Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1075
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРомановський, С. В.-
dc.date.accessioned2019-07-03T09:35:38Z-
dc.date.available2019-07-03T09:35:38Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.udc373.5:001.895-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1075-
dc.description.abstractУ статті автор розкриває оригінальну систему нетрадиційної роботи Київського ліцею "Інтелект" наступними шляхами: подано три основні поло-ження навчально-виховного процесу закладу; акцентовано увагу на особли-востях застосування інформаційних технологій і змісту роботи учнів (за авторськими програмами і підручниками вчителів); розкрито особливості викладання предметів фізико-математичного циклу; показано особливості здійснення контролю ЗУН учнів; описано оригінальну систему роботи педа-гогічних кадрів ліцею; подано деякі рекомендації щодо перспективних покращень роботи середньої школи відповідно з вимогами сучасного світу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectінноваційне освітнє середовищеuk_UA
dc.subjectдвомовна система освітиuk_UA
dc.titleНАВЧАЛЬНО-ВИХОВНЕ ОБ’ЄДНАННЯ "СЕРЕДНЯ ШКОЛА – ВИЩА ТЕХНІЧНА ШКОЛА" – ШЛЯХ ДО ЄВРОПЕЙСЬКИХ СТАНДАРТІВ ОСВІТИ (НА ЗРАЗКУ СИСТЕМИ РОБОТИ КИЇВСЬКОГО ЛІЦЕЮ "ІНТЕЛЕКТ")uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
32.pdf391,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.