Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1055
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБобро, Л. В.-
dc.date.accessioned2019-07-03T08:31:37Z-
dc.date.available2019-07-03T08:31:37Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.udc373.2:616.89-008.441-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1055-
dc.description.abstractУ статті автором піднімається важливе питання педагогічної теорії і практики – уміння долати страхи в дітей 5–7 років. Визначено сутність по-няття "уміння дошкільника долати страх". Проаналізовано результати констатувального етапу експерименту. Представлено результати викори-станих методів дослідження: бесід, спостереження, проективної методики. Надано кількісну та якісну характеристику отриманих даних.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectстрахuk_UA
dc.subjectуміння дошкільника долати страхuk_UA
dc.subjectрівень сформованості уміння долати страхuk_UA
dc.titleХАРАКТЕРИСТИКА РІВНІВ СФОРМОВАНОСТІ В ДІТЕЙ 5–7 РОКІВ УМІННЯ ДОЛАТИ СТРАХuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf482,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.