Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1058
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Голованенко, Є. О. | - |
dc.contributor.author | Дунь, Н. Л. | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-03T08:57:31Z | - |
dc.date.available | 2019-07-03T08:57:31Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.udc | 811.161.2’243’36:378.147 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1058 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлюється досвід роботи, пов’язаний з пошуком шляхів удоскона-лення процесу формування граматичних навичок на основі поєднання комуніка-тивної спрямованості і системного підходу в процесі засвоєння іноземними студентами початкового курсу української мови. У роботі акцентується увага на етапах формування продуктивних і рецептив-них граматичних навичок. Дослідження питання, що розглядається у статті, є актуальним, тому що сформованість граматичних навичок – одна з передумов формування вміння висловлювати свої думки в усній та письмовій формах, а також уміння розуміти викладені іншими людьми думки, що важливо для процесу комунікації. Досвід роботи з формування граматичних навичок знайшов відображення у посібнику "Вступний курс з української мови для студентів-іноземців", що являє собою комплекс, який складається з двадцяти уроків, додаткових теоретичних матеріалів, матеріалів з розвитку мовлення і текстів для самостійного читан-ня з актуальною для іноземців тематикою. Авторами звертається увага на доцільність попередньої стадії формування граматичних навичок – зняття психологічного бар’єра, пов’язаного з трудно-щами сприйняття нового матеріалу. У статті наводяться приклади презен-тації граматичних форм і структур, зокрема приклад побудови презентацій-ного блоку, наголошується на тому, що така організація матеріалу в комплексі "Вступний курс з української мови для студентів-іноземців" дозволяє включити студентів у безпосередній акт спілкування українською мовою вже в процесі поетапного засвоєння її лексико-граматичної бази, коли форма засвоюється разом з функцією. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | українська мова як іноземна | uk_UA |
dc.subject | граматичні навички | uk_UA |
dc.subject | комунікативна спрямованість | uk_UA |
dc.subject | етапи формування навичок | uk_UA |
dc.title | ФОРМУВАННЯ ГРАМАТИЧНИХ НАВИЧОК У ПРОЦЕСІ ОСВОЄННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
15.pdf | 388,01 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.