Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1088
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПаньків, Л. І.-
dc.date.accessioned2019-07-04T08:13:03Z-
dc.date.available2019-07-04T08:13:03Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.udc371.032-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/1088-
dc.description.abstractУ статті актуалізується проблема формування художніх орієнтацій старшо-класників. Розглянуто особливості мистецького навчання учнів старшого шкільного віку в умовах позашкільної освіти. Визначено сутність категорії "художні орієнтації". Окреслено методологічні підходи до формування художніх орієнтацій учнів у процесі їх позашкільної діяльності. Забезпечення зорієнтованості учнів у духовному просторі розгля-дається як пріоритетне завдання вчителяuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectмистецьке навчанняuk_UA
dc.subjectхудожні орієнтаціїuk_UA
dc.subjectметодологічні засадиuk_UA
dc.subjectпозашкільна навчальна діяльністьuk_UA
dc.titleМЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНІХ ОРІЄНТАЦІЙ СТАРШОКЛАСНИКІВ В УМОВАХ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2017 р., № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10.pdf455,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.