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectгуманізаціяuk_UA
dc.subjectмедична освітаuk_UA
dc.subjectмедичні школи Великої Британіїuk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ГУМАНІЗАЦІЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ В МЕДИЧНИХ ШКОЛАХ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ В XX СТОРІЧЧІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
38.pdf172,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.