Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1084
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Вергунова, В. С. | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-04T08:05:49Z | - |
dc.date.available | 2019-07-04T08:05:49Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.udc | 378.016:78 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1084 | - |
dc.description.abstract | У статті дається характеристика поняття "досвід" у філософському, психо-логічному та педагогічному аспектах. Розглядається специфіка досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва. Наголошено, що теоретико-методологічну основу формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва складають філософські положення щодо феномену досвіду як основи пізнання дійсності, сутності мистецтва як специфічної форми суспільної свідомості; ролі естетичного ставлення до дійсності у формуванні особи-стості. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя | uk_UA |
dc.subject | досвід | uk_UA |
dc.subject | естетичне ставлення | uk_UA |
dc.subject | музичне сприймання | uk_UA |
dc.title | ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ДОСВІДУ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
6.pdf | 453,11 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.