Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1055
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бобро, Л. В. | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-03T08:31:37Z | - |
dc.date.available | 2019-07-03T08:31:37Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.udc | 373.2:616.89-008.441 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1055 | - |
dc.description.abstract | У статті автором піднімається важливе питання педагогічної теорії і практики – уміння долати страхи в дітей 5–7 років. Визначено сутність по-няття "уміння дошкільника долати страх". Проаналізовано результати констатувального етапу експерименту. Представлено результати викори-станих методів дослідження: бесід, спостереження, проективної методики. Надано кількісну та якісну характеристику отриманих даних. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | страх | uk_UA |
dc.subject | уміння дошкільника долати страх | uk_UA |
dc.subject | рівень сформованості уміння долати страх | uk_UA |
dc.title | ХАРАКТЕРИСТИКА РІВНІВ СФОРМОВАНОСТІ В ДІТЕЙ 5–7 РОКІВ УМІННЯ ДОЛАТИ СТРАХ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
12.pdf | 482,74 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.